*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
@ pompoen, wat vervelend dat jij nog steeds harde buiken krijgt! Fijn dat het beter gaat met hjouw man.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Fijn dat t met jou en je man steeds beter blijfr gaan. En hopenlijk is je man rond de bevalling al een heel stuk verdee opgeknapt.
Rust ze!
Rust ze!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen fijn dat je weer net de babyspullen bezig kunt zijn. Ik hoop dat je man zich snel een stuk beter gaat voelen. Voor jullie beide : pak je rust, jullie hebben zoveel meegemaakt de laatste tijd
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
red rose was jij niet dat meisje die een keer bij mij thuis is geweest om een camera over te nemen? (vroeg ik me al een tijdje af)
Gast- Gast
@ rituals! Dat moet iemand anders geweest zijn, ik ben nooit bij iemand geweest om een camera over te nemen
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Sanne: Ja daar dachten wij ook al aan. Dat het waarschijnlijk niet uitmaakt omdat er meestal dhr of mw voor staat. En anders maken we dus af en toe per ongelijk de post open maar dat duurt gelukkig nog heel lang!
Pompoen: Fijn dat je nu weer bezig kan met de babydingen. Wel vervelend dat je nog zoveel harde buiken hebt. Vind je het moeilijk om rustig aan te doen? Ik heb momenteel echt moeite met rustig aan doen. Als ik in mijn hoofd heb dat iets moet gebeuren dan moet het ook wel NU. Tot grote ergenis van mijn man.
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan hebben we de 20 weken echo!
Pompoen: Fijn dat je nu weer bezig kan met de babydingen. Wel vervelend dat je nog zoveel harde buiken hebt. Vind je het moeilijk om rustig aan te doen? Ik heb momenteel echt moeite met rustig aan doen. Als ik in mijn hoofd heb dat iets moet gebeuren dan moet het ook wel NU. Tot grote ergenis van mijn man.
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan hebben we de 20 weken echo!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Carooow, leuke kamer Fijn dat je verlof bijna begint!
Jelin, wat een leuk cadeau
Sanne, balen van de te hoge glucose. Fijn dat jullie alles al zo ongeveer in huis hebben voor de baby, wij moeten volgensmij echt nog ontzettend veel kopen.
Red rose, vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken dat je de ziektewet in moet.
Pompoen, fijn dat je je nu weer op babygebeuren kan focussen Gelukkig maar dat het al iets beter gaat met je man.
All, welke kinderwagen hebben jullie gekozen en waarom? Wij moeten er nog een kopen, nog tips m.b.t. wat goed/praktisch is/waar ik op moet letten? En zo'n maxi cosi, zit daar nog veel verschil in met welke je koopt? Nog tips waar deze dingen redelijk geprijsd te krijgen zijn?
Jelin, wat een leuk cadeau
Sanne, balen van de te hoge glucose. Fijn dat jullie alles al zo ongeveer in huis hebben voor de baby, wij moeten volgensmij echt nog ontzettend veel kopen.
Red rose, vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken dat je de ziektewet in moet.
Pompoen, fijn dat je je nu weer op babygebeuren kan focussen Gelukkig maar dat het al iets beter gaat met je man.
All, welke kinderwagen hebben jullie gekozen en waarom? Wij moeten er nog een kopen, nog tips m.b.t. wat goed/praktisch is/waar ik op moet letten? En zo'n maxi cosi, zit daar nog veel verschil in met welke je koopt? Nog tips waar deze dingen redelijk geprijsd te krijgen zijn?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Caroow.. Wanneer ga jij met verlof dan? Of heb je vakantie opgenomen?
@ Shisha.. Hier ook nog 2 daagjes tot de groeiecho!! Hoe laat heb jij de afspraak?
@ Mezzo.. Helaas geen tips aangezien we de kinderwagen al hebben en de maxicosi mogen lenen van vrienden. Maar wij hebben toen gekeken naar de prijs en hoe wendbaar hij was.
Vandaag de laatste dingen afmaken op dochters kamer en dan kan ze vanavond op haar nieuwe kamer slapen!!
@ Shisha.. Hier ook nog 2 daagjes tot de groeiecho!! Hoe laat heb jij de afspraak?
@ Mezzo.. Helaas geen tips aangezien we de kinderwagen al hebben en de maxicosi mogen lenen van vrienden. Maar wij hebben toen gekeken naar de prijs en hoe wendbaar hij was.
Vandaag de laatste dingen afmaken op dochters kamer en dan kan ze vanavond op haar nieuwe kamer slapen!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, dat is nog eens een cadeau een scooter. Hoe gaat het met de kamertjes? Het weekend weer verder gegaan?
Caroow, het aftellen kan beginnen dus.
Red, balen je bekken, doe rustig aan.
Sanne, lijkt me niks zo'n test, is toch zo'n mierzoet drankje?
Pompoen, wat fijn dat het wat beter gaat met je man. En jij ook rustig aan doen hoor.
Shisha, hoe gaat het met jou?
Mezz, hoe is het met het huis?
Wij hebben de mutsy 4-rider, die hadden we nog van onze dochter, dus wij gaan geen andere kinderwagen kopen, en wij hebben een dubbele wagen een koelstra en daar hebben we nu een reiswiegje bij gekocht.
Over kleding, ik heb best nog veel kleding van me dochter in maat 50,56 enz. Ik heb een paar setjes bijgekocht.
Hier hebben beide keren ongeveer 1,5 à 2 maand in maat 50 gezeten. En met lakentjes denk ik altijd zo 1 op bed, 1 in de kast en 1 in de was. Badcapes heb ik best veel, ik gebruikte ze in het begin ook vaak als omslagdoek.
Caroow, het aftellen kan beginnen dus.
Red, balen je bekken, doe rustig aan.
Sanne, lijkt me niks zo'n test, is toch zo'n mierzoet drankje?
Pompoen, wat fijn dat het wat beter gaat met je man. En jij ook rustig aan doen hoor.
Shisha, hoe gaat het met jou?
Mezz, hoe is het met het huis?
Wij hebben de mutsy 4-rider, die hadden we nog van onze dochter, dus wij gaan geen andere kinderwagen kopen, en wij hebben een dubbele wagen een koelstra en daar hebben we nu een reiswiegje bij gekocht.
Over kleding, ik heb best nog veel kleding van me dochter in maat 50,56 enz. Ik heb een paar setjes bijgekocht.
Hier hebben beide keren ongeveer 1,5 à 2 maand in maat 50 gezeten. En met lakentjes denk ik altijd zo 1 op bed, 1 in de kast en 1 in de was. Badcapes heb ik best veel, ik gebruikte ze in het begin ook vaak als omslagdoek.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Zo, gister lekker avondje weg geweest en J bleef gezellig. Hij was alleen ook heel actief. Voel heel mijn lijf van de lange dag en van achter meneettje aangaan. Gelukkig wel lekker geslapen vannacht. Tussendoor maar een halfuurtje wakker gelegen.
Nu ligt er één in mijn buik tegen mijn ribben te schoppen, gister ook al. Van mij mag dat eldrrs in mijn buik
@ Mezzo, ik vond de x-adventure triple swivel zo lekker rijden. Niet nemen! Al wat afgebroken en er vloog opeens een veer weg. Nu hebben we twee tweedehandswagens (enkele en dubbele). Als je een wagen koopt, let dan ook op de wendbaarheid. Ontzettend fijn als je makkelijk kunt draaien en keren!
@ Mom-of-2, hoe voel jij je nu?
Nu ligt er één in mijn buik tegen mijn ribben te schoppen, gister ook al. Van mij mag dat eldrrs in mijn buik
@ Mezzo, ik vond de x-adventure triple swivel zo lekker rijden. Niet nemen! Al wat afgebroken en er vloog opeens een veer weg. Nu hebben we twee tweedehandswagens (enkele en dubbele). Als je een wagen koopt, let dan ook op de wendbaarheid. Ontzettend fijn als je makkelijk kunt draaien en keren!
@ Mom-of-2, hoe voel jij je nu?
Smaragdje- Ratel
Mom-of-2, met huis gaat het goed in principe. Man moet nog even werkgeversverklaring regelen m.b.t. huidig inkomen, en aparte brief waarin salarisverhoging cf. CAO per april bevestigd wordt. Zal geen probleem zijn, voor de rest al veel papierwerk aangeleverd. Max leenbedrag ligt boven totaal benodigde hypotheek, maar dat wist ik eigenlijk al. Tijdelijke huurders zouden er 30 maart uit zijn, bleken bij tekenen koopcontract al weg te zijn, dus zodra financiering rond is kunnen we in overleg eerder het huis in, de verkoopster staat daar ook open voor
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Even snel, ik reageer straks op iedereen.
Gistravond is de box opgezet. Ik dacht dat ik daar wel aan zou moeten wennen, maar nu ik net beneden kom is dat helemaal niet, lijkt alsof het zo altijd al hoorde. vind hem zelfs super!
Gistravond is de box opgezet. Ik dacht dat ik daar wel aan zou moeten wennen, maar nu ik net beneden kom is dat helemaal niet, lijkt alsof het zo altijd al hoorde. vind hem zelfs super!
sanne-84- Ratel
Ik heb nog niet echt bijna verlof hoor, ik heb alleen nog maar 5 vroege diensten. Ik moet nog 5 weken werken!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
@mezzo, wij hebben eisen bedacht die voor ons belangrijk waren en drie verschillende winkels bezocht. Eigenlijk werden we pas bij de derde winkel goed geholpen, die man stelde de juiste vragen.
Wij wilden een wagen die lekker rijd, moet licht rijden, met 1 hand ook nog goed te doen zijn. Eentje die makkelijk en klein ingeklapt kan worden en in onze achterbak past (klein autotje). En het gewicht moest ook voor mij goed te doen zijn om in de auto te tillen of in een bus of trein ofzo. Verder gaan wij er geen lange boswandelingen mee maken waarschijnlijk want ik kan dat nu niet en zal dat waarschijnlijk ook niet meer gaan kunnen (ik zat nog midden in mijn revalidatie na mijn tweede heupoperatie maar was wel al 6 maanden verder, vooruitgang was niet veel meer, conclusie na de tweede operatie was sowieso al dat het nooit meer 100% zal gaan worden).
We hebben met een heleboel kinderwagens gelopen en geklooid. Zaten te denken aan de maxi cosi mura, wilden ook eigenlik een driewieler (maar wisten niet waarom). Uiteindelijk heeft een eigenwijze verkoper ons achter een andere wagen gezet. En die bleek veel beter bij onze eisen te passen! Het is een mutsy evo geworden want die is licht, klein opvouwbaar, redelijk makkelijk in het gebruik en goed wendbaar. De praktijk moet nog uitwijzen of het een fijne wagen is, maar dit s hoe we tot een keus gekomen zijn.
Wij wilden een wagen die lekker rijd, moet licht rijden, met 1 hand ook nog goed te doen zijn. Eentje die makkelijk en klein ingeklapt kan worden en in onze achterbak past (klein autotje). En het gewicht moest ook voor mij goed te doen zijn om in de auto te tillen of in een bus of trein ofzo. Verder gaan wij er geen lange boswandelingen mee maken waarschijnlijk want ik kan dat nu niet en zal dat waarschijnlijk ook niet meer gaan kunnen (ik zat nog midden in mijn revalidatie na mijn tweede heupoperatie maar was wel al 6 maanden verder, vooruitgang was niet veel meer, conclusie na de tweede operatie was sowieso al dat het nooit meer 100% zal gaan worden).
We hebben met een heleboel kinderwagens gelopen en geklooid. Zaten te denken aan de maxi cosi mura, wilden ook eigenlik een driewieler (maar wisten niet waarom). Uiteindelijk heeft een eigenwijze verkoper ons achter een andere wagen gezet. En die bleek veel beter bij onze eisen te passen! Het is een mutsy evo geworden want die is licht, klein opvouwbaar, redelijk makkelijk in het gebruik en goed wendbaar. De praktijk moet nog uitwijzen of het een fijne wagen is, maar dit s hoe we tot een keus gekomen zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ Caroow.. Ow zo, dan nog ff volhouden en dan heb je ook verlof.
@ Mezzo.. Jeetje das wel goed nieuws mbt het huis. Hopelijk is snel de financiering rond en kunnen jullie beginnen met klussen in het nieuwe huisje.
@ Sanne.. Fijn dat de box er staat en fijn dat je er niet hoeft te wennen haha..
Hier is dochters kamer eindelijk af!! En ons bed staat ook in de goede kamer nu. De commode staat nu op de babykamer en het bedje moet nog in elkaar. Helaas gisteren moeten stoppen omdat de schroeven van onze kasten kwijt zijn.
@ Mezzo.. Jeetje das wel goed nieuws mbt het huis. Hopelijk is snel de financiering rond en kunnen jullie beginnen met klussen in het nieuwe huisje.
@ Sanne.. Fijn dat de box er staat en fijn dat je er niet hoeft te wennen haha..
Hier is dochters kamer eindelijk af!! En ons bed staat ook in de goede kamer nu. De commode staat nu op de babykamer en het bedje moet nog in elkaar. Helaas gisteren moeten stoppen omdat de schroeven van onze kasten kwijt zijn.
Laatst aangepast door Jelin op wo 23 jan 2013 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
Ben echt een emotionele muts aan het worden. J wilde vanochtend niet blijven bij de opvang, verschrikkelijk om hem toch daar te moeten laten (normaal nooit last van, weet dat hij het daar toch stik naar zijn zin heeft. Nu spijt dat ik hem daar heb gelaten, want nu mag ik straks door de sneeuw gaan auto rijden.
@ Jelin, fijn dat jouw dochters kamer af is!
@ Jelin, fijn dat jouw dochters kamer af is!
Smaragdje- Ratel
Gister beloofd om nog op iedereen te reageren, maar niet van gekomen.nu wel!
Mezzoforte, nadat ik wel wat info had gezcht mbt kinderwagen (vooral in oudere topics) zijn we naar de babydump gegaan. Daar wat info gekregen en uiteindelijk voor de mutsy transt gegaan. Die was in de aanbieding, en t leek ons niet heel vee uitmaken. En ervaren doe je toch pas als de baby er is. En mbt wendbaarheid, de een ziet dat volgens mij als wendbaar, de ander als minder stabiel. Kinderwagen is dnderdag ook geleverd, bak staat al helmaalklaar, onderstel staat nog wel in de doos?
Maxicosi zat bij de kinderwagen, dus geen bewuste keuze.
Mbt huis; flinke vorderingen!
Momof2, is idd zo'n mierzoet drankje, en dan 2 uur in t ziekenhuis blijven niks doen..
Jelin, leuke kamer!
Smarargdje, sneeuwt t bij jullie?
Her verder eigenlijk weinig ijzonders te melden. Fijn dat alles zo goed als klaar is, alleen nog gordijnen. Nog wel even over de jnensnaam gehad, blijft moeilijk. Hadden er 1, masr twijfelden we beide aan. Nu hebben we ereen stuk of 5, maar veschillen ook best. En zi er bij mij niet 1 bij van ja die is t! Wel Besloten om peetoom/peettante te gaan vrgen, ondanks dat we het niet laten dopen.
Mezzoforte, nadat ik wel wat info had gezcht mbt kinderwagen (vooral in oudere topics) zijn we naar de babydump gegaan. Daar wat info gekregen en uiteindelijk voor de mutsy transt gegaan. Die was in de aanbieding, en t leek ons niet heel vee uitmaken. En ervaren doe je toch pas als de baby er is. En mbt wendbaarheid, de een ziet dat volgens mij als wendbaar, de ander als minder stabiel. Kinderwagen is dnderdag ook geleverd, bak staat al helmaalklaar, onderstel staat nog wel in de doos?
Maxicosi zat bij de kinderwagen, dus geen bewuste keuze.
Mbt huis; flinke vorderingen!
Momof2, is idd zo'n mierzoet drankje, en dan 2 uur in t ziekenhuis blijven niks doen..
Jelin, leuke kamer!
Smarargdje, sneeuwt t bij jullie?
Her verder eigenlijk weinig ijzonders te melden. Fijn dat alles zo goed als klaar is, alleen nog gordijnen. Nog wel even over de jnensnaam gehad, blijft moeilijk. Hadden er 1, masr twijfelden we beide aan. Nu hebben we ereen stuk of 5, maar veschillen ook best. En zi er bij mij niet 1 bij van ja die is t! Wel Besloten om peetoom/peettante te gaan vrgen, ondanks dat we het niet laten dopen.
sanne-84- Ratel
@ Sanne, ja, hier sneeuwde het. Ligt een paar cm. Het meeste wat er deze winter heeft gelegen geloof ik. Hiervoor stelde die paar mm nooit wat voor. Mooi en leuk hoor, als ik alleen lopend weg had gemoeten . Ga zo mijn moed maar eens bijeen rapen om naar de opvang te gaan met de auto...ben ern watje wat dat betreft
Smaragdje- Ratel
Hier geen vlokje! Grappig.
Ik vind sneeuw niet erg, mits de wegen toegankelijk zijn, en ik de hond niet uit hoef te laten
Ik vind sneeuw niet erg, mits de wegen toegankelijk zijn, en ik de hond niet uit hoef te laten
sanne-84- Ratel
Hahaha, helaas in de wijk zijn alle straten nog vol sneeuw. Hoop dat de rest wel goed begaanbaar is. Ik ben naar de winkel gelopen en toen waren er al auto's aan het glijden. Straks misschien wel een rondje met mijn zoontje nog lopen. Dat vind ik dan weer wel leuk
Smaragdje- Ratel
Hier sneeuwt het helaas ook. En ik ben bang van sneeuw.. Ik hou er echt niet van en ga dan het liefste alles lopend doen, maar dat is nu ook weer geen doen.
Ben bij de vk geweest en weer goed gekeurd. Had alleen weer de vervelend vk, waar het absoluut niet mee klikt. Dus wil haar niet bij mijn nacontrole hebben. Dus ben dat aan het overwegen. Had echt een raar gevoel bij het gesprek vanmorgen.
Morgen de groeiecho.. Ben zo benieuwd!!
Ben bij de vk geweest en weer goed gekeurd. Had alleen weer de vervelend vk, waar het absoluut niet mee klikt. Dus wil haar niet bij mijn nacontrole hebben. Dus ben dat aan het overwegen. Had echt een raar gevoel bij het gesprek vanmorgen.
Morgen de groeiecho.. Ben zo benieuwd!!
Jelin- Kletskop
Volgens mij heb ik teveel gedaan vandaag, want heb ontzettend last van mijn bekken. Maargoed, slaapkamers zijn weer grotendeels scoin, de gigantische stapel strijkgoed is weg ( jeej ) en een deel van de babywas is al gewassen en gevouwen.
Mijn autoritje gelukkig overleefd, maar het was wel een glijbaan op sommige stukken. Mijn zoontje vond al die sneeuw aan zijn schoenen maar gek. Hopelijk morgen nog sneeuw, dan kunnen we met zijn drieën en de slee naar het park.
Morgen gaan wij waarschijnlijk ook kijken voor het geboortekaartje!
@ Jelin, vervelend dat je geen fijn gevoel krijgt bij die vk. Daarom mijdt ik er ook één (en maar hopen dat die niet werkt tijdens de bevalling). Leuk om jullie kindje morgen weer te zien.
Mijn autoritje gelukkig overleefd, maar het was wel een glijbaan op sommige stukken. Mijn zoontje vond al die sneeuw aan zijn schoenen maar gek. Hopelijk morgen nog sneeuw, dan kunnen we met zijn drieën en de slee naar het park.
Morgen gaan wij waarschijnlijk ook kijken voor het geboortekaartje!
@ Jelin, vervelend dat je geen fijn gevoel krijgt bij die vk. Daarom mijdt ik er ook één (en maar hopen dat die niet werkt tijdens de bevalling). Leuk om jullie kindje morgen weer te zien.
Smaragdje- Ratel
ik zit weer eens achter de laptop, en nadat ik al verschillende foto's heb geplaatst in andere topics (buik+kinderkamer) dacht ik laat ik hier mn box maar eens plaatsen!
er zit nu alleen al een muziekmobiel op van woezel en pip (gratis gekregen)
jelin, toch jammer dat je je nog steeds vervelend voelt bij die vk..
smaragdje, ik merk juist bij mezelf dat ik nu minder in het huishouden doe.. meer onder mom van: kan ik mooi in mn verlof doen, anders verveel ik me dalik nog:S
sanne-84- Ratel
Vanmorgen de groeiecho gehad en alles was goed. Baby zit precies in het midden qua groei richtlijnen. Dus dat is goed en het is toch echt een meisje. Dus vraagteken mag uit het lijstje.
@ Shisha.. Succes vandaag bij de echo!!
@ Shisha.. Succes vandaag bij de echo!!
Jelin- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: