*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Caroow, ik ben echt benieuwd naar de naam! Staat de juiste naam op een blaadje van de babyshower?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
@ Joyce.. bale. dat je tv het niet doet en dat je bij een zeurkous op de kamer ligt.
@ Mom.. Balen dat je wasmachine kapot is. En hopelijke knapt de oudste snel op.
@ Namen.. De jongensnaam stond hier al heel snel vast. Inmiddels hebben we ook al vanaf week 25 de meisjesnaam.
Hier een lekker rustig dagje. Ben al hele de dag ontzettend moe. Dus heb al een dutje gedaan en ben nu weer moe.
@ Mom.. Balen dat je wasmachine kapot is. En hopelijke knapt de oudste snel op.
@ Namen.. De jongensnaam stond hier al heel snel vast. Inmiddels hebben we ook al vanaf week 25 de meisjesnaam.
Hier een lekker rustig dagje. Ben al hele de dag ontzettend moe. Dus heb al een dutje gedaan en ben nu weer moe.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Caroow, ik ben echt benieuwd naar de naam! Staat de juiste naam op een blaadje van de babyshower?
Die krijg ik nog niet te zien, dus ik weet het niet Ik ben wel benieuwd wat voor namen jullie bedacht hebben!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn naam is fout, dat weet ik zeker!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Mijn naam is fout, dat weet ik zeker!
Hoezo weet je dat zo zeker?
Caroow- Lady Post-a-lot
He balen Joyce, hopelijk komt er gauw verandering in!
Je hebt nu wel alle tijd om namen te gaan bedenken he! Ik heb in het begin echt enorme lijsten gemaakt van ales wat potentieel ok was en dat dan weer doorgenomen met mijn man. Die vond echt bijna niks leuk, maar uiteindelijk bleven er zo toch wel namen staan! Wist jij nou al het geslacht?
Ondertussen is er een monteur brandmelders aan het plaatsen in het hele huis, niet alleen omdat we dan het keurmerk veilig wonen krijgen, maar ook omdat we straks een kleintje hebben én alles zo goed beveiligd is dat we er zelf ook zo makkelijk niet meer uit kunnen . Dat is dan weer de keerzijde.
Verder houd ik echt even een paar dagen rust, alleen jammer dat mijn man 's nachts steeds zo aan het spoken is! Maar hij heeft vandaag gewoon de halve keuken opgeruimd (dat was een zooitje) en nu ineens is ie op zolder spullen aan het uitzoeken. Dat word weer drie dagen bijkomen, maar goed...
Je hebt nu wel alle tijd om namen te gaan bedenken he! Ik heb in het begin echt enorme lijsten gemaakt van ales wat potentieel ok was en dat dan weer doorgenomen met mijn man. Die vond echt bijna niks leuk, maar uiteindelijk bleven er zo toch wel namen staan! Wist jij nou al het geslacht?
Ondertussen is er een monteur brandmelders aan het plaatsen in het hele huis, niet alleen omdat we dan het keurmerk veilig wonen krijgen, maar ook omdat we straks een kleintje hebben én alles zo goed beveiligd is dat we er zelf ook zo makkelijk niet meer uit kunnen . Dat is dan weer de keerzijde.
Verder houd ik echt even een paar dagen rust, alleen jammer dat mijn man 's nachts steeds zo aan het spoken is! Maar hij heeft vandaag gewoon de halve keuken opgeruimd (dat was een zooitje) en nu ineens is ie op zolder spullen aan het uitzoeken. Dat word weer drie dagen bijkomen, maar goed...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Caroow, omdat je zelf zei dat het geen gigantisch populaire naam ofzo was, en dat is die van mij wel
Burn- Lady Post-a-lot
Het is nóg geen populaire naam, maar als iedereen straks mijn knappe zoon ziet dan wordt die naam vanzelf populair
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahahah!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja wij weten wat het wordt!
Pff....ik lig hier met iemand naast mij, maar wat een enorme zeiksnor is dat zeg....Ik ieritwer mij wel beetje aan haar houding....iedereen moet haar maar op dr wenken bedienen en dramaqueen eerste klas...E ligt hier sinds gister vanwege groeiachterstand...maar alles lijkt erop dat het gewoon een klein kindje is..alle onderzoeken zijn perfect....dat wordt ook tegen haar gezegd en ondertussen tegen familie doen alsof ze noets weet...en dan maar niet te spreken over dr kussen, het bed is vreselijk...het licht moet sochtend uitblijven als de verpleging controles wilt doen...de deur moet dicht....ze snurkt...zucht steun want mijn infuus moet om 12 uur nog verwisseld worden en daar wordt zij wakker van....speciaal voor haar laat ik harry nog even langer gillen als ik de stekker eruit haal om naar de wc te gaan op de gang! en nog 100.000 dingen wat niet goed is...
Pff....ik lig hier met iemand naast mij, maar wat een enorme zeiksnor is dat zeg....Ik ieritwer mij wel beetje aan haar houding....iedereen moet haar maar op dr wenken bedienen en dramaqueen eerste klas...E ligt hier sinds gister vanwege groeiachterstand...maar alles lijkt erop dat het gewoon een klein kindje is..alle onderzoeken zijn perfect....dat wordt ook tegen haar gezegd en ondertussen tegen familie doen alsof ze noets weet...en dan maar niet te spreken over dr kussen, het bed is vreselijk...het licht moet sochtend uitblijven als de verpleging controles wilt doen...de deur moet dicht....ze snurkt...zucht steun want mijn infuus moet om 12 uur nog verwisseld worden en daar wordt zij wakker van....speciaal voor haar laat ik harry nog even langer gillen als ik de stekker eruit haal om naar de wc te gaan op de gang! en nog 100.000 dingen wat niet goed is...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Joyce.. Jeetje wat een zeikerd zeg bah. Ik zou me ook irriteren aan haar gedrag. Hopelijk mag je anel weg of is zij snel weg.
Hier lekker uit kunnen slapen. Dochter is vandaag vrij. En het is alweer februari. begint nu echt op te schieten.
Hier lekker uit kunnen slapen. Dochter is vandaag vrij. En het is alweer februari. begint nu echt op te schieten.
Jelin- Kletskop
Wat vervelend Joyce. Wat een zeikerd! Daar zou ik mij ook aan ergeren.
Jelin: Fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen!
Hier is het rustig. Ik moet veel werken en mijn man is nog steeds niet helemaal lekker dus we hebben ook niet veel aan het kamertje gedaan. Hopelijk kunnen we volgende week weer verder!
Jelin: Fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen!
Hier is het rustig. Ik moet veel werken en mijn man is nog steeds niet helemaal lekker dus we hebben ook niet veel aan het kamertje gedaan. Hopelijk kunnen we volgende week weer verder!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jocye, wat balen, heb je wel een beetje kunnen slapen?
Caroow, nu ben ik ook benieuwd naar jullie naam :-) En idd, wat je zegt, iedereen zal strak die naam wel willen van jullie knappe zoon :-)
Jelin, ook lekker uit kunnen slapen dus?
Sisha, wat vervelend dat je man nog steeds niet lekker is. Hopelijk kunnen jullie snel aan het kametjer verder gaan.
Pompoen, dus je man heeft een soort van opleving? Inderdaad oppassen dat hij niet te overmoedig raakt. Hoop dat het meevalt wat betreft het bijkomen.
Hier niet zo veel te melden. Ook lekker uitgeslapen. Er komt tussen 13 en 15 een man van de gasservice en verder strekt de dag zich voor me uit. Niet echt veel zin om naar buiten te gaan in dit druilerige weer. Dus maar weer lekker series kijken ofzo..
Caroow, nu ben ik ook benieuwd naar jullie naam :-) En idd, wat je zegt, iedereen zal strak die naam wel willen van jullie knappe zoon :-)
Jelin, ook lekker uit kunnen slapen dus?
Sisha, wat vervelend dat je man nog steeds niet lekker is. Hopelijk kunnen jullie snel aan het kametjer verder gaan.
Pompoen, dus je man heeft een soort van opleving? Inderdaad oppassen dat hij niet te overmoedig raakt. Hoop dat het meevalt wat betreft het bijkomen.
Hier niet zo veel te melden. Ook lekker uitgeslapen. Er komt tussen 13 en 15 een man van de gasservice en verder strekt de dag zich voor me uit. Niet echt veel zin om naar buiten te gaan in dit druilerige weer. Dus maar weer lekker series kijken ofzo..
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zooo ik ben moe! Ik werd de hele nacht wakker omdat ik bang was me te verslapen voor het werk En ik kan tussen 8 en 12 gebeld worden door het uwv, dus ik ben om half 8 al uit bed gegaan
Vandaag wordt wel onze nieuwe laptop bezorgd, die heeft mijn vriend gisteravond gekocht, we hadden een financiële meevaller.. We kregen meer dan duizend euro terug van het gas en licht Dus een nieuwe laptop en de rest van het geld gaat bij het spaargeld voor mijn rijbewijs.
Later vandaag reageer ik even op iedereen hoor, ik ben nu zo'n gaapstok
Vandaag wordt wel onze nieuwe laptop bezorgd, die heeft mijn vriend gisteravond gekocht, we hadden een financiële meevaller.. We kregen meer dan duizend euro terug van het gas en licht Dus een nieuwe laptop en de rest van het geld gaat bij het spaargeld voor mijn rijbewijs.
Later vandaag reageer ik even op iedereen hoor, ik ben nu zo'n gaapstok
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat je een nieuwe laptop hebt. Nu kun je lekker met de laptop op de bank. Misschien films of series downloaden?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Wat fijn dat je een nieuwe laptop hebt. Nu kun je lekker met de laptop op de bank. Misschien films of series downloaden?
Als ik films ga downloaden dan kreeg ik serieuze relatie problemen, mijn vriend -de filmfreak- koopt alle films gewoon in de winkel Maarrr uitzending gemist kijken, spelletjes spelen.. En tussendoor snel op het forum, dat gaat wel lukken
Caroow- Lady Post-a-lot
Zo ik ben terug van de controle bij de verloskundige, helaas is mijn bloeddruk weer gestegen (140 over 90) en omdat ik nu ook sinds deze week zulke dikke vingers heb mocht ik gelijk weer urine inleveren en bloed laten prikken. Ik word vanmiddag gebeld over de uitslag, hopelijk is alles goed!
Ik heb wel een risicofactor, mijn moeder had in beide zwangerschappen een hoge bloeddruk en moest rust houden. Het schijnt dat je dan zelf daar ook meer kans op hebt!
Ik heb wel een risicofactor, mijn moeder had in beide zwangerschappen een hoge bloeddruk en moest rust houden. Het schijnt dat je dan zelf daar ook meer kans op hebt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
@ Pompoen.. Balen dat je bloeddruk te hoog is. Hopelijk zijn de uitslagen van het bloed en urine wel goed.
@ Caroow.. Fijn een nieuwe laptop en vd meevaller. Balen dat je niet kon slapen. Straks maar inhalen dan.
@ Shisha.. Beterschap nog voor je man.
Heb idd een beetje uit kunnen slapen. Maar ben nu alweer moe en heb nog niets gedaan haha. Vanmiddag misschien een dutje doen als dochter het toe laat en anders als mijn man thuis is. Die us vandaag gelukkig vroeg thuis.
@ Caroow.. Fijn een nieuwe laptop en vd meevaller. Balen dat je niet kon slapen. Straks maar inhalen dan.
@ Shisha.. Beterschap nog voor je man.
Heb idd een beetje uit kunnen slapen. Maar ben nu alweer moe en heb nog niets gedaan haha. Vanmiddag misschien een dutje doen als dochter het toe laat en anders als mijn man thuis is. Die us vandaag gelukkig vroeg thuis.
Jelin- Kletskop
Gelukkig geen eiwitten in mijn urine! Dus voorlopig heb ik gewoon een wat hoge bloeddruk, normaal gesproken zou je met deze waarde nog bij je verloskundige mogen blijven, pas als hij de 95 passeert zou je naar de gyn moeten. Ik ben daar toch al, dus zo lang het acceptabel blijft en het nog geen gevaar is voor mijn kindje ben ik heel tevreden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hoe gaat het nu Joyce? Is je buurvrouw nog zo aan het zeuren?
Lekker Slaatje, dat je met dit weer lekker binnen mag blijven he. Ik vind het wat dat betreft wel lekker dat ik niet naar buiten hoef.
Heb je alweer geslapen Jelin? Of ben je niet meer zo moe?
Gelukkig dat het goed is Pompoen, jij krijgt wel veel om je zorgen over te maken
Ik zou dus voor 12 uur gebeld worden door het UWV, nou ik leg net de telefoon weg, lekker op tijd dus. Was wel een hele vriendelijke man die ook wel begreep dat ik niet meer kan werken. De laptop en mijn wehkamp bestelling zijn allebei nog met de postbode onderweg, dat is wel een beetje jammer. Hoewel ik betwijfel of ik sowieso zonder hulp wat met die laptop kan, er zit Windows 8 op en ik ben bang dat ik het niet snap. Ik ben echt zo'n oude doos wat zulke dingen betreft, vroeger snapte ik gelijk elke computer en elke telefoon, maar nu.. Ben altijd bang dat ik iets kapot maak
De afgelopen weken heb ik zoveel gegeten en ben niks aangekomen, maar nu heb ik zoveel honger en wil ik er eigenlijk niet aan toegeven, maar mijn lichaam snapt dat nog niet, ik heb de hele dag en nacht een hard knorrende buik
Lekker Slaatje, dat je met dit weer lekker binnen mag blijven he. Ik vind het wat dat betreft wel lekker dat ik niet naar buiten hoef.
Heb je alweer geslapen Jelin? Of ben je niet meer zo moe?
Gelukkig dat het goed is Pompoen, jij krijgt wel veel om je zorgen over te maken
Ik zou dus voor 12 uur gebeld worden door het UWV, nou ik leg net de telefoon weg, lekker op tijd dus. Was wel een hele vriendelijke man die ook wel begreep dat ik niet meer kan werken. De laptop en mijn wehkamp bestelling zijn allebei nog met de postbode onderweg, dat is wel een beetje jammer. Hoewel ik betwijfel of ik sowieso zonder hulp wat met die laptop kan, er zit Windows 8 op en ik ben bang dat ik het niet snap. Ik ben echt zo'n oude doos wat zulke dingen betreft, vroeger snapte ik gelijk elke computer en elke telefoon, maar nu.. Ben altijd bang dat ik iets kapot maak
De afgelopen weken heb ik zoveel gegeten en ben niks aangekomen, maar nu heb ik zoveel honger en wil ik er eigenlijk niet aan toegeven, maar mijn lichaam snapt dat nog niet, ik heb de hele dag en nacht een hard knorrende buik
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik denk toch dat je dan wel wat moet eten hoor, als je de afgelopen weken veel at maar niks aankwam dan had je de voedingsstoffen waarschijnlijk hard nodig! Honger lijden met een kind in je buik is net echt de bedoeling. Dus stop er gewoon iets gezonds in zou ik zeggen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb vandaag al 8 boterhammen, 2 appels, een handje druiven en een pakje continu koekjes op, dus ik ben niet aan het verhongeren hoor. Ik at gewoon echt heel veel tot vorige week.
Caroow- Lady Post-a-lot
Mijn buurvrouw mag vanmiddag nasr huis.
Ik moet nu nog 2x 24 uur aan het infuus blijven. Maandag komen de artsen weer en zal er afgebouwd worden met het infuus, dan is het zien wat er gebeurt, weer infuus of nierdrains.
Ik moet nu nog 2x 24 uur aan het infuus blijven. Maandag komen de artsen weer en zal er afgebouwd worden met het infuus, dan is het zien wat er gebeurt, weer infuus of nierdrains.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pompoen, fijn dat de uitslagen goed waren.
Caroow, dan eet je wel goed genoeg denk ik zo. Ik kom ook niet superveel aan hoor, ben nu in totaal zeven kilo aangekomen. Denk dat onze baby's gewoon meer eten dan wij. Balen dat je pakketten er nog niet zijn, hopelijk komen ze snel.
Joyce, gelukkig mag de zeur naar huis. Hoe voel jij je? Weten ze na het weekend wat er met jou gaat gebeuren?
Caroow, dan eet je wel goed genoeg denk ik zo. Ik kom ook niet superveel aan hoor, ben nu in totaal zeven kilo aangekomen. Denk dat onze baby's gewoon meer eten dan wij. Balen dat je pakketten er nog niet zijn, hopelijk komen ze snel.
Joyce, gelukkig mag de zeur naar huis. Hoe voel jij je? Weten ze na het weekend wat er met jou gaat gebeuren?
slaatje- Kletskop
Ik kom juist megasnel aan! Echt irritant, er is gewoon geen houden aan! Probeer gewoon gezond te eten en me er maar niet te druk over te maken, maar vind het toch wel heel vervelend om te merken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: