Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik ook hier even gillen .......

+30
Meeko
Winegum
Annie24
Arwyn
pitbullgup
Sjonno
bo
Makamba
TGR
Bruintje Beer
Catwoman79
sheila123
Lindsya
Limburg85
Snoes
Bolleke
RYW
Parisienne
Lejow
Monte
meisjesmama
smooch
Tania
moepie
juffie001
Pien
ShallY
Muppetje
Roze Roos
Mamsie
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Mag ik ook hier even gillen ....... - Pagina 3 Empty Re: Mag ik ook hier even gillen .......

Bericht  Meeko wo 9 feb 2011 - 23:16

Wat een super fijn goed nieuws zeg! Las altijd je www's met kippenvel.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik ook hier even gillen ....... - Pagina 3 Empty Re: Mag ik ook hier even gillen .......

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 0:14

Jade, heb jij zelf ook epilepsie ?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 0:16

Hoeraa voor M.araatje!

Gast
Gast

Bericht  Monnie do 10 feb 2011 - 0:16

Wat goed om te horen zeg! Hopelijk blijft het zo!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 1:21

Mama_van2, wat ontzettend fijn zeg! Ik vind het zo knap hoe jij je al die tijd hebt gehouden. Ondanks je angsten en verdriet vind ik je zo krachtig. Ik ken je niet persoonlijk, maar ik denk regelmatig aan jou en je gezinnetje, ik leef zo met je mee. Respect hoe jullie het allemaal doen. Ik dacht ook te lezen dat je een derde kindje wil, daar wens ik je ook al voorzichtig veel geluk mee. Hopelijk is de uitslag over 2 weken goed en hoeft je dochtertje niet geopereerd te worden.

Gast
Gast

Bericht  mirrie do 10 feb 2011 - 1:49

wat een super goed nieuws! daar mag je van gillen hoor! leef erg met jullie mee, lees ook altijd de verhalen op je babysite. vind je sterk! hug
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 1:54

Jullie zijn lief hug terug. Nog een kindje zou hier welkom zijn maar eerst moeten we het onderzoek van de klinische geneticus afwachten of M.ara haar hersenafwijking erfelijk is of niet, zo ja dan houden we het bij deze 2 mooie meiden en dat is ook meer dan goed.

Gast
Gast

Bericht  blauwwitrood do 10 feb 2011 - 4:00

Wauw, wat een supergoed nieuws!! Hopelijk over 2 weken ook goed nieuws en gaat het afbouwen van de medicijnen ook goed! Af en toe spiek ik even op jullie site om te kijken of er weet wat nieuws geschreven is. Dit is echt super en zeker heel hard gillen en taart eten waard Very Happy
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:06

Mag ik ook hier even gillen ....... - Pagina 3 IZ001

Gast
Gast

Bericht  Dora do 10 feb 2011 - 9:27

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh

Wat fijn! Daar mag je wel om gillen!
En dat de taart maar lekker mag smaken met wel 2 redenen tot feest!
Maar als ik het goed lees willen jullie misschien nog een 3de? (afhankelijk van de uitslag) Ook spannend hoor!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:40

Jaaa de taart gaat er komen haha ga hem van het weekend maken, heb vandaag bij de molen fondant en andere spullen gehaald dus het gaat helemaal goed komen.

Teigertje, dat heb je goed begrepen, we moeten inderdaad wachten op de uitslag van de klinische geneticus en vandaag hebben we te horen gekregen dat het nog 6 maanden kan duren voordat ze de uitslag van M.ara haar genen heeft en van mijn bloedonderzoek + uitstrijkje.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: