Waar heb je zin in?
+26
Jeanette
Moezie
Hoochie
Middleme
SleepingBeauty
Saxy
Polly
Rev3rie
Rovine
_Lacey_
Oasis
Rumble
LoveMusic
Monte
VeryCherry
Kabouter
Cheesegirl
Mari
Lynn_
Roze Roos
TGR
girli
Blond
M_as
Lotus
Ringling
30 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar heb je zin in?
in morgen! dan komen mijn nichtjes hier een dagje. Twee kleine meiden..
Gezellig dagje oppassen!
Gezellig dagje oppassen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Op de hometrainer gaan, ja serieus Ik mag zo En daarna douchen en lekker op bed hangen.
Gast- Gast
in een dag zonder hoofdpijn...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
In het concert waar ik 16 april heen ga. En in de lente, zag vandaag het eerste bloempje in de tuin
O ja, en in een toastje met brie. En die eet ik NU
O ja, en in een toastje met brie. En die eet ik NU
Gast- Gast
Nu heb ik zin in lekker op de bank hangen en een lange nacht slapen. Precies wat ik vanavond nog ga doen!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mnou ik denk dat de meesten wel dit kunnen raden met ogen dicht. Het begint met een C en eindigt met -colade...
Ik WIL een TWIX!!
Ik WIL een TWIX!!
Gast- Gast
Om samen met mijn vriend ons woensdagavondprogramma kijken, maar helaas hij is op wintersport.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zin om mijn huis schoon te maken. Ik heb echt een schoonmaakmood. Ware het niet dat ik op mijn werk zit de hele dag, vanavond naar cursus moet en kwart voor 10 pas thuis zal zijn...
En dat terwijl mijn huis het zooooo nodig heeft om schoongemaakt te worden.
Morgen ben ik vrij, maar zul je net ziet dat ik dan geen zin heb..
En dat terwijl mijn huis het zooooo nodig heeft om schoongemaakt te worden.
Morgen ben ik vrij, maar zul je net ziet dat ik dan geen zin heb..
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Op de hometrainer gaan, ja serieus Ik mag zo En daarna douchen en lekker op bed hangen.
Wat ben je goed bezig Theedoosje!! Merk je er al wat van?
Ik heb mezelf beloofd dat als ik de hele week gezond blijf eten en blijf sporten, ik dit weekend een stukje bon bon bloc mag
Gast- Gast
Darcy schreef:Theedoosje schreef:Op de hometrainer gaan, ja serieus Ik mag zo En daarna douchen en lekker op bed hangen.
Ik heb mezelf beloofd dat als ik de hele week gezond blijf eten en blijf sporten, ik dit weekend een stukje bon bon bloc mag
Nee juist niet..terwijl ik oplet met wat ik eet ook etc. Maar goed we houden vol De aanhouder wint zeggen ze wel eens dus daar hoop ik op
Maar dank je wel!
Jij hebt ook goede voornemens zie ik ! Maar moet jij kilo's kwijt?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Darcy schreef:Theedoosje schreef:Op de hometrainer gaan, ja serieus Ik mag zo En daarna douchen en lekker op bed hangen.
Nee juist niet..terwijl ik oplet met wat ik eet ook etc. Maar goed we houden vol De aanhouder wint zeggen ze wel eens dus daar hoop ik op
Maar dank je wel!
Jij hebt ook goede voornemens zie ik ! Maar moet jij kilo's kwijt?
Ah dat is stom he, dat heb ik ook weleens. Maar echt blijven volhouden hoor, mijn moeder viel ook nooit wat af terwijl ze echt intensief sportte en goed at, en nu eeeeeindelijk gaan de kilo's eraf, langzaam maar zeker!
Jep ik wil sowieso wat bewuster gaan eten en gezond eten is goed voor mijn buikklachten Maar ik ben ook ieeetsje te zwaar qua bmi Ik wil het liefst vijf kilo eraf haha, maar of dat gaat lukken. We zullen zien.
Gast- Gast
Eigenlijk heb ik enorm zin in een alfajore (koekje uit Argentinië met heel veel chocola en dulce de leche). Heb een doos meegenomen van vakantie. Alleen heb ik me voorgenomen voorlopig even weer wat gezonder te gaan eten...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Slapen...
Goed weer terrasje pikken
Goed weer terrasje pikken
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Om weer eens lekker naar de Sauna te gaan binnenkort en in de zomer natuurlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zomurrhhhh, maar laat eerst de lentuhhhhhh maar even komen.
Lekker zonder jas lopen en ik makkelijke zittende kleding en op vakantie gaan hoop ik.
Lekker zonder jas lopen en ik makkelijke zittende kleding en op vakantie gaan hoop ik.
Gast- Gast
In de lente en in chocola!
Gelukkig hebben we dat laatste niet in huis, haha. Ga morgen cupcakes bakken met een vriendin, dus dan zal er wel genoeg gesnoept worden!
Gelukkig hebben we dat laatste niet in huis, haha. Ga morgen cupcakes bakken met een vriendin, dus dan zal er wel genoeg gesnoept worden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
In de pannenkoeken die ik straks ga bakken!
Verder heb ik zin in lekker weer en in het weekend wat voor me ligt!
Verder heb ik zin in lekker weer en in het weekend wat voor me ligt!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Nu? In een magisch elfje dat even de afwas voor me doet zodat ik meteen kan koken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
In vrijdag en het weekend. Vrijdag heb ik een bruiloft en het weekend zit ik in Belgie in Sunpark met mijn schoonfamilie, vieren dat de opa en oma van mijn vriend 60 jaar getrouwd zijn. Leuk en druk weekend voor de boeg dus. Nu maar hopen dat mijn 'vage' buikklachten geen roet in het eten gooien.
Laatst aangepast door Cimic op do 10 feb 2011 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
In dit.. foto is een btje groot.. maar het heet Icli Kofte.. dr zit een heerlijke gekruid gehakt massa in.
En is een heel karwei om het te maken.. maar guess what.. mijn mama zit dit op dit moment te maken voor mij!! Ik eet vanavond heeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij mijn moeder!
En is een heel karwei om het te maken.. maar guess what.. mijn mama zit dit op dit moment te maken voor mij!! Ik eet vanavond heeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij mijn moeder!
Gast- Gast
@Darcy> dat geeft hoop dat van je moeder tnx! k blijf mijn best doen.
En ja voor je maag ik snap het wel. k hoop dat het bij jou ook lukt de balans te vinden
En ja voor je maag ik snap het wel. k hoop dat het bij jou ook lukt de balans te vinden
Gast- Gast
CKC, wil je dit plaatje aljeblieft wegdoen. Ik krijg honger Ziet er heerlijk uit.
Gast- Gast
CKC bewaar je wat voor mij? Ik zit echt te kwijlen en nu heb ik geen zin meer in lasagnette...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar heb jij nu zin aan...
» Waar is......
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je zin in?
» Waar heb jij nu zin aan...
» Waar is......
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je zin in?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: