Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Ja, ik wil de inrichting low budget houden hoor.. Maar zelfs bij IKEA o.i.d. tikt zoiets hard aan, helaas..Lynn_ schreef:Spannend Donna! Goed dat je al lekker aan het sparen bent. Er komen een hoop kosten bij kijken... Heb je ook al spullen voor je uitzet?
Ik heb al redelijk veel kleine spullen en al het witgoed heb ik ook al.. Ik moet nog meubels, bed (duur!!) en accessoires.. Maar dat komt wel als ik het huisje heb..
Ja, zelfs de Ikea tikt dan hard aan! Bij Ikea zijn de bedden trouwens niet zo duur. Maar als je daar een matras, lattenbodem, kussens, etc. bij optelt heb je alweer een behoorlijk bedrag!
Maar dat zijn inderdaad spullen die je nog niet kunt kopen. Ach, als je straks je huisje hebt is het nog veel leuker om te gaan shoppen :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Brennuss schreef:Patriesje schreef:@ Brennuss; had je een lekkerbekje van de markt of van de viswinkel?
ik wil altijd nog de uit de winkel proberen maar de meeste die ik hoor zijn daar niet zo positief over..
Viswinkel Met remouladesaus, hmm!
Binnenkort toch maar eens proberen!
Ik geloof dat ze op maandag altijd 2 voor 5 euro hebben
Gast- Gast
Gast- Gast
Oooh lekker, schepsnoep :O
Beginstuk van de jurk. Kleuren zijn een beetje flets, hij wilde niet zo.
Beginstuk van de jurk. Kleuren zijn een beetje flets, hij wilde niet zo.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kun je dromen terwijl je wakker bent? Ik bedoel; kun je dingen zien en meemaken, zoals je dat ik een droom doet (onbewust en niet te sturen) maar dan terwijl je gewoon wakker bent?
Dagdromen bedoel je? Ik heb dat wel eens, wat jij nu beschrijft.
Gast- Gast
Lekker Brennuss! Ik vind die saus ook altijd zo lekker!
Smikkell, balen dat je je toch weer groot gehouden hebt. Had je geen zin in het gesprek?
Smikkell, balen dat je je toch weer groot gehouden hebt. Had je geen zin in het gesprek?
Gast- Gast
Bedoel je dagdromen of een stapje verder Smikkel? Dagdromen heb/doe ik best vaak. Dan realiseer ik me pas na een tijdje wat ik aan het doen ben.
Lynn_- Kletskop
Ik was ook geen vis eter, maar sinds ik in een viskraam gewerkt heb (ja die van de markt )
eet ik het veel meer, maar dan wel alleen echt verse vis!
Kibbeling en lekkerbekjes vinden mensen vaak lekker omdat er een laag beslag omheen zit, kruiden erop en saus bij.
En waarvan dat gemaakt word, die vis heeft niet zo´n sterke (vis)smaak.
Kibbeling en lekkerbekjes vinden mensen vaak lekker omdat er een laag beslag omheen zit, kruiden erop en saus bij.
Gast- Gast
Ziet er leuk uit Reva! Mijn complimenten :-).
Lynn_- Kletskop
Ik denk dat Smikkell het moeilijk vind om zich kwetsbaar op te stellen en dan het muurtje maar weer optrekt. Maar ik denk dat de arts daar wel een beetje doorheen kan prikken. Zij ziet waarschijnlijk zelf ook wel dat het niet goed gaat met Smikkell.
Gast- Gast
Ik wacht bijna anderhalf jaar.. Dat is voor hier best lang..M_as schreef:_Donnaa schreef:Ja, die kans ligt heel dichtbij.. Zodra er iemand verhuist maak ik erg goede kans.. Sta eerste, tweede en vierde op de complexen.. Het duurt vast niet lang meer, maar het duurt me veel te lang haha..Japje schreef:
@Donnaa: wat fijn dat je zoveel kunt sparen! Hoe staat het je kans op een huisje?
Dat kan ik me voorstellen dat het wachten lang duurt. M'n vriend en ik zijn nu al een half jaar op zoek. Maar er is hier gewoon niets te krijgen voor ons helaas De hele uitzet al bij elkaar...alleen het huis nog niet!
Gast- Gast
Gast- Gast
Ja, ik hoef maar 1 kussen, maar wel 2 matrassen en 2 lattenbodems.. Nou zijn die laatste niet heel duur bij IKEA, maar matrassen zijn sowieso duur natuurlijk.. Daar kijk ik dan ook niet naar uit haha!Lynn_ schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik wil de inrichting low budget houden hoor.. Maar zelfs bij IKEA o.i.d. tikt zoiets hard aan, helaas..Lynn_ schreef:Spannend Donna! Goed dat je al lekker aan het sparen bent. Er komen een hoop kosten bij kijken... Heb je ook al spullen voor je uitzet?
Ik heb al redelijk veel kleine spullen en al het witgoed heb ik ook al.. Ik moet nog meubels, bed (duur!!) en accessoires.. Maar dat komt wel als ik het huisje heb..
Ja, zelfs de Ikea tikt dan hard aan! Bij Ikea zijn de bedden trouwens niet zo duur. Maar als je daar een matras, lattenbodem, kussens, etc. bij optelt heb je alweer een behoorlijk bedrag!
Maar dat zijn inderdaad spullen die je nog niet kunt kopen. Ach, als je straks je huisje hebt is het nog veel leuker om te gaan shoppen :-).
Gast- Gast
Patriesje schreef:Ik was ook geen vis eter, maar sinds ik in een viskraam gewerkt heb (ja die van de markt )
Hahah, klopt inderdaad. Ik lust verder ook geen visjes. Maar het is wel de moeite waard om eens bij de winkel te proberen
Gast- Gast
Snap ik! Gewoon pincode intoetsen en verder niet meer over nadenken :-).
Lynn_- Kletskop
Brennuss schreef:
Hahah, klopt inderdaad. Ik lust verder ook geen visjes. Maar het is wel de moeite waard om eens bij de winkel te proberen
Gaan we dat binnenkort eens doen!
Even totaal wat anders; jullie hebben een konijn toch?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, ik hoef maar 1 kussen, maar wel 2 matrassen en 2 lattenbodems.. Nou zijn die laatste niet heel duur bij IKEA, maar matrassen zijn sowieso duur natuurlijk.. Daar kijk ik dan ook niet naar uit haha!Lynn_ schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik wil de inrichting low budget houden hoor.. Maar zelfs bij IKEA o.i.d. tikt zoiets hard aan, helaas..Lynn_ schreef:Spannend Donna! Goed dat je al lekker aan het sparen bent. Er komen een hoop kosten bij kijken... Heb je ook al spullen voor je uitzet?
Het is inderdaad wel een uitgave maar wel iets wat je pas over goed 10 jaar weer hoeft te vervangen.
Mijn vriend heeft van die traagschuim matrassen. Ik geloof dat die dingen 600 euro per stuk zijn (voor een 1 persoons). Maar Beter Bed heeft altijd zo'n actie, twee matras gratis. Ik heb ooit eens een Ikea matras gehad, daar zat al heel snel een kuil in.
Gast- Gast
Gast- Gast
Hadden. Ik heb een paar maanden geleden naar het knaagdieren opvang in Lwd gebracht. Hoezo?Patriesje schreef:Brennuss schreef:
Gast- Gast
Brennuss schreef:Hadden. Ik heb een paar maanden geleden naar het knaagdieren opvang in Lwd gebracht. Hoezo?Patriesje schreef:Brennuss schreef:
Wij hebben een zinnig konijn die alleen snoepjes voer (dwerg konijnenvoer) wil.
Dus we hebben nog een kilo/ander half voer over die ze niet eet
Dus dacht als jullie het konijn nog hadden had je het wel kunnen krijgen.
Gast- Gast
Haha, ooh zo :p. Ik zorgde niet goed voor Meneer Konijn, en dat vond ik zielig.Patriesje schreef:Brennuss schreef:Hadden. Ik heb een paar maanden geleden naar het knaagdieren opvang in Lwd gebracht. Hoezo?Patriesje schreef:Brennuss schreef:
Wij hebben een zinnig konijn die alleen snoepjes voer (dwerg konijnenvoer) wil.
Dus we hebben nog een kilo/ander half voer over die ze niet eet
Dus dacht als jullie het konijn nog hadden had je het wel kunnen krijgen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Brennuss schreef:Ik denk dat Smikkell het moeilijk vind om zich kwetsbaar op te stellen en dan het muurtje maar weer optrekt. Maar ik denk dat de arts daar wel een beetje doorheen kan prikken. Zij ziet waarschijnlijk zelf ook wel dat het niet goed gaat met Smikkell.
Nou, ik bedoel meer gewoon dat je in een situatie zit zoals een droom, onbewust en zonder dat je dat wilt terwijl je gewoon wakker bent maar je de situatie niet kunt stoppen en de beelden niet weg kan krijgen. Dus eigenlijk gewoon echt een droom, maar dan wakker.
Ik heb geen idee of dat kan. Heb je dat dan? Misschien komt het omdat je zo weinig slaapt?
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: