Rammelende eierstokken.
+14
Puggle
Macelka
CCC
Happy
Coco
Bliss
Jits
pippeloentje
Luce
Filoria
Pompoen
Happydobby
Manderijn
Lejow
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rammelende eierstokken.
Happy schreef:Ik betrapte mezelf wel op een heel erg oooohhh-ik-wil-ook gevoel toen ik in de prenatal even spiekte bij maatje 50/56.
Maar ik zou echt nog geen kindje erbij willen, heb mn handen er vol aan. En zonder man lukt het sowieso niet.
Ben je uit elkaar met je vriend/man? verkeerde smiley, zat op mijn telefoon moest deze zijn
Laatst aangepast door chococupcake op di 25 dec 2012 - 6:21; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Met vlagen heb ik er ook wel last van, maar ik kan dat best goed relativeren door te denken ´dat 1ste jaar was zooooo zwaar´ en ´eerst mijn opleiding afmaken´ (2 jaar of langer).
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Heel herkenbaar.
Hier in mijn omgeving een aantal kleintjes, daardoor op dit moment erg rammelende eierstokken.
Hier in mijn omgeving een aantal kleintjes, daardoor op dit moment erg rammelende eierstokken.
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
chococupcake schreef:Happy schreef:Ik betrapte mezelf wel op een heel erg oooohhh-ik-wil-ook gevoel toen ik in de prenatal even spiekte bij maatje 50/56.
Maar ik zou echt nog geen kindje erbij willen, heb mn handen er vol aan. En zonder man lukt het sowieso niet.
Ben je uit elkaar met je vriend/man? verkeerde smiley, zat op mijn telefoon moest deze zijn
Ik hoop het niet? Hoe is het verder met je? Je bent bijna niet meer te vinden hier op het forum hè. Jammer.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:chococupcake schreef:Happy schreef:Ik betrapte mezelf wel op een heel erg oooohhh-ik-wil-ook gevoel toen ik in de prenatal even spiekte bij maatje 50/56.
Ik hoop het niet? Hoe is het verder met je? Je bent bijna niet meer te vinden hier op het forum hè. Jammer.
Volgens mij heeft ze hier op het forum al wel verteld een hele poos geleden dat haar relatie over is. Erg sneu!
Parel- Ratel
Bliss schreef:Lady4 schreef:Herkenbaar.
Jaaa Lady, had al zo'n vermoeden dat t best wel eens snel kon gaan gebeuren bij jou Ben benieuwd!
Heb zelf trouwens totaal geen last van rammelende eierstokken, wordt ook vrij lastig zonder man enzo.
Haha, dat denkt iedereen in mijn omgeving ja. Mijn beste vriendin heeft van de week verteld dat ze zwanger is. Zo leuk en daardoor rammelen ze nu nog meer dan dat ze al deden. Maar we zijn er nog niet mee bezig hoor.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Oh gezelligchococupcake schreef:Ik rammel gezellig met je mee maar heb besloten dat we nog min. Twee jaar wachten. Eerst maar eens genieten van n en daarna weer verder kijken of het ons gegund is.
Ik wil zo graag nu al een broertje voor T.iebe
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Lady4 schreef:Bliss schreef:Lady4 schreef:Herkenbaar.
Jaaa Lady, had al zo'n vermoeden dat t best wel eens snel kon gaan gebeuren bij jou Ben benieuwd!
Heb zelf trouwens totaal geen last van rammelende eierstokken, wordt ook vrij lastig zonder man enzo.
Haha, dat denkt iedereen in mijn omgeving ja. Mijn beste vriendin heeft van de week verteld dat ze zwanger is. Zo leuk en daardoor rammelen ze nu nog meer dan dat ze al deden. Maar we zijn er nog niet mee bezig hoor.
Oh wacht maar tot je dat kleintje van je beste vriendin in je armen hebt
Haha, of ben je daar niet zo gevoelig voor?
Shy- Kletskop
Happy schreef:Ik betrapte mezelf wel op een heel erg oooohhh-ik-wil-ook gevoel toen ik in de prenatal even spiekte bij maatje 50/56.
Het laatste stukje moest ik nog is lezen, heb ook wat gemist. Wat vervelend!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Lady4 schreef:Bliss schreef:Lady4 schreef:Herkenbaar.
Zeker wel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Aah wat leukLady4 schreef:Shygirl85 schreef:Lady4 schreef:Bliss schreef:Lady4 schreef:Herkenbaar.
Zeker wel.
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Oh gezelligchococupcake schreef:Ik rammel gezellig met je mee maar heb besloten dat we nog min. Twee jaar wachten. Eerst maar eens genieten van n en daarna weer verder kijken of het ons gegund is.
Een zusje stop je terug?
Parel- Ratel
Parel schreef:Shygirl85 schreef:Oh gezelligchococupcake schreef:Ik rammel gezellig met je mee maar heb besloten dat we nog min. Twee jaar wachten. Eerst maar eens genieten van n en daarna weer verder kijken of het ons gegund is.
Een zusje stop je terug?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Haha nee hoor! Het lijkt mij zo leuk twee jochies die samen kunnen ravotten.Parel schreef:Shygirl85 schreef:Oh gezelligchococupcake schreef:Ik rammel gezellig met je mee maar heb besloten dat we nog min. Twee jaar wachten. Eerst maar eens genieten van n en daarna weer verder kijken of het ons gegund is.
Een zusje stop je terug?
Eerst wilde ik erg graag een meisje, toen was het een jongen dat was erg leuk! Ik was zo trots, zal met een meisje niet anders zijn
Shy- Kletskop
Hier rammelde eierstokken en daarnaast een collega die me zwanger wil zien, moeder die een kleinkind wil, schoonmoeder die m'n vriend wel als papa ziet en m'n oma die het toch echt de hooooogste tijd vindt worden voor een eerste achterkleinkind
gelukkig rammelt het klokkenspel ook Alleen de spaarrekening rammelt niet, die moet eerst nog even gespekt....
gelukkig rammelt het klokkenspel ook Alleen de spaarrekening rammelt niet, die moet eerst nog even gespekt....
Gast- Gast
het klokkenspel, gelukkig maar ja!Lennox schreef:Hier rammelde eierstokken en daarnaast een collega die me zwanger wil zien, moeder die een kleinkind wil, schoonmoeder die m'n vriend wel als papa ziet en m'n oma die het toch echt de hooooogste tijd vindt worden voor een eerste achterkleinkind
Nou dan lekker oefenen en sparen
Wel erg leuk dat iedereen in jullie omgeving een kleine Lennox wilt
Shy- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rammelende eierstokken?!?
» Pilstoppers, rammelende eierstokken en zwanger worden
» Last van eierstokken, iemand ervaring?
» Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
» Pilstoppers, rammelende eierstokken en zwanger worden
» Last van eierstokken, iemand ervaring?
» Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: