*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Ik had idd ook alleen og maar gehoord van gewixhtschatting via een echo, vandaar.
Daarom krijg ik nu ook meerdere echo's, om in de gaten te houden of het kindje niet te groot wordt (anders had de gyn dat gewoon kunnen doen ipv echo)
Daarom krijg ik nu ook meerdere echo's, om in de gaten te houden of het kindje niet te groot wordt (anders had de gyn dat gewoon kunnen doen ipv echo)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Bah, drama blijft maar doorgaan hier. Had net mijn man aan de telefoon en hij heeft onderweg naar het werk een ongeluk gehad. Hij heeft gelukkig niks maar de auto is total loss. En we hadden hem net 3 weken... Ik schrok mij dood toen hij belde.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Tjee Shisha wat een pech! Gelukkig heeft je man niets, maar wel akelig dat dit nu weer gebeurt!
Sanne, hoe gaat het nu met je suiker?
Slaatje, netjes hoor je gewicht. Ik durf nauwelijks te vertellen hoeveel ik nu weeg, ik ben echt al loeiveel aangekomen. En ik woog al 75 kg toen ik zwanger werd haha... Houd wel ook vocht vast. Maar ik ben gewoon aan alle kanten flink gegroeid, had al een kont, maar nu heb ik meer een reet haha. Baal er wel een beetje van, maar goed, ik heb eerlijk gezegd ook gewoon teveel aan mijn kop gehad om er écht goed op te letten. En ik heb ook maanden nets gesnoept en keurig gegeten en ook toen kwam ik supersnel aan. Heb soms het idee dat ik gewoon álles wat ik eet opsla! En ik heb het probleem dat ik al vanaf 18 weken niet meer echt mag bewegen. Het had denk ik enorm gescheeld als ik alles gewoon met de fiets had kunnen doen ipv met de auto.
Jelin, wat enorm schrikken zeg, maar wel goed dat hij van de ic af is!
Mijn man is weer thuis. Beetje onverwachts, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik vind het wel écht heel erg fijn merk ik ook en ik verheug me erop straks in bed gewoon lekker in zijn armen te kunnen kruipen!
Sanne, hoe gaat het nu met je suiker?
Slaatje, netjes hoor je gewicht. Ik durf nauwelijks te vertellen hoeveel ik nu weeg, ik ben echt al loeiveel aangekomen. En ik woog al 75 kg toen ik zwanger werd haha... Houd wel ook vocht vast. Maar ik ben gewoon aan alle kanten flink gegroeid, had al een kont, maar nu heb ik meer een reet haha. Baal er wel een beetje van, maar goed, ik heb eerlijk gezegd ook gewoon teveel aan mijn kop gehad om er écht goed op te letten. En ik heb ook maanden nets gesnoept en keurig gegeten en ook toen kwam ik supersnel aan. Heb soms het idee dat ik gewoon álles wat ik eet opsla! En ik heb het probleem dat ik al vanaf 18 weken niet meer echt mag bewegen. Het had denk ik enorm gescheeld als ik alles gewoon met de fiets had kunnen doen ipv met de auto.
Jelin, wat enorm schrikken zeg, maar wel goed dat hij van de ic af is!
Mijn man is weer thuis. Beetje onverwachts, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik vind het wel écht heel erg fijn merk ik ook en ik verheug me erop straks in bed gewoon lekker in zijn armen te kunnen kruipen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
En nog slechter nieuws. Mijn man had er nog niet aan gedacht om de auto over te zetten met de verzekering dus we krijgen waarschijnlijk niks vergoed. En dat terwijl we dus net ons laatste spaargeld hebben gebruikt om die auto te kopen.
Shisha- Ratel
Maar fijn dat je man thuis is Pompoen!
Shisha- Ratel
Sisha, wat onwijs klote. Gelukkig maar dat je man niet heeft. Kun je niet iets regelen met de verzekering, uitleggen dat dit jullie laatste spaarcenten zijn, en dat je zwanger bent en druk enzo. Niet geschoten altijd mis toch?
Pompoen, het aankomen zegt ook niet zo heel veel hoor. Ligt ook aan de baby en de hoeveelheid vruchtwater denk ik. En wat je zelf al zegt, als je vanaf de 18e week al bijna geen beweging krijg, gaat het natuurlijk ook een stuk sneller. En geloof me, die kilo's die ik aangekomen ben, zijn bij mij ook linea recta naar mijn ass gegaan, 3.5 kilo voor elke bil. Haha.
Wat heerlijk dat je man weer thuis is. Geniet van elkaar en hopelijk gaat het zonnetje nu wat meer voor jullie schijnen en kunnen jullie samen genieten van je zwangerschap. Wanneer beginnen de klussers in jullie huisje voor de baby?
Pompoen, het aankomen zegt ook niet zo heel veel hoor. Ligt ook aan de baby en de hoeveelheid vruchtwater denk ik. En wat je zelf al zegt, als je vanaf de 18e week al bijna geen beweging krijg, gaat het natuurlijk ook een stuk sneller. En geloof me, die kilo's die ik aangekomen ben, zijn bij mij ook linea recta naar mijn ass gegaan, 3.5 kilo voor elke bil. Haha.
Wat heerlijk dat je man weer thuis is. Geniet van elkaar en hopelijk gaat het zonnetje nu wat meer voor jullie schijnen en kunnen jullie samen genieten van je zwangerschap. Wanneer beginnen de klussers in jullie huisje voor de baby?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Shisha, wat dubbbel balen zeg!
Pompoen, heb vanmorgen je topic over je man nog gelezen, dus idd een verassing dat ie nu al thuis is! Natuurlijk kei fijn, maar ook een beetje angstig?
En idd gewicht zegt niet heel veel. Ik ben ook niet heel veel aangekomen (nu 8 kilo) maar et is maar de vraag hoeveel er na de bevalling weer af is;) het wil niet zeggen dat als je weinig aankomt je dan ook veel meteen kwijt bent.
Mn suiker lijk ik redelijk onder controle te hebben, wat lief dat je daaraan denkt! Af en toe een uitschieter als ik me vergis in de hoeveelheid koolhydraten (of gewoon heel veel drang heb naar chocola:p) van de diabetesvpk hoef ik nog maar 2x per week mn suiker bij te houden. Donderdag terug naar de internist. Maar ben wel blij als ik na de bevalling weer gewoon kan eten zonder na te denken!
Pompoen, heb vanmorgen je topic over je man nog gelezen, dus idd een verassing dat ie nu al thuis is! Natuurlijk kei fijn, maar ook een beetje angstig?
En idd gewicht zegt niet heel veel. Ik ben ook niet heel veel aangekomen (nu 8 kilo) maar et is maar de vraag hoeveel er na de bevalling weer af is;) het wil niet zeggen dat als je weinig aankomt je dan ook veel meteen kwijt bent.
Mn suiker lijk ik redelijk onder controle te hebben, wat lief dat je daaraan denkt! Af en toe een uitschieter als ik me vergis in de hoeveelheid koolhydraten (of gewoon heel veel drang heb naar chocola:p) van de diabetesvpk hoef ik nog maar 2x per week mn suiker bij te houden. Donderdag terug naar de internist. Maar ben wel blij als ik na de bevalling weer gewoon kan eten zonder na te denken!
sanne-84- Ratel
zoo dat is schikken van je zwager jelin!
pompoen ik ben nu al 14 kilo aangekomen. enn het grappige is dat iedereen zegt: wat ben je nog slank en je hebt alleen een buik.
hier eigenlijk weinig nieuws heb al 2 dagen best wel pijn in mijn onderbuik denk dat ze aan het indalen is.
en mijn man gaat zo een magnum voor mij halen jammmmmmie!
pompoen ik ben nu al 14 kilo aangekomen. enn het grappige is dat iedereen zegt: wat ben je nog slank en je hebt alleen een buik.
hier eigenlijk weinig nieuws heb al 2 dagen best wel pijn in mijn onderbuik denk dat ze aan het indalen is.
en mijn man gaat zo een magnum voor mij halen jammmmmmie!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb buikkramp en had net zo erg diarree Ik google-en op begin bevalling diarree. Dat had ik beter niet kunnen doen! Gelukkig moet ik zo naar de vk, hopelijk kan die me wat geruststellen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik heb buikkramp en had net zo erg diarree Ik google-en op begin bevalling diarree. Dat had ik beter niet kunnen doen! Gelukkig moet ik zo naar de vk, hopelijk kan die me wat geruststellen..
je moet ook niet googlen .
Ik hoop dat het vals alarm is, en dat jullie uk nog een paar weekjes rustig blijft!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Toen ik laatst ging Googlen op wat mijn man had las ik dat hij misschien nog maar enkele jaren te leven had! Nou dat is helemaal niet zo. Maar ik snap het wel, ik Google ook vaak. Spannend Caroow, maar hopelijk nog niks aan de hand!
Ik zit in 't ziekenhuis voor een groeiecho en controle. Ben weer benieuwd!
Ik zit in 't ziekenhuis voor een groeiecho en controle. Ben weer benieuwd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jade schreef:Caroow schreef:Ik heb buikkramp en had net zo erg diarree Ik google-en op begin bevalling diarree. Dat had ik beter niet kunnen doen! Gelukkig moet ik zo naar de vk, hopelijk kan die me wat geruststellen..
je moet ook niet googlen .
Ik hoop dat het vals alarm is, en dat jullie uk nog een paar weekjes rustig blijft!
Haha moet jij zeggen
Leuk Pompoen, groeiecho, of niet? Ik vond het ondanks de rede van de echo toch wel leuk om er een te krijgen vorige week. Succes bij je controle!
En Jelin, hoe is het bij jullie? Nare situatie hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
@ Caroow, inderdaad niet googlen. Dat kan soms ook gewoon zo zijn en is ook niet gek tijdens een zwangerschap. Dat hoeft echt helemasl niets met een bevalling te maken te hebben. Alleen je gaat bij alles iets denken hè.
@ Pompoen, hoe is het met jou? Al begonnen in huis met de aangebodwn hulp?
@ Jelin, dat was schrikken van jouw zwager. Weten jullie wat er gebeurd is?
@ Pompoen, hoe is het met jou? Al begonnen in huis met de aangebodwn hulp?
@ Jelin, dat was schrikken van jouw zwager. Weten jullie wat er gebeurd is?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ow tis dat je google niet van internet kan gooien, andets had man dat allamg gedaan, zo gek worft ie van mij en google!
sanne-84- Ratel
@ Shisha.. Balen zeg van de auto. Gelukkig heeft je man er niets aan overgehouden.
@ Caroow.. Nee niet googlen. Bij de eerste kreeg ik ook diarree, maar toen had ik al flinke rugweeen.
@ Pompoen.. Leuk een groeiecho en hopelijk is voor de rest alles goed.
Gisteren zijn we weer langs geweest en het gaat naar omstandigheden best goed. Hij was goed aanspreekbaar. Vandaag mag zijn catether eruit, waar hij zelf heel blij mee is. Hij houdt veel vocht vast en heeft hoge koorts. Helaas kan hij zelf niets meer herinneren van die avond. Dus het blijft gissen.
Bij de oogarts was gisteren ook alles goed gelukkig. de minsterkte is aan beide kanten vrijwel hetzelfde gebleven. Dus dochter heeft nog geen bril nodig.
Verder gaat het hier zo zijn gangetje. Ben wel extreem moe, maar ga tussendoor slapen als dit mogelijk is dan.
@ Caroow.. Nee niet googlen. Bij de eerste kreeg ik ook diarree, maar toen had ik al flinke rugweeen.
@ Pompoen.. Leuk een groeiecho en hopelijk is voor de rest alles goed.
Gisteren zijn we weer langs geweest en het gaat naar omstandigheden best goed. Hij was goed aanspreekbaar. Vandaag mag zijn catether eruit, waar hij zelf heel blij mee is. Hij houdt veel vocht vast en heeft hoge koorts. Helaas kan hij zelf niets meer herinneren van die avond. Dus het blijft gissen.
Bij de oogarts was gisteren ook alles goed gelukkig. de minsterkte is aan beide kanten vrijwel hetzelfde gebleven. Dus dochter heeft nog geen bril nodig.
Verder gaat het hier zo zijn gangetje. Ben wel extreem moe, maar ga tussendoor slapen als dit mogelijk is dan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Dames, jullie moeten ophouden met googlen van Tante Slaatje :-)
Caroow, ik spreek je kleine ook nog wel even toe dat het nog even blijft zitten.
Pompoen, hoe was de groeiecho en de controle?
Jelin, fijn dat het weer wat beter gaat.
Vandaag is mijn surrogaatmoeder jarig, ga zo denk ik maar even een bosje bloemen brengen en een bakkie pleur drinken. Heb ik gelijk mijn frisse neus en mijn loopje weer even. Gister weer zo'n last van mijn rug, word er knettergek van. Maar goed, hoort erbij...zennnnnnnn zennnnnnn.
Caroow, ik spreek je kleine ook nog wel even toe dat het nog even blijft zitten.
Pompoen, hoe was de groeiecho en de controle?
Jelin, fijn dat het weer wat beter gaat.
Vandaag is mijn surrogaatmoeder jarig, ga zo denk ik maar even een bosje bloemen brengen en een bakkie pleur drinken. Heb ik gelijk mijn frisse neus en mijn loopje weer even. Gister weer zo'n last van mijn rug, word er knettergek van. Maar goed, hoort erbij...zennnnnnnn zennnnnnn.
slaatje- Kletskop
@ Slaatje.. Gefeliciteerd met je surrogaatmoeder!! En ja rugpijn doet zeer. Heb er ook last van en van een baby die erg hoog ligt helaas. Pff soms lijkt het alsof ze via mijn ribben naar buiten komt haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jeeej!!! Het gaat hartstikke goed! Mijn jongetje zit nu net boven het gemiddelde in de groeicurve dus hij groeit prima. Hij gaf het echo-ding een trap en hij lag, zoals eigenlijk altijd rechts met zijn billen en het mooiste was dat ik hem kon zien drinken, zijn mondje ging echt open en dicht. Tot hij er genoeg van had, toen gooide hij zijn hoofdje naar achteren en uit beeld .
En als klapper...mijn bloeddruk was weer normaal!! 114 over 75 .
Kortom het gaat hartstikke goed, moet nog steeds rustig aan doen met de harde buiken en mijn bekkenklachten. Maar ondertussen groeit en schopt mijn kleintje onverstoorbaar door! Zo fijn!
En als klapper...mijn bloeddruk was weer normaal!! 114 over 75 .
Kortom het gaat hartstikke goed, moet nog steeds rustig aan doen met de harde buiken en mijn bekkenklachten. Maar ondertussen groeit en schopt mijn kleintje onverstoorbaar door! Zo fijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Fijn pompoen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Fijn Pompoen!
Ik had vandaag weer een andere vk die ik nog niet kende, heerlijk nuchtere vrouw. Baby ligt prachtig voor de uitgang en ze vond de harde buiken niet schadelijk, mooi juist, maakt de bevalling makkelijker. Hoef ook niet meer zo rustig aan te doen, baby is klaar om geboren te worden. Helemaal goed dus.
Ik had vandaag weer een andere vk die ik nog niet kende, heerlijk nuchtere vrouw. Baby ligt prachtig voor de uitgang en ze vond de harde buiken niet schadelijk, mooi juist, maakt de bevalling makkelijker. Hoef ook niet meer zo rustig aan te doen, baby is klaar om geboren te worden. Helemaal goed dus.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat een goed nieuws voor jullie Pompoen en Caroow! Super.
Jelin, dank je wel. Hier idd ook af en toe het gevoel alsof mijn jochie buiten mijn lichaam wil treden. Alleen dan via een uitgang die niet bestaat. Haha.
Jelin, dank je wel. Hier idd ook af en toe het gevoel alsof mijn jochie buiten mijn lichaam wil treden. Alleen dan via een uitgang die niet bestaat. Haha.
slaatje- Kletskop
Ohhh ik ben zo bij, weet van gekkigheid niet meer wat te doen. Heb net al staan springen, ik vind vandaag zo'n leuke geboortedatum, misschien dat springen het in gang zet
De gyn had geadviseerd dat het niet handig is om sex te hebben omdat dat natuurlijk voor harde buiken zorgt.. Maar nu mag het weer, vriend straks ook blij
De gyn had geadviseerd dat het niet handig is om sex te hebben omdat dat natuurlijk voor harde buiken zorgt.. Maar nu mag het weer, vriend straks ook blij
Caroow- Lady Post-a-lot
4,5 week te vroeg is best wel vroeg he!Caroow schreef:Ohhh ik ben zo bij, weet van gekkigheid niet meer wat te doen. Heb net al staan springen, ik vind vandaag zo'n leuke geboortedatum, misschien dat springen het in gang zet
Nog even stoppen met konijnen jullie, dat doe je straks maar weer
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:4,5 week te vroeg is best wel vroeg he!Caroow schreef:Ohhh ik ben zo bij, weet van gekkigheid niet meer wat te doen. Heb net al staan springen, ik vind vandaag zo'n leuke geboortedatum, misschien dat springen het in gang zet
Als ik van voor naar achter en van links naar rechts ben uitgescheurd? Haha ik ga 3 dingen doen (douche grote beurt geven, keuken grote beurt geven en vriend
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik was uitgescheurd, maar na 5 weken was het weer prima te doen hoor! Gewoon ff doorbijten!Caroow schreef:Parel schreef:4,5 week te vroeg is best wel vroeg he!Caroow schreef:Ohhh ik ben zo bij, weet van gekkigheid niet meer wat te doen. Heb net al staan springen, ik vind vandaag zo'n leuke geboortedatum, misschien dat springen het in gang zet
Als ik van voor naar achter en van links naar rechts ben uitgescheurd? Haha ik ga 3 dingen doen (douche grote beurt geven, keuken grote beurt geven en vriendgrote beurt gevenverleiden ) en dan ga ik wel weer rustig doen
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: