Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 4:32

Ja ik vind het niet zo erg hoor, ik ben eigenlijk wel opgelucht na al dat gemodder. En idd een nachtje zonder spook naast me is ook niet verkeerd!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 di 5 feb 2013 - 7:25

Volgens mij zitten er hier een paar meiden die al verlof hebben (of in de ziektewet zitten). Zo zijn er weer 2 pagina's bijgeschreven.

Mbt slaap, gelukkig heb ik nog geen last van slaapproblemen. Ik slaap gewoon redelijk 'snachts, en kan 'sochtends nog steeds goed uitslapen. Ook hoef ik er maar sporadisch uit voor de toilet. En dat hoop ik graag zo te houden!

Caroow! Fijn dat je niet hoefde te bliven. Nu afwachten en rusten..

Jelin! Fijn dat alles goedw as. Hoe is het nu met de klachten?

Momof2, vanmorgen kon hij er ook wel weer om lachen. Toen ik naar beneden ging en zei dat ik naar mn kiwi en pruimen ging zei hij; doe maar (met een lach). En als ik nu op het toilet zit zegt ie; niet weer verstoppen he. (alleen kan ik dat nu nog niet helemaal beloven)
Is de post al binnen? En wat voor kleine kleertjes wilje nog kopen?

Vc, gelukkig de ziekeboeg weer achter de rug dan. Ze zeggen toch altijd dat mama's niet ziek kunnen zijn.
Over 2 weekjes heb ik ook alweer verlof. Nog maar 8 diensten!

Slaatje, mbt bloeddruk moet je vooral kijken naar de onderdruk, en die is juist lager (en sowieso heb je al helemaal geen hoge bloeddruk, zou mss juist nog niet eens zo erg zijn om te hebben)

Pompoen, het is jullie ook niet echt gegund.. weet je al meer?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 9:56

Hij is opgenomen op de hartbewaking, heeft vocht achter zijn longen, dat gaan ze nu met medicijnen afvoeren. Het is écht balen dat dit gebeurt, maar het is wel een geruststelling ook, want de afgelopen week waren we zo aan het modderen. En nu ligt hij aan het zuurstof en hij voelde zich gelijk zóveel beter! Hij was zelf ook helemaal opgelucht, er is een duidelijke oorzaak, er is snel wat aan te doen én hij voelt zich enorm veel beter.

Ik merk nu ook hoe verschrikkelijk me ik ben. Ik ben vanavond na het eten nog krt bij hem geweest, maar zat gewoon echt niet lekker. Zo moe, zere ribben en een zeer bekken. Heb hem ingestopt, goedenacht gekust en ben weer gegaan. Ik ga zo lekker vroeg naar bed!

Nou ja en nu dan maar proberen een beetje rustig aan te doen komende dagen, tussen al mijn afspraken door. En hopen dat mijn bloeddruk niet weer gestegen is donderdag bij de controle.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje di 5 feb 2013 - 10:21

@ Pompoen, toch fijn dat de oorzaak bekend is, waardoor het niet zo goed met hem ging. Hopelijk knapt hij snel op. Pak jij ook lekker even jouw rust. Hopelijk heb jij ern goede nacht!

@ Caroow, fijn dat je naar huis mocht. Hoe is het nu met de harde buiken?

@ Slaatje, fijn dat je kindje al helemaal ingedaald is.

@ Jelin, fijn dat alles goed was.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 10:32

De harde buiken en krampen lijken wel wat erger te worden. Ik kan er niks tegen doen dus ik heb nu zo iets van als hij wil komen dan moet het maar. Mijn vriend zegt juist dat ik dat niet moet denken, dat hij dat voelt. Hij heeft ook al hele serieuze gesprekken gevoerd met z'n zoon, dat hij nog niet mag komen Very Happy

Nog even iets trots.. Ik hoef nu niet meer naar de gyn, maar ze zei dat als ze aan het werk zou zijn als de baby wordt geboren dat ze wel even langs wil komen omdat ze zo benieuwd is naar z'n haartjes. Ik heb zo'n knappe baby I love you I love you I love you I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Burn di 5 feb 2013 - 10:46

Dat moet ook wel een kapperd worden Caroow!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Smaragdje di 5 feb 2013 - 11:05

@ Caroow, wat leuk dat ze komt kijken als ze aan het werk is. Fijn gevoel lijkt mij, niet zo nummertjesachtig. Die kleine komt inderdaad wanneer hij wil, maar toch mag hij nog even bij zijn mama blijven zitten hoor.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 5 feb 2013 - 11:16

Pff pompoen, niet zomaar iets.. Gelukkig ligt hij daar nu goed, kom jij weer wat tot rust en is hij snel weer thuis
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 5 feb 2013 - 19:09

Ik merk dat ik hier maar erg weinig kijk, ga toch proberen meer mee te lezen en schrijven!

Fijn Caroow, dat je niet meer bij de gyn hoeft maar dat er wel zoveel interesse is!

Pompoen, wat gun ik jou toch een fijne tijd als de baby er straks is, misschien compenseert het alle ellende dan een klein beetje.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jelin di 5 feb 2013 - 21:36

Goedemorgen dames,

@ Caroow.. Is je buik al wat rustiger en fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft.

@ Pompoen.. Vervelens dat je man weer is opgenomen. Hopelijk knapt hij snel op. Wel goed geslapen vannacht?

Hier weer slecht geslapen. Word overal wakker van en kan dan mijn draai weer nier vinden. Helaas nog steeds last van hoofdpijn en wazig zien. Dus we gaan proberen te slapen en vooral rustig aan doen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Smaragdje wo 6 feb 2013 - 3:21

Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Hij is al aan het indalen, dus dat is mooi. Verder probeten ze dit keer al voor de 41 weken te strippen vertelde ze.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  red rose wo 6 feb 2013 - 3:30

Hallo dames,

Ik heb wel meegelezen, maar alweer een tijdje niet meer gereageerd. Ik ben anderhalve week terug voor het laatst wezen werken en werd toen gelijk ziek, enorm verkouden en hoestbuien waar ik in leef hangen. Nu gaat het eindelijk wat beter.
De zolder is nu bijna klaar, volgende week zaterdag willen we hem inrichten en al onze spullen er weer opbergen. Dan kan onze dochter ook naar haar nieuwe kamer.

Ik ga weer proberen om het bij te houden hier Very Happy
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  mezzoforte wo 6 feb 2013 - 6:04

Jelin, fijn dat de echo goed was en met je baby verder ook alles goed smile Jammer dat het verder niet zo lekker met je gaat, beterschap gewenst.

Caroow, gelukkig mocht je in ieder geval naar huis toe. Lekker uitrusten maar smile

Pompoen, het zit jullie ook echt niet mee hè? Fijn dat je man zich meteen een stuk beter voelde. Let je wel een beetje op jezelf en neem je wel voldoende rust?

Slaatje, ik zie jou nu iets over een liggingsecho zeggen, heb ik volgensmij al vaker gelezen hier op het forum, maar is dit een echo die je standaard krijgt? (Ik word verdorie met 10 weken moeder en voel me nog steeds zo'n onbenul op zwangerschapsgebied en baby's enzo... :nopompom: )

Hier druk, drukker, drukst. Heb gelukkig de laatste paar weken elke week wel 1x de mogelijkheid gehad thuis te weken, net zoals vandaag. Dat breekt de week dan weer even. Zie alleen op tegen volgende week, eerst 2 dagen cursus op kantoor dus dat is wel relaxt, maar de daarna 3 dagen naar een klant toe die zich op een uur rijden afstand bevindt (en dat is zonder file, 's ochtends doe ik er dus per definitie langer over) Sad Na deze week nog 6 weken werken in ieder geval, volgensmij zit mijn planning wel vol met leuke klanten dus ik zal het wel overleven. Heb nog een beoordelingsgesprek over een paar weken, ook wel spannend. Komend weekend lekker babyspullen kopen, erg veel zin in Very Happy En vandaag het goede nieuws gekregen dat we geaccepteerd zijn voor orv-verzekering die nodig was voor hypotheek, nu nog 2 weken afwachten in spanning op definitief akkoord hypotheek!!!! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Shisha wo 6 feb 2013 - 22:04

Pompoen: Het zit jullie ook echt niet mee! Hoe is het nu met jullie? *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 699888
Slaatje: Fijn dat alles goed is en je kleine man er helemaal klaar voor ligt. bounce
Caroow: Wat leuk dat de gyn wil komen kijken als de baby is geboren! En ik ben ook erg benieuwd naar jullie baby. (en naar die van alle andere en dan met name die van mij *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 253468018)
Jelin: Wat vervelend dat je steeds zo slecht slaapt. Hier is het heel wisselend. De ene nacht moet ik 5x plassen en lig ik daarna telkens een half uur wakker en de andere nacht slaap ik aan 1 stuk door.
Smaragdje: Fijn dat alles goed is!
RedRose: Nog beterschap dan. En leuk dat het kamertje bijna klaar is. Plaats je foto's?
Mezzoforte: Lekker aan het aftellen dus tot verlof? En goed nieuws van de hypotheek! Fijn! Wel nog even spannend maar komt vast goed.

Hier eigenlijk weer weinig nieuws. Vandaag al weer 24 weken en dus nog 10 weken tot verlof. Klinkt aan de ene kant noh heel lang maar toch ook weer heel kort.
En ik baal omdat we gister weer de zoveelste financiele tegenslag hebben gehad. Begin dit jaar kregen we de auto niet meer door de APK en moesten we onverwachts een andere auto kopen, een hoge rekening en nu starte onze nieuwe auto gister niet en blijkt dat de accu stuk is en deze vervangen moet worden. Mad
Daarnaast is mijn man nog steeds niet lekker dus ik had een afspraak met de huisarts gemaakt (hij heeft telkens last van zijn holtes, komt iedere keer weer terug en dat voor al ruim een half jaar) maar die sukkel was te laat en is dus niet geholpen. Nu kan hij morgen weer komen. Maar hij slaapt dus amper 's nachts omdat hij barstende hoofdpijn krijgt wanneer hij gaat liggen. En dus werkt hij amper momenteel terwijl hij een nul urencontract heeft dus niet werken is ook geen geld. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 1371890812
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 22:21

@mezzo, fijn! Jullie huis komt zo wel steeds dichterbij he!

@shisha, wat balen van je man en wat irritant dat hij te laat kwam! Dat schiet natuurlijk niet op!

@all, mijn kindje gooit hier zijn kont tegen de krib, of nou ja, meer tegen mijn rib, hij zit echt hard te duwen!
Mijn man voelt zich eigenlijk behoorlijk ziek, maar gelukkig houden ze 'm goed in de gaten. Hij heeft de zuurstof nog hard nodig,zodra hij een tijdje los is zakt zijn saturatie rustig naar 81, veel te laag dus. Cardioloog heeft vandaag gezegd dat het geen kwestie van een paar dagen gaat zijn en dat ze hem ook nog even willen houden als het weg is om te checken of het goed blijft gaan. Wat dat precies betekend voor de lengte van zijn verblijf weet ik niet, ze vinden in het ziekenhuis een week al lang, maar aan de andere kant heeft hij vorige keer twee maanden in het ziekenhuis gelegen. We zullen het zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha wo 6 feb 2013 - 22:40

Fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden Pompoen! Kom jij wel een beetje tot rust nu? (ondanks een druk kindje)
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jade wo 6 feb 2013 - 22:47

Wat een ellende weer Pompoen! Ik had gehoopt dat jullie die laatste weken van de zwangerschap zorgeloos konden genieten! Ik hoop dat je man snel opknapt!

Smaragdje: fijn dat je weer goed bent gekeurd en dat de kleine er al helemaal klaar voor ligt!

redrose: gelukkig voel je je weer wat beter! ik ben benieuwd naar jullie kamertje.

Mezzo: wij krijgen ook standaard een liggingsecho, ze doen dat hier in de praktijk. Een vriendin van mij is zwanger, en daar doen ze geen liggingsecho (hebben geen apparatuur in de praktijk)

Spannend hoor dat wachten op hyp akkoord! Wij zaten vorig jaar rond deze tijd in dezelfde spanning! Nu wonen we er al sinds augustus (16-02 sleutel gekregen).

Wij hebben 2 weken geleden flink geshopt voor de baby! Hier zit babydump, babyplanet en prenatal naast elkaar, dus dat was wel handig! Je bent na zo'n dagje wel flink wat armer *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 3079029344. Maar we hebben ook eigenlijk alles in 1x gekocht (had alleen hydrofiel spul online besteld omdat ik perse antraciet wilde *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 253468018) Veel plezier in ieder geval!

Shisha: fijn he, die 24-weken grens? Ik vond het tenminste wel een prettig idee dat ze in ieder geval alles- op alles gaan zetten om je uk te redden bij een eventuele vroeggeboorte. Wel balen van je man zeg! En door dat contract, nog stommer dat hij te laat bij de HA kwam! Ik snap de stress!

Hier heb ik gisteren het kraampakket ontvangen, vind dat nu toch wel spannend hoor!

Zaterdag hebben we poging 2 voor de 3/4D echo en daarna gaan we even naar IKEA/hornbach om de laatste dingen voor de babykamer te kopen. Daarna hoeven we echt alleen nog maar leuke dingen aan te schaffen! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 827601

Ik begin nu toch wel een beetje de bibbers te krijgen! Er moet nog zoveel gebeuren voor de kleine komt! Onze trap moet nog helemaal geschuurd en gelakt worden! En we hebben nieuwe leuningen en anti-glij strips etc. nodig. Gelukkig is de babykamer zo goed als klaar.

We hebben nog tijd genoeg natuurlijk, maar ik vind het wel snel gaan allemaal! Vandaag alweer 27 weken! cheers

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 23:08

Oh trouwens, mijn controle was vanmorgen wel goed, onderdruk was hetzelfde gebleven, bovendruk wat gezakt. Volgende week krijg ik wel weer een groei echo omdat ik wel gigaveel stress heb natuurlijk dus dat willen ze dan toch even checken weer.

Ik heb zo veel echo's, geen idee of ik normaal gesproken een liggingsecho had gekregen, maar volgens mij doen ze dat hier bij de verloskundige in principe wel met 36 weken, in het ziekenhuis weet ik niet.

Morgen ga ik trouwens naar de huisarts omdat ik steeds maar een verstopte neus heb en het vaak benauwd heb en snel kortademig ben. Kan ook door de zwangerschap komen, dan is er waarschijnlijk niet veel aan te doen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 do 7 feb 2013 - 4:39

Pompoen, weten ze nog steeds niet wat het is? Vervelend hoor. Hoe is je man er onder? El fijn dat ze je wel goed in de gaten houden.

Shisha, die 10 weken tot je verlof gaan ook snel hoor;)
Ik hoef ng maar 2 weekjes, maar vind het zo raar dat ik daarna gewoon geenfulltimer meer zal zijn (en dus niet meer alles kan weten etc)

Jade, flink bezig geweest met shoppen voor je kind!

Gisteravond hebben wij een infoavond over bevallen en kraamzorg bijgewoond, was wel interessant! En rara waar ik vanacht alleen maar over gedroomd heb?? Heb de bevalling volgens mij wel 10 x gedroomd!

Verder heb ik af en toe een flink stressmoment. In principe hoeft er niet veel, maar wat ik dan in geddachten heb (kadolijst,lijst voor ziekenhuistas) enz moet dan ook meteen af zijn. En in zo'n moment denk ik dan ook weer aan het geboortekaartje en naam waar we nog niet uit zijn (en dat is ook een kwestie van even goed zitten en klaar maar toch).
En an daaruit komt er dan ook een enorme twijfelmoment. Gaat het me lukken? Kan ik het moederschap wel aan? Doe ik mn kindje niks tekort? Wat als het een 'probleem'kind is? Zitten we wel op 1 lijn? Kunnen we de financien echt aan? En ga zo maar even door.
Hrkenbaar?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 7 feb 2013 - 4:49

Herkenbaar hoor Sanne. Ik vind het aan de ene kant doodeng maar tegelijkertijd heb ik er zo veel zin in! Het is gewoon lastig omdat je niet zo goed weet wat je kunt verwachten.
En ik heb af en toe ook echt bizarre bevallings/baby dromen haha!
Vanavond trouwens mijn eerste les van zwangerschapsgym. Ben erg benieuwd en het lijkt mij ook erg leuk om wat zwangere meiden uit mijn omgeving te leren kennen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 7 feb 2013 - 4:55

Ik zie ook erg op tegen alle goedbedoelde adviezen. Ik denk dan weer dat ik dat allemaal met aannemen, omdat het en nieuw is voor mij, en de ander niet voor het hoofd wil stoten. Maar aan de andere kant, laat mij lekker uitproberen (en mensen schijnen het dan ook over moedergevoel te hebben). Zo las ik laatst dat het ergens wel goed is om je kindje bij je op de kamer te laten slapen. Nu zijn wij dat niet van plan, en meteen is daar die onzekerheid alweer..
Zwangerschapsgym heb ik nu al 3 keer gehad, is wel lachen. 1e avond stelde niet veel voor, was meer kennismaking. Helaas zit er bij mij niemand in de buurt..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 7 feb 2013 - 5:01

O ja al die adviezen. Verschrikkelijk. Rolling Eyes Over het meeste weten we wel hoe we het willen maar het is nog altijd afwachten of de kleine het daar ook wel mee eens is. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 33 253468018 Dus we zien het wel. Ik luister wel naar mijn gevoel op dat moment.
Jammer dat er niemand uit jouw buurt er bij zit! En wat ik ga doen is gewoon sporten maar dan voor zwangeren onder begeleiding van een fysiotherapeut. Ik geloof dat er 4 theorielessen zijn (1x per maand) die dan gericht zijn op bevallen, ademhaling etc.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 7 feb 2013 - 5:33

Helaas zegt mijn karakter dat ik wel beinvloedbaar ben voor die goedbedoelde adviezen. Of zullen we het als moeder dan eindelijk eens gaan leren?!
Jij hebt dan een ander soort cursus. Bij ons noemen ze het 'fit zwanger', maar heb nog weinig bewogen! Wel veel tips etc, en dat vind ik nu misschien wel net zo fijn (bewegen is toch niet echt fijn meer, anders was ik nog wel naarbde sportschool gegaan)
Veel plezier vanavond
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 7 feb 2013 - 6:13

Zo, nog een paar spulletjes voor mijn vluchttas geregeld. Vanavond als mijn zoontje slaapt, verder aan zijn fotoalbum. Ik loop ern beetje erg achter en wil dat zo ver mogelijj af hebben als deze uk geboren wordt smile

@ Shisha, balen van die tegenvallers!

@ Sanne, probeer je niet te druk te maken. Het komt allemaal goed! Dat je bepaalde keuzes maken is jullie goed recht, laat je niet van de wijs brengen door anderen. Als jullie jullie kindje liever niet op jullie kamer willen laten slapen, moet je dat dus ook niet doen. anders werkt dat toch niet.
Je leert wel voor je eigen ideeën op te komen hoor. Ik heb ook vaak genoeg commentaar gekregen over dat ik nog bv gaf (begon al na 2-3 maanden bij sommigen) en dat hij een half jaar bij ons heeft geslapen. Er zijn er altijd wel die ergens iets van willen vinden.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte do 7 feb 2013 - 6:50

Shisha, haha ja wel aan het aftellen nu. Gaat wel hard de tijd nu. Jep zeker spannend, maar heb zoveel zin om te verhuizen Very Happy Oh, balen zeg van de auto! En vervelend dat je man zich zo ziek voelt, maar niet echt handig dat ie te laat was voor afspraak. Hopelijk wordt hij morgen goed geholpen.

Pompoen, komt zeker dichtbij and I can't wait!!! Very Happy Vervelend van je ribben, ik heb die pijn nu ook meegemaakt een aantal keer. Kon gisteren niet eens normaal voetbal kijken, zittend deden m'n ribben pijn, liggen op de bank deed ook pijn, moest echt per se op mijn rechterzij gaan liggen (en dus met rug naar de tv toe... Mad ) Balen dat je man weer langere tijd in ziekenhuis moet bljven, ik hoop gewoon echt dat zijn gezondheidsproblemen snel structureel opgelost kunnen worden.

Jade, leuk he lekker dingen kopen voor de baby? Ik schiet ook in de stress als ik bedenk wat we allemaal nog moeten regelen (los van de verhuizing) maar heb het idee dat het hoe dan ook wel goedkomt smile

Sanne, ik herken de "onzekere" gevoelens. Ik heb het gevoel dat ik totaal nog niet weet wat ik moet weten als moeder straks, of hoe ik baby goed moet verzorgen ofzo. Vind het wel lastig allemaal. Ik begin komende week met zwangerschapscursus, en ga die in onze toekomstige woonplaats volgen. Wellicht dat verhalen van andere zwangere vrouwen me wat meer kunnen geruststellen. Vind het soms wel erg vervelend dat ik gewoon bij niemand uit mijn omgeving echt terecht kan, omdat niemand nog met kinderen bezig is enzo. Maar ja, kan ik straks het goede voorbeeld geven denk ik dan maar zo :P
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud