Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, idd. En de kans op een 1 eiige tweeling is nog vrij klein ook, ongeveer 1/3e van de tweelingen is 1 eiig.Isabella schreef:Dus het is gewoon toeval?
Maar bij mij loopt altijd alles anders als normaal
Gast- Gast
Hooii ik ben er ook weer
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me heel gek om dat ineens te horen, ja mevrouw, ik hoor twéé hartjes kloppen!
Gast- Gast
Eten en hangen en vroeg naar bed.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bijzonder hoor, BA. Je moet ergens uniek in zijn Willen jullie het geslacht weten?
Gast- Gast
We zagen het al op de echo voor je het zei, er kwam opeens een tweede knipperlichtje in beeld...Isabella schreef:Het lijkt me heel gek om dat ineens te horen, ja mevrouw, ik hoor twéé hartjes kloppen!
Gast- Gast
Ik ga zo eten bij mijn schoonouders, zij vertrekken morgen naar Kenia/Tanzania voor 3 weken. Ze wilden ons graag nog even zien, dus dat is wel gezellig. Vanavond misschien nog de muur in de keuken verven en anders lekker forummen en (te) laat naar bed.
Gast- Gast
Weten we alAlex167 schreef:Bijzonder hoor, BA. Je moet ergens uniek in zijn Willen jullie het geslacht weten?
Gast- Gast
Ik ga vanavond shoppen voor ons nieuwe huisje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Echt waar? Zo vroeg?
En euh ... is de kleur van je ticker dan ook bewust gekozen?
En euh ... is de kleur van je ticker dan ook bewust gekozen?
Laatst aangepast door Alex167 op do 10 feb 2011 - 5:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Weten we alAlex167 schreef:Bijzonder hoor, BA. Je moet ergens uniek in zijn Willen jullie het geslacht weten?
oeeeeh maar je gaat het hier niet vertellen dan denk ik?
Gast- Gast
@ Anousch; Ga misschien nog even volleyballen. Heb alleen niet echt heel erg veel zin. Heb het n klein beetje gehad voor vandaag. Hoewel die positieve mensen daar wel weer goed voor me zijn. Ik twijfel nog...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Is daarom je balk blauw? En kan je dat zo vroeg al weten joh?
Ik ga vanavond niks doen, ben moe van vandaag, dus ik ga relaxen en op tijd naar bed.
Ik ga vanavond niks doen, ben moe van vandaag, dus ik ga relaxen en op tijd naar bed.
Gast- Gast
Jeetje dat is vroeg.. normaal kun je het geslacht toch pas met 20 weken zien? Leuk hoor 2 van die wondertjes.
Gast- Gast
Het nieuws staat er vol van. Op nederland 1 en rtl 7 zijn er extra lange nieuws uitzendingen.... Want de president van Egypte zou snel aftreden... Vandaag nog.
Gast- Gast
Ik hoorde het net ook. Ben benieuwd.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn ticker is gewoon 'winter' en vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben al blauw, dus daar kan je geen conclusies aan verbinden!
Ga even opzoek naar een 'voorjaarsticker'
Ga even opzoek naar een 'voorjaarsticker'
Gast- Gast
Nee, de kans is te groot dat er toevallig iemand meeleest die mij kent...Darcy schreef:Beauty Addict schreef:Weten we alAlex167 schreef:Bijzonder hoor, BA. Je moet ergens uniek in zijn Willen jullie het geslacht weten?
oeeeeh maar je gaat het hier niet vertellen dan denk ik?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: