*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Ff snel een berichtje, zal morgen uitgebreid reageren op iedereen.
Vanmiddag groeiecho en gesprek met gyn gehad. Baby doet het goed, was nu 2800 gram. Dus prima! Ook duidelijkheid mbt bevalling en het word een geplande ks. Datum is al bekend en al vrij snel. Heb hier vrede mee en is in goed overleg gegaan.
Verder heftige dag achter de rug helaas.
Vanmiddag groeiecho en gesprek met gyn gehad. Baby doet het goed, was nu 2800 gram. Dus prima! Ook duidelijkheid mbt bevalling en het word een geplande ks. Datum is al bekend en al vrij snel. Heb hier vrede mee en is in goed overleg gegaan.
Verder heftige dag achter de rug helaas.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ow jelin, nuben ik wel benieuwd naar de datum haha!
Lijkt me ook raar, wij zitten hier allemaal te speculeren naar hoe en wat rondom weeen en komende bevalling, terwijl jij al weet wanneer het bij jou zover is
Lijkt me ook raar, wij zitten hier allemaal te speculeren naar hoe en wat rondom weeen en komende bevalling, terwijl jij al weet wanneer het bij jou zover is
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Ow jelin, nuben ik wel benieuwd naar de datum haha!
Dat is het enige voordeel van een geplande ks. Maar weet dondersgoed hoe weeen voelen en vind het ook niet om ze over te slaan. Maar weet precies wat jullie doormaken. En het is ook een raar idee dat ik weet wanneer het zover is.
Jelin- Kletskop
Spannend Jelin! ( nou ja voor ons misschien meer aangezien wij de datum niet weten haha)
Fijn dat de echo goed was, maar wel vervelend dat je verder een heftige dag achter de rug hebt. Hoe is het met je wazig zien?
Fijn dat de echo goed was, maar wel vervelend dat je verder een heftige dag achter de rug hebt. Hoe is het met je wazig zien?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Jelin: waarom krijg je een geplande keizersnee?
VG: zo herkenbaar die pijn en ongemakken tijdens het slapen. Ik slaap ook zo slecht L
Volgens mij doen ze hier bij onze verloskundige geen
liggings echo.
Mom of 2: beterschap voor je kindjes
Ik heb het idee dat ons kleine meisje flink aan het indalen
is. Heb zo’n pijn in mijn onderbuik
En eigenlijk ben ik klaar met zwanger zijn, ik wil gewoon
mijn baby in mijn armen J
wachten duurt zo lang pffff.
VG: zo herkenbaar die pijn en ongemakken tijdens het slapen. Ik slaap ook zo slecht L
Volgens mij doen ze hier bij onze verloskundige geen
liggings echo.
Mom of 2: beterschap voor je kindjes
Ik heb het idee dat ons kleine meisje flink aan het indalen
is. Heb zo’n pijn in mijn onderbuik
En eigenlijk ben ik klaar met zwanger zijn, ik wil gewoon
mijn baby in mijn armen J
wachten duurt zo lang pffff.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Owja bij de kruidvat zijn de kruidvat luiers in de aanbieding; 2+1!
sanne-84- Ratel
@ Julia, het is ook weer een "gek" idee, dat we straks weet zo'n kleintje erbij hebben. Ik vind persoonlijk de tijd zo langzaam gaan. Aangezien ik verwacht weer overtijd te gaan, vind ik het helemaal langzaam gaan. Verder vind ik het dit keer lichamelijk wat zwaarder, maar dat is ook niet zo gek als er nog een kleintje rond loopt.
Bij welk termijn ben jij vorige keer bevallen?
@ Vc, hier gaat het allemaal nog wel hoor, al is aan het eind van de dag mijn lijf een beetje op. Helaas is J op het moment nogal ergaan het klieren met gaan slapen. Ik kan dus ook niet om een uur of 8 rustig gaan zitten. Op het moment heeft mijn man wel eens een dag dat hij later begint. Dat is wel erg fijn moet ik zeggen. Vervelend dat je zo slecht slaapt!
@ Jelin, 2800 gram is een net gewicht zeg! Waarom kiezen ze er voor om al vroeg een ks te doen. Zijn ze anders bang voor een spoedkeizersnede?
Bij welk termijn ben jij vorige keer bevallen?
@ Vc, hier gaat het allemaal nog wel hoor, al is aan het eind van de dag mijn lijf een beetje op. Helaas is J op het moment nogal ergaan het klieren met gaan slapen. Ik kan dus ook niet om een uur of 8 rustig gaan zitten. Op het moment heeft mijn man wel eens een dag dat hij later begint. Dat is wel erg fijn moet ik zeggen. Vervelend dat je zo slecht slaapt!
@ Jelin, 2800 gram is een net gewicht zeg! Waarom kiezen ze er voor om al vroeg een ks te doen. Zijn ze anders bang voor een spoedkeizersnede?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Vc.. Op het moment weinig last van wazig zien behalve als ik me teveel inspan. Dan krijg ik hoofdpijn en daardoor ga ik wazig zien.
@ Mysterious en Smaragdje.. Ik heb zelf voor een ks gekozen, omdat ik te bang ben voor een normale bevalling. Dit is in overleg gegaan met de gyn. Ik sta er 100 % achter!! Ze kunnen mij niet verzekeren dat een normale bevalling dit keer wel goed gaat.
Verder gisteren een heftige dag gehad. De broer van mijn man is sinds 23 uur zondagavond vermist geweest. Hij is uiteindelijk na 6 uur zwaar onderkoeld gevonden. Hij is opgenomen op de intensive care en de vooruitzichten waren erg slecht. Gelukkig reageert hij inmiddels wel op prikkels buitenaf, maar wordt kunstmatig in slaap gehouden. Dus we hopen dat hij vandaag weer goed gaat reageren op alle tests.
@ Mysterious en Smaragdje.. Ik heb zelf voor een ks gekozen, omdat ik te bang ben voor een normale bevalling. Dit is in overleg gegaan met de gyn. Ik sta er 100 % achter!! Ze kunnen mij niet verzekeren dat een normale bevalling dit keer wel goed gaat.
Verder gisteren een heftige dag gehad. De broer van mijn man is sinds 23 uur zondagavond vermist geweest. Hij is uiteindelijk na 6 uur zwaar onderkoeld gevonden. Hij is opgenomen op de intensive care en de vooruitzichten waren erg slecht. Gelukkig reageert hij inmiddels wel op prikkels buitenaf, maar wordt kunstmatig in slaap gehouden. Dus we hopen dat hij vandaag weer goed gaat reageren op alle tests.
Jelin- Kletskop
Julia Jij ook over de 37 weken heen! Denk dat het altijd wel spannend zal blijven, hoeveel kinderen je ook hebt. Die nieuwsgierigheid hoe je kleintje eruit zal zien..
Sanne Hoe is het vandaag?
VC Vervelend dat jij en je kleine meid zo rot slapen. Hoop dat je binnenkort toch weer wat beter gaat slapen. En spannend, morgen de echo :-) Kun je toch weer even naar je kleine kijken.
Jelin Wat fijn dat je baby het zo goed doet en keurig gewicht! Ook fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Zou dus zomaar kunnen dat je voor gaat dringen hier en de 1e zijn die gaat bevallen
Mysterious Herkenbaar hoor. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee en wil mijn baby in mijn armen...maar aan de andere kant, moet hij gewoon nog even blijven zitten, nog even doorgroeien in mijn baarmoeder.
Smaragdje Lijkt mij ook zwaar hoor, zwanger zijn en dan al een kleintje hebben rondlopen. Hopelijk kom je toch wel een beetje aan je rust toe.
Jelin Jee, wat een schrik meis. Gelukkig is hij weer terecht gekomen, weten ze wat er is gebeurt met hem? Heel veel sterkte
Hier wederom een onrustige avond gehad Weer flinke rugpijn en steken in mijn buik. Het inslapen ging ook niet zo heel goed omdat ons menneke weer zo onrustig was. Om een uur of half vijf moest ik plassen, en daarna was hij ook weer wakker. Een uur later eruit gegaan voor een bak thee, en daarna gelukkig wel weer even in slaap gevallen.
Vanmiddag om 14.15 weer een apk'tje. Eens kijken wat ze allemaal gaat zeggen en doen :-) Verder weer lekker niets doen.
Sanne Hoe is het vandaag?
VC Vervelend dat jij en je kleine meid zo rot slapen. Hoop dat je binnenkort toch weer wat beter gaat slapen. En spannend, morgen de echo :-) Kun je toch weer even naar je kleine kijken.
Jelin Wat fijn dat je baby het zo goed doet en keurig gewicht! Ook fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Zou dus zomaar kunnen dat je voor gaat dringen hier en de 1e zijn die gaat bevallen
Mysterious Herkenbaar hoor. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee en wil mijn baby in mijn armen...maar aan de andere kant, moet hij gewoon nog even blijven zitten, nog even doorgroeien in mijn baarmoeder.
Smaragdje Lijkt mij ook zwaar hoor, zwanger zijn en dan al een kleintje hebben rondlopen. Hopelijk kom je toch wel een beetje aan je rust toe.
Jelin Jee, wat een schrik meis. Gelukkig is hij weer terecht gekomen, weten ze wat er is gebeurt met hem? Heel veel sterkte
Hier wederom een onrustige avond gehad Weer flinke rugpijn en steken in mijn buik. Het inslapen ging ook niet zo heel goed omdat ons menneke weer zo onrustig was. Om een uur of half vijf moest ik plassen, en daarna was hij ook weer wakker. Een uur later eruit gegaan voor een bak thee, en daarna gelukkig wel weer even in slaap gevallen.
Vanmiddag om 14.15 weer een apk'tje. Eens kijken wat ze allemaal gaat zeggen en doen :-) Verder weer lekker niets doen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jelin, jeetje wat heftig van de broer van je man. Enig idee wat er gebeurt is?
Slaatje, vervelend die nachten. Haal je de slaap overdag een beetje in?
Hier gaat t wel weer. Darmen doen het weer;) en gisteravond was de kleine weer ff flink bezig, heb nu ook duidelijk een voetje gevoeld (nog nooit gevoeld). En de baby is ook gedraaid, want voelde hem nu links, terwijl ik het al weken rechts voelde.
Heb niet echt het idee vele harde buiken te hebben, maar hij voelt over het algemeen wel gespanner aan. Vrijdag moet ik toch naar de gyn.
Vandaag een dagje vrij (komt wel erg goed uit!) man is pas na 12en vanavond thuis. Zegt ie; heb je heel de dag voor jezelf. Ja hallo, dat heb ik vanaf volgende week iedere dag, weken achter elkaar! Maar dalik lekker iets van vis halen en alleen stofzuigen, en verder helemaal niks (en hopen dat ik de baby weer veel voel)
Slaatje, vervelend die nachten. Haal je de slaap overdag een beetje in?
Hier gaat t wel weer. Darmen doen het weer;) en gisteravond was de kleine weer ff flink bezig, heb nu ook duidelijk een voetje gevoeld (nog nooit gevoeld). En de baby is ook gedraaid, want voelde hem nu links, terwijl ik het al weken rechts voelde.
Heb niet echt het idee vele harde buiken te hebben, maar hij voelt over het algemeen wel gespanner aan. Vrijdag moet ik toch naar de gyn.
Vandaag een dagje vrij (komt wel erg goed uit!) man is pas na 12en vanavond thuis. Zegt ie; heb je heel de dag voor jezelf. Ja hallo, dat heb ik vanaf volgende week iedere dag, weken achter elkaar! Maar dalik lekker iets van vis halen en alleen stofzuigen, en verder helemaal niks (en hopen dat ik de baby weer veel voel)
sanne-84- Ratel
@Jelin: Jeetje meid wat heftig! Heel veel sterkte voor jou en je man en de rest van de familie/vrienden.
Vancity_girl- Prater
@ Slaatje.. Het zou zomaar kunnen dat ik voorkruip haha.. Gelukkig is het niet op de dag dat mijn oudste jarig is.. Balen dat je een onrustige nacht hebt gehad.
@ Sanne.. Lekker rustig aan doen vandaag!
Niemand heeft een idee waarom hij daar terecht is gekomen. Het is namelijk niet bij zijn huis geweest, maar wel een bekende plek voor ons. Hij is gaan carnavallen en naar huis gegaan en daar is ie uiteindelijk nooit aangekomen. Dus kan verschillende senarios bedenken.
@ Sanne.. Lekker rustig aan doen vandaag!
Niemand heeft een idee waarom hij daar terecht is gekomen. Het is namelijk niet bij zijn huis geweest, maar wel een bekende plek voor ons. Hij is gaan carnavallen en naar huis gegaan en daar is ie uiteindelijk nooit aangekomen. Dus kan verschillende senarios bedenken.
Jelin- Kletskop
Jelin, ik denk dat ik ongeveer weet wanneer je gaat bevallen. Ik ben beneiuwd of dat ook klopt.
En wat raar zeg. Hopenlijk komt hij snel bij, mankeert ie niet veel en kan hij vertellen hoe en wat.
Ben net naar het dorp geweest, zijn er heel veel winkels dicht.. Geen idee of dit met carnaval te maken heeft.. Vanmiddag nog maar eens kijken, anders gaat mn lekkere vis niet door... En mn broodje gezond sowieso al niet..
En wat raar zeg. Hopenlijk komt hij snel bij, mankeert ie niet veel en kan hij vertellen hoe en wat.
Ben net naar het dorp geweest, zijn er heel veel winkels dicht.. Geen idee of dit met carnaval te maken heeft.. Vanmiddag nog maar eens kijken, anders gaat mn lekkere vis niet door... En mn broodje gezond sowieso al niet..
sanne-84- Ratel
Denk wel dat jullie het een beetje kunnen gokken hoor haha.. Het is in ieder geval kort op elkaar. Straks gewoon 3 verjaardagen in een paar dagen tijd haha..
Balen dat de winkels dicht zijn. Kan idd met carnaval te maken hebben. Hier aangepaste winkeltijden.
Moet zo met dochter naar de oogarts. Ben benieuwd hopelijk is ze niet verder achteruit gegaan.
Balen dat de winkels dicht zijn. Kan idd met carnaval te maken hebben. Hier aangepaste winkeltijden.
Moet zo met dochter naar de oogarts. Ben benieuwd hopelijk is ze niet verder achteruit gegaan.
Jelin- Kletskop
Jelin, kon het niet laten, heb je ff pm gestuurd:)
Succes met je dochter bij de oogarts!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Jelin, kon het niet laten, heb je ff pm gestuurd:)
Pm terug..
Jelin- Kletskop
Oh, mag ik er ook een :p Haha, nee hoor, ik wacht wel gewoon af tot je met het nieuws komt dat je kleintje geboren is. Ben gewoon blij voor je dat je weet waar je aan toe bent!
slaatje- Kletskop
Haha.. Sanne weet de datum ook niet ;-).. Mij maakt de datum eigenlijk niet zo heel veel uit. Ben gewoon blij dat ik in keuze erin heb en dat ik er zelf 100% achter sta. Ik wens namelijk niemand een dubbele bevalling toe. En toch blijft het spannender als je niets weet!
Jelin- Kletskop
Idd, ik weet nu eigenlijk net zo veel als dat ik al dacht!
sanne-84- Ratel
Jeej goed nieuws.. De broer van mijn man is van de ic af!!
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Jeej goed nieuws.. De broer van mijn man is van de ic af!!
Wat fijn! Hopelijk komen jullie er snel achter wat er gebeurd is.
Vancity_girl- Prater
Fijn jeln!
sanne-84- Ratel
Super fijn Jelin! Hoop dat het snel nog beter met m gaat en dat ie snel naar huis mag.
Ik ben weer apk goedgekeurd. Gewicht is van 75 naar 75.6 gegaan, dus ook weer netjes. Bloeddruk blijft ook stabiel op 100/60. Hartje klopte weer keurig. Controle van ontsluiting heeft niet zoveel zin omdat het heel weinig zegt. Verder is toch weer gebleken dat het gewicht van de baby schatten echt natte vinger werk is (leuke woordspeling ) Vorige week werd mijn zoon nog op 2500 gram geschat, onder het gemiddelde, nu vermoed ze weer dat ie zeker 2800 tot 2900 gram weegt. Geen pijl op te trekken dus. Verder maar weer gewoon afwachten.
Ik ben weer apk goedgekeurd. Gewicht is van 75 naar 75.6 gegaan, dus ook weer netjes. Bloeddruk blijft ook stabiel op 100/60. Hartje klopte weer keurig. Controle van ontsluiting heeft niet zoveel zin omdat het heel weinig zegt. Verder is toch weer gebleken dat het gewicht van de baby schatten echt natte vinger werk is (leuke woordspeling ) Vorige week werd mijn zoon nog op 2500 gram geschat, onder het gemiddelde, nu vermoed ze weer dat ie zeker 2800 tot 2900 gram weegt. Geen pijl op te trekken dus. Verder maar weer gewoon afwachten.
slaatje- Kletskop
Dat werd hier al vaker gezegd op het forum idd
Maar hoe heeft ze dat nu bij jou gedaan? Heb je weer een echo gehad?
Maar hoe heeft ze dat nu bij jou gedaan? Heb je weer een echo gehad?
sanne-84- Ratel
Sanne, de schatting van vorige week werd met de echo gedaan. Dat was trouwens ook de 1e keer dat er werd gezegd dat hij onder het gemiddelde zou zitten. Tijdens alle andere controle's zeiden ze dat hij goed groeide qua termijn. De vk mat zijn omtrek van rug, kont en knie met haar handen. Ik zie het allemaal wel. Alle echo's waren verder goed, dus ga er gewoon van uit dat het allemaal wel goed zit :-)
slaatje- Kletskop
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: