Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Uhu, de eerste keer is nog wel grappig, 2e keer véél minder en het hele jaar door is gewoon killing.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik had ook zo'n leraar,wat een idioot.
mijn vriendinnetje was opgesloten in de wc door een paar rotjongens en meiden.
ik liep naar de koffietafel omdat de leraren daar pauze hadden.
dus ik vertelde dat mn vriendin was opgesloten in de wc.
wat zegt mn leraar:aniet,als dat echt zo is moet je vriendinnetje dat zelf maar komen vertellen!
dit was trouwens basisschooltijd
mijn vriendinnetje was opgesloten in de wc door een paar rotjongens en meiden.
ik liep naar de koffietafel omdat de leraren daar pauze hadden.
dus ik vertelde dat mn vriendin was opgesloten in de wc.
wat zegt mn leraar:aniet,als dat echt zo is moet je vriendinnetje dat zelf maar komen vertellen!
dit was trouwens basisschooltijd
Laatst aangepast door aniet op do 10 feb 2011 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Had hij wel geluisterd naar wat je zei???
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Omg, wat een sukkel.
Hebben jullie nog meer leuke leraren verhalen? Ik heb er nog massa's
Hebben jullie nog meer leuke leraren verhalen? Ik heb er nog massa's
nou dit is eigenlijk een voorbeeld van dat er tegen pesten niks gedaan werd,Lotus!
ik heb jaren later op diezelfde school stagegelopen en toen hadden ze helemaal een project tegen pesten.
toen heb ik wel even gevraagd waarom het in mijn tijd niet zo was.
er werd gezegd dat het toen niet aan de orde was.
ik heb toen wel verteld hoe ik mijn basisschooljaren heb ervaren.
niet met de leraar uit het voorbeeld,maar met een andere die er in mijn tijd ook al rondliep.
ik heb jaren later op diezelfde school stagegelopen en toen hadden ze helemaal een project tegen pesten.
toen heb ik wel even gevraagd waarom het in mijn tijd niet zo was.
er werd gezegd dat het toen niet aan de orde was.
ik heb toen wel verteld hoe ik mijn basisschooljaren heb ervaren.
niet met de leraar uit het voorbeeld,maar met een andere die er in mijn tijd ook al rondliep.
aniet- Kletskop
Wat naar dat daar niets aan werd gedaan. Dan voel je je zo machteloos...
Lotus- Ratel
Ik had in de 2de klas van de middelbare school een hele kleine leraar voor Duits. Hij was altijd boos/chagareinig en streng. Toen hij een keertje de klas uit ging hebben een paar klasgenoten zijn tas bovenop de kast gelegd.. Hier kon hij dus niet bij.
Toen hij terug kwam en zijn tas op de kast zag liggen liep hij echt helemaal rood aan! Hij stond onder die kast te springen en te roepen 'Wie heeft dit gedaan!?" 'diegene die dit heeft gedaan bla bla bla',, wij konden alleen maar lachen! Hij stond daar ook maar te springen en boos te wezen..
uiteindelijk moest de hele klas bij de rector komen en moesten we allemaal nablijven!Hij is er nooit achter gekomen wie het heeft gedaan.
Onze lessen Duits zijn er trouwens niet beter op geworden!
Toen hij terug kwam en zijn tas op de kast zag liggen liep hij echt helemaal rood aan! Hij stond onder die kast te springen en te roepen 'Wie heeft dit gedaan!?" 'diegene die dit heeft gedaan bla bla bla',, wij konden alleen maar lachen! Hij stond daar ook maar te springen en boos te wezen..
uiteindelijk moest de hele klas bij de rector komen en moesten we allemaal nablijven!
Onze lessen Duits zijn er trouwens niet beter op geworden!
Gast- Gast
Ik kan zo snel niets verzinnen. Moet trouwens ook weg, want ik heb zo een bijeenkomst van de DGT.
Lotus- Ratel
Whahaaha briljant van die tas!
Ik had in de 4e een leraar Nederlands die ik niet uit kon staan. Toen het tijd was voor de spreekbeurten en een jongen zijn spreekbeurt over pedofilie deed zei hij dat er niks mis is met pedofielen. Toen ben ik opgestaan en heb hem gezegd dat ik nooooit meer zijn lessen bij zou wonen en ben ik zo de klas uitgelopen, rechtstreeks naar het afdelingshoofd die ook Nederlands gaf en waar ik het goed mee kon vinden. Alle toetsen, verslagen e.d kon ik bij haar doen en ik hoefde niet meer terug naar die vent
Ik had in de 4e een leraar Nederlands die ik niet uit kon staan. Toen het tijd was voor de spreekbeurten en een jongen zijn spreekbeurt over pedofilie deed zei hij dat er niks mis is met pedofielen. Toen ben ik opgestaan en heb hem gezegd dat ik nooooit meer zijn lessen bij zou wonen en ben ik zo de klas uitgelopen, rechtstreeks naar het afdelingshoofd die ook Nederlands gaf en waar ik het goed mee kon vinden. Alle toetsen, verslagen e.d kon ik bij haar doen en ik hoefde niet meer terug naar die vent
haha,Jade,wat een stelletje deugnieten waren jullie!
aniet- Kletskop
ik had handvaardigheid in een heel oud klasgebouw.
in de klas was een vlizo zolder.onze lerares die haalde daar nog wel es verf en papier vandaan.
de klas was heel erg klein dus was heel handig dat het zo'n zoldertje had.
op een gegeven moment ging ze weer wat halen en toen ze helemaal boven op het zoldertje was.ging de langste jongen van de klas het trapje opvouwen en naar binnen klappen.dus de juf zat opgesloten op het zoldertje!
hahaha geweldig!
wij zijn de klas uitgelopen en niet veel later werd ze bevrijd door de directeur die op het gestommel afkwam!
in de klas was een vlizo zolder.onze lerares die haalde daar nog wel es verf en papier vandaan.
de klas was heel erg klein dus was heel handig dat het zo'n zoldertje had.
op een gegeven moment ging ze weer wat halen en toen ze helemaal boven op het zoldertje was.ging de langste jongen van de klas het trapje opvouwen en naar binnen klappen.dus de juf zat opgesloten op het zoldertje!
hahaha geweldig!
wij zijn de klas uitgelopen en niet veel later werd ze bevrijd door de directeur die op het gestommel afkwam!
aniet- Kletskop
hahaha aniet geweldig!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat is wel heeeel slecht Aniet! haha
Ik moet nu naar school.. mijn rapport ophalen.
Fijne dag allemaal!
Ik moet nu naar school.. mijn rapport ophalen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Wij hadden een lerares Duits die op Olijfje leek.. Ze kon echt goed Duits, maar lesgeven absoluut niet.. Wij waren best een klote klas en zij kon ook dan ook niet in de hand houden.. Ze is vaak huilend de klas uit gelopen.. Op een gegeven moment had ze bedacht hoe ze ons stil kon krijgen; TV aanzetten met een DVD van opnames van haar zangkoor erin, nou toen gingen we helemaal los natuurlijk, my god haha..
Ze is overspannen geraakt nadat we allemaal ons proefwerk formulier in hadden geleverd waar alleen 'kuthoer' op geschreven stond..
Ze is overspannen geraakt nadat we allemaal ons proefwerk formulier in hadden geleverd waar alleen 'kuthoer' op geschreven stond..
Gast- Gast
Ga je schamen Donnaa!!!
ik zat echt in een klas waar veel kattekwaad werd uitgehaald.
het tweede jaar werd de klas gesplitst en werd t een stuk minder.
zelf was ik vrij rustig maar ja als de hele klas naar de directeur moest,dan moest ik wel mee natuurlijk!
het tweede jaar werd de klas gesplitst en werd t een stuk minder.
zelf was ik vrij rustig maar ja als de hele klas naar de directeur moest,dan moest ik wel mee natuurlijk!
aniet- Kletskop
Oooh Donnaa, wat erg! Zo erg heb ik het niet meegemaakt bij mij op school, haha. Ik was altijd heel braaf, ben 1x weggebleven bij wiskunde, want de leraar wilde me niets uitleggen. Nou ja, wat doe ik daar dan?
En een keer bij geschiedenis, had ik vet goed geleerd en de leraar wilde weten wie het cijfer van het proefwerk niet wilde horen, dan kwam hij het laten zien. Dus hij kwam het mij laten zien en zei: als je niet leert kan ik niks voor je doen he? Ik had een 3 ofzo. Toen ben ik opgestaan en weggelopen. Bekijk het lekker.
En een keer bij geschiedenis, had ik vet goed geleerd en de leraar wilde weten wie het cijfer van het proefwerk niet wilde horen, dan kwam hij het laten zien. Dus hij kwam het mij laten zien en zei: als je niet leert kan ik niks voor je doen he? Ik had een 3 ofzo. Toen ben ik opgestaan en weggelopen. Bekijk het lekker.
Gast- Gast
Oh en we hadden eens een invaller voor Aardrijkskunde die absoluut niet wilde dat we lipgloss/lippenbalsem opsmeerden in de klas.. Ik verdenk die vent ervan dat hij er geil van werd ofzo, maar hij ging dan compleet over de rooie.. Natuurlijk zaten wij de volgende dag allemaal de lipglossen tijdens de les..
Gast- Gast
Ik was helemaal niet braaf op school, ik was wel altijd aanwezig hoor, maar niet in de klas zelf
_Donnaa schreef:Ik schaam me dood!CherrieLola schreef:Ga je schamen Donnaa!!!
Ja hallo, als je dood bent kun je niet meer forummen
Hahaha, inderdaad.. Wij hadden ook een leraar Engels en die werd heel snel kwaad.. Op een gegeven moment schold hij een leerling voor de zoveelste keer uit.. Toen ben ik opgestaan en de klas uit gelopen, de hele klas volgde, dat voelde echt zo stoer haha..CherrieLola schreef:Ik was helemaal niet braaf op school, ik was wel altijd aanwezig hoor, maar niet in de klas zelf
Gast- Gast
Toen ik op de middelbare school zat, zat ik vaker met mijn vriendinnen bij de snackbar en lokaal 8, dan in het leslokaal. Ik heb me best vaak moeten melden, omdat we wel vaak spijbelden. Ik heb nooit een grote bek gehad tegen de leraren, maar deed wel wat onverschillig toen
Gast- Gast
Ik was eigenlijk best braaf op school
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Heerlijk gevoel van macht hè, als iedereen met je meegaat