Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik vind de site saai inmiddels, maar misschien ben ik te vaak bij de IKEA zelf geweest
Gast- Gast
IKEA zit hier niet in de buurt, dus dan is rondkijken op de site wel even leuk..
Gast- Gast
Ow dames ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Heb product training op het hoofdkantoor van het kledingmerk waarvoor we gaan werken, moet een beetje in die stijl gekleed, en we zijn met zijn 12-en en ik heb de basis training gemist deze week, omdat ik hem volgende week ga doen zodat het verdeeld is qua uren, dus ik ken nog niemand
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ikea (site) is cool
Reva, ik denk dat sportschoenen beter voor je is. Bij meerdere sporten (zoals hardlopen) zijn goede schoenen erg belangrijk voor het opvangen van de schok.
He bah, die heb ik niet
Gast- Gast
Isabella schreef:Ow dames ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Heb product training op het hoofdkantoor van het kledingmerk waarvoor we gaan werken, moet een beetje in die stijl gekleed, en we zijn met zijn 12-en en ik heb de basis training gemist deze week, omdat ik hem volgende week ga doen zodat het verdeeld is qua uren, dus ik ken nog niemand
Spannend!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Gast- Gast
Isabella schreef:Ow dames ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Heb product training op het hoofdkantoor van het kledingmerk waarvoor we gaan werken, moet een beetje in die stijl gekleed, en we zijn met zijn 12-en en ik heb de basis training gemist deze week, omdat ik hem volgende week ga doen zodat het verdeeld is qua uren, dus ik ken nog niemand
Spannend!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Als je met schoenen je hakken bedoelde heb ik niets gezegd en kan je beter op blote voeten gaanReva schreef:Smikkell schreef:Ikea (site) is cool
Reva, ik denk dat sportschoenen beter voor je is. Bij meerdere sporten (zoals hardlopen) zijn goede schoenen erg belangrijk voor het opvangen van de schok.
He bah, die heb ik niet
Gast- Gast
ja tuurlijk kan dat,Isabella!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Redelijk strak.. Ik wil in mijn slaapkamer de donkere MALM serie, het bed en de kast met 4 lades het liefst.. En ik heb ook al een hele mooie spiegel gezien, die is nieuw..Isabella schreef:Wat voor een stijl wil je in jouw huis Donnaa?
http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/ekne-spiegel-ovaal__0119704_PE276136_S4.JPG
Echt wauw!
En dan wil ik in de huiskamer graag een grijze of zwarte hoekbank en witte meubels uit de LACK serie.. De salontafel en het audio meubel sowieso.. Ennuhmm misschien ook wel zo`n boekenkast of zo`n smalle kast voor boeken en DVD`s, dat moet ik nog even zien.. Moet tenslotte ook ergens administratie enzo opbergen, maar daar heb ik nog niet echt iets voor gevonden.. Mijn schoenenkast moet ook mee namelijk, haha..
Nouja en ik wil graag roze accessoires.. Heb al een klok van Marylin Monroe
Gast- Gast
Heeft iemand nog wat energie over voor mij?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Redelijk strak.. Ik wil in mijn slaapkamer de donkere MALM serie, het bed en de kast met 4 lades het liefst.. En ik heb ook al een hele mooie spiegel gezien, die is nieuw..Isabella schreef:Wat voor een stijl wil je in jouw huis Donnaa?
http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/ekne-spiegel-ovaal__0119704_PE276136_S4.JPG
Echt wauw!
En dan wil ik in de huiskamer graag een grijze of zwarte hoekbank en witte meubels uit de LACK serie.. De salontafel en het audio meubel sowieso.. Ennuhmm misschien ook wel zo`n boekenkast of zo`n smalle kast voor boeken en DVD`s, dat moet ik nog even zien.. Moet tenslotte ook ergens administratie enzo opbergen, maar daar heb ik nog niet echt iets voor gevonden.. Mijn schoenenkast moet ook mee namelijk, haha..
Zeg, ga je mijn huis overnemen ofzo
Wat gaan jullie eten, dames?
Gast- Gast
Nee, ik kom zaterdag je meubels halen, dus bij dezeReva schreef:_Donnaa schreef:Redelijk strak.. Ik wil in mijn slaapkamer de donkere MALM serie, het bed en de kast met 4 lades het liefst.. En ik heb ook al een hele mooie spiegel gezien, die is nieuw..Isabella schreef:Wat voor een stijl wil je in jouw huis Donnaa?
Echt wauw!
Zeg, ga je mijn huis overnemen ofzo
Gast- Gast
Bedankt voor de moeite, Anousch. Ik geloof alleen dat het niet werkt...
Lotus- Ratel
ik heb hollandse groentewok mix gegeten.
kom net thuis uit mn werk en had geen zin om uitgebreid te koken
alsof ik dat zo vaak doe
kom net thuis uit mn werk en had geen zin om uitgebreid te koken
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Lotus schreef:Bedankt voor de moeite, Anousch. Ik geloof alleen dat het niet werkt...
Jammer!
Hoe komt het dat je geen energie meer heb?
Gast- Gast
Ik weet ook nog niet wat ik ga eten, kan je een omelet maken met kastanjechampignons, vast wel toch?
Een rekensommetje vertelde mij net, dat als het gaat zoals het eruit zit dat ik deze week 53 uur aan het werk
Een rekensommetje vertelde mij net, dat als het gaat zoals het eruit zit dat ik deze week 53 uur aan het werk
Gast- Gast
aniet schreef:ik heb hollandse groentewok mix gegeten.
kom net thuis uit mn werk en had geen zin om uitgebreid te kokenalsof ik dat zo vaak doe
Ow ik heb ook nog een zakje italiaanse wokgroenten ja Nou misschien dat ik daar dan maar een ei doorheen rul ofzo
Laatst aangepast door Reva op wo 9 feb 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was vroeg wakker en ik ben de laatste tijd misschien toch iets meer aan het sporten dan goed voor me is. En ik ben eigenlijk altijd erg moe 's avonds.
Lotus- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: