*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Dat was dus een grapje he...
Ik denk dat ik ook het grootste deel van de tijd iets aan wil. Wél wil ik mijn baby op mijn blote buik/borst, het liefst een tijd lang. Ik wil gewoon iets aan wat lekker zit, denk dat ik idd maar eens een bezoekje aan de zeeman breng daarvoor.
Ik denk dat ik ook het grootste deel van de tijd iets aan wil. Wél wil ik mijn baby op mijn blote buik/borst, het liefst een tijd lang. Ik wil gewoon iets aan wat lekker zit, denk dat ik idd maar eens een bezoekje aan de zeeman breng daarvoor.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Daarom had ik bedacht, shirt uit tijdens het persen. Je hebt het dan vast warm, en dan kan de baby zo op je blote buik/borst.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha gel!!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik zie het al helemaal voor me dat ik de baby z'n muts op wil doen en dat het niet mag van mijn vriend "want dan komt z'n haar in de war"
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Daarom had ik bedacht, shirt uit tijdens het persen. Je hebt het dan vast warm, en dan kan de baby zo op je blote buik/borst.
Een shirt is ook zo omhoog hoor ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Mocht je een infuus krijgen kan je je shirt niet uit doen heh! ( of iets met spaghetti bandje en doorknippen die handel)
joyce0606- Kletskop
Doen ze dat infuus niet onder je shirt door? Toen ik een tijd terug in het ziekenhuis lag kon ik me gewoon aan en uit kleden, over het infuus heen.. Was anders ook wel een beetje jukkie geworden, een week in hetzelfde shirt.
Caroow- Lady Post-a-lot
Bij niet...ik krijg ook niet over harry heen hoor als ze dat wel doen...ik kan worden afgesloten tijdelijk om te douchen en daarna weer aan het infuus met mijn kont.
joyce0606- Kletskop
Wat een drukte hier ineens! Ik moet ook nog kijken wat ik aandoe. Ik ga denk ik ook voor een bigshirt en inderdaad van die oma onderbroeken voor na die tijd.
Pompoen:
Caroow: Lukt het een beetje met rustig aan doen? Puzzels maken is wel leuk om te doen als tijdsverdrijf. Doe ik ook wel eens als ik mij verveel.
Pompoen:
Caroow: Lukt het een beetje met rustig aan doen? Puzzels maken is wel leuk om te doen als tijdsverdrijf. Doe ik ook wel eens als ik mij verveel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een drukte idd haha..
Ik heb toevallig van de week een bigshirt gekocht voor na de bevalling. En al in mijn vluchttas gestopt. Maar ja eerst maar eens zien wat het bevalplan wordt. Ik merk wel dat ik er nu ontzettend mee bezig ben.
Gisteren samen met mijn man een geboortekaartje uitgezocht. Dat ga ik morgen regelen als het mogelijk is en anders online kijken wat de opties zijn.
Ik heb toevallig van de week een bigshirt gekocht voor na de bevalling. En al in mijn vluchttas gestopt. Maar ja eerst maar eens zien wat het bevalplan wordt. Ik merk wel dat ik er nu ontzettend mee bezig ben.
Gisteren samen met mijn man een geboortekaartje uitgezocht. Dat ga ik morgen regelen als het mogelijk is en anders online kijken wat de opties zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik moet ook nog kijken naar een big-shirt en oma-onderbroeken .
qua verzorgingsproducten heb ik producten van Zarqa gekocht. Ik heb nu babyolie, wasgel, shampoo, creme en haarlotion. Ik ga de billenspray en badolie ook nog aanschaffen. verder heb ik bepanthen en een proefverpakking sudocreme.
Ik wil aan het begin geen zeep gaan gebruiken, alleen een drupje olie in het badje.
qua verzorgingsproducten heb ik producten van Zarqa gekocht. Ik heb nu babyolie, wasgel, shampoo, creme en haarlotion. Ik ga de billenspray en badolie ook nog aanschaffen. verder heb ik bepanthen en een proefverpakking sudocreme.
Ik wil aan het begin geen zeep gaan gebruiken, alleen een drupje olie in het badje.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hebben jullie de namen al ??
joyce0606- Kletskop
Jeej, wat een drukte opeens hier. Haha.
Ik heb gewoon zwitsal producten aangeschaft. Dan heb ik het maar vast. Idd ook een bigshirt gekocht, en nog een in de tas gedaan, waarvan de hals heel wijd is. In het ziekehuis waar ik ga bevallen stimuleren ze heel erg het huid op huid contact, dus de baby ligt zeker een half uur op de blote huid van mama :-)
Oma onderbroeken moet ik nog even wat aanschaffen, in feite is mijn kont al zo gegroeid dat ik ze groter nodig heb, maar dus maar even wat extra aanschaffen bij de action.
Geboortjekaartjes hebben wij al besteld. Van de week is de proefdruk binnen gekomen, die was goed, en de envelopjes heeft mijn man gister opgehaad. Die ga ik vandaag voorzien van de adresetiketten :-)
Ik heb gewoon zwitsal producten aangeschaft. Dan heb ik het maar vast. Idd ook een bigshirt gekocht, en nog een in de tas gedaan, waarvan de hals heel wijd is. In het ziekehuis waar ik ga bevallen stimuleren ze heel erg het huid op huid contact, dus de baby ligt zeker een half uur op de blote huid van mama :-)
Oma onderbroeken moet ik nog even wat aanschaffen, in feite is mijn kont al zo gegroeid dat ik ze groter nodig heb, maar dus maar even wat extra aanschaffen bij de action.
Geboortjekaartjes hebben wij al besteld. Van de week is de proefdruk binnen gekomen, die was goed, en de envelopjes heeft mijn man gister opgehaad. Die ga ik vandaag voorzien van de adresetiketten :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ja!
Jongensnaam stond vanaf het begin al vast dus toen we hoorde dat we een jongen krijgen hoefde we niet verder te denken.
Jongensnaam stond vanaf het begin al vast dus toen we hoorde dat we een jongen krijgen hoefde we niet verder te denken.
Shisha- Ratel
joyce0606 schreef:Hebben jullie de namen al ??
Al voordat ik uberhaubt zwanger was. Haha, ging heel makkelijk. Ook krijgt hij nog twee vernoemingen die al vaststaan :-) En jij de namen al?
slaatje- Kletskop
Ja! Tenminste als het een meisje wordt moeten we nog even aan de bak, maar die kans is zó klein! Het was echt overduidelijk te zien!
We hadden deze naam met 12 weken al en we noemen hem ook al zo, alleen moeten we uitkijken dat we ons niet verspreken!
De tweede naam stond al vast (zowel voor een jongen als voor een meisje) nog voordat we er mee begonnen serieus te proberen zwanger te raken! Ik vind de tweede naam eigenlijk vrij lelijk, maar zijn broers heten allebei ook al zo van hun tweede naam en ik wil heel graag op die manier ook de verbintenis aangeven. Voor een meisje had ik er een variant op bedacht die ik eigenlijk veel mooier vond, maar goed, voor een meisje hebben we dan weer geen voornaam!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaa
Wij noemen haar onderling ook al bij de naam, dus af- en toe is het even flink uitkijken dat we ons niet verspreken! Ik heb de naam al tegen 1 iemand verklapt .
Onze dochter krijgt 2 namen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik had trouwens echt zere handen vannacht! Helemaal dik en vanmorgen sliepen ze, ook had ik steeds tintelende vingertoppen. Niet echt fijn! Gek genoeg heb ik nog niet zulke dikke enkels ofzo, hopelijk blijft dat zo trouwens!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hier ook steeds slapende en dikke vingers (pas sinds een paar dagen) maar gelukkig ook geen dikke enkels. Vervelend gevoel, die slapende vingers.
slaatje- Kletskop
Zo veel gekletst hier.
Caroow, wat fijn dat je weer thuis bent
Joyce, zo kom je de tijd wel door he met dat geklets hier haha
Ik ben de eerste keer bevallen in een zwart bigshirt van de zeeman, die heb ik toen aangetrokken want het was overdag. Bij de tweede had ik me pyjama aan want het was nacht, dus was alleen pyjamabroek uit en bovenkant aan. Ik heb bij de oudste onderbroeken bij de Hema gehaald en die heb ik bij de tweede ook gebruikt.
Verzorgingsproducten heb ik ook nog niet in huis, ik wil geen zwitsal, dus moet nog ff kijken, maar zoals al werd gezegd in het begin heb je er vrijwel niks van nodig. Wel haal ik bepanthen en vaseline. Vaseline werkt super voor de plakpoep, krijg je het er makkelijker af.
Onze wasmachine is stuk, ik baal er zo ontzettend van. Zo'n ding kan je echt niet missen met twee kinderen.
En de oudste is sinds gister ziek thuis. Hij heeft zaterdag flink overgegeven en wat diarree. Zondag ging het wel goed, maandag en dinsdag is hij gewoon naar school geweest maar dinsdag at hij vrijwel niks, weer diarree gisterochtend ook dus maar besloten hem thuis te houden. Gister heeft hij ook maar 1x geplast over de hele dag en vannacht ook niet, vanmorgen wel maar even goed in de gaten houden, hij gaat wel weer wat beter eten.
Ik ben vanmorgen uit bed gekomen met flinke rugpijn dus rustig dagje hier
Caroow, wat fijn dat je weer thuis bent
Joyce, zo kom je de tijd wel door he met dat geklets hier haha
Ik ben de eerste keer bevallen in een zwart bigshirt van de zeeman, die heb ik toen aangetrokken want het was overdag. Bij de tweede had ik me pyjama aan want het was nacht, dus was alleen pyjamabroek uit en bovenkant aan. Ik heb bij de oudste onderbroeken bij de Hema gehaald en die heb ik bij de tweede ook gebruikt.
Verzorgingsproducten heb ik ook nog niet in huis, ik wil geen zwitsal, dus moet nog ff kijken, maar zoals al werd gezegd in het begin heb je er vrijwel niks van nodig. Wel haal ik bepanthen en vaseline. Vaseline werkt super voor de plakpoep, krijg je het er makkelijker af.
Onze wasmachine is stuk, ik baal er zo ontzettend van. Zo'n ding kan je echt niet missen met twee kinderen.
En de oudste is sinds gister ziek thuis. Hij heeft zaterdag flink overgegeven en wat diarree. Zondag ging het wel goed, maandag en dinsdag is hij gewoon naar school geweest maar dinsdag at hij vrijwel niks, weer diarree gisterochtend ook dus maar besloten hem thuis te houden. Gister heeft hij ook maar 1x geplast over de hele dag en vannacht ook niet, vanmorgen wel maar even goed in de gaten houden, hij gaat wel weer wat beter eten.
Ik ben vanmorgen uit bed gekomen met flinke rugpijn dus rustig dagje hier
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
De naam staat echt al heel lang vast bij ons, al een paar jaar Ik vind de naam ook echt bij hem passen, nu al
Vervelend dat jullie handen zo slapen! Is daar niks tegen te doen?
En een kapotte wasmachine, daar ben je ook mooi klaar mee, helemaal met zieke in huis.
Vervelend dat jullie handen zo slapen! Is daar niks tegen te doen?
En een kapotte wasmachine, daar ben je ook mooi klaar mee, helemaal met zieke in huis.
Caroow- Lady Post-a-lot
Nee wij weten wat het wordt maar komen er maar niet uit...dus beter als de kleine voorlopig nog even blijft zitten!!
Ik ben van mijn mooie kamer afgehaald en lig nu op een kamer met nog iemand (wel zeurkous) mijn tv werkt niet vosite mag ook niet meer hele dag...
Ik ben van mijn mooie kamer afgehaald en lig nu op een kamer met nog iemand (wel zeurkous) mijn tv werkt niet vosite mag ook niet meer hele dag...
joyce0606- Kletskop
Dat is balen Joyce! Moet die andere vrouw lang blijven? En gaan ze je tv wel repareren?
Caroow- Lady Post-a-lot
Dat is ook balen Joyce! Waarom moest je naar een andere kamer dan?
Shisha- Ratel
Oh Joyce, dat is ook balen, op zo iemand lig je ook niet te wachten he? En dan is het dubbel balen als je tv het ook nog eens niet doet. Waarom moest je van die kamer af?
Wij zijn ook nog steeds niet uit de naam, baal ik wel een beetje van.
Wij zijn ook nog steeds niet uit de naam, baal ik wel een beetje van.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: