Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het zieligste vond ik nog wel dat hij zo'n huilgezicht had en zooo bang keek, vraag me af of zijn ouders hier weet van hebben...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop maar voor hem dat hij erover kan praten met zijn ouders.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat komt door al het heerlijke eten wat je krijgt CKC
Even serieus, dat zullen je darmen wel zijn.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat sneu voor dat jongentje..Goed dat je meegelopen bent CL!
Ik zit nu in de trein op weg naar mijn date.. ik vind het nu wel spannend!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dat komt door al het heerlijke eten wat je krijgt CKC
Ja, haha! Ik zie het alleen savonds hoor.. Dan heb ik echt zo'n bolletje.
Gast- Gast
Bij mij zag je het ook heel snel! Nu vragen mensen zelfs al: Ben je zwanger?!CKC schreef:Ik vraag me af of het nou wel kan dat ik nu al een buikje heb.
Soms als je juist slank ben zie je het eerder!!
Gast- Gast
Dan zijn het idd je darmen!CKC schreef:CherrieLola schreef:Dat komt door al het heerlijke eten wat je krijgt CKC
Ja, haha! Ik zie het alleen savonds hoor.. Dan heb ik echt zo'n bolletje.
Gast- Gast
Jade schreef:Wat sneu voor dat jongentje..Goed dat je meegelopen bent CL!
Leuk Jade! wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
@CL: Is er verder niks wat je voor het jongetje kan doen? Weet je op welke school hij zit? Anders kan je het daar melden!
Politie kan er weinig mee denk ik, al is het wel echt mishandeling.
Politie kan er weinig mee denk ik, al is het wel echt mishandeling.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Bij mij zag je het ook heel snel! Nu vragen mensen zelfs al: Ben je zwanger?!CKC schreef:Ik vraag me af of het nou wel kan dat ik nu al een buikje heb.
Ja, jouw buikie groeit 2x zo hard. Haha.. ik dacht zelf ook al wel hoor dat het mijn darmen waren. Mijn man,ja heel sneu.. praat elke avond even tegen zijn jongen... ik ga hem vanavond lekker zeggen, schat.. je praat NIET tegen jouw jongen..
Gast- Gast
Weet je zeker dat het er bij jou 1 is dan?!CKC schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij zag je het ook heel snel! Nu vragen mensen zelfs al: Ben je zwanger?!CKC schreef:Ik vraag me af of het nou wel kan dat ik nu al een buikje heb.
Ja, jouw buikie groeit 2x zo hard. Haha.. ik dacht zelf ook al wel hoor dat het mijn darmen waren. Mijn man,ja heel sneu.. praat elke avond even tegen zijn jongen... ik ga hem vanavond lekker zeggen, schat.. je praat NIET tegen jouw jongen..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Weet je zeker dat het er bij jou 1 is dan?!CKC schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij zag je het ook heel snel! Nu vragen mensen zelfs al: Ben je zwanger?!CKC schreef:Ik vraag me af of het nou wel kan dat ik nu al een buikje heb.
Nee hahaha! Ik ga ervanuit dat het er 1 is.
Gast- Gast
Deed ik ook...CKC schreef:Beauty Addict schreef:Weet je zeker dat het er bij jou 1 is dan?!CKC schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij zag je het ook heel snel! Nu vragen mensen zelfs al: Ben je zwanger?!CKC schreef:Ik vraag me af of het nou wel kan dat ik nu al een buikje heb.
Nee hahaha! Ik ga ervanuit dat het er 1 is.
Gast- Gast
Dolores schreef:Alex167 schreef:Ik mis mijn vriendinnetje
Reva?
Jaaa wie anders
Gast- Gast
Ik ga naar zijn huis.. hij gaat koken en daarna gaan we iets van een filmpje kijken.. haha
Gast- Gast
Jade schreef:Ik ga naar zijn huis.. hij gaat koken en daarna gaan we iets van een filmpje kijken.. haha
Ooh wat gezellig EN fijn een jongen die kookt voor je Zo een heb ik ook
Veel plezier!
Gast- Gast
Gezellig! Have fun!Jade schreef:Ik ga naar zijn huis.. hij gaat koken en daarna gaan we iets van een filmpje kijken.. haha
Gast- Gast
Jade schreef:Ik ga naar zijn huis.. hij gaat koken en daarna gaan we iets van een filmpje kijken.. haha
Wat lief! Ik hoor op het werk ook vaak dat de mannen koken. Vinden ze leuk. Ik vind het prima want ik heb ook een lieve vriend die kookt.
Veel plezier!
Gast- Gast
Veel plezier!!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
CKC, ben je er zelf al een beetje aan gewend? OF zal dat na de eerste echo komen?
BA, zit het bij jou wel in de familie, tweelingen?
Gast- Gast
1 eiig is vlg de boeken niet erfelijk! 2 eiig wel...Isabella schreef:CKC, ben je er zelf al een beetje aan gewend? OF zal dat na de eerste echo komen?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: