*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Wij hebben vandaag de kinderwagen gekregen! Ik kan niet wachten tot het zo ver is en mijn kleine hummel daarin lekker rondgereden kan worden.
Eventjes geduld nog maar want ik wil hem wel graag nog tot de goeie termijn in mijn buik houden!
Eventjes geduld nog maar want ik wil hem wel graag nog tot de goeie termijn in mijn buik houden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow wat een lief kamertje.
Jelin, hou je het werken nog een beetje vol? Duurt de cursus lang vanavond?
Sanne, wat leuk. Wat voor kinderwagen heb je? Ga je ook de box al neerzetten?
Door jullie krijg ik ook zin om de box neer te zetten haha.
Gister is het goed gegaan met zoonlief, alleen toen ik hem vanmorgen uit school haalde en hij naar buiten kwam zei hij dat hij in zijn broek had gepoept, iets wat hij al tijden niet meer doet. Ik snel naar huis en inderdaad. Hij zei eerst dat hij niet naar de wc mocht van de juf, later zei hij dat de juf met een mevrouw stond te praten dus ik weet het niet??? Ik ga morgen nog wel even aan de juf vragen hoe dit nu kan want ik was hier echt verbaasd over en hij vond het zelf ook echt vreselijk.
Vanmiddag heeft me vriend nog even de baby erkent, zijn we ook al laat mee dit keer maar het is nu geregeld.
Zijn jullie al uit het geboortekaartje en de naam? Wij wel uit het kaartje, ben alleen nog met de tekst bezig. De naam zijn we nog niet uit. Maar we hebben nog ff.
Ik had gisteravond steken laag in me buik, zal toch niet zijn dat ze nu al gaat indalen? Maar zo voelde het wel
Jelin, hou je het werken nog een beetje vol? Duurt de cursus lang vanavond?
Sanne, wat leuk. Wat voor kinderwagen heb je? Ga je ook de box al neerzetten?
Door jullie krijg ik ook zin om de box neer te zetten haha.
Gister is het goed gegaan met zoonlief, alleen toen ik hem vanmorgen uit school haalde en hij naar buiten kwam zei hij dat hij in zijn broek had gepoept, iets wat hij al tijden niet meer doet. Ik snel naar huis en inderdaad. Hij zei eerst dat hij niet naar de wc mocht van de juf, later zei hij dat de juf met een mevrouw stond te praten dus ik weet het niet??? Ik ga morgen nog wel even aan de juf vragen hoe dit nu kan want ik was hier echt verbaasd over en hij vond het zelf ook echt vreselijk.
Vanmiddag heeft me vriend nog even de baby erkent, zijn we ook al laat mee dit keer maar het is nu geregeld.
Zijn jullie al uit het geboortekaartje en de naam? Wij wel uit het kaartje, ben alleen nog met de tekst bezig. De naam zijn we nog niet uit. Maar we hebben nog ff.
Ik had gisteravond steken laag in me buik, zal toch niet zijn dat ze nu al gaat indalen? Maar zo voelde het wel
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mo2, indalen kan al vanaf 30 weken. Voelt het een beetje alsof er een soort van een olifant op je staat te stampen en is je baby ook heel onrustg?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ja gister wel, echt van die steken echt heel laag in me buik en flink bewegen
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben een mutsy transit, nieuwste model. Een donker zilvere. Vind de kleur nog steeds mooi.
Ikhoop da man de box snel opzet. Of hij moet de dozen voor even naar de garage sjouwen. Maar dat vind ik zonde van de energie;) en bvendien moet onze hond ook goed kunnen wennenGoede smoezen
Vandaag voor vol gewerkt, is heftig.. Lig nu moe en met wat pijn op de bank. Moet eigenlijk ff door mn eten gaan roeren..
Raar, ik ben met dagen echt bekaf..
Geboortekaartje hebben we nog niks aan gedaan. Meisjesnaam zijn we uit, jongensnaam twijfelen we sindskort
Ikhoop da man de box snel opzet. Of hij moet de dozen voor even naar de garage sjouwen. Maar dat vind ik zonde van de energie;) en bvendien moet onze hond ook goed kunnen wennen
Vandaag voor vol gewerkt, is heftig.. Lig nu moe en met wat pijn op de bank. Moet eigenlijk ff door mn eten gaan roeren..
Raar, ik ben met dagen echt bekaf..
Geboortekaartje hebben we nog niks aan gedaan. Meisjesnaam zijn we uit, jongensnaam twijfelen we sindskort
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Mom-of-2, kan indalen zijn, maar ook wat anders. Wat vervelend voor hem, dat hij in zijn broek had gepoept! Wij gaan volgende week voor een geboortekaartje kijken. Daarna komt het gedichtje en de rest wel.
@ Pompoen, leuk dat je de wagen nu hebben.
@ Caroow, ziet er leuk uit!
@ Pompoen, leuk dat je de wagen nu hebben.
@ Caroow, ziet er leuk uit!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Het wordt wel tijd dat we de kinderkamer gaan doen, langzamerhand hebben we steeds meer spul verspreid door 't huis staan! De box staat er en in de box liggen het aankleedkussen, hoezen daarvoor, een tummytubachtig badje, dekentje, zelf gehaakt dekentje, wat kleertjes, beertje, aerosleep dek en hoeslakentje, de maxicosi, de adapters daarvoor en ga zo maar door. Daarnaast staat de wagen (die ik vanmiddag gelijk in elkaar gezet heb natuurlijk ) en een doos met schommelstoel. En dan hebben we in onze walk-in nog allemaal spul staan, manden met kleding, luieremmer, draagzak, knuffeltjes en nog allemaal ander spul.
Ik twijfel trouwens nog steeds wat ik zal doen met luiers, ik heb geen flauw idee hoe lang een kind een maat gebruikt en hoeveel pakken luiers je eigenlijk gebruikt per bijvoorbeeld week. En dan weet ik ook nog niet wat mij fijne luiers lijken. Heb van pampers een aantal proefluiers, maar daar kom ik er natuurlijk niet mee . Ik wil ook liever een goedkoper merk. Ik had goede verhalen gelezen over lidl, maar die hebben geen piepkleine babyluiers.
Hoe doen jullie dat?
Zo lekker trouwens om daar ook weer echt mee bezig te kunnen zijn!
Volgende week donderdag heb ik trouwens weer een echo, een groeiecho omdat de laatste keer mijn kindje aan de grote kant was en ik ook veel vruchtwater had. Dus even checken hoe het daar dan mee is. Gezien de enorme snelle groei van mijn buik en het aantal kilo's wat ik steeds ben aangekomen vrees ik dat het misschien nog zo is. En anders ben ik zelf gewoon dik aan t worden . Nou ja, we zien wel.
Wel apart om te lezen dat sommige meiden al last hebben van indalen enzo!
Ik twijfel trouwens nog steeds wat ik zal doen met luiers, ik heb geen flauw idee hoe lang een kind een maat gebruikt en hoeveel pakken luiers je eigenlijk gebruikt per bijvoorbeeld week. En dan weet ik ook nog niet wat mij fijne luiers lijken. Heb van pampers een aantal proefluiers, maar daar kom ik er natuurlijk niet mee . Ik wil ook liever een goedkoper merk. Ik had goede verhalen gelezen over lidl, maar die hebben geen piepkleine babyluiers.
Hoe doen jullie dat?
Zo lekker trouwens om daar ook weer echt mee bezig te kunnen zijn!
Volgende week donderdag heb ik trouwens weer een echo, een groeiecho omdat de laatste keer mijn kindje aan de grote kant was en ik ook veel vruchtwater had. Dus even checken hoe het daar dan mee is. Gezien de enorme snelle groei van mijn buik en het aantal kilo's wat ik steeds ben aangekomen vrees ik dat het misschien nog zo is. En anders ben ik zelf gewoon dik aan t worden . Nou ja, we zien wel.
Wel apart om te lezen dat sommige meiden al last hebben van indalen enzo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pfff, zijn er meer die zo slecht hebben geslapen vannacht? Was ik net heerlijk in slaap, werd er herl lief om mama geroepen. Helaas voor mijn slaap.
@ Pompoen, tot nu toe heb ik twee pakken newborn van pampers (waren met mijn kruidvatpas goedkoper dan de kruidvat). Als deze opzijn en de proefluiers en nog paar luiers van vorige keer op zijn, kijk ik of ik die maat van de kruidvat ga halen of een maat groter. Ook.al zijn de maten overbruggend qua gewicht, vond ik het vorige keer wel fijn de newborn te hebben. Die andere vielen nog zo groot. Zou als ik jou was dus nog zeker 1 a 2 pakkrn bijhalen en daarna eventueel kijken. In het begin gaan ze hard hoor ;-)
@ Pompoen, tot nu toe heb ik twee pakken newborn van pampers (waren met mijn kruidvatpas goedkoper dan de kruidvat). Als deze opzijn en de proefluiers en nog paar luiers van vorige keer op zijn, kijk ik of ik die maat van de kruidvat ga halen of een maat groter. Ook.al zijn de maten overbruggend qua gewicht, vond ik het vorige keer wel fijn de newborn te hebben. Die andere vielen nog zo groot. Zou als ik jou was dus nog zeker 1 a 2 pakkrn bijhalen en daarna eventueel kijken. In het begin gaan ze hard hoor ;-)
Smaragdje- Ratel
@ Smaragdje.. Nee heb deze keer goed geslapen gelukkig..
@ Pompoen.. Ik heb nu 2 pakken newborn luiers van jumbo eigen merk liggen. Bevallen ze niet, zijn er zo weer nieuwe gehaald. En in het begin gaan ze idd erg hard. Bij elke voeding krijgen ze een nieuwe luier.
@ Mom.. Balen dat het niet ging bij je zoon. Ik zou het ook vragen bij de juf. Het duurde niet lang 2 uur werken en een uur reistijd in totaal. Was dus weer op tijd thuis gelukkig en ging erg goed. Verder gaat het wel redelijk op het werk. Die 4 uur zijn lang genoeg op het moment en op sommige dagen zelfs iets te lang.
Heb mijn verjaardagscadeau gisteren al gehad. Heb een scooter gekregen. Hij zei dan ben je wat mobieler. Maar stiekem heeft ie het ook voor zichzelf gedaan haha.
@ Pompoen.. Ik heb nu 2 pakken newborn luiers van jumbo eigen merk liggen. Bevallen ze niet, zijn er zo weer nieuwe gehaald. En in het begin gaan ze idd erg hard. Bij elke voeding krijgen ze een nieuwe luier.
@ Mom.. Balen dat het niet ging bij je zoon. Ik zou het ook vragen bij de juf. Het duurde niet lang 2 uur werken en een uur reistijd in totaal. Was dus weer op tijd thuis gelukkig en ging erg goed. Verder gaat het wel redelijk op het werk. Die 4 uur zijn lang genoeg op het moment en op sommige dagen zelfs iets te lang.
Heb mijn verjaardagscadeau gisteren al gehad. Heb een scooter gekregen. Hij zei dan ben je wat mobieler. Maar stiekem heeft ie het ook voor zichzelf gedaan haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, handig cadeau (al is het dus ook uit eigenbelang ;-) ). Neem jij je dochter daar ook op mee?
Smaragdje- Ratel
Op het begin hebben we newborn van pampers gebruikt omdat die een duidelijke plasindicatie hebben en de eerste plasjes merk je anders niet zo goed op omdat dat nog niet zoveel is. Kruidvatluiers hebben dat als het goed is ook, maar daar heb ik het nog niet op ontdekt hoe het dan zit. Ik koop alleen pampers als dat goedkoper is als kruidvat, anders altijd kruidvat.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Smaragdje schreef:@ Jelin, handig cadeau (al is het dus ook uit eigenbelang ;-) ). Neem jij je dochter daar ook op mee?
Nee dat durf ik niet en er zijn geen duidelijk richtlijnen voor qua verkeersveiligheid.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, zou het inderdaad ook niet durven hoor. Vind het persoonlijk te open en kwetsbaar in verhouding tot de snelheid.
Smaragdje- Ratel
Net de doos van de cz binnen gekregen, toch een confrontatie idd;)
Daldelijk maar eens leuke dingen shoppen haha
Daldelijk maar eens leuke dingen shoppen haha
sanne-84- Ratel
En geshopt, dat hebben we! Van leuke en praktische dingen bij de babydump, tot verzorgingsspulletjes bij de kruidvat en nog enkele kleertjes.
Moeen nu nog en paar dingetjes hebben, maar het meeste is binnen!
Mren nog even naar de etos, daar waren de luiers in de aanbieding en zijn goedkoper dan de aanbieding van de pampers bij de krudvat)
Alleen belde de vk net, bloedutslag van vanmoren was al binnen, en mn glucose was te hoog. Nu moet ik volgende week zo'n test laten den an een suikerdrankje en daar 2 uur zittem, blegh
Moeen nu nog en paar dingetjes hebben, maar het meeste is binnen!
Mren nog even naar de etos, daar waren de luiers in de aanbieding en zijn goedkoper dan de aanbieding van de pampers bij de krudvat)
Alleen belde de vk net, bloedutslag van vanmoren was al binnen, en mn glucose was te hoog. Nu moet ik volgende week zo'n test laten den an een suikerdrankje en daar 2 uur zittem, blegh
sanne-84- Ratel
Wel twijfel ik over bepaalde hoeveelheden. Ons mam blijft stug volhouden dat ik voldoende heb aan 1 waskussenhoes (daar leg je gewoon een hydrofielle luier over), 1 badcape (heb ik nu wel 2, maar deze worden volgens ons mam toch niet vies), 1 dekentje, 2 lakentjes, kleertjes maat 50 is ook overbodig en zal vast nog wel iets vergeten zijn waar ik over twijfel
sanne-84- Ratel
Pff ik heb zo'n rotnacht gehad. Ik had net 2 uurtjes geslapen toen de wekker ging om half 6. Toen ik thuis kwam vanmiddag ben ik maar weer op bed gegaan, ik was echt gebroken!
Nog maar 5 vroege diensten tot mijn verlof
Nog maar 5 vroege diensten tot mijn verlof
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
sanne-84 schreef:Wel twijfel ik over bepaalde hoeveelheden. Ons mam blijft stug volhouden dat ik voldoende heb aan 1 waskussenhoes (daar leg je gewoon een hydrofielle luier over), 1 badcape (heb ik nu wel 2, maar deze worden volgens ons mam toch niet vies), 1 dekentje, 2 lakentjes, kleertjes maat 50 is ook overbodig en zal vast nog wel iets vergeten zijn waar ik over twijfel
Ik heb 3 waskussenhoezen, 4 dekentjes, 4 lakentjes en 4 badcapes op mijn lijst staan. En ook minimaal 4 rompertjes, 3 broekjes en 6 truitjes maat 50.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:sanne-84 schreef:Wel twijfel ik over bepaalde hoeveelheden. Ons mam blijft stug volhouden dat ik voldoende heb aan 1 waskussenhoes (daar leg je gewoon een hydrofielle luier over), 1 badcape (heb ik nu wel 2, maar deze worden volgens ons mam toch niet vies), 1 dekentje, 2 lakentjes, kleertjes maat 50 is ook overbodig en zal vast nog wel iets vergeten zijn waar ik over twijfel
Ik heb 3 waskussenhoezen, 4 dekentjes, 4 lakentjes en 4 badcapes op mijn lijst staan. En ook minimaal 4 rompertjes, 3 broekjes en 6 truitjes maat 50.
Ik ben ook terug gaan zoeken hier op t forum, en daar zijn de meningen ook zooo verdeeld
sanne-84- Ratel
Ik zit ook te twijfelen over kleertjes in maat 50! En ook over andere maten, je krijgt natuurlijk ook nog 't een en ander, je kindje is er misschien wel gelijk te groot voor en hoeveel heb je eigenlijk nodig? Lastig!
Ik heb 3 waskussenhoezen, 1 dekentje en 1 badcape, maar dat is meer omdat ik leuke dingen tegen kwam dan een bewuste keuze! Ik ga binnenkort maar eens een lijst maken van wat ik heb, heb eigenlijk gewoon lukraak dingen gekcht als ik ze tegenkwam!
Ik heb 3 waskussenhoezen, 1 dekentje en 1 badcape, maar dat is meer omdat ik leuke dingen tegen kwam dan een bewuste keuze! Ik ga binnenkort maar eens een lijst maken van wat ik heb, heb eigenlijk gewoon lukraak dingen gekcht als ik ze tegenkwam!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Ik zit ook te twijfelen over kleertjes in maat 50! En ook over andere maten, je krijgt natuurlijk ook nog 't een en ander, je kindje is er misschien wel gelijk te groot voor en hoeveel heb je eigenlijk nodig? Lastig!
hier ging mijn nichtje ook van uit. Alleen viel dat best wel tegen. Het meeste wat ze kreeg was maat 62/68 en haar dochter had maat 50/56 dus die moest ook nog kleren kopen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
sanne-84 schreef:Caroow schreef:sanne-84 schreef:Wel twijfel ik over bepaalde hoeveelheden. Ons mam blijft stug volhouden dat ik voldoende heb aan 1 waskussenhoes (daar leg je gewoon een hydrofielle luier over), 1 badcape (heb ik nu wel 2, maar deze worden volgens ons mam toch niet vies), 1 dekentje, 2 lakentjes, kleertjes maat 50 is ook overbodig en zal vast nog wel iets vergeten zijn waar ik over twijfel
Ik ben ook terug gaan zoeken hier op t forum, en daar zijn de meningen ook zooo verdeeld
Waskussenhoezen kosten bijna niets, ik heb er drie van. En daarna kun je idd nog overgaan op hydrofiel luiers. Badcape heb ik er geloof ik ook 3 van, stel je voor dat je kindje ze onderpoept na het badderen....dekentjes heb ik er 3 zelf gekocht, zo ook lakentjes. Met vooruitziende blik, ook weer met het oog op kotsen en poepen, zo heb ik altijd wat bij de hand. Kleertjes maat 50 is zeker niet overbodig. Daar kan je beter juist zo veel mogelijk van hebben. De 1e periode heb je nog niet heel veel puf om wassen te draaien, en soms verschoon je de kleertjes wel twee, drie keer per dag. Ik heb heel veel gekocht bij zeeman/wibra. Allemaal niet zo duur. Ervan uit gaan dat ik veel zal krijgen doe ik liever niet, want je weet nooit waar mensen mee aan komen zetten. De kleertjes die je teveel hebt, of die niet gedragen zijn, kun je later in een pakket weer via mp verkopen of ruilen op krijgdekleertjes. nl
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wij zitten natuurlijk ook nog met het 'probleem' datwe niet weten wat het wordt. Kan wel meerdere neutrale kleding aanschaffen, maar vind kleren op geslacht ook heeeeel leuk
sanne-84- Ratel
Minx schreef:Pompoen schreef:Ik zit ook te twijfelen over kleertjes in maat 50! En ook over andere maten, je krijgt natuurlijk ook nog 't een en ander, je kindje is er misschien wel gelijk te groot voor en hoeveel heb je eigenlijk nodig? Lastig!
hier ging mijn nichtje ook van uit. Alleen viel dat best wel tegen. Het meeste wat ze kreeg was maat 62/68 en haar dochter had maat 50/56 dus die moest ook nog kleren kopen.
Ja ik twijfel ook hoor en heb ook echt wel spul in maat 50 en ook in maat 50/56. Maar genoeg...geen idee!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Slaatje, een hoes kost idd niet al te veel.. Binnekort maar eens kijken wat man er van zegt.
En idd eerste week dragen ze veel kleertjes. Ik zal ook niet genoeg in huis hebben, maar misschien moet ik man de 2e dag maar op pad sturen voor 'gerichte' kleding. Nu meer neutrale kleding in huis halen terwijl man ook wel wat kan kopen is ook al zoiets. En de kleertjes die ik nu wel heb komen ook van de zeeman. Zitten leuke dingen tussen, en als je dan een miskoop doet qua maat oid dan is dat ook niet heel erg
En idd eerste week dragen ze veel kleertjes. Ik zal ook niet genoeg in huis hebben, maar misschien moet ik man de 2e dag maar op pad sturen voor 'gerichte' kleding. Nu meer neutrale kleding in huis halen terwijl man ook wel wat kan kopen is ook al zoiets. En de kleertjes die ik nu wel heb komen ook van de zeeman. Zitten leuke dingen tussen, en als je dan een miskoop doet qua maat oid dan is dat ook niet heel erg
sanne-84- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: