Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lotus schreef:Hoe was het eigenlijk bij de diëtist gegaan, Alex?
Lief dat je ernaar vraagt. We hebben een moeilijk gesprek gehad, zij wil me heel graag helpen maar weet niet hoe en ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Ik weet wel dat ik de weegschaal niet weg wil doen en het sporten niet op wil geven, maar wel dat ik meer wil eten dan ik doe. En dus hebben we een dagmenu opgesteld. Het is geen normaal menu, want de diëtiste wil dat ik me er aan hou en dat wil ik zelf ook, anders krijg ik weer het gevoel dat ik faal. Tot nu toe hou ik me er aan (behalve gister, maar toen was ik ziek en hield ik niks binnen). Vandaag gaat het weer goed. De diëtiste heeft wel aangegeven dat ze het eens is met de psycholoog dat zij denkt dat tweedelijns hulp de beste optie is voor mij.
Gast- Gast
Ben je blij dat je nu een dagmenu hebt? Ik heb dat ook een tijdje gehad en was wel blij dat ik wat houvast had. Maar ik vond het ook wel moeilijk. Goed dat je je eraan houdt! Ga je nu ook tweedelijns hulp zoeken dan?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik doe het niet bewust. En ik ben ook wel van plan om tijdens de gesprekken bij het psychologisch centrum open te zijn. Ik vind dat ik nu al heel open ben bij de hulpverlenders en het ´best goed´ gaat.Lynn_ schreef:Maar als jij je zo helder voordoet en een muur om je heen trekt kun je ook niet van die hulpverleners verwachten dat ze de ernst van de situatie inzien. Ik denk dat je niet de eerste zult zijn die vanaf een papier haar verhaal doet tegen een hulpverlener. Probeer open kaart te spelen; ook over de hoeveelheid alcohol die je drinkt. Je bent in staat om je op het forum kwetsbaar op te stellen, je kúnt het dus wel.
Ik merk dat ik het al ´eng´vind als MW of HA terugkomen op dingen die ik een week eerder heb verteld. Ik schrik daarvan en het laat zien dat ze echt luisteren. ik weet niet waarom, maar heb daar moeite mee.
Ik zal wat dingen proberen op te schrijven..
Gast- Gast
Je doet het hartstikke goed Smikkel (voor zover ik daar over kan oordelen). Kijk naar je mogelijkheden, niet naar je onmogelijkheden.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ja dat vraag ik me ook wel af Brennus. Ik heb wel eens van een angel gehoord dat het topic zich splitst als het te groot wordt, maar ik was vanmiddag in dit topic aan het posten toen het ineens weer kleiner werd, maar ik heb het restant zeg maar nergens gezien.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
En gaat dat automatisch?
Lynn_- Kletskop
Ja, gaat gewoon automatisch. Staat nu verderop pagina 1 of misschien op pagina 2 een gesloten dagtopic. En de eerste euh 8 bladzijden geloof ik van het oude topic gaan mee naar het nieuwe topic als begin.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:En gaat dat automatisch?
Jaa, altijd na 75 pagina's.
Ik zat toevallig gisteravond te zoeken naar het nachttopic. Dus ik had 'nachttopic' bij zoeken in getypt, en vond eentje met een kruisje. Dus ik klik daar op en helemaal aan het einde (pagina 68 ofzo) stond een linkje. Toen ik daarop klikte kwam ik weer in een nachttopic, en aan het einde weer een linkje. Gaat het met alle topic zo? En dan blijven de pagina's dus wel bestaan.
Ik vond het eigenlijk wel een fijn idee dat alles weg zou zijn..
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Ja, gaat gewoon automatisch. Staat nu verderop pagina 1 of misschien op pagina 2 een gesloten dagtopic. En de eerste euh 8 bladzijden geloof ik van het oude topic gaan mee naar het nieuwe topic als begin.
Ik heb een springtouw Een hele coole.
Ja, muts, ik vroeg al tig pagina's terug hoe wat en waar. En of jij wist of het slecht was om op blote voeten te springtouwen haha, voor je botten/spieren/rimpels, wat dan ook.
Gast- Gast
Noujaaa.. Ik wil als ik ooit ga samenwonen wel een boxspring ofzo, dus ik koop die spullen niet met de verwachting er 10 jaar op te liggen.. Daarom hoeft het van mij ook niet zo heel duur.. En misschien neem ik m`n eigen matras wel mee, maar die is heel dik, dus dan moet ik daar even 1 bijzoekenBrennuss schreef:
Het is inderdaad wel een uitgave maar wel iets wat je pas over goed 10 jaar weer hoeft te vervangen.
Mijn vriend heeft van die traagschuim matrassen. Ik geloof dat die dingen 600 euro per stuk zijn (voor een 1 persoons). Maar Beter Bed heeft altijd zo'n actie, twee matras gratis. Ik heb ooit eens een Ikea matras gehad, daar zat al heel snel een kuil in.
Gast- Gast
Over spelvouden gesproken.
Ik krijg net een bericht terug van een kamer advertentie:
"Klopt maakte een foutje door de tekst niet te veranderen op de website van kamernet.
U kunt kontakt met mij opnemen om een bezichteging af te spreken."
"Klopt maakte een foutje door de tekst niet te veranderen op de website van kamernet.
Gast- Gast
Nou, ik heb net in huis gesprongen en ik heb nu wel last van mn enkel.. Dus ik doe het wel op schoenen. Ik heb hem bij de HEMA vandaan, 2,50Reva schreef:Brennuss schreef:Reva schreef:Ja, gaat gewoon automatisch. Staat nu verderop pagina 1 of misschien op pagina 2 een gesloten dagtopic. En de eerste euh 8 bladzijden geloof ik van het oude topic gaan mee naar het nieuwe topic als begin.
Ik heb een springtouw Een hele coole.
Ja, muts, ik vroeg al tig pagina's terug hoe wat en waar. En of jij wist of het slecht was om op blote voeten te springtouwen haha, voor je botten/spieren/rimpels, wat dan ook.
Gast- Gast
Oohh, zo Ja, dan is zo'n uitgave wel heel veel in een keer._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik wil als ik ooit ga samenwonen wel een boxspring ofzo, dus ik koop die spullen niet met de verwachting er 10 jaar op te liggen.. Daarom hoeft het van mij ook niet zo heel duur.. En misschien neem ik m`n eigen matras wel mee, maar die is heel dik, dus dan moet ik daar even 1 bijzoekenBrennuss schreef:
Het is inderdaad wel een uitgave maar wel iets wat je pas over goed 10 jaar weer hoeft te vervangen.
Mijn vriend heeft van die traagschuim matrassen. Ik geloof dat die dingen 600 euro per stuk zijn (voor een 1 persoons). Maar Beter Bed heeft altijd zo'n actie, twee matras gratis. Ik heb ooit eens een Ikea matras gehad, daar zat al heel snel een kuil in.
Gast- Gast
WoepsBitterkoek_ schreef:Over spelvouden gesproken.
Lynn_- Kletskop
Hoi meiden!
Wat zijn sommige mensen goed bezig om zichzelf bloot te stellen en/of hun toekomstige leven uit te stippelen!
Ik zit even te wachten tot het tijd is weg te gaan, ik ga zo bij studiegenootje eten & zijn verjaardag vieren!
Morgen is het voor mij zover dat ik mag gaan praten... en daarna door de trein in lekker naar mijn mams!
Wat zijn sommige mensen goed bezig om zichzelf bloot te stellen en/of hun toekomstige leven uit te stippelen!
Ik zit even te wachten tot het tijd is weg te gaan, ik ga zo bij studiegenootje eten & zijn verjaardag vieren!
Morgen is het voor mij zover dat ik mag gaan praten... en daarna door de trein in lekker naar mijn mams!
Gast- Gast
Jaaa daarom.. De ikea site is slecht voor je trouwens, whaha!Brennuss schreef:Oohh, zo Ja, dan is zo'n uitgave wel heel veel in een keer._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik wil als ik ooit ga samenwonen wel een boxspring ofzo, dus ik koop die spullen niet met de verwachting er 10 jaar op te liggen.. Daarom hoeft het van mij ook niet zo heel duur.. En misschien neem ik m`n eigen matras wel mee, maar die is heel dik, dus dan moet ik daar even 1 bijzoekenBrennuss schreef:
Gast- Gast
Ik ben geloof ik alleen maar open omdat ik in de war ben en niet helder kan nadenken. Anders zou ik waarsch. niet zo open zijn. krijg er vast later ook spijt van..SunnyScience schreef:Hoi meiden!
Gast- Gast
Ikea (site) is cool
Reva, ik denk dat sportschoenen beter voor je is. Bij meerdere sporten (zoals hardlopen) zijn goede schoenen erg belangrijk voor het opvangen van de schok.
Reva, ik denk dat sportschoenen beter voor je is. Bij meerdere sporten (zoals hardlopen) zijn goede schoenen erg belangrijk voor het opvangen van de schok.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Jaaa daarom.. De ikea site is slecht voor je trouwens, whaha!
Jaa, klopt Ik ga er volgende week naartoe voor een tv meubel.
Gast- Gast
De Ikea site is héél gevaarlijk inderdaad.
Lynn_- Kletskop
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: