Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wow, ik liep net ff naar buiten om een volle vuilniszak weg te gooien, maar het is echt een heerlijk temperatuurtje! Nu wil ik helemaal naar buiten. Stom werk
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Gast- Gast
Ik snapte er al niks van.. M`n vriendin had ook 1 gehaald en GROOT! Echt aso..Brennuss schreef:Hhaha, nee die hebben ze niet bij de HEMA
Gast- Gast
Ik zou nu met liefde mijn zoon achter het behang plakken. Wáárom sloopt hij toch ál zijn speelgoed?!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa, of ik ga op m`n bed staan zodat ik het geheel goed in de spiegel kan zien..Dolores schreef:Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Wil ook zeker een mooie pas spiegel hebben in m`n huisje later..
Gast- Gast
Ik ben moe. Ging net lopend naar de supermarkt. Dat is 10 minuutjes lopen. Op de terugweg kwam ik nauwelijks meer vooruit. Maar het is wel heerlijk buiten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Jaaa, of ik ga op m`n bed staan zodat ik het geheel goed in de spiegel kan zien..Dolores schreef:Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Wil ook zeker een mooie pas spiegel hebben in m`n huisje later..
jaaa, als ik voor de spiegel sta en twijfel dan mms ik de foto naar een vriendin
Gast- Gast
Ik heb alleen een spiegel waarin ik mijn hoofd kan zien....
Ik denk dat mijn kleding wel kan vandaag...
Ik denk dat mijn kleding wel kan vandaag...
Gast- Gast
Dolores schreef:Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Ja!
Gast- Gast
Lijkt me niets mis mee.
Lotus- Ratel
Dat kan vast wel Ik zwart met je mee vandaag.. Alleen als ik aan het werk ga ben ik in het wit
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Ja!
Hier ook! Ik stuur die foto's dan ook wel eens door naar mijn vriend:p Op de een of andere manier kan ik met hem altijd heel goed winkelen. Hij is tenminste eerlijk..
Gast- Gast
Dolores schreef:Zijn er meer mensen die wel eens een foto van zichzelf maken om te zien of bepaalde kleding 'kan' ?
Present!
Gast- Gast
Geniet er lekker van, Dolores!
Lotus- Ratel
Ik neem mijn man nooooit mee. Die zeurt alleen maar als het te duur is en wat mij betreft is hij té eerlijk.
Gast- Gast
Ik ben ook zwart vandaag met een grijs (action) rokje..Dolcis_ schreef:Dat kan vast wel Ik zwart met je mee vandaag.. Alleen als ik aan het werk ga ben ik in het wit
Gast- Gast
Ik zie het op een foto vaak ook beter, heb ook geen grote spiegel thuis.
Ik ben vandaag heel kleurrijk
Ik ben vandaag heel kleurrijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dolores schreef:Dan ga ik nu eens een paar uur wandelen
kus!
Geniet ervan lieve meid!
Gast- Gast
Ik ga gewoon nooit winkelen bijna, hahaha..Alex167 schreef:Ik neem mijn man nooooit mee. Die zeurt alleen maar als het te duur is en wat mij betreft is hij té eerlijk.
Gast- Gast
Ik heb een spiegel waar ik mezelf helemaal in kan zien, dus ik maak geen foto's.
Lotus- Ratel
Ik wil ook zo'n mooie passpiegel. Maar ik ben bang dat daar geen plek voor is
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben ook zwart vandaag met een grijs (action) rokje..Dolcis_ schreef:Dat kan vast wel Ik zwart met je mee vandaag.. Alleen als ik aan het werk ga ben ik in het wit
Sexyyyyy!!
Alex, een spiegel aan een deur dan?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: