Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 36 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 22:49

Goedemorgen!

Ik ben gister om half 12 op bed gegaan, toen heb ik heel even geslapen en ik ben van 1 tot half 5 wakker geweest Neutral Ik had zo last van buikkrampen. Nu hang ik maar in mijn badjas op de bank, het is nog steeds niet over helaas. Zo maar even energie verzamelen om te gaan douchen, hopelijk helpt dat.. Voel me echt een oude krant Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje zo 10 feb 2013 - 22:54

@ Caroow, niets regelmatihs hoop ik? Hopelijk verdwijnt het snel en kun je nog wat bijslapen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Shisha zo 10 feb 2013 - 22:55

Wat vervelend Caroow! Trek je het allemaal nog een beetje? *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 36 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 22:56

Nee gelukkig zit er geen regelmaat in, anders had ik al wel bij de vk gezeten smile

Nu trek ik het echt slecht, maar over het algemeen voel ik me heel goed en happy hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Shisha zo 10 feb 2013 - 23:01

Snap ik, ik hoop dat je zo nog even wat kan slapen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje zo 10 feb 2013 - 23:27

Mezz Gelukkig kon je even zitten daar. Haha. Ik neem nu standaard geen trappen meer als het niet hoeft, geen puf meer voor. Welke kinderwagen is het geworden? En idd even navragen bij de vk of zij dat ook doen.

Smaragdje Fijn dat je je wat beter voelt!

Sanne Hoe is het met je darmen vandaag? Als je het niet vertrouwd, gewoon even overleggen met de vk hoor!

Sisha Fijn dat je man zich wat beter voelt. Succes met leren en hopelijk kun je snel verder aan het kamertje.

Caroow Wat vervelend dat je zo'n last blijft houden van die harde buiken en krampen. Geen regelmaat erin, dus dan zijn het voorweeen. Weet inmiddels helaas een beetje hoe het voelt. Word je niet vrolijk van! Sterkte!

All, gister dus ook weer voorweeen gehad. Deze keer in mijn rug. Die waren best heftig en pijnlijk. Hoop niet dat het weken voort gaat duren. Vandaag maar weer rustig aan doen. Morgen heb ik weer controle bij de vk en ga dan vragen of ze wil checken hoe het met eventuele ontsluiting staat. Verder weinig te melden. Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 ma 11 feb 2013 - 3:52

Shisha, ff doorbikkelen met je opdrachten, kun je je daarna weer uitleven op t kamertje

Caroow, vanmiddag nog wat bijkunnen slapen?

Slaatje, ik las je topc over de rugweeen, zal wel even spannend eweest zijn (zet t door ja of nee?)

Heb geen last meer van mn darmen, maar heb ook nog niet gehoeven, dus elemaal goed is t volgens mij nog niet. Verder vanacht en vandaag wel veel last gehad van harde buiken.. Zo nog nooit (bewust) gehad, zo best veel. En kon t ook niet rustiger aandoen, want was aan t werk (en sowieso had ik ze vanacht ook, en dat was wel in rust). Heb t kindje ook niet veel gevoeld. Lig nu net ff op de bank, en voel t gelukkig wel weer (hij ís inmiddels wel gedraaid haha)
Ondertussen belt mn man.. Die zou boodschapjes doen, alleen had veel storingen en heeft er nog vel, dus ik ga me van de bank af duwen en snel naar de winkel...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje ma 11 feb 2013 - 5:04

Sanne, die harde buiken komen voornamelijk op het moment dat je rust hebt. Toch een teken het iets rustiger aan te doen. Even in de gaten houden hoor! Succes met boodschappen doen.
Ik vind het idd moeilijk erachter te komen wat nu "echt" is en wat niet. Omdat het toch wel vrij aanwezig was en ook een beetje constant...maar goed, ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik het echt wel merk wanneer het begint :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha ma 11 feb 2013 - 5:29

Nou ik raak helemaal gestresst van die stomme opdrachten! Ik heb er buikpijn van. Het is gewoon zoveel en eigenlijk is het de bedoeling dat we dit onder werktijd doen maar daar is natuurlijk nooit tijd voor dus nu doe ik het maar thuis op mijn enige vrije dag. Maar stop er mee voor vandaag. Ik moet nog 1 opdracht en die kan ik toch niet maken omdat ik formulieren van het werk nodig heb dus dat moet ik dan morgen na werktijd maar doen. Bleh!
En ik baal omdat de pinpas geblokkeerd is. Mijn man was net boodschappen doen en was in de war met de pincodes en heeft dus 3x de verkeerde code ingetoetst. Dus nu hebben we ook geen booschappen in huis. Gelukkig hebben we nog wel wat in de vriezer. Morgen ook nog langs de bank dus.
Al met al een rotdag dus. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 36 1371890812
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 11 feb 2013 - 5:35

Hihi shisha, wat een actie van je man. Sta je daar in de winkel..

Slaatje, ik wist niet dat harde buiken juist in rust meer voorkwamen, goed dat je het zegt. Boodschappen waren gelukkig niet veel, heb ook maar meteen de hond uitgelaten.
En ik ben wel steeds meer na aan het denken door de cerhalen van voorweeen ed. Hoe weet je toch hoe of wat?? En kun je zo nog wel íets plannen? Dagje naar de stad met een vriendin bijv lijkt me dan ook geen pretje. Zou je toch nog wel verwachten met 37 weken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 11 feb 2013 - 7:11

Sisha, gewoon vooral trots zijn op jezelf om wat je gedaan hebt, en je bent nu bijna klaar. Balen dat je man in de war was met de pincode, hoop dat je snel een nieuwe hebt.

Sanne, juist omdat je dan zelf ook je rust pakt en ontspannen bent, spelen ze juist dan sneller op. Ik heb natuurlijk nog geen ervaring, maar denk dat de voorweeen een stuk minder pijnlijk zijn dan de echte weeen. In feite moet je natuurlijk niet vanaf 37 weken thuis op de bank gaan zitten en niets meer doen, voor hetzelfde geldt duurt het nog vijf weken voordat je baby er is :-) Ik houd me nu wel wat rustiger omdat ik merk dat ik ze voornamelijk krijg als ik even buiten ben geweest. Alhoewel ik zondag eigenlijk ook niet veel gedaan heb.
Zodra ik weet hoe echte weeen voelen in tegenstelling tot voor of oefen weeen, dan laat ik het je uiteraard weten. Voor de rest gewoon de dingen op gevoel doen. En heb je het gevoel dat het te zwaar word, het proberen daar op aan te passen, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 ma 11 feb 2013 - 7:36

Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens

Slaatje, spannend voor he. Maar echt, als het echt begonnen is weet je het

Shisha, balen dat je die opdrachten op je vrije dag moet doen. En dubbel balen van de geblokkeerde pinpas.

Mezz, welke kinderwagen is het geworden?

Sanne, wel rustig aan he? Balen dat je zelf nog boodschappen moest gaan doen.

Hier is weer een soort van ziekenboeg. De oudste heeft sinds gister koorts, eet weinig. Hij storte compleet in na het eten. Hij lag in me armen te slapen arm kind.
De jongste is ook niet helemaal fit, ik heb keelpijn en voel me ook niet echt fit. Gelukkig heeft de oudste vakantie.
Ik ben het met momenten echt zo ontzettend beu en dan ben ik zo prikkelbaar, niet echt gezellig thuis. Dus van mij mag het wel gebeuren ook al zie ik er tegenop. Of zijn het echt die laatste loodjes gewoon?
Woensdag weer controle bij de vk en volgende week weer klossen halen 12 stuks maar liefst.
En eind deze week beginnen met de babykleertjes wassen.
Ik moet nog ff een raamsticker bestellen dan kan dat ook weer afgestreept worden op het lijstje.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sanne-84 ma 11 feb 2013 - 7:38

Als we toch eens wisten hoe weeen voelen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte ma 11 feb 2013 - 7:49

Shisha, een Transit is het geworden (bij de Babydump). Vervelend dat die opdrachten zoveel tijd kosten naast je werk nog dan, en van de geblokkeerde pinpas. Hebben jullie geen (en/of-)rekening met 2 passen?

Caroow, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Vandaag een beetje bijgekomen?

Mom-of-2, ik hoop dat je kinderen snel beter zijn.

Vandaag cursus op werk gehad, en nog een goede beoordeling teruggekregen, dus ben wel blij. Morgen weer cursus. Nu beetje in huis aan het rommelen, maar kan niet teveel doen want ik krijg snel last van mijn rug.

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  mezzoforte ma 11 feb 2013 - 7:49

Edit: Dubbel geplaatst!

Laatst aangepast door mezzoforte op ma 11 feb 2013 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje ma 11 feb 2013 - 7:49

sanne-84 schreef:Als we toch eens wisten hoe weeen voelen;)
Oh...ik weet dat al wel :P

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 11 feb 2013 - 7:52

Ikke ook.
Enne wil je nu nog niet weten ;-)

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Smaragdje ma 11 feb 2013 - 7:53

Mom-Of-2 schreef:Ikke ook.

Daar sluit ik mij bij aan smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Julia ma 11 feb 2013 - 8:45

Smaragdje schreef:
Mom-Of-2 schreef:Ikke ook.

Daar sluit ik mij bij aan *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 36 561177

Ik ook. Echte weeen herken je wel*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 36 394967 En als je al twijfelt in het begin, dan merk je het wel dat het echte zijn op het moment dat het goed doorzet.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Smaragdje ma 11 feb 2013 - 8:51

@ Julia, de kleine van jou mag vanaf nu ook al weer komen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 11 feb 2013 - 8:59

Haha we wachten ook gewoon af! Vind het ergens ook wel iets hebben, dat afwachten.
Hoewel ik begin van mn zwangerschap hevige koliekpijnen van mn darmen heb gehad, die echt geen pretje waren, dus ben benieuwd of dat iets te vergelijken is.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 11 feb 2013 - 9:02

sanne-84 schreef:Haha we wachten ook gewoon af! Vind het ergens ook wel iets hebben, dat afwachten.
.

Ikke niet Razz :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia ma 11 feb 2013 - 9:04

@ Smaragdje: Jaa, ik vind het ook best wel spannend, ook al is het de tweede keer. Ik had verwacht dat het de tweede keer minder onrealistisch zou lijken, maar het is net zo erg als de eerste keer:lol: Maar het mag van mij eigenlijk wel een keer beginnen. Vindt jij het nog erg verschillen met de eerste keer?

@Sanne-84: Ik heb geen idee of het ermee te vergelijken is, maar ik heb wel eens eerder gehoord dat die koliekpijnen ontzettend pijn schijnen te doen. Heb je er nu geen last meer van?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sanne-84 ma 11 feb 2013 - 9:07

slaatje schreef:
sanne-84 schreef:Haha we wachten ook gewoon af! Vind het ergens ook wel iets hebben, dat afwachten.
.

Ikke niet Razz :P
Haha waarschijnlijk piep ik over een week of 3 wel anders;)

Julia, ik had die pijnen in mn rug/zij/buik (en dat terijl we op de terugweg van vakantie uit kroatie waren..) ook enkele dagen daarna nog, maar langzaamaan werden ze minder.
Heb die nu niet meer! Was in het begin ook erg snel met naar de huisarts bellen als ik maar enigzins het gevoel had dat ik verstopte, want dit nooit meer!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl ma 11 feb 2013 - 9:18

Hoi meiden,
Daar ben ik ook weer eens. Heb deze week lekker vakantie en dan nog een weekje ( drie dagen) werken en mijn verlof begint.
Begint nu allemaal wel redelijk zwaar te worden. Ik slaap echt zo slecht. Ik kan alleen op mn zij liggen en daar krijg ik enorme pijn in mijn bekken/heupen van. Draaien doet pijn, mijn benen gaan dan pijn doen en tintelen en ik wordt er echt helemaal gek van. Ga dus elke avond niet te vroeg naar bed in de hoop er doorheen te slapen. Helaas wordt ik bijna elke nacht meerdere keren wakker van de pijn. En dan slaapt dochter ook nog slecht de laatste twee weken. Eerst omdat ze ziek was en nu geen idee waarom. Meestal komt ze dan bij ons in bed en gaat helemaal tegen mij aan liggen. Normaal vind ik dat niet erg en alleen maar lief maar nu kan ik dat er eigenlijk niet bij hebben. Mijn man gaat af en toe bij haar in haar eigen bed liggen, maar dan slaapt hij weer slecht. Dus we wisselen het maar een beetje af. Bluh en dan de gedachte dat na de bevalling ik natuurlijk nog steeds niet lekker de hele nacht kan slapen ivm de nachtvoedingen.
Ok genoeg geklaagd.

Woensdag hebben we de liggings/groei echo. Hier werd gezegd dat ze het liggingecho noemen maar dat het vooral een groeiecho is. Om er dan weer achteraan te zeggen dat het toch allemaal natte vinger werk is en je pas weet hoe groot/klein de baby is als ie geboren is. Vond het een beetje klinken alsof die VK het maar een beetje onzin vond ofzo.

@Sanne: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen, heb je al roosvicee laxo of zoiets geprobeerd? Denk trouwens dat je hiervoor naar de huisarts moet niet de gyn.

@Slaatje: het wordt nu echt spannend bij jullie! Hopelijk ga je niet over tijd lopen met al die voorweeën.
@Mom of two: wat sneu dat je kindjes ziek zijn, herkenbaar dat het nu extra zwaar, zullen idd ie bekende laatste loodjes wel zijn
@Caroow: alweer 35 weken, nog 2 weken en je hebt het gered. Ben je nu weer terug bij de VK of loop je nog bij de gyn, dat heb ik gemist geloof ik.
@pompoen: pff bij jou houdt de ellende ook maar niet op zeg. Gelukkig krijg je veel hulp en neem je die ook aan, en denk maar zo zolang je een bedje hebt en wat kleertjes komt het wel goed.
@Smaragdje: hoe gaat het met jou, is het nog te doen allemaal? Je hebt vaak de zorg voor J alleen toch ivm het werk van je man? Wanneer begint je verlof?
@Julia: ook alweer 37 weken. Lekker van je verlof aan het genieten?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud