Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Je moet wel goed lezen, hoor. Dat wordt mijn trouwjurk.
Gast- Gast
Dan wil ik even melden dat ik net 2 kiwi's op heb.aniet schreef:rond dit tijdstip gaat t altijd over eten!
Gast- Gast
Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Gast- Gast
Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Gast- Gast
hoelaat gaat de lidl wel niet open dan?Smikkell schreef:Deze Smikkell gaat morgen zeker op 07.00 uur al voor de deur van de lidl staan voor breinaalden...
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het niks aan zo'n kant en klaar pak cakemix waarbij je alleen maar water hoeft toe te voegen. Ik maak liever zelf een cake met de ingrediënten die ik lekker vind in een cake.
Gast- Gast
Ik maak ook altijd zelf cakebeslag. En pannenkoekbeslag. En wat voor beslag dan ook.
Gast- Gast
Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Gast- Gast
Nu ik die foto zie van Reva, bedenk ik me ineens dat ik eigenlijk samen met mijn moeder een sjaal zou gaan breien . Misschien kan mijn zusje me helpen..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Niet op letten, dat zijn de zwangerschapshormonen.
Gast- Gast
Ik heb geen idee. Ik moet eerst eens kijken waar er een lidl zit. Ik heb wel een Aldi in de buurt.aniet schreef:hoelaat gaat de lidl wel niet open dan?Smikkell schreef:Deze Smikkell gaat morgen zeker op 07.00 uur al voor de deur van de lidl staan voor breinaalden...
Gast- Gast
Ik vind dat je met een zakje en wat water een prima cake kunt maken :-). Ben niet zo'n kei in het bakken van cake, taart, e.d.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Huh..dat lijkt me ook een beetje vreemd! Jammer ook..heb je nog gaan cake.
Kabouter- Kletskop
Misschien als je op een eiland woont.Alex167 schreef:Smikkell schreef:Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Gast- Gast
ja misschien kan je zus je helpen,Kabouter!
kan je niet breien?
kan je niet breien?
aniet- Kletskop
Stel dat je dag letterlijk in het water valt?Smikkell schreef:Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Gast- Gast
Woon idd op een eilandSmikkell schreef:Misschien als je op een eiland woont.Alex167 schreef:Smikkell schreef:Zwemmen met een trouwjurk?Beauty Addict schreef:Wow! Alleen niet mee gaan zwemmen dan he, raakt ie een beetje uit model...Alex167 schreef:Brennuss schreef:Dat ziet er al leuk uit Reva! Wat wordt het?
Gast- Gast
Kabouter schreef:Nu ik die foto zie van Reva, bedenk ik me ineens dat ik eigenlijk samen met mijn moeder een sjaal zou gaan breien . Misschien kan mijn zusje me helpen..
Ik herken het. Dat had ik ook met mijn moeder. Ze zou me leren omgaan met de naaimachine en lokmachine.
Gast- Gast
Misschien moet je ook de fabrikant van je oven mailenKabouter schreef:Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Gast- Gast
Staat je oven wel aan? Anders is tie na 3 uur nog niet gaar hoor!Kabouter schreef:Brennuss schreef:Ik ga die lui van Homemade mailen. Dat ding zit er serieus bijna driekwartier in, en hij is nog niet gaar.
Gast- Gast
op een eiland,BA?
me too!!
me too!!
Laatst aangepast door aniet op wo 9 feb 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
aniet schreef:ja misschien kan je zus je helpen,Kabouter!
kan je niet breien?
Ik kan wel breien, maar niet de steken opzetten. En had nog wel zo'n mooie sjaal gezien (nouja, het wordt ook eigenlijk wel weer te warm voor een dikke das).
Kabouter- Kletskop
Woeiiii, spannend!Alex167 schreef:Dat gebeurt niet, want ik trouw met Reva. En Reva is het zonnetje in huis.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: