Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Japje wo 9 feb 2011 - 3:22

Anousch schreef:

Very Happy hihi.

Maarre hoe is het met jou?
Met mij? Wel goed hoor! Vorige week te horen gekregen dat de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis helaas is uitgesteld, dus nu moeten we nog een maand langer wachten Sad Dat was wel ff een domper. Maar goed, het heeft ook wel weer zo z'n voordelen.
Verder moet ik eigenlijk werken, maar ik heb er niet echt de puf voor.

En met jou? Behalve blij met die 300 euro? Wink
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:25

Japje schreef:
Anousch schreef:

Very Happy hihi.

Maarre hoe is het met jou?
Met mij? Wel goed hoor! Vorige week te horen gekregen dat de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis helaas is uitgesteld, dus nu moeten we nog een maand langer wachten Sad Dat was wel ff een domper. Maar goed, het heeft ook wel weer zo z'n voordelen.
Verder moet ik eigenlijk werken, maar ik heb er niet echt de puf voor.

En met jou? Behalve blij met die 300 euro? Wink

Oh dat is wel wat jammer, maar goed wat is een maand nou he haha. Ook al snap ik wel dat je het liefste meteen er in gaat natuurlijk!
Moet er nog veel gebeuren?

Wat doe je voor werk?

Met mij gaat het verder opzich wel goed hoor! Verveel me alleen zo, maar nog 10 dagen en dan mag ik gastouder worden (je moet minimaal 20 zijn bij dat bureau) dus hopelijk heb ik daarna snel werk en wat nuttigs te doen.

(En natuurlijk de cursus waar ik me dan mee kan vermaken:P)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:26

Wauw, heb deze maand al veel gespaard en ga nog meer naar m`n spaar overzetten.. Heb mezelf een budget gegeven van €50 per week..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:27

_Donnaa schreef:Wauw, heb deze maand al veel gespaard en ga nog meer naar m`n spaar overzetten.. Heb mezelf een budget gegeven van €50 per week..

Goed bezig!! smile
Lekker is dat dan he!

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 3:29

Ik ben per week helaas(!) alleen al 50 euro kwijt aan benzine... Sad
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Japje wo 9 feb 2011 - 3:30

We willen de badkamer en wc helemaal vernieuwen en verder hoeft er alleen geschilderd te worden en moet er op 2 slaapkamers laminaat worden gelegd, dus op zich valt het wel mee. Maar we hadden er gewoon op gerekend dat we nu aan het klussen zouden zijn. Hebben ook al behoorlijk wat materialen enzo in huis liggen, ik was al druk bezig met inpakken, dus het is echt één grote bende hier en daar moeten we nu nog een maand in leven :S

Ik werk als vertaler bij een vertaalbureau!

Ha gastouder, leuk! Sluit dat een beetje aan bij de opleiding die je gedaan hebt? Zit je al lang thuis eigenlijk?

@Donnaa: wat fijn dat je zoveel kunt sparen! Hoe staat het je kans op een huisje?
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Cheesegirl wo 9 feb 2011 - 3:30

Ik probeer ook altijd een bedrag per maand opzij te zetten, het gaat alleen soms niet helemaal goed.. Embarassed
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:33

Lynn_ schreef:Ik ben per week helaas(!) alleen al 50 euro kwijt aan benzine... Sad
Ik ben €120 per maand kwijt aan benzine, ongeveer..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:33

Japje schreef:

@Donnaa: wat fijn dat je zoveel kunt sparen! Hoe staat het je kans op een huisje?
Ja, die kans ligt heel dichtbij.. Zodra er iemand verhuist maak ik erg goede kans.. Sta eerste, tweede en vierde op de complexen.. Het duurt vast niet lang meer, maar het duurt me veel te lang haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:36

Japje schreef:We willen de badkamer en wc helemaal vernieuwen en verder hoeft er alleen geschilderd te worden en moet er op 2 slaapkamers laminaat worden gelegd, dus op zich valt het wel mee. Maar we hadden er gewoon op gerekend dat we nu aan het klussen zouden zijn. Hebben ook al behoorlijk wat materialen enzo in huis liggen, ik was al druk bezig met inpakken, dus het is echt één grote bende hier en daar moeten we nu nog een maand in leven :S

Ik werk als vertaler bij een vertaalbureau!

Ha gastouder, leuk! Sluit dat een beetje aan bij de opleiding die je gedaan hebt? Zit je al lang thuis eigenlijk?

Oh dat is wel weer jammer dan inderdaad! Nou ja nog een maandje en dan kan je beginnen! Very Happy

Oh wat leuk!!

Ja sluit aan bij mijn opleiding (heb pedagogisch medewerker gedaan) Zit nu sinds 10 december echt thuis (tot die tijd ben ik gewoon stage wezen lopen)

Gast
Gast

Bericht  Japje wo 9 feb 2011 - 3:40

Wat fijn Donnaa! Ik kan me voorstellen dat het je veel te lang duurt, maar het kan nu echt niet lang meer duren... Ik ga voor je duimen in ieder geval!

@Anousch: oh dat is ook alweer een aardig tijdje! Hopelijk kom je met dat gastouderschap wel een beetje aan de slag. Thuis zitten is ook maar niks.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 3:49

Spannend Donna! Goed dat je al lekker aan het sparen bent. Er komen een hoop kosten bij kijken... Heb je ook al spullen voor je uitzet?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:50

Jaaa, ik heb een springtouw Very Happy

Gast
Gast

Bericht  M_as wo 9 feb 2011 - 3:50

_Donnaa schreef:
Japje schreef:

Ja, die kans ligt heel dichtbij.. Zodra er iemand verhuist maak ik erg goede kans.. Sta eerste, tweede en vierde op de complexen.. Het duurt vast niet lang meer, maar het duurt me veel te lang haha..

Dat kan ik me voorstellen dat het wachten lang duurt. M'n vriend en ik zijn nu al een half jaar op zoek. Maar er is hier gewoon niets te krijgen voor ons helaas Sad De hele uitzet al bij elkaar...alleen het huis nog niet!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:51

You go, Smikkell!

Liefste Reev, je weet toch dat ik zoiets wil?

Dagcafé 2011 - Pagina 5 Fulzf5

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:56

Ik ben blij voor Brennuss Very Happy Brennus, heb je een fijne dag? Wat heb je gedaan naast je srpingtouwjacht?

Ik ben weer thuis. Heb het overleefd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:57

Gelukkig Smikkell. Wat zei de HA?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 3:58

Qua kleuren lijkt het bést, Alex.

Brennuss: wat goed! Waar? Very Happy Moet je eigenlijk springtouwen met schoenen aan, haha? Op blote voeten zeker niet zo goed voor je he?

Hoe ging het, Smikkell?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:00

Smikkell schreef:Ik ben blij voor Brennuss Very Happy Brennus, heb je een fijne dag? Wat heb je gedaan naast je srpingtouwjacht?

Ik ben even de stad in geweest met mn vriend. Daar hebben we een lekkerbekje gegeten, een we hebben een zak met schepsnoep gekocht. Een stokbrood met allemaal lekkers Very Happy We zijn nog over de markt geweest. Was leuk! Het is echt heerlijk weer.

Ik heb mn telefoon wel uitgedaan, ik word steeds gebeld door klasgenoten. Vet irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:01

Hoe is het gegaan bij de HA Smikk?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:02

Lynn_ schreef:Spannend Donna! Goed dat je al lekker aan het sparen bent. Er komen een hoop kosten bij kijken... Heb je ook al spullen voor je uitzet?
Ja, ik wil de inrichting low budget houden hoor.. Maar zelfs bij IKEA o.i.d. tikt zoiets hard aan, helaas..

Ik heb al redelijk veel kleine spullen en al het witgoed heb ik ook al.. Ik moet nog meubels, bed (duur!!) en accessoires.. Maar dat komt wel als ik het huisje heb..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:02

@ Brennuss; had je een lekkerbekje van de markt of van de viswinkel?

ik wil altijd nog de uit de winkel proberen maar de meeste die ik hoor zijn daar niet zo positief over..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:03

*

Laatst aangepast door Smikkell op wo 9 feb 2011 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:03

Brennuss schreef:
Smikkell schreef:Ik ben blij voor Brennuss Very Happy Brennus, heb je een fijne dag? Wat heb je gedaan naast je srpingtouwjacht?

Ik ben even de stad in geweest met mn vriend. Daar hebben we een lekkerbekje gegeten, een we hebben een zak met schepsnoep gekocht. Een stokbrood met allemaal lekkers Very Happy We zijn nog over de markt geweest. Was leuk! Het is echt heerlijk weer.

Ik heb mn telefoon wel uitgedaan, ik word steeds gebeld door klasgenoten. Vet irritant.
Wat goed Brennus, en zeker dat van je telefoon. Ik hoop dat het je wat helpt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:04

Patriesje schreef:@ Brennuss; had je een lekkerbekje van de markt of van de viswinkel?

ik wil altijd nog de uit de winkel proberen maar de meeste die ik hoor zijn daar niet zo positief over..

Viswinkel Very Happy Met remouladesaus, hmm! Wij eten daar wel vaker, ook wel kibbeling maar ik vind het altijd lekker! Terwijl ik helemaal geen vis eten ben.

Laatst aangepast door Brennuss op wo 9 feb 2011 - 4:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: