Wat zijn lekkere potjes?
+13
Tania
PapillonRose
Floor
Caroow
teletascha
Susan
Annemie
blondje1313
kwak
Mizzie
Ezzer
Happydobby
Linda
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zijn lekkere potjes?
Welke potjes vielen er bij jullie kindjes in de smaak? Met name voor de wat oudere kindjes.
Ik wil voor onze vakantie naar Egypte wat potjes mee nemen. Voor het geval ze aan de diarree gaat van het eten van daar. Dan kan ze toch iets Hollands eten.
Ik wil voor onze vakantie naar Egypte wat potjes mee nemen. Voor het geval ze aan de diarree gaat van het eten van daar. Dan kan ze toch iets Hollands eten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat zijn lekkere potjes?
Wij hebben af en toe potjes en M eet ze allemaal wel. We hebben wel altijd olvarit. Favoriet is hier bruine bonen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Tja, smaken verschillen dus misschien kun je eens wat uitproberen.
Ik heb wel eens een hapje geproefd maar ik vond het niet smaken naar wat er op het etiket stond. Dus stel ze houd van boerenkool dan is het geen garantie dat het potje er ook in gaat..
Ik heb wel eens een hapje geproefd maar ik vond het niet smaken naar wat er op het etiket stond. Dus stel ze houd van boerenkool dan is het geen garantie dat het potje er ook in gaat..
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
De stoofpotjes!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
geloof me, niks is lekker!
Met mijn babyshower deden we een spel met babypotjes proeven, jak wat vies!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
de peutermaaltijden van olvarit vallen hier het beste in de smaak (En ik vind het makkelijk dat dit geen diepe glazen flesjes zijn)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hier gewoon olvarit potjes.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bruine bonen met appel en rundvlees van Olvarit, dat vindt Yrsa zelfs een traktatie. Als ik er zo eentje in de kast heb wil ze dat om 10 uur 's ochtends al.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bruine bonen had ik inderdaad al eens gelezen, dus dat wordt hem sowieso. Ik zal eens kijken welke smaken ze van de stoofpotjes hebben.
Ik snap inderdaad dat smaken verschillen, maar soms lees ik wel eens over favorieten die eruit springen.
Wel jammer dat het zulke grote hoeveelheden per potje zijn. 200-250 gram. Dat krijgt ze volgens mij nooit in 1 keer op.
Ik snap inderdaad dat smaken verschillen, maar soms lees ik wel eens over favorieten die eruit springen.
Wel jammer dat het zulke grote hoeveelheden per potje zijn. 200-250 gram. Dat krijgt ze volgens mij nooit in 1 keer op.
Linda- Ratel
Ik vind ze zelf eigenlijk allemaal vies, en ons meisje ook...
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik vond zelf macaroni met ham en kaas wel lekker, wel met wat aromat erdoor en geraspte kaas erop en koek met fruit!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Linda schreef:Bruine bonen had ik inderdaad al eens gelezen, dus dat wordt hem sowieso. Ik zal eens kijken welke smaken ze van de stoofpotjes hebben.
Je hebt ook 8 maanden die zijn kleiner.
Happydobby- Ratel
Op internet lees ik dat daar ook 200 gram in zit.
Linda- Ratel
Linda schreef:Op internet lees ik dat daar ook 200 gram in zit.
Ja die vanaf 12 maanden zit meer in 250 ofzo.
de hollandse specials en italiaanse specials doen het hier ook goed trouwens.
Een potje mag trouwens 24 uur in de koelkast staan. dus je kan er 2 dagen mee doen!
Happydobby- Ratel
Oh dat is mooi! We hebben ook een minibar.
Linda- Ratel
Hier vreet mijn zoon het potje met deksel en al zowat op
Ik heb overigens ook weleens de potjes van Etos, Kruidvat of AH, die zijn ook gewoon goed.
Bij Kruidvat heb je ook van die schaaltjes. Daar zit wat minder in. Volgens zijn die er ook van Olvarit maar ik weet niet hoe het dan met het gewicht zit.
Ik heb overigens ook weleens de potjes van Etos, Kruidvat of AH, die zijn ook gewoon goed.
Bij Kruidvat heb je ook van die schaaltjes. Daar zit wat minder in. Volgens zijn die er ook van Olvarit maar ik weet niet hoe het dan met het gewicht zit.
Gast- Gast
hollandse specials en italiaanse specials van olvarit en de bruine boven, spinazie van olvarit die vind hij erg lekker. (hij is wel erg kieskeurig, andere merken lust hij niet )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Olvarit macaroni was hier een tijdlang favoriet! En heb zelf ook overal van geproefd en die vond ik zelf ook prima te eten!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben eigenlijk altijd Olvarit en ze lusten ze allemaal. Favoriet van mijn zoontje is wel de spaghetti en macaroni met ham en kaas valt ook wel in de smaak.
Hij eet trouwens met gemak het hele potje leeg. Maar van zelfgekookt eten eet hij ook vrij veel dus misschien is hij gewoon een grote eter.
Hij eet trouwens met gemak het hele potje leeg. Maar van zelfgekookt eten eet hij ook vrij veel dus misschien is hij gewoon een grote eter.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hier worden potjes geweigerd. Misschien komt dat omdat ik het eten altijd zelf maak. Van de week hadden we uit gemak een potje, bruine bonen van olvarit. Ik had hier gelezen dat veel kindjes dat lekker vinden. Nou dat heeft hij bijna helemaal opgegeten. Ik vond het wel meer op bruine bonen soep als wat anders lijken
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
kwak schreef:geloof me, niks is lekker!
Jawel! hahaha.. Er is 1 potje wat stiekem wel eens eet
De 12 maanden macaronischotel.. Die is zo lekker haha.
Verder weet ik het niet. Zo ver laat ik het niet komen haha.
Gast- Gast
Eens met Punk'd.. ik vind Olvarit potjes zó lekker! Ik koop wel eens zo'n fruithapje, echt een traktatie. Ik vond de bonenschotel die op mijn babyshower werd gegeten ook erg lekker, en toen mijn zusje klein was at ik stiekem haar potjes leeg als ik haar aan het voeren was.. Mijn ma maar afvragen waarom ze bij mij zo goed het hele potje leeg at.. Ja, mam.. 1 hapje voor zusje en 3 voor mij.. daarom
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ook hier was de bruine bonen met appel en rundvlees een traktatie. Ze wist hoe snel ze het potje leeg moest eten haha
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Het enige potje wat ze nog lust is dat ja het is meer een bakje, ook van olvarit de spaghetti.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: