na bevalling zwetend wakker
+8
Lith
Sanne
slaatje
Lejow
Tania
Happydobby
Wennes
Flower_L
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
na bevalling zwetend wakker
Sinds ik bevallen ben word ik 9 vd 10 x wakker met zweet op de rug.
Daarvoor echt nooit...of ik moet koorts hebben.
Herkenbaar?
Daarvoor echt nooit...of ik moet koorts hebben.
Herkenbaar?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: na bevalling zwetend wakker
Ik had dat ook, vreselijk. Bij mij kwam het doorn hormoonhuishouding die weer op orde moest komen. Het heeft wel een paar weken/maanden geduurd voor het over was.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hier ook, had er toen ook een topic over geopend. na een paar weken was het weg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zweette sowieso heel veel na de bevallingen en ik stonk dan ook heel erg terwijl ik dat normaal nooit heb. Na een paar weken was het gelukkig over.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Heel herkenbaar helaas..... Ik word ook badend in het zweet wakker 's nachts.....
Gast- Gast
Inderdaad herkenbaar.
Mijn shirt kon je uitwringen. De jongste kwam een keer of 5 in de nacht (als het niet vaker was) en dan trok ik meteen een schoon shirt aan.
Mijn shirt kon je uitwringen. De jongste kwam een keer of 5 in de nacht (als het niet vaker was) en dan trok ik meteen een schoon shirt aan.
Gast- Gast
Ahhh. "fijn" dat het herkenbaat is. Geduld hebben dus
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja, ik heb het ook gehad!! Nu je het zegt, eigenlijk al een hele poos niet meer.
Echt een verschrikking, overdag ook trouwens, hoefde maar te knipperen en het zweet stond op mn rug
Echt een verschrikking, overdag ook trouwens, hoefde maar te knipperen en het zweet stond op mn rug
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, heel toevallig vertelde de kraamhulp dit aan mij die hier van de week was voor een intake. Een van de redenen waarvoor je ervoor kan kiezen om dagelijks je bed te laten verschonen, is omdat je na de bevalling veel meer schijnt te zweten dan voor de bevalling. Weet echter niet hoe lang dit zou kunnen duren.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had er ook last van, de eerste twee weken geloof ik. Daarna was het zo goed als over. De kraamzorg vertelde mij ook dat het te maken had met de hormoonhuishouding. Ik vond iedere dag het bed verschonen zo overbodig, maar na de eerste nacht na de bevalling, vond ik het fijn dat ze dat deed.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het ook een periode gehad na de bevalling, dat ik snel last had van zweten. Was toen een keer in het ziekenhuis bij de lactatiekundige, nou het zweet liep zo in druppeltjes van mijn rug af. Het is allemaal goedgekomen gelukkig.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Het zweten herken ik niet, wel sneller duizelig of gewoon MOE en lusteloos. :-(
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik herken het zweten ook niet.
Heel de zwangerschap heb ik het heel warm gehad, en direct na de bevalling kreeg ik het koud en ik heb het nog koud 's nachts.
Nu slaap ik in een dikke joggingbroek, top, tshirt met lange mouwen, dik winterdekbed met sprei en heb het alsnog koud en dan staat de verwarming ook nog eens aan!!
Heel de zwangerschap heb ik het heel warm gehad, en direct na de bevalling kreeg ik het koud en ik heb het nog koud 's nachts.
Nu slaap ik in een dikke joggingbroek, top, tshirt met lange mouwen, dik winterdekbed met sprei en heb het alsnog koud en dan staat de verwarming ook nog eens aan!!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Hier ook herkenbaar. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het geduurd heeft, maar volgens mij toch wel een paar weken.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Tania schreef:Ik zweette sowieso heel veel na de bevallingen en ik stonk dan ook heel erg terwijl ik dat normaal nooit heb. Na een paar weken was het gelukkig over.
+1, ik had echt zweetaanvallen!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wakker...en dan?
» Wie is er ook nog wakker?
» Wie is er nog wakker?
» Wakker...
» Wakker liggen in bed
» Wie is er ook nog wakker?