Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Lotus schreef:Ik heb het vorig jaar ook gehad met een goede vriendin. Ineens reageerde ze nergens meer op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en het toen maar opgegeven. Ik heb nog steeds geen idee waarom ze niets meer heeft laten horen. Als ze ergens boos om was, had ze dat toch ook gewoon kunnen zeggen...
Ja precies, vind ik ook.
Desnoods kan je er dan nog over praten en het op proberen te lossen maar nu weet je helemaal niks.
Gast- Gast
Precies... Ik snap er echt niets van en kan me zo voorstellen dat jij er ook niets van snapt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch idd je moet ook tijd maken voor je vriendinnen. Ook al is het weinig al is het maar een smsje terug al of dat je elkaar 1x in de maand kan zien als het moeilijk is.
Gast- Gast
Anousch schreef:Chocolate Cookie schreef:Wat stom Anousch dat S. niks laat horen :S Ik zou echt denken van stik dr dan maar in. Maar goed dat is makkelijker gezegt als gedaan.
C. ja
maar precies, vooral omdat ik dacht dat het beter ging toen.
Ik snap wel dat ze het druk heeft natuurlijk, ze zit veel bij haar vriend omdat zijn moeder vorig jaar is overleden en dat snap ik allemaal heel goed maarja.
Je moet ook tijd maken voor je vriendinnen.
Ja dat weet ik nog wel. Ik zou haar lekker laten voor wat ze is. Ze is je zo niet waard, vind je wel?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ze kunnen beter gewoon zeggen dat ze geen zin hebben in contact ofzo. Want nu blijft het zo open liggen en weet je niet waar je aan toe bent.
Zo heb ik 2 vriendinnen die ook altijd mega spontaan zijn als ze me zien enzo, maar als we dan af spreken zeggen ze vaak af. Of als ik iets voorstel reageren ze niet meer.
Echt heel irritant.
Zo heb ik 2 vriendinnen die ook altijd mega spontaan zijn als ze me zien enzo, maar als we dan af spreken zeggen ze vaak af. Of als ik iets voorstel reageren ze niet meer.
Echt heel irritant.
Gast- Gast
Als het een vriendschap is die al lang bestaat, zou ik misschien eens naar haar toegaan en het face to face uitpraten....
Er ontstaan zoveel misverstanden door sms en mail.....
Maar Anousch, jij bent de moeite waard om mee om te gaan, je hoeft niet te smeken om vriendschap. Dus het is dan wel 'graag of niet'...
Maar Anousch, jij bent de moeite waard om mee om te gaan, je hoeft niet te smeken om vriendschap. Dus het is dan wel 'graag of niet'...
Gast- Gast
Het enige wat het niet waard is is dat ik me er zo rot om voel terwijl het voor haar misschien wel logisch is, of dat ik straks te horen krijg van ja had geen beltegoed of wat dan ook.
Maarja dat zijn zorgen voor later.
Maarja dat zijn zorgen voor later.
Gast- Gast
Dolores schreef:Als het een vriendschap is die al lang bestaat, zou ik misschien eens naar haar toegaan en het face to face uitpraten....
Lief van je!
Gast- Gast
ik ben er ook weer,klaar met werken en nu eten koken!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een appeltaart gebakken voor mijn beste vriendin :-)
Haar moeder krijgt komende week een behandeling te horen, er is kanker geconstateerd en begrijpelijk zitten ze nu allemaal erg in spanning.
Dus die ga ik zo eens eventjes brengen....
Haar moeder krijgt komende week een behandeling te horen, er is kanker geconstateerd en begrijpelijk zitten ze nu allemaal erg in spanning.
Gast- Gast
Druk oké, maar niemand is te druk om even een sms te sturen om wat te laten horen. Tijd moet je ook maken.
Gast- Gast
aniet schreef:ik ben er ook weer,klaar met werken en nu eten koken!
Ik heb mijn eten al een dik uur op Maar ik ga ook heel vroeg op bed vandaag denk ik.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Theedoosje schreef:Dolores> tegen wie was dat over kaart?
Anousch is komende week jarig.
En ik las dat ze niet meer aan kaarten deden in de familie. En zij krijgt graag kaarten....
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb een appeltaart gebakken voor mijn beste vriendin :-)
Oh dat is wel super lief van je zeg!!
Gast- Gast
normaal eet ik ook eerder,maar ik werk tot 18 uur vandaag.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Dolores schreef:Ik heb een appeltaart gebakken voor mijn beste vriendin :-)
Oow jeetje dat is heftig. Lef dat jij appeltaart gaat brengen.
Gast- Gast
Hoi Smikkell!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Hoi!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Dolores schreef:Theedoosje schreef:Dolores> tegen wie was dat over kaart?
Anousch is komende week jarig.
En ik las dat ze niet meer aan kaarten deden in de familie. En zij krijgt graag kaarten....
Voor Anousch dus Zo lief van je!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: