Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 34 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  red rose do 7 feb 2013 - 8:09

Pompoen, fijn dat jou controle goed was. Ik hoop dat he man snel echt opkanpt en dat jullie weer lekker samen thuis kunne zijn.

Shisha wat vervelend zeg die financiele tegenvallers

Jade wat leuk dat je lekker veel spulletjes hebt gekocht, wij hebben nu nog bijna niks gekocht, maar hebben eigelijk ook alles nog dus hoeven ook niet veel meer te kopen

Sanne het komt echt allemaal goed Laughing , ik dacht bij mijn dochter ook vaak, ojee hoe moet dat allemaal, maar alles is goed gekomen!

Smaragdje, fotoalbum dat is ook zoiets wat ik echt nog wil gaan doen, ik loop ook ontzettend achter

Ik heb van de week ook mijn kraampakket gekregen en vanochtend belde de kraamzorg. Ik heb nu een telefonische intake staan op 18 maart. Ik moest vandaag naar de bedrijfsarts, ik mag gewoon in de ziektewet blijven tot mijn verlof, dat had ik ook al wel verwacht.

Vandaag zijn de muren en plafond geverfd op zolder, helaas moeten de wanden en het plafond van de dakkapel nog een keer, dat gebeurd morgen. Dan kan de vloer daarna gelegd worden. Het einde is in zicht, gelukkig!
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen do 7 feb 2013 - 8:46

Ik heb 22 februari een intakegesprek van de kraamzorg, werd vandaag gebeld.
Vandaag ook een afspraak gemaakt voor de rondleiding op de afdeling met 34 weken. Soms wil ik ineens gewoon liever thuis bevallen, ben dat ziekenhuisgedoe wel een beetje zat en ik ben ook zo bang dat mijn man het tegen die tijd helemaal niet trekt en ze in het ziekenhuis daar niet genoeg rekening mee houden.
Jeetje ik heb het gevoel alsof de tijd nu echt enorm in mijn nek hijgt! Man in 't ziekenhuis en nog niets klaar, we hebben nog niet eens bedje! Wel vandaag spullen uitgezocht in de toekomstige babykamer.

Hoezeer de tijd ook in mijn nek heigt, ik kan ook nauwelijks wachten tot hij geboren is! Ik voel best veel zelfvertrouwen, maar ik ben wel bang dat het héél zwaar gaat worden omdat mijn man niet echt in staat zal zijn iets over te nemen. Hopelijk knapt hij wel nog flink op voor die tijd, maar deze terugslag beangstigd me wel in dat opzicht. Maar aan de andere kant heb ik echt wel vertrouwen in mijn eigen kunnen. Dus toch ondanks alles kan ik niet wachten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Smaragdje do 7 feb 2013 - 10:05

@ Redrose, erg hè, met van die albums. Van 1e verjaardag tot nu hoeft alleen nog afgewerkt te worden. Alleen wou ik het eerste jaar zelf plakken. Hiet moet ik nog een deel van uitzoeken en afdrukken. Had ik al eens gedaan, maar toen stopte dat programma..alles weg. Toen baalde ik zo, dat ik niet meer opnieuw ben begonnen Embarassed

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 6:39

Ik ga morgen weer even op iedereen reageren. Nu even speciaal voor Sanne We hebben de ooievaar gevonden bij de Makro. Bij de feestversieringen. Op internet vond ik de goedkoopste voor 24.95 en daar kwamen dan nog verzendkosten bij. Bij de Makro was hij 17,95 :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Julia vr 8 feb 2013 - 7:55

He meiden
Het is al een flinke tijd geleden dat ik heb gereageerd, volgens mij sta ik zelfs niet in de lijstjes. Ik ben uitgerekend op 4 maart van een zoon. Super spannnend dus. Ik heb wel de hele tijd zo''n beetje meegelezen dus ik ben verder wel op de hoogte.
Als jullie het niet erg vinden, zou ik het wel leuk vinden om weer wat actiever mee te doen in het topic:D
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pompoen vr 8 feb 2013 - 7:57

Gezellig Julia! Welkom! Heb je nog niet eerder gezien dacht ik! Maar dat maakt niks uit hoor! En jeetje 4 maart is al héél snel!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Julia vr 8 feb 2013 - 8:06

Dank je, het is ook echt een tijd geleden hoor. Ik heb even meegeschreven tijdens het begin van dit topic.
En 4 maart voelt idd ook wel erg dichtbij:lol: Mijn man is dit weekend weg, maar ik heb hem erg duidelijk gemaakt zijn telefoon altijd aan en dichtbij te hebben haha.
Hoe is het verder met jou Pompoen? Voel je je wat veiliger in je huis sinds het huis beter beveiligd is? Ook met het oog op het feit dat je man in het ziekenhuis ligt?
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Pompoen vr 8 feb 2013 - 8:11

In het begin schreef ik nog niet mee omdat ik toen nog geen 12 weken was volgens mij Wink .
Het gaat qua veiligheidsgevoel redelijk, het helpt dat de beveiliging gedaan is maar ben toch wel behoorlijk waakzaam. Ik heb er echt last van dat mijn man in het ziekenhuis ligt, met hem erbij ben ik echt veel rustiger. Nu ben ik echt steeds aan het kijken of ik buiten iets verdachts zie, durf ik niet thuis te komen in het donker en lig ik 's nachts in bed vaak heel gespitst te luisteren en schrik regelmatig van dingen. Ik slaap ook niet echt rustig.

Overigens slaap ik ook slecht door het vele plassen, zere en slapende handen, snurken, benauwdheid en het niet kunnen vinden van een goede houding. Is vast gewoon ter oefening voor als de baby er is ofzo laughcry .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 8:23

@ Julia, je mag al bijna bevallen! Hoe gaat het met jou? Weer iets meer tijd door het zwangerschapsverlof?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Julia vr 8 feb 2013 - 8:34

@ Pompoen: Ooh dat zou heel goed kunnen idd! Maar wat ontzettend vervelend dat je je nog niet helemaal op je gemak voelt in je huis. Wat ik me overigens wel kan voorstellen hoor, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. En je dan ook lichamelijk nog zo voelen...het zit je/jullie echt niet mee. Ik hoop dat het snel allemaal wat makkelijker voor jullie wordt, dat verdienen jullie toch echt wel. Kan je desondanks toch wel een beetje genieten van je zwangerschap? De schopjes end?
@Smaragdje: Het gaat op zich wel aardig, alleen wel wat meer klachten als tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Indalingsweeen/steken, harde buiken end. Ik voel me af en toe echt een oud dametje. Maargoed, ik heb ook nog een peuter rondrennen, dat maakt mijn verlof wel wat minder ontspannen. Maar ik geniet er verder wel van hoor. Hoe is het verder met jou?
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Pompoen vr 8 feb 2013 - 8:57

Ik geniet enorm van het zwanger zijn. Zelfs mét al die dingen zou ik het zo weer doen (tot nu toe dan), voel zoveel warmte voor mijn kleintje. En vind het geschop echt ontzettend gezellig!

Jammer dat je meer klachten hebt en er wat minder van kunt genieten maar ja het is natuurlijk niet zo gek omdat je het nu ook wat drukker bent daardoor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 vr 8 feb 2013 - 10:19

Slaatje, tnx voor t doorgeven! Eens navraag doen of er hier iemand ooit bij de makro komt

Julia, nog maar even voor jou!

Pompoen, fijn dat je ondanks alles toch nog wel kan genieten. Ik zal niet meer klagen haha.
Ik slaap 'snachts nog steeds goed. Maar blijf toch wel wat vermoeider (vanmiddag ook nog een uur geslapen). Dat gaat straks wat worden als de kleine er is

We hebben net een ftoshoot gehad, ben zo beniewd naar de foto's! Mn man heeft er niet heel veel mee, maar ik vond het super leuk! Alleen het op de rond lggen was niet goed voor mn bekken, was soms net een walrus die zich omhoog heisde! Maar had de pijn er voor over
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 22:20

Pompoen Hoe gaat het inmiddels met je man, en hoe gaat het met jou?
Caroow Wat lief dat je gyn speciaal naar jullie baby komt kijken I love you Hoe gaat het met je harde buiken?
Blondje Hoe gaat het met jou?
Jelin Hoe is het met je duizelingen en het wazige zien? En slaap je inmiddels al wat beter?
Smaragdje Wat fijn dat de baby al aan het indalen is, en ook dat ze dit keer al eerder gaan beginnen met strippen.
Red Rose Wat vervelend dat je ziek bent geweest, voel je je inmiddels al wat beter? En is je dochter al naar haar nieuwe kamer, of is dat volgende week? Ben benieuwd naar foto's als je die hebt :-) Ben tegenwoordig dol op baby en kinderkamers.
Mezz Geen idee of die liggingsecho standaar is overal. Ik dacht eerst dat ik ook een groeiecho zou krijgen, maar die doen ze hier alleen als ze het vermoeden hebben dat de kleine niet goed genoeg groeit. Die word dan zo rond week 30 gedaan. Wb de liggingsecho, er is hier iemand in het topic (weet even niet meer wie) die deze ook met een week of 34 gekregen heeft. Hier doen ze m na de 36 weken wel standaard. Ik zou het even navragen bij je vk. Wat een spanning rond jullie hypotheek! Ik ga voor je duimen hoor. En natuurlijk succes aankomende week. Als je elke keer zo druk bent, gaat de tijd natuurlijk ook wel sneller voorbij en zul je straks veel meer genieten van je verlof!
Sisha Wat balen van jullie auto, doet hij het inmiddels weer? Voor je het weet zijn die tien weken voorbij en kun jij ook lekker gaan genieten. Is je man inmiddels al bij de h.a geweest (eigenwijze mannen :p)
Jade Heerlijk he, om al die spullen te kopen? En je bent dan wel veel geld kwijt, maar je hebt het toch allemaal nodig, dus of je het nu in een keer doet of in fases, maakt dan ook niet zoveel uit.
SanneZeer hekenbaar die gevoelens, maar komt allemaal goed hoor! Voor de naam heben jullie gelukkig nog wel even tijd.
Julia Gezellig dat je weer mee komt kletsen. We lopen goed tegelijk met elkaar op. Ik ben drie maar uitgerekend :-) Mjn man heeft ook de opdracht zijn telefoon ten alle tijden bij zicht te hebben en bereikbaar te zijn. Je weet maar nooit....
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 22:25

Even op verzenden gedrukt, de tekst liep vast op het moment dat ik onderaan de pagina was, en bleef steeds verspringen, erg vervelend.

Sanne, gaat die fotoshoot, ga je er een paar showen, als ze klaar zijn?

Gister dus even naar de Makro geweest. Verder bijna de hele dag door, met flinke tussenpozen, last gehad van voorweeen en steken in de buurt van de onderkant van mijn baarmoeder. Niet heel fijn, maar goed, dat hoort erbij. Morgen ben ik alweer 37 weken. Gek idee dat ons menneke dan in feite volgroeid is en dat hij zich dan elk moment kan aandienen. Ik begin nu zelf meer op een punt te komen dat ik me afvraag of hij ooit nog wel komt. Haha. T begin allemaal steeds zwaarder te worden. Zelfs douchen is vermoeiend en de trap loop ik hijgend wel op, net een oud vrouwtje. Haha. Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Zo even boodschappen doen met man, en dan eten we altijd even een broodje in het centrum. Is momenteel een soort uitje, ben benieuwd of ik dit volgende week ook nog kan Razz
Fijn weekend allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 22:42

@ Slaatje, ja, ik vind het wel fijn dat ze eerder proberen te strippen. Dan heb ik een iets grotere kans dat hij geboren wordt voor mijn zoontjes verjaardag. Al hoeft het natuurlijk niets te zeggen.
Vind jij het spannend, dat je bijna mag bevallen? Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voor jullie.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 22:47

T hoeft idd niet zo heel veel te zeggen, maar lijkt me idd niet zo leuk als ze bv op dezelfde dag geboren worden.

Ik vind het wel spannend om bijna te mogen bevallen ja. In heb begin was ik er een beetje bang voor. Inmiddels ben ik zo ver dat ik tegen mezelf zeg dat angstig zijn ervoor niet bevordelijk is. Hij moet er toch uit. Ik ben er in mijn gedachten eigenlijk al meer mee bezig als hij straks op mijn borst ligt. En aan de ene kant ben ik ook wel een beetje bang dat ik niet doorheb dat ik weeeen krijg of mijn vliezen breken of mijn slijmprop verlies (terwijl ik weet dat niet iedere vrouw de slijmprop verliest) terwijl ik er aan de andere kant ook weer van overtuigd ben dat het niet te msisen is. Haha. Ik denk gewoon te veel na eigenlijk, daar heb ik nu ook teveel tijd voor :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 22:53

Komt vast allemaal goed. Volgensmij ben ik vorige keer mijn slijmprop ook niet verloren (kan het mij niet herinneren) en vliezen zijn hier ook pas met 10 cm gebroken. Ik weet dus ook niet of ik dat herken, hahaha. Weeën herken je wel hoor! (Na een tijdje dan Embarassed ). Fijn dat je er nu niet meer zo er tegen op ziet!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 8 feb 2013 - 22:56

Ik kan allewn maar denken aan dat ik in een winkel of bij iemand op visite ben en dat mn vliezen dan plots breken (zoals in films)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Suus vr 8 feb 2013 - 22:58

Haha, mijn moeder had dat bij mij tijdens de Sinterklaasviering bij mijn oma thuis met heel veel andere mensen erbij Laughing (sorry, ik hoor helemaal niet in dit topic, maar vind het soms wel leuk om mee te lezen Wink)
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 23:00

sanne-84 schreef:Ik kan allewn maar denken aan dat ik in een winkel of bij iemand op visite ben en dat mn vliezen dan plots breken (zoals in films)

Zo groot is die kans gelukkig niet, maar daar heb ik ook al over gedroomd smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 8 feb 2013 - 23:07

Smaragdje schreef:
sanne-84 schreef:Ik kan allewn maar denken aan dat ik in een winkel of bij iemand op visite ben en dat mn vliezen dan plots breken (zoals in films)

Ik heb ook gehoord dat die kans niet groot is (dat het juist vaker 'snachts gebeurt als je ontspannen bent), maar toch lijkt me dat het ergste;) (adh zeggen sommigen dan, hebben de mensen die daar in de winkel waren thuis ook weer wat te vertellen wat ze hebben meegemaakt)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 8 feb 2013 - 23:13

sanne-84 schreef:
Smaragdje schreef:

Ik heb ook gehoord dat die kans niet groot is (dat het juist vaker 'snachts gebeurt als je ontspannen bent), maar toch lijkt me dat het ergste;) (adh zeggen sommigen dan, hebben de mensen die daar in de winkel waren thuis ook weer wat te vertellen wat ze hebben meegemaakt)

En dan moet je naar dat personeel toe om te vragen of ze iets hebben om dat op te ruimen. Verschrikkelijk lijkt mij dat. Als het dan gebeurt, dan maar thuis of midden op straat! Al staat het lopen in een nattebroek dan ook weer zo raar..

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 23:17

Volgens mij vk, krijgen de meeste vrouwen eerst weeeen en breken dan pas de vliezen. Gebeurt geloof ik idd in de meeste gevallen 's nachts. Als mijn vliezen 's nachts breken, hoef ik pas de volgende ochtend te bellen zei de vk. Tenzij ik dan natuurlijk al twee uur lang weeen heb die om de vijf minuten komen en 45 seconden aanhouden.
Ikzelf ben bijna in de lift geboren. Ging ook allemaal heel snel. Ik ben geboren op de uitgerekende datum. In de lift was ze heel erg aan het puffen en proberen om nog niet te persen. Er stond een man in de lift die echt zo uit zijn ogen keek van: hier wil ik niet bijzijn. Haha. Na drie keer person was ik er. Hoop dat mijn bevalling ook zo gaat, ze heeft bijna geen pijn gehad.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 23:28

Ik ben bang dat ik ergens op zit wat niet nat mag worden als mijn vliezen breken nerd De auto of een eetkamerstoel ofzo. Ik heb, sukkel die ik ben, zo'n celstofmatje in het dashboardkastje van de auto gelegd, mochten mijn vliezen dan in de auto breken dan kan ik er snel op gaan zitten Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 23:32

Caroow schreef:Ik ben bang dat ik ergens op zit wat niet nat mag worden als mijn vliezen breken nerd De auto of een eetkamerstoel ofzo. Ik heb, sukkel die ik ben, zo'n celstofmatje in het dashboardkastje van de auto gelegd, mochten mijn vliezen dan in de auto breken dan kan ik er snel op gaan zitten Laughing

Hihi, als dat dan nog zin heeft :p Breken ze tijdens het rijden, moet je ook je billetjes nog omhoog hijsen om dat matje er te kunnen leggen. In dat geval zou ik m gewoon alvast neer leggen :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud