Boeken met flapjes
+5
Annemie
Aimee
Printje
Liadan
Sanne
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boeken met flapjes
Mijn dochter is nu 9 maanden oud en ik lees haar iedere avond voor. Ik heb nu het boek 'Beertje Bruin, wat zie jij daar?' en dan kan ze op iedere bladzijde een schuifje opendoen om te zien wat daarachter zit. Na twee keer voorlezen had ze het door en inmiddels kan ik er niet meer tegen lezen, want ze is alleen maar bezig met het opendoen van die schuifjes en vervolgens de bladzijde om te slaan.
Wie weet er andere boeken met schuifjes, flapjes etc. wat leuk is voor nog jonge kindjes?
Wie weet er andere boeken met schuifjes, flapjes etc. wat leuk is voor nog jonge kindjes?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Boeken met flapjes
'Zoek en vind' van Olivier Dunrea en je hebt Bumba boekjes met flapjes.
Deze zijn hier heel erg favoriet bij mijn zoon.
Deze zijn hier heel erg favoriet bij mijn zoon.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Zoek en vind is idd geweldig!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Luuk heeft vandaag met deze gespeeld bij het CB en was helemaal in de wolken:
http://www.bol.com/nl/p/dikkie-dik-kiekeboek/1001004002088978/?Referrer=ADVNLGOT0020081001004002088978
Het is geen voorleesboek, maar wel een heel leuk flapjesboek waarmee ze zelf mee kunnen spelen!
http://www.bol.com/nl/p/dikkie-dik-kiekeboek/1001004002088978/?Referrer=ADVNLGOT0020081001004002088978
Het is geen voorleesboek, maar wel een heel leuk flapjesboek waarmee ze zelf mee kunnen spelen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er een aantal van de action.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Zeeman heeft trouwens ook boekjes met flapjes. Zijn kleine boekjes maar wel leuk, K ian vindt een boekje met boerderijdieren erg leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Printje schreef:Zoek en vind is idd geweldig!
+1
Daarnaast heeft S ook veel plezier gehad aan het Kiekeboek van Dikkie Dik en Dribbel vindt ze nu erg leuk.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Zoek en Vind bekijk ik nu op Bol.com, dat lijkt me echt een heel leuk boekje.
Die ga ik sowieso bestellen.
Bij de Zeeman heb ik nog nooit boekjes gezien en bij de Action hier heb ik wel wat boekjes weg, maar dat zijn niet echt leuke boekjes.
Ik zoek ook nog grote boeken met plaatjes waar je echt iets aan kan wijzen om woordjes te leren (bal, boom etc.). Iemand daar ook een goede tip voor?
Bij de Zeeman heb ik nog nooit boekjes gezien en bij de Action hier heb ik wel wat boekjes weg, maar dat zijn niet echt leuke boekjes.
Ik zoek ook nog grote boeken met plaatjes waar je echt iets aan kan wijzen om woordjes te leren (bal, boom etc.). Iemand daar ook een goede tip voor?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Zoek en Vind bekijk ik nu op Bol.com, dat lijkt me echt een heel leuk boekje.
S vindt de boekjes van Lange Oortjes erg leuk!
Deze ken ik niet, maar je hebt er dus meerdere boeken van
Wij hebben zelf 'Tuut tuut, rij je mee' en 'Bedtijd boek'
Als je bij google lange oortjes reeks intypt en even op afbeeldingen drukt zie je er nog meer.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ook hier een kindje dat zoek en vind erg leuk vindt. Alleen is het wel sloopgevoelig, en is het boekje bij ons niet helemaal heel meer. Ondanks dat ik zulke boekjes alleen onder toezicht geef, dat we samen kijken enzo. Maar hij is wel heel leuk!
Welke ook leuk is, is 'Boe!' Met allemaal dieren, de namen erbij en leuke flapjes enzo. Die doet het hier ook goed.
Welke ook leuk is, is 'Boe!' Met allemaal dieren, de namen erbij en leuke flapjes enzo. Die doet het hier ook goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
mijn zoontje is helemaal weg van een bumba-boekje met flapjes!
hij kijkt niet naar boekjes om, alleen deze pakt hij uit zichzelf. dan gaat hij op de bank zitten, beentjes over elkaar en boek op schoot
hij kijkt niet naar boekjes om, alleen deze pakt hij uit zichzelf. dan gaat hij op de bank zitten, beentjes over elkaar en boek op schoot
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij hebben een boek van Dribbel waarin hij verstoppertje speelt met allemaal andere dieren. En als je het flapje dan omhoog doet, maakt het verstopte beestje een geluidje (dus een hondje blaft, poesje miauwt, enz..). Ontzettend leuk boekje
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes
» Boeken!
» Boeken HBO
» Boeken verkopen via Bol.com
» Hostel boeken
» Boeken!
» Boeken HBO