Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Gelnagel en wijn meeting dan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Hahaha.. Gelnagel meeting
Zo kom je op nieuwe ideeën, haha.
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:Hahaha.. Gelnagel meeting
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dan kan ik niet garanderen dat de gelnagels perfect gezet worden.._Chance schreef:Gelnagel en wijn meeting dan
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan kan ik niet garanderen dat de gelnagels perfect gezet worden.._Chance schreef:Gelnagel en wijn meeting dan
Wijn na de nagels natuurlijk
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:_Donnaa schreef:Dan kan ik niet garanderen dat de gelnagels perfect gezet worden.._Chance schreef:Gelnagel en wijn meeting dan
Duh
Gast- Gast
Of cocktails natuurlijk.
Ik heb gisteravond een cocktailavondje gehad met twee vriendinnen. Was echt dronken na twee wijn en twee cocktails.
Ik heb gisteravond een cocktailavondje gehad met twee vriendinnen. Was echt dronken na twee wijn en twee cocktails.
Blond- Lady Post-a-lot
Dan denk ik er nog even overna!Alex167 schreef:_Chance schreef:_Donnaa schreef:Dan kan ik niet garanderen dat de gelnagels perfect gezet worden.._Chance schreef:Gelnagel en wijn meeting dan
Duh
Gast- Gast
Alex167 schreef:Isabella schreef:Goedemiddag, ik heb een hele drukke, maar leerzame dag gehad. Heel veel geleerd over het bedrijf en hoe ze werken en denken. Morgen nog een dag met specifiek gericht op de klantenservice afdeling & een rondleiding door het gebouw + distributiecentrum.
Hoi Isabella! Vond je het ook leuk vandaag? Zie je het allemaal een beetje zitten?
Ik vond het leuk ja! Het is alleen jammer dat de precieze startdatum nog in twijfel is omdat het bedrijf nog niet online is met hun online winkel, dus dat vind ik een nadeel want ik wil werken én verdienen. Maar het is een leuk bedrijf waarvoor we gaan werken, het bedrijf dat ik kom is leuk en we zijn op dit moment met zijn 9enen en zijn allemaal hele andere mensen maar heb met iedereen wel zitten kletsen, dus dat is wel erg leuk.
Gast- Gast
Zo! Lekker goedkoop_Chance schreef:Of cocktails natuurlijk.
Gast- Gast
Ooooh mennn ik had net tijdens mijn lunchpauze toch een blunder.
Ik was cadeautjes aan het kopen en bij de E.tos stond een tafel vol Valentijnszooi. Dus ik stond daar een beetje te kijken en pakte een doosje vast om te kijken wat erin zat. Tegelijk zag ik aan de andere kant van de winkel iets anders staan, dus ik met dat doosje nog in mijn handen door de winkel. Uiteindelijk wat spulletjes bij elkaar en ik zet alles op de toonbank, zegt die dame: 'Is dit een cadeautje?' en ze houdt het bewuste doosje omhoog. Ik kijk ernaar, zit er een dildo in. Ik zei: 'Nee ik wilde hem voor mezelf, maar laat eigenlijk maar zitten.' OMG ik dacht dat ik erin bleef.
Ik was cadeautjes aan het kopen en bij de E.tos stond een tafel vol Valentijnszooi. Dus ik stond daar een beetje te kijken en pakte een doosje vast om te kijken wat erin zat. Tegelijk zag ik aan de andere kant van de winkel iets anders staan, dus ik met dat doosje nog in mijn handen door de winkel. Uiteindelijk wat spulletjes bij elkaar en ik zet alles op de toonbank, zegt die dame: 'Is dit een cadeautje?' en ze houdt het bewuste doosje omhoog. Ik kijk ernaar, zit er een dildo in. Ik zei: 'Nee ik wilde hem voor mezelf, maar laat eigenlijk maar zitten.' OMG ik dacht dat ik erin bleef.
Gast- Gast
Nou, ik heb net zoiets bizars meegemaakt joh. Ik liep met mijn zoontje naar huis met een volle boodschappentas en toen schoot een jongen van een jaar of 10 me aan met de vraag of ik met hem mee wilde lopen naar huis, want hij zou opgewacht worden door een groep jongens die hem in elkaar zouden slaan. Zijn hele benen waren al kapot geschopt. Uiteraard ben ik met hem meegelopen, en we zijn die groep ook tegengekomen. Stuk of 5 jongens van een jaar of 12/13 maar nu deden ze natuurlijk niks. Echt zo zielig voor dat jongetje...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hahahahaha Alex!
CherrieLola; dat vind ik zo zielig om te lezen
CherrieLola; dat vind ik zo zielig om te lezen
Laatst aangepast door Isabella op do 10 feb 2011 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zo! Lekker goedkoop_Chance schreef:Of cocktails natuurlijk.
Hihi ja en het was ook nog eens in het Happy Hour, dus ipv 6,50 kostten ze "maar" 4,50. Giechelend de trein in in ieder geval.
Blond- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat het leuk was, Isabella!
Alex, dat is inderdaad wel een blunder.
Alex, dat is inderdaad wel een blunder.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Alex, hilarisch!
Ik heb net eventjes de deur van mn kantoor dichtgedaan omdat ze anders hier denken dat ik een idioot ben omdat ik in mn uppie zit te lachen.
Ik heb net eventjes de deur van mn kantoor dichtgedaan omdat ze anders hier denken dat ik een idioot ben omdat ik in mn uppie zit te lachen.
Blond- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Wat fijn dat het leuk was, Isabella!.
Zeker. Het was leuk om bezig te zijn en je gewaardeerd te voelen. Ze waren erg positief over me, en die ene vrouw zag nu al meer in me, meer richting supervisor wat ik eerst was in mijn oude woonplaats, dus dat moet wel goed komen allemaal.
Gast- Gast
Dat klinkt goed meid!!!
Lotus- Ratel
Hahah leuk!_Chance schreef:_Donnaa schreef:Zo! Lekker goedkoop_Chance schreef:Of cocktails natuurlijk.
Hihi ja en het was ook nog eens in het Happy Hour, dus ipv 6,50 kostten ze "maar" 4,50. Giechelend de trein in in ieder geval.
@CL, wat ongelooflijk sneu!
Ik was vorige week met wat vrienden en vriendinnen in de stad tijdens koopavond en daar zat een groepje jongens van een jaar of 12/13 en ze keken al steeds naar ons, als meiden, en vet overleggen enzo.. Toen wijzen en die, die die roepen. Vervolgens lopen we langs, gaat zo`n klein opdondertje ineens voor me staan en gaat me gewoon uit staan schelden.. Ik stond echt perplex..
Kleine pech voor hun dat onze mannen het ook gehoord hadden.. Klote kind hing aan z`n capuchon in de lucht en begon op een gegeven moment zelfs te janken.. Ja sjezus, denk dan even na waar je mee bezig bent..
Gast- Gast
Is ook enorm zielig, ik hoop niet dat het nog vaker gebeurd, maar ik heb nu gedaan wat ik kon lijkt me.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:Is ook enorm zielig, ik hoop niet dat het nog vaker gebeurd, maar ik heb nu gedaan wat ik kon lijkt me.
Ahh wat zielig CL. Echt goed van je dat hij bij jullie mocht lopen, maar ik denk dat ieder ander hetzelfde had gedaan.
Gast- Gast
Meer kon je niet doen, lijkt me. Echt sneu, dit soort dingen...
Lotus- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: