Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Alleen beetje jammer dat die persoon normaal gezien mijn beste vriendin is.
Dat is inderdaad naar.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Alleen beetje jammer dat die persoon normaal gezien mijn beste vriendin is.
Oow dat is helemaal vervelend. Anders even bellen?
Gast- Gast
Maar als het je beste vriendin is, dan kan je er toch naar vragen? Waarom ze niet heeft gereageerd? Of ze het wel gelezen heeft?
Gast- Gast
Lotus schreef:Nu heb ik er een ster bij!
Whoo goedzoo!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Dankjewel!
Lotus- Ratel
Isabella schreef:Anousch schreef:Alleen beetje jammer dat die persoon normaal gezien mijn beste vriendin is.
Maar als het je beste vriendin is, dan kan je er toch naar vragen? Waarom ze niet heeft gereageerd? Of ze het wel gelezen heeft?
Ja maar zelfs bellen neemt ze niet op.
Dat is het hele probleem, terwijl ik dr gister nog online zag komen op msn.
Maar als ik praat reageert ze niet en ze is alleen maar aan het werk voor de rest dus ja.
Misschien is het wel duidelijk zo dat ze gewoon geen contact meer wilt.
Gast- Gast
Maar is er dan iets gebeurd?
Lotus- Ratel
En als je met een anoniem nummer belt, neemt ze dan wel op? Want dan is het, helaas, wel echt om jou dat ze niet opneemt. Maar ik zou het heel kinderachtig en onaardig vinden als ze je niet eens zou vertellen wat er aan de hand is waarom ze je niet wil spreken, lekkere vriendin dan.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jeej Lotus super
Door jou keek ik naar mijn posts Mijn god zoveel al?
Dat dacht ik ook
Lotus, kletskop!
Gast- Gast
Niet dat ik weet.
Ik heb haar gevraagd of ze weer eens wat af wilt spreken, en of ze op mn verjaardag komt.
Omdat ik haar al zo lang niet gezien heb vanwege haar werk, dus dacht misschien kunnen we op haar vrije dag wel even naar de stad ofzo.
Ik heb haar gevraagd of ze weer eens wat af wilt spreken, en of ze op mn verjaardag komt.
Omdat ik haar al zo lang niet gezien heb vanwege haar werk, dus dacht misschien kunnen we op haar vrije dag wel even naar de stad ofzo.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik wil ook een extra ster...
nog even doorzetten :face:
Gast- Gast
Ja, Theedoosje, je hebt duidelijk geen leven.
Lotus- Ratel
Nog 60 te gaan voor dat volgende sterretje....pfffBeauty Addict schreef:Ik wil ook een extra ster...
Gast- Gast
Anousch schreef:Niet dat ik weet.
Wat raar dat ze dan niets laat horen...
Lotus- Ratel
Ja, hoef niet zo heel veel meer!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Ik wil ook een extra ster...
nog even doorzetten :face:
Gast- Gast
Isabella schreef:En als je met een anoniem nummer belt, neemt ze dan wel op? Want dan is het, helaas, wel echt om jou dat ze niet opneemt. Maar ik zou het heel kinderachtig en onaardig vinden als ze je niet eens zou vertellen wat er aan de hand is waarom ze je niet wil spreken, lekkere vriendin dan.
Hier sluit ik mij bij aan. ALs ze je beste vriendin is zou het heel raar zijn als ze niets zegt als er echt wat aan de hand zou zijn.
Gast- Gast
Dat is zeker vreemd joh, wat naar!Lotus schreef:Anousch schreef:Niet dat ik weet.
Wat raar dat ze dan niets laat horen...
Gast- Gast
Wat stom Anousch dat S. niks laat horen :S Ik zou echt denken van stik dr dan maar in. Maar goed dat is makkelijker gezegt als gedaan.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vorig jaar ook gehad met een goede vriendin. Ineens reageerde ze nergens meer op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en het toen maar opgegeven. Ik heb nog steeds geen idee waarom ze niets meer heeft laten horen. Als ze ergens boos om was, had ze dat toch ook gewoon kunnen zeggen...
Lotus- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Wat stom Anousch dat S. niks laat horen :S Ik zou echt denken van stik dr dan maar in. Maar goed dat is makkelijker gezegt als gedaan.
C. ja
maar precies, vooral omdat ik dacht dat het beter ging toen.
Ik snap wel dat ze het druk heeft natuurlijk, ze zit veel bij haar vriend omdat zijn moeder vorig jaar is overleden en dat snap ik allemaal heel goed maarja.
Je moet ook tijd maken voor je vriendinnen.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: