Sjaaltjes
+7
Teddyaapje
peach
Shopaholic
Liadan
PapillonRose
Parisienne
Flower_L
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sjaaltjes
Ik zie wel vaker van die babysjaaltjes voorbij komen....zoals deze
http://www.hm.com/nl/product/01827?article=01827-E
Maar heb nog nooit een kind ermee zien lopen. Het lijkt me ook niet echt prettig zitten. Iemand hier zo'n sjaaltje?
http://www.hm.com/nl/product/01827?article=01827-E
Maar heb nog nooit een kind ermee zien lopen. Het lijkt me ook niet echt prettig zitten. Iemand hier zo'n sjaaltje?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Sjaaltjes
Dit lijken me meer kwijlsjaaltjes.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zie zie op mijn werk geregeld voorbij komen, tegen het kwijlen, ter voorkoming van doorweekte shirts. Het zit niet veel anders dan een slab, lijkt mij
Gast- Gast
+1, en ik heb er weleens kindjes mee gezien. Staat leuker dan een slab ofzo.Parisienne schreef:Dit lijken me meer kwijlsjaaltjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kwak heeft er een aantal zelf gemaakt voor haar dochter, vnl tegen het kwijlen, die stonden echt heel leuk/stoer bij haar. Onze dochter heeft teveel spek op de nek zitten en haar passen ze helaas niet. Ik vind zulke sjaaltjes leuker staan dan slabbertjes.
Gast- Gast
Mijn zoon heeft ze regelmatig aan gehad, hij heeft een periode nogal gekwijld (met het krijgen van tanden) en dan was dit ideaal. Ik verving dat sjaaltje 2 keer op een dag en zijn shirt en romper bleven droog.
Ik had er wat gekocht/gehad en zelf gemaakt.
Ik had er wat gekocht/gehad en zelf gemaakt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox schreef:Het zijn maar kleine sjaaltjes, ze vallen nog boven de borst
Ow volgens mij was dat op mijn reactie, maar die is nu per ongeluk weg
Zo hebben sommige kindjes toch ook van die transparante slabbers om? Dan zijn deze stuk leuker. Ik dacht dat het meer voor sier was, maar dus ook functioneel in zin van kwijl. Dacht misschien bij vestjes of truitjes die wat laag hangen, ivm kou.
Flower_L- Ratel
Ik vind ze vreselijk
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
EDC schreef:Ik vind ze vreselijk
+1
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wij hebben ze ook gehad voor T. toen hij veel kwijlde. Ideaal, zn kleren bleven droog en t was mooieren praktischerdan een slabber.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind deze best leuk:
http://search.nextdirect.com/shop/gatt2/12/gatt2/6/gatt1/1/cat/266/0?curr=EUR&country=nl&lang=en&nxti=0&nxtv=000#LID=01_02_03_02_01
http://search.nextdirect.com/shop/gatt2/12/gatt2/6/gatt1/1/cat/266/0?curr=EUR&country=nl&lang=en&nxti=0&nxtv=000#LID=01_02_03_02_01
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wij hadden gewoon effen met spijkerstof look.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ze toen zelf gemaakt, idd als alternatief van een slabber tegen het kwijlen. Zo'n sjaaltje staat toch leuker dan een slabber.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb ze voor D. zelf gemaakt. Super makkelijk en ideaal! D. kwijlde best veel en ik vond het ook erg leuk staan. Ze had er totaal geen last van.
deze had D. oa:
deze had D. oa:
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Voor de zelfmaakmama's. Hebben jullie de slabbers met drukknopen gemaakt?
Flower_L- Ratel
Ja, met drukknoopjes. Kan je bij de hema kopen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
flower, ik heb kam snaps gebruikt (dat zijn plastic drukknoopjes). En ik heb er ook 1 met klitteband gemaakt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Flower, ja met drukknoopjes. Ik wou eerst die drukknoopjes er opmaken die je er in moest staan maar dat vond ik toch niet zo veilig.
Ik heb er van die drukknoopjes opgemaakt die je er zelf vast op moest naaien zodat als ze met sjaaltje ergens achter bleef hangen dat de knoopjes los sprongen.
Ik heb er van die drukknoopjes opgemaakt die je er zelf vast op moest naaien zodat als ze met sjaaltje ergens achter bleef hangen dat de knoopjes los sprongen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb ze voor luuk ook, maar dan in een effen kleur. Al laat ik ook vaak gewoon zijn normale slabber om. Luuk geeft vaak mondjes voeding terug en kwijlt. Als ik ik geen slabber of zo'n sjaaltje om doe moet ik luuk 6 keer per dag een schoon truitje aan doen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: