slaapzak zelf uittrekken....
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
slaapzak zelf uittrekken....
Sinds 2 dagen trekt A. zelf haar slaapzak uit.... ze doet de slaapzak netjes uit en gaat er dan netjes naast liggen slapen...
ziet er best schattig uit maar niet handig natuurlijk...
we hebben een combisleeper voor thuis en volgens mij zit die in de nek vrij hoog dat andersom aandoen bijna geen optie is... iemand nog andere ideeen?
we zijn al druk aan het oefenen met een dekbedje en dan een flanellen pyama aan.... maar ze ligt vrij ver boven in haar bedje dus ik heb nu het dekbedje maar over dwars op bed liggen en dan aan de zijkant aan 1 kant onder het matrasje liggen maar soms ligt ze dan nog bloot zeg maar...
ziet er best schattig uit maar niet handig natuurlijk...
we hebben een combisleeper voor thuis en volgens mij zit die in de nek vrij hoog dat andersom aandoen bijna geen optie is... iemand nog andere ideeen?
we zijn al druk aan het oefenen met een dekbedje en dan een flanellen pyama aan.... maar ze ligt vrij ver boven in haar bedje dus ik heb nu het dekbedje maar over dwars op bed liggen en dan aan de zijkant aan 1 kant onder het matrasje liggen maar soms ligt ze dan nog bloot zeg maar...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: slaapzak zelf uittrekken....
Hier trekt ze hem ook uit als ze de kans krijgt. Maar ik trek hem binnenstebuiten aan en dan lukt het haar niet meer Dat gaat met onze slaapzakken gelukkig goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
binnenstebuiten zou ik nog kunnen proberen, eens kijken of dat lukt.... de rits op de rug is namelijk geen optie...
duckie- Ratel
Ik doe de rits ook gewoon op de buik, doe hem binnenstebuiten aan en dicht, met het dingetje van de rits naar binnen. Soms een beetje gepriegel, maar het werkt hier goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Doet mijn zoon ook, ik doe het ritsje naar binnen duwen en dan nog even hard naar beneden drukken dan krijgt hij de zak niet open. Of idd andersom aan, maar dat vind ik zelf zo onhandig.
Binnenstebuiten vind ik ook een goede tip!
Binnenstebuiten vind ik ook een goede tip!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Waarom is andersom geen optie?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Waarom is andersom geen optie?
als ik de ritssluiting op de rug doe is hij in de nek volgens mij te hoog waardoor dat niet fijn zit
duckie- Ratel
PapillonRose schreef:Ik doe de rits ook gewoon op de buik, doe hem binnenstebuiten aan en dicht, met het dingetje van de rits naar binnen. Soms een beetje gepriegel, maar het werkt hier goed.
Zo doen wij het ook, anders trekt ze hem zeker weten zelf uit (nu lukt het ook af en toe, maar minder makkelijk).
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
volgens mij is het boordje in de nek gelijk aan hoogte als de ritssluiting. Mijn zoon is een buikslaper, dus voor hem zo het juist prettiger zijn als de sluiting op zijn rug zit.duckie schreef:Happydobby schreef:Waarom is andersom geen optie?
als ik de ritssluiting op de rug doe is hij in de nek volgens mij te hoog waardoor dat niet fijn zit
Gewoon eens proberen joh
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: