Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oh en dan hadden we een lerares verzoring, en bij dat punt ging het al mis.. Haar eigen verzorging deed ze niet echt, stinken dat mens, niet normaal.. Anyway, zij zei echt de hele tijd 'uhhh'.. Iedere les gingen we dat bijhouden en dat presenteerden we haar aan het einde van het schooljaar.. Ze zei gemiddeld 170x uhhhh tijdens een les van 1,5 uur.. My god, haha..
Gast- Gast
En dan hadden we Miss Piggy nog.. Dik, knalroze qua huidskleur, waggelde en met varkensneus.. Zij gaf Frans.. Ze was vast blij dat ik Frans liet vallen na 2 jaar..
Gast- Gast
Ik geloof dat jij echt ernstig bent geweest he donna
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik kon met veel leraren best goed.. Ik had het altijd wel goed voorelkaar.. Niets doen, altijd lullen, maar er nooit uitgestuurd worden.. Ik kon gewoon serieus alles maken.. Ik liep ook wel eens de les uit om te roken, daar is nooit wat van gezegd.. Net of durfden ze dat niet ofzo..Brennuss schreef:Toen ik op de middelbare school zat, zat ik vaker met mijn vriendinnen bij de snackbar en lokaal 8, dan in het leslokaal. Ik heb me best vaak moeten melden, omdat we wel vaak spijbelden. Ik heb nooit een grote bek gehad tegen de leraren, maar deed wel wat onverschillig toen
Gast- Gast
Whahahahah
Mijn vriend zat vroeger op een katholieke middelbare school en ze hadden een lerares godsdienst en ze droeg een hoofddoek, vond hij niet kloppen, dus hij is er een keer geweest.
Wij hadden voor godsdienst in 1 jaar 5 leraren gehad. Ze spoorden geen van allen.
Mijn vriend zat vroeger op een katholieke middelbare school en ze hadden een lerares godsdienst en ze droeg een hoofddoek, vond hij niet kloppen, dus hij is er een keer geweest.
Wij hadden voor godsdienst in 1 jaar 5 leraren gehad. Ze spoorden geen van allen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
tijdens de les Koken gingen we kroketten maken,maar onze ragout was verbrand.
dus in de pauze hadden de meiden met verbranden ragout het pannetje mee naar buiten gesneakt.
we gingen op het brommerhok zitten en gooiden lepels ragout naar de mensen die langs fietsten,steeds was het mis.
maar er was ook een tennisbaan in de buurt en er fietste een mevrouw,net terug van de kapper met permanent langs het
brommerhok,op weg naar de tennisbaan.en wij gooide weer een lepel.
vol in het haar van die vrouw!
later stond die vrouw met ragout in het haar bij ons in de klas naast onze lerares haar verhaal te doen!
nou toen kon je me opvegen!
dus in de pauze hadden de meiden met verbranden ragout het pannetje mee naar buiten gesneakt.
we gingen op het brommerhok zitten en gooiden lepels ragout naar de mensen die langs fietsten,steeds was het mis.
maar er was ook een tennisbaan in de buurt en er fietste een mevrouw,net terug van de kapper met permanent langs het
brommerhok,op weg naar de tennisbaan.en wij gooide weer een lepel.
vol in het haar van die vrouw!
later stond die vrouw met ragout in het haar bij ons in de klas naast onze lerares haar verhaal te doen!
nou toen kon je me opvegen!
Laatst aangepast door aniet op do 10 feb 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Oh, ik liep ook zó vaak de les uit om even te roken. Op een gegeven moment had ik het zelfs voor elkaar dat ik een liftbriefje kreeg en de rest met de trap moest en ik mankeerde helemaal niks. Had gewoon gezegd dat ik geen zin had om 80 keer die trappen op- en af te gaan.
Ik zat op een christenlijke middelbare school en op een gegeven moment kregen we een nieuwe leraar economie.. Super toffe vent, niet heel oud enzo.. Maar hij had een hoop moeite gedaan om aan de slag te komen, want hij was geen christen.. Hij zat de hele les de Telegraaf te lezen en als zijn humeur goed was mochten we roken uit het raam.. Fantastisch was dat..
Hij zit nu bij de PVV
Hij zit nu bij de PVV
Gast- Gast
Ja, absoluut.. Maar ik heb nooit hoeven nablijven o.i.d. 1 keer moest ik bij de conrector komen, dat was nadat ik de klas uitgelopen was toen die leraar m`n klasgenoot uitschold..loontjes-power schreef:Ik geloof dat jij echt ernstig bent geweest he donna
Gast- Gast
Geniaal!! Een hippieklas
Behalve dan dat van de PVV, whahaha
ik ga ervandoor! werken tot 18 uur.
byebye!!
veel plezier nog hier!
fijne dag!
byebye!!
veel plezier nog hier!
fijne dag!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Whahahahaha.. En kijk wat ik net over hem tegenkom terwijl ik m`n Telegraaf page refresh!CherrieLola schreef:Geniaal!! Een hippieklas
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8978794/__PVV-docent_doelwit_actie__.html?p=4,1
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wij hadden een lerares Duits die op Olijfje leek.. Ze kon echt goed Duits, maar lesgeven absoluut niet.. Wij waren best een klote klas en zij kon ook dan ook niet in de hand houden.. Ze is vaak huilend de klas uit gelopen.. Op een gegeven moment had ze bedacht hoe ze ons stil kon krijgen; TV aanzetten met een DVD van opnames van haar zangkoor erin, nou toen gingen we helemaal los natuurlijk, my god haha..
Ze is overspannen geraakt nadat we allemaal ons proefwerk formulier in hadden geleverd waar alleen 'kuthoer' op geschreven stond..
Jemig...serieus? Ik had dat echt niet in mijn hoofd gehaald. Heb ook wel eens kattenkwaad uitgehaald in de klas samen met klasgenoten, maar een docent voor kuthoer uitschelden...jeez, dan hadden jullie inderdaad wel een hele lompe klas!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, absoluut.. Maar ik heb nooit hoeven nablijven o.i.d. 1 keer moest ik bij de conrector komen, dat was nadat ik de klas uitgelopen was toen die leraar m`n klasgenoot uitschold..loontjes-power schreef:Ik geloof dat jij echt ernstig bent geweest he donna
Dit was echt mijn bijbaantje op school haha! Na blijven. Lessen werd ik altijd uitgestuurd. Maar vond het ook gewoon leuk om die leraren op de kast te jagen.
Gast- Gast
Als je het over de duivel hebt..
jij hebt wel echt geluk gehad Donna.. Ik heb op een strenge school gezeten geloof ik
jij hebt wel echt geluk gehad Donna.. Ik heb op een strenge school gezeten geloof ik
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Onze mentor van het eerste jaar, kreeg ons het tweede jaar weer omdat niemand onze klas wilde.. Dat zegt wel genoeg denk ik..Liva schreef:
Jemig...serieus? Ik had dat echt niet in mijn hoofd gehaald. Heb ook wel eens kattenkwaad uitgehaald in de klas samen met klasgenoten, maar een docent voor kuthoer uitschelden...jeez, dan hadden jullie inderdaad wel een hele lompe klas!
Gast- Gast
Wow joh, wat een maf toeval Donnaa!
Onze school was ook heel streng.. Hordes leerlingen moesten nablijven of het plein schoonmaken om een grote bek.. Ik weet niet waarom ze nooit iets tegen me gedaan hebben, ze hebben zelfs nooit m`n ouders gebeld.. Ik snap dat echt waar nog steeds niet..loontjes-power schreef:Als je het over de duivel hebt..
Gast- Gast
Ik vind sommige dingen die hier geschreven zijn echt ontzettend naar.
Schamen jullie je nu, achteraf bekeken, niet?
Want het worden nu van die 'stoere weet-je-nog-wel verhalen' maar.... realiseren jullie je wel dat die docenten ook ménsen waren?
Je zult toch dertig blaadjes met 'kuthoer' erop krijgen......
Ik vind het echt best wel erg, en niet alleen dit voorbeeldje, ook het opsluiten van iemand bv.
Want het worden nu van die 'stoere weet-je-nog-wel verhalen' maar.... realiseren jullie je wel dat die docenten ook ménsen waren?
Ik vind het echt best wel erg, en niet alleen dit voorbeeldje, ook het opsluiten van iemand bv.
Gast- Gast
Ik denk dat je een paar behoorlijke dode hersencellen hebt je je dat niet realiseertDolores schreef:
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind sommige dingen die hier geschreven zijn echt ontzettend naar.
Achteraf gezien was ik het soort jongere waar ik nu een hekel aan heb.. Op dat moment vond ik het leuk. Maar zou het nu niet meer doen. Doe het ook niet meer.
Ik schaam me er niet voor.
Gast- Gast
Neuh, ik heb op school nog nooit iets gedaan waar ik me voor me schamen. Wij hadden in de eerste een lerares Aardrijkskunde van net 21 en bijna de hele klas heeft haar tot huilens toe gek gemaakt en gingen zo de klas uit. Toen ben ik stug blijven zitten om de les af te maken, zo ben ik dan ook wel weer.
Ik houd het erop dat ik een product van mijn ouders was. De omstandigheden hebben mij zo gemaakt op dat moment.
Sinds ik beter weet ga ik wel met wat meer respect met de leraren om. En ik hoop ook echt dat ik mijn zoontje zo kan opvoeden dat hij niet zo wordt als ik was.
Sinds ik beter weet ga ik wel met wat meer respect met de leraren om. En ik hoop ook echt dat ik mijn zoontje zo kan opvoeden dat hij niet zo wordt als ik was.
Gast- Gast
Zooo, ik ben weer een stuk verder Het bewijs is geleverd; je kunt prima forummen en haken tegelijk
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: