Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hebben jullie het ook wel eens dat je van sommige reacties/mensen hier echt moet zuchten?
Edit: 'Hier' is het forum.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou als het stage is, is het geen werkTheedoosje schreef:toetje_ schreef:Ik heb even een mini dilemma. Voor stage moet ik een stukje over mezelf schrijven met een foto erbij, om op de deur te hangen zodat de ouders kunnen zien wie ik ben.
Nu bedacht ik me dat het wel leuk was een pagina uit een krant na te maken, met als kop: een nieuwe stagiaire meldt zich, foto van mij erbij en een leuk stukje tekst.
Maar nu lijkt het alsof de tekst door iemand anders is geschreven, zo is dat natuurlijk in de krant. Maar ik vind het wel leuk dat ouders ook zien dat ik dit zelf heb gedaan..
Wat zouden jullie doen? Er uit eindelijk toch groetjes toetje onder schrijven of het hele krant idee weg halen en gewoon een standaard stukje over mezelf schrijven?
Bij wat voor werk loop je stage?
Toet, ik vind het wel een leuk idee. Misschien kun je afsluiten met een zin die vanuit jou is geschreven, Iets richting dat ze je altijd aan kunnen spreken als ze meer willen weten ofzo? en dan afsluiten met je naam. Is dat iets?
@ theedoosje, op een kinderdagverlijf.
@ smikkell, ik heb er nu ook onder staan dat vragen/opmekringen altijd welkom zijn en dan groetjes mijn naam. Maar dat staat zo raar bij de rest van het 'krantenbericht'
Ik denk dat ik maar gewoon overnieuw begin met iets normaals.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@Toetje> het is wel orgineel idee, maar bij ons doen ze gewoon een stukje schrijven en foto er bij. Heb ook niet het idee dat veel ouders het echt lezen.
Gast- Gast
Goeie avond allemaal
Ik meld mij ook weer.
Heb best wel een vervelende dag gehad. Moest naar de dokter, nah dat was allemaal even wat minder prettig dan ik verwacht had.
En daarbij hebk nu zenuwen voor morgen, dan heb ik een gesprek op school. Om te bespreken wat er anders moet/kan.
Willen jullie duimen?
Ik meld mij ook weer.
Heb best wel een vervelende dag gehad. Moest naar de dokter, nah dat was allemaal even wat minder prettig dan ik verwacht had.
En daarbij hebk nu zenuwen voor morgen, dan heb ik een gesprek op school. Om te bespreken wat er anders moet/kan.
Willen jullie duimen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje Theedoosje, doet me goed
Chocolate Cookie- Ratel
PrinsesBo schreef:Hebben jullie het ook wel eens dat je van sommige reacties/mensen hier echt moet zuchten?
Ja dat heb ik ook, niet te zuinig. Ik vrees dat iedereen dat wel heeft.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Chocolate Cookie schreef:Dankje Theedoosje, doet me goed
Dat is fijn Als je je hart wilt luchten, je mag mij gerust pmen.
Gast- Gast
En toen stonden we vanmiddag opeens weer buiten. Het brandalarm was (weer) afgegaan. Twee brandweerwagens, 3 politiewagens, journalisten. Het was een ware happening. En mijn collega's (en ik, enkel van de achterkant zichtbaar) staan op internet. Want ze waren zo gek om even voor ze te poseren...
Gast- Gast
Ja, dat heb ik hier ook weleens. Net als in het gewone leven.toetje_ schreef:PrinsesBo schreef:Hebben jullie het ook wel eens dat je van sommige reacties/mensen hier echt moet zuchten?
Ik denk dat er niemand is die dat echt nooit heeft hoor!
Gast- Gast
Link link linkABE schreef:En toen stonden we vanmiddag opeens weer buiten. Het brandalarm was (weer) afgegaan. Twee brandweerwagens, 3 politiewagens, journalisten. Het was een ware happening. En mijn collega's (en ik, enkel van de achterkant zichtbaar) staan op internet. Want ze waren zo gek om even voor ze te poseren...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Dankje Theedoosje, doet me goed
Je hebt n pm
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Dankje Theedoosje, doet me goed
Je hebt n pm
heb gezien jij ook terug
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, dat heb ik hier ook weleens. Net als in het gewone leven.toetje_ schreef:PrinsesBo schreef:Hebben jullie het ook wel eens dat je van sommige reacties/mensen hier echt moet zuchten?
Fijn dat ik dan niet zo apart ben hahaha
Gast- Gast
Al heb ik het meer met bepaalde reacties en onderwerpen als met personen...PrinsesBo schreef:Beauty Addict schreef:Ja, dat heb ik hier ook weleens. Net als in het gewone leven.toetje_ schreef:PrinsesBo schreef:Hebben jullie het ook wel eens dat je van sommige reacties/mensen hier echt moet zuchten?
Fijn dat ik dan niet zo apart ben hahaha
Gast- Gast
[qoute] heb gezien jij ook terug [/quote]
jij ook weer
jij ook weer
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op wo 9 feb 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
Ik niet, ik dans niet, ik zing niet... ik denk denk ikBrennuss schreef:Reva schreef:
Wie danst er nog meer onder de douche?
Ik hahaha
Gast- Gast
Welke film?Brennuss schreef:Gaan jullie vanavond ook die film kijken, op rtl5?
Gast- Gast
Toet, ik vind dat krant-idee juist heel erg leuk! Als je afsluit met je naam ziet iedereen dat jij het geschreven hebt.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
The Women, met Meg Ryan en Eva Mendes.Beauty Addict schreef:Welke film?Brennuss schreef:Gaan jullie vanavond ook die film kijken, op rtl5?
Gast- Gast
Ik vond de beschrijving van de film niet echt geweldig toen ik het vanmiddag las, maar ga wel kijken.
Gast- Gast
Ik ga die film denk ik niet kijken. Mij lijktie niet zo leuk. Maar als er niets anders komt zet ik hem misschien nog wel op..
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: