Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
een cake moet toch een uur in de oven,of heb ik t het mis?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goh, waarom zou ik die opmerking toch maken...Beauty Addict schreef:Woon idd op een eilandSmikkell schreef:Misschien als je op een eiland woont.Alex167 schreef:Smikkell schreef:Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Je moet wel goed lezen, hoor. Dat wordt mijn trouwjurk.
Niet op letten, dat zijn de zwangerschapshormonen.
Gast- Gast
O, je weet waar ik woon?!?!Smikkell schreef:Goh, waarom zou ik die opmerking toch maken...
Gast- Gast
Succes! Wat ga je doen eigenlijk?Isabella schreef:En nu ga ik slapen, om 6.15u gaat mijn wekker tomorrow. Wish me luck!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Smikkell schreef:Misschien moet je ook de fabrikant van je oven mailenKabouter schreef:Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Huh..dat lijkt me ook een beetje vreemd! Jammer ook..heb je nog gaan cake.
Whahaha!
Gast- Gast
Troost je, die van mijn om 06.20Isabella schreef:En nu ga ik slapen, om 6.15u gaat mijn wekker tomorrow. Wish me luck!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien moet je ook de fabrikant van je oven mailenKabouter schreef:Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Daar had ik ook al aan gedacht, maar hoe verklaar je mijn uberlekkere, prachtige gelukte, perfect gebakken lasagne dan?
Gast- Gast
Ik eet een kindersurprise-ei, toetje na mn nuggets. I love my job.
Kabouter: ik kon ook geen steken opzetten, tot ik vanmiddag naar youtube keek. Het is echt eng makkelijk. Lusje om je duim en wijvinger en dan hup hup hup, zit ie al
Kabouter: ik kon ook geen steken opzetten, tot ik vanmiddag naar youtube keek. Het is echt eng makkelijk. Lusje om je duim en wijvinger en dan hup hup hup, zit ie al
Gast- Gast
Thuisbezord.nlBrennuss schreef:Smikkell schreef:Misschien moet je ook de fabrikant van je oven mailenKabouter schreef:Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Daar had ik ook al aan gedacht, maar hoe verklaar je mijn uberlekkere, prachtige gelukte, perfect gebakken lasagne dan?
Gast- Gast
Isabella schreef:En nu ga ik slapen, om 6.15u gaat mijn wekker tomorrow. Wish me luck!
Weltrusten en succes en veel plezier morgen!
Gast- Gast
succes morgen,Isabella!
heb je morgen je eerste werkdag?
heb je morgen je eerste werkdag?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Lynn_ schreef:Succes! Wat ga je doen eigenlijk?Isabella schreef:En nu ga ik slapen, om 6.15u gaat mijn wekker tomorrow. Wish me luck!
Ik heb morgen een training van mijn werk, de eerste. Maar de rest heeft er al 2 gehad, maar die heb ik gemist deze week. Het is bij het hoofdkantoor van het kledingmerk waar ik de klantenservice voor ga beheren
Gast- Gast
Reva schreef:Ik eet een kindersurprise-ei, toetje na mn nuggets. I love my job.
Ow dan zal ik daar eens kijken..straks blijkt dat ik me dus toch wel kan redden zonder mijn lieve mama .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend. Ik heb je al succes gewenst maar bij deze ook heel veel plezier!!
Lynn_- Kletskop
Thuisbezord.nl[/quote] Daar kan je lang wachten op eten!Smikkell schreef:
Tip: www.thuisbezorgd.nl
Laatst aangepast door Beauty Addict op wo 9 feb 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je bent weer lekker opdreef Smikkell
Ik wil ook breinaalden kopen, maar ik moet eerst naar stage.. En ik wil ook de Sims. Ik heb te weinig geld.
Ik wil ook breinaalden kopen, maar ik moet eerst naar stage.. En ik wil ook de Sims. Ik heb te weinig geld.
Gast- Gast
Dankjewel! Het is van 8.30 tot 17.00u dus een hele lange dag met veel informatie, maar ik heb er zin in.
Gast- Gast
Oh bah, dat is een tegenvaller .Reva schreef:Ik heb echt een heel stom speeltje in mn ei hoef niet eens te bouwen
Lynn_- Kletskop
Veel succes en pleziet Isabella!!
Hahaha..BA!
Hahaha..BA!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Weet ik, maar dat mensen het daadwerkelijk onthouden verbaasd me zeer...Smikkell schreef:BA, wat je op een forum vertelt, wordt gelezen..
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: