Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
In 4 dagen?Reva schreef:Ik weet ook nog niet wat ik ga eten, kan je een omelet maken met kastanjechampignons, vast wel toch?
Een rekensommetje vertelde mij net, dat als het gaat zoals het eruit zit dat ik deze week 53 uur aan het werk
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik was vroeg wakker en ik ben de laatste tijd misschien toch iets meer aan het sporten dan goed voor me is. En ik ben eigenlijk altijd erg moe 's avonds.
rustig aan doen he, luister naar je lichaam!
Gast- Gast
Pfft, heeft iemand ook een beetje energie voor mij? Kan de puf niet meer opbrengen om op te staan en te gaan douchen...
Gast- Gast
Hahaha, ik vroeg net ook al om energie.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Lotus schreef:Ik was vroeg wakker en ik ben de laatste tijd misschien toch iets meer aan het sporten dan goed voor me is. En ik ben eigenlijk altijd erg moe 's avonds.
rustig aan doen he, luister naar je lichaam!
Ik kan niet rustig aan doen. Maar als het niet meer gaat, merk ik dat vanzelf, neem ik aan.
Lotus- Ratel
Ja, zag het! De tranen lopen over mijn wangen van het geeuwenLotus schreef:Hahaha, ik vroeg net ook al om energie.
Gast- Gast
Hoe komt het dat je zo moe bent?
Lotus- Ratel
Normaal geef ik graag energie, maar heb zelf nog weinig. Heb die hard nodig voor op de hometrainer. Sorry deze keer pas ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:In 4 dagen?Reva schreef:Ik weet ook nog niet wat ik ga eten, kan je een omelet maken met kastanjechampignons, vast wel toch?
Een rekensommetje vertelde mij net, dat als het gaat zoals het eruit zit dat ik deze week 53 uur aan het werk
Yep.
Wie danst er nog meer onder de douche?
Gast- Gast
Ik denk dat die 2 ukkies al mijn energie stelen! En bij jou?Lotus schreef:Hoe komt het dat je zo moe bent?
Gast- Gast
Begin er nu mee!!PrinsesBo schreef:*zucht!*
Zou willen dat ik toch eens wat meer zei/typ wat ik denk!
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik was vroeg wakker en ik ben de laatste tijd misschien toch iets meer aan het sporten dan goed voor me is. En ik ben eigenlijk altijd erg moe 's avonds.
Lotus- Ratel
wat is er aan de hand,prinses bo?PrinsesBo schreef:*zucht!*
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Beauty Addict schreef:Begin er nu mee!!PrinsesBo schreef:*zucht!*
Hahaha nee!
Moest vandaag onder het eten nog aan jou denken BA!
Collega van mijn vriend was langs geweest met hun 2ling van 14 weken.
En hij heeft niks met baby's maar vond hun zo schattig
Dus hadden we t ff over 2lingen en moest ik aan jou denken
Gast- Gast
Oei, dan is het wel goed om een rust dagje in te lassen! Slik je wel een goed vitamine- preparaat? Zeker als je veel sport is dat belangrijk en kan je ook weer wat energie uit halen!Lotus schreef:Lotus schreef:Ik was vroeg wakker en ik ben de laatste tijd misschien toch iets meer aan het sporten dan goed voor me is. En ik ben eigenlijk altijd erg moe 's avonds.
Gast- Gast
aniet schreef:wat is er aan de hand,prinses bo?PrinsesBo schreef:*zucht!*
Niks speciaals, maar zou willen dat is eens wat assertiever zou zijn en schijt zou hebben aan wat mensen dan wel of niet van me denken.
Gast- Gast
Waarom niet? Hier kan je lekker annoniem alles zeggen wat je wilt!!PrinsesBo schreef:Beauty Addict schreef:Begin er nu mee!!PrinsesBo schreef:*zucht!*
Hahaha nee!
Moest vandaag onder het eten nog aan jou denken BA!
Collega van mijn vriend was langs geweest met hun 2ling van 14 weken.
En hij heeft niks met baby's maar vond hun zo schattig
Dus hadden we t ff over 2lingen en moest ik aan jou denken
Aaahh... wat lief!
Gast- Gast
Ik heb even een mini dilemma. Voor stage moet ik een stukje over mezelf schrijven met een foto erbij, om op de deur te hangen zodat de ouders kunnen zien wie ik ben.
Nu bedacht ik me dat het wel leuk was een pagina uit een krant na te maken, met als kop: een nieuwe stagiaire meldt zich, foto van mij erbij en een leuk stukje tekst.
Maar nu lijkt het alsof de tekst door iemand anders is geschreven, zo is dat natuurlijk in de krant. Maar ik vind het wel leuk dat ouders ook zien dat ik dit zelf heb gedaan..
Wat zouden jullie doen? Er uit eindelijk toch groetjes toetje onder schrijven of het hele krant idee weg halen en gewoon een standaard stukje over mezelf schrijven?
Nu bedacht ik me dat het wel leuk was een pagina uit een krant na te maken, met als kop: een nieuwe stagiaire meldt zich, foto van mij erbij en een leuk stukje tekst.
Maar nu lijkt het alsof de tekst door iemand anders is geschreven, zo is dat natuurlijk in de krant. Maar ik vind het wel leuk dat ouders ook zien dat ik dit zelf heb gedaan..
Wat zouden jullie doen? Er uit eindelijk toch groetjes toetje onder schrijven of het hele krant idee weg halen en gewoon een standaard stukje over mezelf schrijven?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat is zooooo herkenbaar...PrinsesBo schreef:aniet schreef:wat is er aan de hand,prinses bo?PrinsesBo schreef:*zucht!*
Niks speciaals, maar zou willen dat is eens wat assertiever zou zijn en schijt zou hebben aan wat mensen dan wel of niet van me denken.
Gast- Gast
BA, ik krijg wel genoeg vitamines binnen.
Lotus- Ratel
toetje_ schreef:Ik heb even een mini dilemma. Voor stage moet ik een stukje over mezelf schrijven met een foto erbij, om op de deur te hangen zodat de ouders kunnen zien wie ik ben.
Bij wat voor werk loop je stage?
Gast- Gast
Ik heb t gedaan!..
Aaah BA! Ga in bad liggen..
Of laat je man je haar wassen ...
Aaah BA! Ga in bad liggen..
Of laat je man je haar wassen ...
Gast- Gast
Nou als het stage is, is het geen werkTheedoosje schreef:toetje_ schreef:Ik heb even een mini dilemma. Voor stage moet ik een stukje over mezelf schrijven met een foto erbij, om op de deur te hangen zodat de ouders kunnen zien wie ik ben.
Bij wat voor werk loop je stage?
Toet, ik vind het wel een leuk idee. Misschien kun je afsluiten met een zin die vanuit jou is geschreven, Iets richting dat ze je altijd aan kunnen spreken als ze meer willen weten ofzo? en dan afsluiten met je naam. Is dat iets?
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: