Strippen,ervaring en kansen?!
+6
Ella
PapillonRose
Amber-
kwak
Floor
Mama Titty
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Strippen,ervaring en kansen?!
Volgende week donderdag word ik, indien ik nog niet ben bevallen, gestript door mijn vk.
Met 32-33 weken was mijn baarmoedermond al 2/3 verstreken en had ik al een vingertopje ontsluiting.
Nu al weken veel pijnlijke harde buiken en zelf denk ik dat hij nu al verder is, alleen durfde ze het vandaag niet te stimuleren omdat ik pas vanaf zaterdag mag bevallen.
Nu heeft ze aangeboden donderdag mij te strippen, moet dan een maandverbandje meenemen omdat er licht bloedverlies kan plaats vinden van het stimuleren.
Bij wie heeft de vk dit ook gedaan?
Is de bevalling hiermee op gang gekomen?
Deed het pijn?
Zo ja, aan welke duur kan ik hier aan denken(uren/dagen?)
Zo nee, is het daarna nogmaals geprobeerd?
Met 32-33 weken was mijn baarmoedermond al 2/3 verstreken en had ik al een vingertopje ontsluiting.
Nu al weken veel pijnlijke harde buiken en zelf denk ik dat hij nu al verder is, alleen durfde ze het vandaag niet te stimuleren omdat ik pas vanaf zaterdag mag bevallen.
Nu heeft ze aangeboden donderdag mij te strippen, moet dan een maandverbandje meenemen omdat er licht bloedverlies kan plaats vinden van het stimuleren.
Bij wie heeft de vk dit ook gedaan?
Is de bevalling hiermee op gang gekomen?
Deed het pijn?
Zo ja, aan welke duur kan ik hier aan denken(uren/dagen?)
Zo nee, is het daarna nogmaals geprobeerd?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Strippen,ervaring en kansen?!
-
Laatst aangepast door Floor op do 27 dec 2012 - 21:43; in totaal 3 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben met de zwangerschap van D. gestript met 41+1.
Dit heeft waarschijnlijk wel de boel in gang gezet. Ik kreeg om 10 uur savonds weeen maar die zakte naar 3 kwartier weg waarna het om 1 uur weer begon en om 4.45 is D. al geboren.
Ik werd gestript met ongv 1/1,5 cm ontsluiting.
het strippen deed mij absoluut niet zeer.
Ik mag nu gestript worden met 39 week als ik dit zou willen. Ik twijfel hier nog heel erg over of ik dit wil doen omdat ik bang ben dat de baby er dan bijv. nog niet klaar voor is.
Ik word dan gestript omdat bij D. mijn placenta begon te verkalken toen ze geboren is en daar ben ik nu wel heel onzeker over. Dus alle advies is meegenomen !pik ik wel je topic
Dit heeft waarschijnlijk wel de boel in gang gezet. Ik kreeg om 10 uur savonds weeen maar die zakte naar 3 kwartier weg waarna het om 1 uur weer begon en om 4.45 is D. al geboren.
Ik werd gestript met ongv 1/1,5 cm ontsluiting.
het strippen deed mij absoluut niet zeer.
Ik mag nu gestript worden met 39 week als ik dit zou willen. Ik twijfel hier nog heel erg over of ik dit wil doen omdat ik bang ben dat de baby er dan bijv. nog niet klaar voor is.
Ik word dan gestript omdat bij D. mijn placenta begon te verkalken toen ze geboren is en daar ben ik nu wel heel onzeker over. Dus alle advies is meegenomen !
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Dat geeft niet kwak je mag hem meepikken ;-)
Maar zou ook onzeker zijn als die zou gaan verkalken, wat zegt vk of gyn hierover?
Maar zou ook onzeker zijn als die zou gaan verkalken, wat zegt vk of gyn hierover?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Ik ben met 39w4 gestript. Ik had toen bijna twee cm ontsluiting, ik had heel licht bloedverlies die dag. Ik kreeg er wat rugpijn van en ook begon ik mijn slijmprop te verliezen. 1,5 dag later verloor ik echt mijn slijmprop en precies met 40 weken begonnen om 06.00 de weeen. Om 07.30 had ik al 6cm ontsluiting dus ik denk eigenlijk dat het rommelen na het strippen al wat had gedaan.
Ik vond het strippen vervelend maar niet heel erg pijnlijk.
Ik vond het strippen vervelend maar niet heel erg pijnlijk.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
ik heb afgelopen maandag een echo gehad, had ik om gevraagd bij de VK omdat ik het toch wel eng vind.
Maar de placenta ziet er nu gewoon goed uit voor 37 week.
Maar de placenta ziet er nu gewoon goed uit voor 37 week.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier heeft het effect gehad. Ene dag einde van de middag gestript met 39+2, 's avonds laat begon het en de volgende middag is ze geboren. Het strippen deed wel verrot zeer! Maar dat scheen te komen doordat mijn baarmoedermond heel ver naar achteren ligt en alleen al om erbij te komen moest ze aardig moeilijk doen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Goed topic. Ik moet vlgde week weer naar de gyn, ben dan 38,5 dus lees ook graag ervaringen enzo. Ik weet ook nog niet of ik het dan wil laten doen en of het uberhaupt kan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben 3x gestript. Met 40+5, 41+2 en met 41+5. Geen nut gehad.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben 3keer gestript, 3keer geen effect!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben 3x gestript. 1e keer met 41+1 behalve het verliezen van de slijmprop en onregelmatige voorweeen niks. 41+3 2x gestript weeen kwamen wel regelmatiger, wel pijnlijk, maar niet krachtig genoeg, ontsluiting bleef hangen op 3cm en omdat ik paar dagen weinig/tot niks had geslapen oververmoeid naar zkh gegaan voor verder ingrijpen. Bij mij heeft het strippen meer 'schade aangericht' om het maar zo te zeggen dan dat ik er baat aan had.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ben 1 keer gestript met 39 weken precies. Ik had toen al 3-4 cm ontsluiting en het heeft geholpen want een paar uur erna begonnen de echte weeen.
Pijn deed het niet, al voelde het ook niet prettig.
Pijn deed het niet, al voelde het ook niet prettig.
Bij mij begon beide keren de bevalling een paar uur na het strippen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: