Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat fijn Anousch! Dat is het betere werk
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit er al weer 20 minuten en er zijn nog twee mensen voor me. Of ik hier nu om 8.30 ben of om 14.30, het loopt altijd uit. Ik ga zo of heel hard gillen of ik barst in huilen uit zodra mijn ha me aanspreekt..
Gast- Gast
Japje schreef:Wat fijn Anousch! Dat is het betere werk
Ja inderdaad!
Ben echt blij haha
Gast- Gast
Wat een zooitje daar Smikkell!
Hopelijk gaat het gesprek met de ha goed, dan valt dat nog mee.
Succes
Hopelijk gaat het gesprek met de ha goed, dan valt dat nog mee.
Succes
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Vervelend Smikkel.. Ik word er ook altijd heel chagrijnig van als de huisarts uitloopt.
Onze tandarts krijgt het zelfs voor elkaar om altijd 'uit te lopen' als ik daar kom, terwijl ik altijd 's ochtends om 9 uur als eerste patiënt opsta...
Onze tandarts krijgt het zelfs voor elkaar om altijd 'uit te lopen' als ik daar kom, terwijl ik altijd 's ochtends om 9 uur als eerste patiënt opsta...
Japje- Fluisteraar
die weten ook niet wat ze willen heAnousch schreef:Eindelijk eens goed nieuws!
Krijg 300 euro terug van DUO!
Gast- Gast
Ik heb hier wel eens 1,5 uur gezeten.. maar moet zeggen dat de huisarts ook altijd wel de tijd neemt en ze de vorige keer ook 30 minuten met me heeft gepraat. Bah, vrouw naast me stinkt naar rook..
Gast- Gast
Succes Smikkel!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Smikkell schreef:die weten ook niet wat ze willen heAnousch schreef:Eindelijk eens goed nieuws!
Nee stom he?
eerst moet ik ze betalen en nou zien ze blijkbaar de fout dus krijg het dubbele terug van wat ik moest betalen(de boete), primaaa
Succes bij de huisarts!!
Laatst aangepast door Anousch op wo 9 feb 2011 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Succes bij de ha Smikkell!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Wow anderhalf uur? Anyway, succes dadelijk! Wel fijn dat ze de tijd voor je neemt.
Japje- Fluisteraar
M_As, hoe gaat het met jou? Ik las vanochtend in twee verschillende topics volgens mij dat je niet echt lekker in je vel zit... Wil je er wat over kwijt?
Japje- Fluisteraar
weet je wel zeker dat t nu klopt? Kreeg ooit een rekening van uwv dat ik 6000 moest betalen. Was ik t niet mee eens. Moest t betalen en zouden ze uitzoeken of t klopte en anders kreeg ik t weer terug. Nou, ik heb dat niet betaald. Half jaar later kreeg ik een brief dat ze me 6000 zouden storten.. maar ik heb ze toch maar even gebeld dat t vast niet klopte..Anousch schreef:Smikkell schreef:die weten ook niet wat ze willen heAnousch schreef:Eindelijk eens goed nieuws!
Nee stom he?
eerst moet ik ze betalen en nou zien ze blijkbaar de fout dus krijg het dubbele terug van wat ik moest betalen(de boete), primaaa
Succes bij de huisarts!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:weet je wel zeker dat t nu klopt? Kreeg ooit een rekening van uwv dat ik 6000 moest betalen. Was ik t niet mee eens. Moest t betalen en zouden ze uitzoeken of t klopte en anders kreeg ik t weer terug. Nou, ik heb dat niet betaald. Half jaar later kreeg ik een brief dat ze me 6000 zouden storten.. maar ik heb ze toch maar even gebeld dat t vast niet klopte..Anousch schreef:Smikkell schreef:die weten ook niet wat ze willen heAnousch schreef:Eindelijk eens goed nieuws!
Nee stom he?
Succes bij de huisarts!!
Ja ze hebben afgelopen maand (januari) lesgeld er afgehaald, klopte dus niet dus toen had ik gebeld.
Want ik ben in november uitgeschreven, dus dat ik dan december en januari moet betalen klopt niet, dus nu klopt het zo
Edit: nu in de gaten houden of ze het wel echt storten haha.
Laatst aangepast door Anousch op wo 9 feb 2011 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben toe aan vrije tijd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha fijn! Ik ook, daarom heb ik 'm ook gekozenAnousch schreef:Ik word altijd zo vrolijk van je avatar Japje!
Japje- Fluisteraar
ik ben de eerst volgende.Anousch schreef:
Hoop voor je udat je snel aan de beurt bent smikkell!
Gast- Gast
Japje schreef:Haha fijn! Ik ook, daarom heb ik 'm ook gekozenAnousch schreef:Ik word altijd zo vrolijk van je avatar Japje!
hihi.
Maarre hoe is het met jou?
Gast- Gast
Japje, hoe gaat het met jullie huis? Zijn jullie al aan het klussen?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: