Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Neuh, das zonde van de deur! We hebben van die paneeldeuren, zoiets:
Is niet in ons huis trouwens.
Is niet in ons huis trouwens.
Laatst aangepast door Alex167 op wo 9 feb 2011 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sorry, beetje groot
Donnaa, we hebben geen kledingkast Maar die gaan we wel kopen binnenkort als het goed is. En dan doen we er gewoon eentje met spiegel.
Donnaa, we hebben geen kledingkast Maar die gaan we wel kopen binnenkort als het goed is. En dan doen we er gewoon eentje met spiegel.
Gast- Gast
Hahaha. Ik heb ook geen kledingkast, maar ik ga ook geen dure kledingkast kopen en meestal zijn die kasten met spiegel wel duurder..
Gast- Gast
Ik heb een mooie spiegel van de Xenos op mijn kamer staan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een mega spiegel
En ik brei! Vet stoer zelf steken opgezet (met youtube) en de wol is ook vet stoer.
En ik brei! Vet stoer zelf steken opgezet (met youtube) en de wol is ook vet stoer.
Gast- Gast
Wij hebben voor in ons nieuwe huis een kledingkast in gedachten met 1 spiegeldeur. Kan ik mezelf eindelijk eens fatsoenlijk in de spiegel bekijken! De afgelopen 6 jaar moest ik het doen met alleen m'n gezicht. Niet handig als je wil kijken of iets staat inderdaad.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Haha waar youtube al niet goed voor is. Ik zeg foto! Wat ga je breien?Reva schreef:Ik heb een mega spiegel
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Ik heb kleding voor een deel in een ladekast en rest hangt in een inbouwkast. Maar daar zit geen deur voor, maar een gordijn. Dus ik heb maar een losse spiegel gekocht.
Lotus- Ratel
Uhm, op een stoel, op kledinghangers aan een rek en in een klein audio kastje van de IKEA..Dolcis_ schreef:Waar is jullie kleding dan?
Ik heb een spiegel aan mijn kledingkast
Gast- Gast
Hoi Smikkell!
Lotus- Ratel
haha donnaa! Op een stoel Lijkt me best onhandig zoals jij je kleding bergt.
Edit: niet dat mijn kledingkast zo overzichtelijk is hoor..
Edit: niet dat mijn kledingkast zo overzichtelijk is hoor..
Gast- Gast
Ik heb mn kast aan het prikbord gehangen.
En ik brei een trouwjurk voor Alex.
Gast- Gast
Ik had nooit ruimte voor een kledingkast, had wel een inbouwkast waar wat inpaste. Nu ben ik net verhuisd en ga ik een hele grote kledingkast kopen met spiegeldeur Moet alleen nog even sparen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker aan het breien Reva? Ik heb nu gewoon sch*t aan alles wat ik nog moet doen vandaag, ik ben lekker aan het haken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen ruimte voor een kledingkast haha.. Ik heb een schoenenkast en toen bleef er niet zoveel ruimte over..Dolcis_ schreef:haha donnaa! Op een stoel Lijkt me best onhandig zoals jij je kleding bergt.
Gast- Gast
Aaaahh, ik hoopte dat het niet zo lang meer zou duren tot Alex ging trouwen. Het wordt dus nog een 10-jarenplan!? Jammer!Reva schreef:Ik heb mn kast aan het prikbord gehangen.
Gast- Gast
Kom even meekletsen vanuit de trein, hoe gaat het hier?
We hebben nog geen huizennieuws, gelukkig net geluncht met een vriendin en nu onderweg naar een observatie in apeldoorn dus genoeg afleiding. Smikkell, hoe was het bij de ha?
We hebben nog geen huizennieuws, gelukkig net geluncht met een vriendin en nu onderweg naar een observatie in apeldoorn dus genoeg afleiding. Smikkell, hoe was het bij de ha?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik ga naar mijn training. Tot later!
Lotus- Ratel
Smikkell schreef:Aaaahh, ik hoopte dat het niet zo lang meer zou duren tot Alex ging trouwen. Het wordt dus nog een 10-jarenplan!? Jammer!Reva schreef:Ik heb mn kast aan het prikbord gehangen.
Wees blij dat we low budget gaan trouwen ja. Want in principe zou ik in de jurk gaan, maar bolletjestechnisch was het aantrekkelijker om de jurk voor Alex te breien. Volgens mij heb ik trouwens wel talent.
Gast- Gast
zit in de wachtkamerMerai schreef: Kom even meekletsen vanuit de trein, hoe gaat het hier?
We hebben nog geen huizennieuws, gelukkig net geluncht met een vriendin en nu onderweg naar een observatie in apeldoorn dus genoeg afleiding. Smikkell, hoe waus het bij de ha?
Gast- Gast
Ah kijk, nou succes dan zo!Smikkell schreef:zit in de wachtkamerMerai schreef: Kom even meekletsen vanuit de trein, hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: