*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Caroow, als je het nog 3,5 week uit kan houden is het toch voldoende? Of is er een reden dat je het tot de 40 weken vol wil houden?
Hebben ze je BMH gemeten?
Saai he, rust houden....
Saai he, rust houden....
Gast- Gast
Ja, je moet echt wat te doen hebben, anders word je nog gek! Wat vervelend dat je harde buiken nog zo pijnlijk zijn. Bij mij hielp het wel om er een warme kruik tegen aan te leggen. Het duurde even, maar mij. Buik ging zich wel meer ontspannen! Een warm bad of zittend onder een warme douche (lang) waren ook tips die ik kreeg! Mijn harde buien zijn een rotgevoel, maar niet zo pijnlijk dat ik de pijn moet wegpuffen gelukkig.
Het ging niet slecht tussen mijn man en mij, maar er waren wel veel frustraties. Er is nu wat meer balans en minder gedoe, ook doordat ik gewoon niet meer alles zeg. Pick your battles zeg maar. En hij word ook gewoon liever en betrokkener. Hij heeft een paar dagen terug zelfs geprobeerd mijn rug een beetje te masseren.
Het ging niet slecht tussen mijn man en mij, maar er waren wel veel frustraties. Er is nu wat meer balans en minder gedoe, ook doordat ik gewoon niet meer alles zeg. Pick your battles zeg maar. En hij word ook gewoon liever en betrokkener. Hij heeft een paar dagen terug zelfs geprobeerd mijn rug een beetje te masseren.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Caroow, als je het nog 3,5 week uit kan houden is het toch voldoende? Of is er een reden dat je het tot de 40 weken vol wil houden?
Saai he, rust houden....
Nee, 3,5 week is voldoende hoor. Ik overdrijf een beetje
Mijn baarmoederhals was 2,6 cm.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O, dat is toch best netjes? Bij mij met 24 weken 2,1, met 25+6 1,8 en moest ik aan de remming en met 35+6 3 cm ontsluiting en moest ik ingeleid worden. Dus het kan echt nog een tijdje goed gaan hoor meid, probeer het vertrouwen een beetje vast te houden, hoe moeilijk het ook is
O, en het is zeker niet overdrijven, rust houden en spanning mbt je zwangerschap is gewoon klote!!
O, en het is zeker niet overdrijven, rust houden en spanning mbt je zwangerschap is gewoon klote!!
Gast- Gast
De gyn wilde hem zien boven de 4 cm en 2.6cm had complete bedrust betekend, dus ik zit net buiten het echte gevaren gebied maar het scheelt niet echt veel.
Het lijkt nu niet erger te worden, en ik ben nu alweer bijna 34 weken, dus dan komt de 35 weken ook al in zicht en dan hoeft hij nog maar heeel even te blijven zitten.. Ik ben nu wel wat minder gestresst/geschrokken dan gister, de kans is nog steeds gewoon groot dat ik voorlopig nog niet beval.
Ik zit ook al steeds op mijn krukje als een oma onder de douche.. Maar dat is zo saai Dus dan ga ik maar weer aankleden en met een kruik op de bank, maar dat helpt niet echt helaas. Ik vind het nu wel heel jammer dat we geen bad hebben!
Het lijkt nu niet erger te worden, en ik ben nu alweer bijna 34 weken, dus dan komt de 35 weken ook al in zicht en dan hoeft hij nog maar heeel even te blijven zitten.. Ik ben nu wel wat minder gestresst/geschrokken dan gister, de kans is nog steeds gewoon groot dat ik voorlopig nog niet beval.
Ik zit ook al steeds op mijn krukje als een oma onder de douche.. Maar dat is zo saai Dus dan ga ik maar weer aankleden en met een kruik op de bank, maar dat helpt niet echt helaas. Ik vind het nu wel heel jammer dat we geen bad hebben!
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow, wat vervelend dat je nog steeds die pijnlijke harde buiken hebt. En dan ook nog de hele dag niets doen, terwijl je eigenlijk zo'n bezige bij bent...Hopelijk heb je wat aan de tips hierboven, en vermaak je je in elk geval nog een beetje!
Pompoen, van jou ook vervelend te lezen dat je nog steeds harde buiken hebt. Daarentegen wel fijn te lezen dat het tussen jou en man beter gaat. Het is natuurlijk ook niet niks wat jullie allemaal mee hebben moeten maken. Hoop voor jullie beiden dat jullie wat meer rust en regelmaat zullen vinden en nog even kunnen genieten van jouw zwangerschap. Verder wil ik even zeggen dat ik echt repect heb voor de manier waarop jij je er doorheen hebt geslagen. Ik vind je een kanjer!
Pompoen, van jou ook vervelend te lezen dat je nog steeds harde buiken hebt. Daarentegen wel fijn te lezen dat het tussen jou en man beter gaat. Het is natuurlijk ook niet niks wat jullie allemaal mee hebben moeten maken. Hoop voor jullie beiden dat jullie wat meer rust en regelmaat zullen vinden en nog even kunnen genieten van jouw zwangerschap. Verder wil ik even zeggen dat ik echt repect heb voor de manier waarop jij je er doorheen hebt geslagen. Ik vind je een kanjer!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Caroow, als je geen puzzel hebt, ik heb ook wel liggen! Incl. puzzelmat, kun je hem weer opruimen. Mag je best een poos(je) lenen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat hier iemand (caroow) ook vermaking zoekt! Ik meld mij!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Heel goed! Hoe gaat het afgezien van je nieren met je kleintje joyce?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaa vermaak
Mijn moeder heeft een stuk of 30 puzzels Burn, maar mocht ik daar doorheen zijn dan laat ik het weten!
Lig je wel een beetje in een leuk ziekenhuis Joyce? Ik lag in een ziekenhuis waar ik nog nooit geweest was, maar ik ben echt blij dat ik daar mag bevallen. Ik kreeg gelijk een 1persoonskamer met eigen badkamer en wc. Er hing aan een arm een touchscreen bij het bed met spelletjes, tv/radio en internet en om je maaltijdkeuze aan door te geven.
Ik kon savonds kiezen uit heel veel soorten drinken, met daarbij: kaas, worst, chocola, prinskoekjes, tuckoekjes of fruit.. En iedereen was zo aardig! Echt super lieve verpleegsters en verloskundigen.
En moet je er nog lang liggen? En krijg je veel bezoek?
Mijn moeder heeft een stuk of 30 puzzels Burn, maar mocht ik daar doorheen zijn dan laat ik het weten!
Lig je wel een beetje in een leuk ziekenhuis Joyce? Ik lag in een ziekenhuis waar ik nog nooit geweest was, maar ik ben echt blij dat ik daar mag bevallen. Ik kreeg gelijk een 1persoonskamer met eigen badkamer en wc. Er hing aan een arm een touchscreen bij het bed met spelletjes, tv/radio en internet en om je maaltijdkeuze aan door te geven.
Ik kon savonds kiezen uit heel veel soorten drinken, met daarbij: kaas, worst, chocola, prinskoekjes, tuckoekjes of fruit.. En iedereen was zo aardig! Echt super lieve verpleegsters en verloskundigen.
En moet je er nog lang liggen? En krijg je veel bezoek?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik lig ook heel luxe..ik lig in een kraamsuite omdat het heel rustig is op de afdeling. Lekker alleen...flatscreen, eigen badkamer.
Verpleging is ook erg aardig en de artsen zijn gelukkig ook serieus dit keer (vorige keer werd het door paniek een beetje rommeltje).
In dit ziekenhuis lag ik vorige keer ook en ben hier ook onder controle en ga hier ook bevallen. Toen ik hier eergister binnenkwam lag ik op de bevalkamer..brrr kreeg wel ff de bibbers...echt een deja vu van K zijn bevalling. Ik voelde oprecht een tegenzin om uberhaubt te moeten bevallen...maar goed het komt vanzelf wel dan haha!
Hoe is het nu met jouw? Complete bedrust thuis nu?
Verpleging is ook erg aardig en de artsen zijn gelukkig ook serieus dit keer (vorige keer werd het door paniek een beetje rommeltje).
In dit ziekenhuis lag ik vorige keer ook en ben hier ook onder controle en ga hier ook bevallen. Toen ik hier eergister binnenkwam lag ik op de bevalkamer..brrr kreeg wel ff de bibbers...echt een deja vu van K zijn bevalling. Ik voelde oprecht een tegenzin om uberhaubt te moeten bevallen...maar goed het komt vanzelf wel dan haha!
Hoe is het nu met jouw? Complete bedrust thuis nu?
joyce0606- Kletskop
Dus dat is gelukkig wel goed geregeld in het ziekenhuis!
Ik ben thuis, en heb geen complete bedrust maar daar is alles mee gezegd. Ik hoef niet te liggen maar ik mag ook niet echt iets doen.
Ik ben thuis, en heb geen complete bedrust maar daar is alles mee gezegd. Ik hoef niet te liggen maar ik mag ook niet echt iets doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Bankrust dus
Heb je mijm berichtje gelezen in jouw eigen topic over de kleertjes?
Heb je mijm berichtje gelezen in jouw eigen topic over de kleertjes?
joyce0606- Kletskop
Ik heb je post net gelezen
Als het goed is ga ik bevallen in H.eerenveen, geen wereldstad waar je op zondag kan shoppen. Ik denk idd toch dat ik maar 2 pakjes alvast ga kopen, anders staat hij toch op z'n eerste foto's in een groot pak
Als het goed is ga ik bevallen in H.eerenveen, geen wereldstad waar je op zondag kan shoppen. Ik denk idd toch dat ik maar 2 pakjes alvast ga kopen, anders staat hij toch op z'n eerste foto's in een groot pak
Caroow- Lady Post-a-lot
Geloof me je hoofd staat er dan ook niet naar hoor!
Ik lig nu dus in het ziekenhuis waar praktisch een prenatal tegenover zit.. (de prenatal waar ik dus ook heen zou moeten als ik van huis naar een prenatal zou gaan) jij raad dus wel wat ik ga doen als ik hier ontslagen wordt!
Ik lig nu dus in het ziekenhuis waar praktisch een prenatal tegenover zit.. (de prenatal waar ik dus ook heen zou moeten als ik van huis naar een prenatal zou gaan) jij raad dus wel wat ik ga doen als ik hier ontslagen wordt!
joyce0606- Kletskop
Mag je niet met een rolstoel alvast shoppen?
Ik ga nu even lekker online kijken wat voor leuks ik allemaal nog kan kopen. En ik moet onderbroeken kopen waar kraamverband in kan, heel charmant
Ik ga nu even lekker online kijken wat voor leuks ik allemaal nog kan kopen. En ik moet onderbroeken kopen waar kraamverband in kan, heel charmant
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha is niet zo handig met Harry (infuuspaal)...
Ik heb ondergoed en bevalshirt gekocht bij de zeeman! Bij zeeman hebben ze van die grannypanties, niet ideaal maar zit wel lekker..
Ik heb ondergoed en bevalshirt gekocht bij de zeeman! Bij zeeman hebben ze van die grannypanties, niet ideaal maar zit wel lekker..
joyce0606- Kletskop
Oja, een bevalshirt, dat ga ik natuurlijk ook niet in mijn slaaphemdje doen.. Goed dat je er over begint!
Ook heb ik nog geen badspul voor baby, ik wist niet wat ik moest kiezen (Zacht badje? Vrij ademen badje? Schuimbadje? Douchegel? Doucheolie? Badolie? Te vee keuzes!).
Ook heb ik nog geen badspul voor baby, ik wist niet wat ik moest kiezen (Zacht badje? Vrij ademen badje? Schuimbadje? Douchegel? Doucheolie? Badolie? Te vee keuzes!).
Caroow- Lady Post-a-lot
Past kraamverband niet in gewone katoenen hema onderbroeken? Ik heb er eigenlijk nog totaal niet over nagedacht!
Bevalshirt, bevallen doe je toch naakt?
Ik ga denk ik anders wel gewoon een paar grote overhemdem kopen bij de zeeman, liefst met drukknoopjes. Hmmm zou dat handig zijn?
Ik ben totaal nog niet bezig met bevallen, dat kan ook écht nog niet, we hebben nog niet eens een bedje!
Ik zit wel stiekem me een beetje zorgen te maken over mijn bloeddruk. Vorige keer was die bij de ene arm te hoog en bij de andere wel goed, maar wel hoger dan de keer daarvoor. Ik begin nu echt vocht vast te houden, heb dikke vingers en 's nachts gaan ze ook vaak slapen. Nou ja, dat + het feit dat mijn moeder bij beide zwangerschappen rust moest houden vanwege een te hoge bloeddruk... Ik hoop dat ie vrijdag bij de controle gewoon goed is!
Bij ons hebben ze geen privékamers :-(, in het nieuwe ziekenhuis wel, maar dat is nog niet af als ik ga bevallen, echt jammer, want dan mag je partner ook blijven slapen enzo!
Bevalshirt, bevallen doe je toch naakt?
Ik ga denk ik anders wel gewoon een paar grote overhemdem kopen bij de zeeman, liefst met drukknoopjes. Hmmm zou dat handig zijn?
Ik ben totaal nog niet bezig met bevallen, dat kan ook écht nog niet, we hebben nog niet eens een bedje!
Ik zit wel stiekem me een beetje zorgen te maken over mijn bloeddruk. Vorige keer was die bij de ene arm te hoog en bij de andere wel goed, maar wel hoger dan de keer daarvoor. Ik begin nu echt vocht vast te houden, heb dikke vingers en 's nachts gaan ze ook vaak slapen. Nou ja, dat + het feit dat mijn moeder bij beide zwangerschappen rust moest houden vanwege een te hoge bloeddruk... Ik hoop dat ie vrijdag bij de controle gewoon goed is!
Bij ons hebben ze geen privékamers :-(, in het nieuwe ziekenhuis wel, maar dat is nog niet af als ik ga bevallen, echt jammer, want dan mag je partner ook blijven slapen enzo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Oja, een bevalshirt, dat ga ik natuurlijk ook niet in mijn slaaphemdje doen.. Goed dat je er over begint!
Gewoon water? Ik zou niet te veel spul gebruiken in het begin en vooral niet al te sterk geparfumeerd. Vrij ademen zou ik sowieso niet doen en schuimbadje pas als je kindje ouder is? Misschien badolie? Maar ik heb ook echt een uur in de etos staan staren naar al die spullen en ik wist het écht niet! Weet niet eens meer wat ik gekocht heb!
Pompoen- Lady Post-a-lot
In 'mijn' ziekenhuis heb je kraamsuites voor als je langer moet blijven met 2 persoonsbed, gevulde koelkast, senseo.. Best wel luxe! Op de gewone kamers is ook ruimte voor je partner om te slapen, de 2 persoonskamers zijn meer voor als je er wel moet liggen maar niet gaat bevallen, en niet veel pijn hebt.
Ik heb alleen maar strings, ik weet wel zeker dat daar geen kraamverband in kan, gewone onderbroeken past het natuurlijk wel.
En als je gaat bevallen ben je niet de hele tijd naakt toch? Bij het persen misschien, maar in het begin nog niet toch?
Ik heb alleen maar strings, ik weet wel zeker dat daar geen kraamverband in kan, gewone onderbroeken past het natuurlijk wel.
En als je gaat bevallen ben je niet de hele tijd naakt toch? Bij het persen misschien, maar in het begin nog niet toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
Jawel, zodra de weeën beginnen ruk ik in een oerdrift al mijn kleren van mijn lijf en daarna blijf ik naakt, bij deze natuurlijke gebeurtenis geen kleren aan mijn lijf!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb vorige keer gewoon de hele tijd een shirt aangehad hoor. Zou mij ook niet fijn gevoeld hebben zonder iets...dat zijn natuurlijk eigen keuzes. Kraamverband heb je netbroekjes voor, maar kan ook in een grotere maat gewoon hoor.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ik had een bigshirt aan, gekocht bij zeeman..had niet anders gewild want anders lag ik er 19 uur aan mijn naakie met alle artsen om je heen en een laken is al irritant met alle infuus etc...en bij ons in het ziekenhuis zit de wc en badkamer op de gang...dus daar ga ik ook niet in mijn naakie rondlopen.
Toen K geboren werd heeft verpleegkundige shirt omhoog gedaan en toen K op mijn borst gelegd, maar met 5 min wastie ook weer weg en daarna kreeg ik hem uur later en aangekleed terug...dus vond het ook wel fijn om iets aan te hebben. Ben ook nog 3 kwartier gehecht.
Na het douchen schone kleding aan en hoppa shirt in de afval.
Drukknoopjes lijkt mij niet heel handig..ivm met baby..is toch hard...je kan t natuurlijk wel zo openrukken..
Zeep hoef je niet mee te nemen naar ziekenhuis...thuis deed ik gewone badje van zwitsal maar de kraamzorg doet daar ook echt maar druppel van in. Shampoo zou ik sowieso de eerste weken niet gebruiken heb je alleen maar meer kans op berg...en wat wordt een hoofdje nou vies? Dit kan makkelijk met badwater (het liefst alleen met water).
Ik had ook gewone slips gekocht en dan maat groter voor een habbekrats...alsof ik ze daarna ooit nog aan doe...na gebruik konden ze ook gewoon weg.
Toen K geboren werd heeft verpleegkundige shirt omhoog gedaan en toen K op mijn borst gelegd, maar met 5 min wastie ook weer weg en daarna kreeg ik hem uur later en aangekleed terug...dus vond het ook wel fijn om iets aan te hebben. Ben ook nog 3 kwartier gehecht.
Na het douchen schone kleding aan en hoppa shirt in de afval.
Drukknoopjes lijkt mij niet heel handig..ivm met baby..is toch hard...je kan t natuurlijk wel zo openrukken..
Zeep hoef je niet mee te nemen naar ziekenhuis...thuis deed ik gewone badje van zwitsal maar de kraamzorg doet daar ook echt maar druppel van in. Shampoo zou ik sowieso de eerste weken niet gebruiken heb je alleen maar meer kans op berg...en wat wordt een hoofdje nou vies? Dit kan makkelijk met badwater (het liefst alleen met water).
Ik had ook gewone slips gekocht en dan maat groter voor een habbekrats...alsof ik ze daarna ooit nog aan doe...na gebruik konden ze ook gewoon weg.
joyce0606- Kletskop
Fijn, zo'n ervaren zwangere
Mijn vriend wil graag gel kopen volgens mij, ik ga hard lachen als baby helemaal geen haar heeft
Enne pompoen, ik hoop dat je in een warme kamer bevalt!
Mijn vriend wil graag gel kopen volgens mij, ik ga hard lachen als baby helemaal geen haar heeft
Enne pompoen, ik hoop dat je in een warme kamer bevalt!
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: