Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ah jammer, ik zou het wel willen weten BA, dan weet ik in welke kleuren ik dekentjes moet haken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal heb je niet iedere 14 dagen een echo, dus heb je na je eerste ook pas met 20 weken weer een kans. En bij mij heb je 2x kans om het te zien, als de ene niet goed ligt heb je bij de volgende weer kans, ze zijn toch van hetzelfde geslacht omdat het 1 eiig is. Ook is de echo apparatuur van de gyn veel beter, zeker de speciale apparatuur en de 3D echo's van tegenwoordig.Jade schreef:Jeetje dat is vroeg.. normaal kun je het geslacht toch pas met 20 weken zien? Leuk hoor 2 van die wondertjes.
Gast- Gast
Ik kan er nooit tegen als ik genegeerd word pff.
Lijkt me logisch als je iemand smst dat ze ook een keer terug gaan smsen (is nou al 2 weken geleden :S)
Lijkt me logisch als je iemand smst dat ze ook een keer terug gaan smsen (is nou al 2 weken geleden :S)
Gast- Gast
De kleur van de babykamer wordt grijstinten, dus leef je uitCherrieLola schreef:Ah jammer, ik zou het wel willen weten BA, dan weet ik in welke kleuren ik dekentjes moet haken
Nog ongeveer 23 weken geduld, dat staat het hier vast wel te lezen!!
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik kan er nooit tegen als ik genegeerd word pff.
Misschien is de sms nooit aangekomen, of heeft die persoon hem gelezen en had die op dat moment geen tijd en is die het later vergeten?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De kleur van de babykamer wordt grijstinten, dus leef je uitCherrieLola schreef:Ah jammer, ik zou het wel willen weten BA, dan weet ik in welke kleuren ik dekentjes moet haken
Nog ongeveer 23 weken geduld, dat staat het hier vast wel te lezen!!
Hmmm, ik doe gewoon grijs met blauw en roze, dan zit ik altijd goed 23 weken joh, dat duurt nog een eeuwigheid...
Anousch schreef:Ik kan er nooit tegen als ik genegeerd word pff.
oow dat is wel heel irritant
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik kan er nooit tegen als ik genegeerd word pff.
Misschien is de sms nooit aangekomen, of heeft die persoon hem gelezen en had die op dat moment geen tijd en is die het later vergeten?
Ik heb het daarna nog een keer gestuurd, offline bericht op msn, krabbeltje, emailtje. dus moet heus wel een keer aangekomen zijn
Gast- Gast
Nou dames, ik ben er vanavond weer, m'n vriend is er vanavond niet (:
CherrieLola schreef:Nou dames, ik ben er vanavond weer, m'n vriend is er vanavond niet (:
Ik ben er ook, mijn vriend moet de hele avond werken. Stom. En het regent, ook stom. En ik moet nog afwassen. Stom.
Ik ben niet bepaald het zonnetje in huis vandaag.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik kan er nooit tegen als ik genegeerd word pff.
Ik heb het daarna nog een keer gestuurd, offline bericht op msn, krabbeltje, emailtje. dus moet heus wel een keer aangekomen zijn
Ja maar dat zei je er niet bij! En misschien heeft die persoon helemaal niet op de computer gezeten? Dan kun je zoveel krabbels, mailtjes als offline berichten sturen, dan wordt dat uiteraard niet gelezen. En anders wil die persoon je blijkbaar niet spreken.
Gast- Gast
Ik heb zin om de stad in te gaan, maar het regent nog steeds. Maar mijn telefoon is al vreselijk lang bij de maker, en ik heb nog steeds niks gehoord, dus wil eigenlijk wel even vragen wat ze met mijn telefoon hebben gedaan..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik heb zin om de stad in te gaan, maar het regent nog steeds. Maar mijn telefoon is al vreselijk lang bij de maker, en ik heb nog steeds niks gehoord, dus wil eigenlijk wel even vragen wat ze met mijn telefoon hebben gedaan..
Misschien met een hele grote paraplu?
Gast- Gast
Isabella schreef:Caroow schreef:k ben niet bepaald het zonnetje in huis vandaag.
Wat dan?
Ik word chagrijnig van die regen. En ik ben alleen thuis en dat is zo saaaai.
Caroow- Lady Post-a-lot
Je hebt ons toch?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Het is natuurlijk wel saai dat ik weer vroeg naar bed ga vanavond.
Lotus- Ratel
Ja dat is zo En misschien dat ik dan straks de plu maar even mee neem. Eerst even een sigaretje roken, dan ben ik vast vrolijker
Caroow- Lady Post-a-lot
Nu heb ik er een ster bij!
Lotus- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40