Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jelin ma 7 jan 2013 - 21:57

@ Mezzo.. Ik verklein de foto's altijd in paint en dan opslaan als jpg. Misschien lukt het zo wel?

@ Sanne.. Balen dat het niet goed gaat, maar luister naar je lichaam. En neem je rust ook echt. Ik kam dat ook niet altijd en dat voel ik dan gelijk.

@ Smaragdje.. Wat een eigenwijsje! Fijn dat de niertjes er goed uitzagen. En ik snap wat je bedoelde met het verschil in kleertjes tussen mijn dametjes..

Hier weer onrustig geslapen. Man ook dus werd daar steeds wakker van. Hopelijk kan ik vandaag weer wat aan dochters kamer doen. Deur moet opnieuw omdat er ineens een beschadiging op zit. Komen vandaag onze tv ophalen. Hij geeft aan een zijde donker beeld. Krijgen wel een leentoestel voor terug gelukkig.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha ma 7 jan 2013 - 22:03

Smaragdje: Leuk altijd om alles weer uit te zoeken. Ik pak nu al regelmatig de kleertjes die we al hebben om ze weer even te bekijken. En fijn dat de echo goed was alleen jammer dat hij dus niet zo mee werkte. En vervelend als ze zo'n opmerking maken. Ik snap dat nooit. Evil or Very Mad

Caroow: Lijkt mij ook zo leuk! Heb je een foto van het kamertje! Box ziet er mooi uit, mooi plekje!

Jelin: Vervelend dat je zo slecht slaapt! Kun je anders niet nog een uurtje minder gaan werken? En ik heb 15jan de 20 weken echo. Very Happy

Jade: Toch wel spannend hoor. Hoop dat alles straks gewoon goed is met de 30 weken echo!

Sanne: Ik kan mij voorstellen dat je een baalweekend hebt gehad! Vervelend dat je zoveel last hebt van je buik! Maar wel leuk dat je man met een toiletrol naar het hartje kan luisteren!

Mezzoforte: Op welke site staat de foto? En spannend van het huis. Gaat inderdaad de goed kant op! Very Happy

Hier is alles rustig. We hebben de toekomstige babykamer nu leeg. Alleen het laminaat moet er nog uit en dan kunnen we binnenkort met het kamertje beginnen! Ik heb er echt zo'n zin in! En over een week de echo!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Mom-Of-3 ma 7 jan 2013 - 22:29

Hoi meiden,

Caroow, wat leuk dat de box al staat en toch zelf gedaan? Hier staat de box nog niet.

Sanne, heel verstandig dat je gebruik maakt van je gedeeltelijke ziekmelding. Maar blijf goed aan jezelf denken hoor.

Smaragdje, wat fijn dat alles goed is, toch een geruststelling hè?

Jelin, je dochter is dus echt een moedertje, is wel leuk hè? Kan ze straks allemaal helpen

Jade, spannend!!

Mezz, wat goed van het huis zeg. Ik blijf duimen tot het helemaal rond is

Gister weer bij de verloskundige geweest en me vriend was mee, dus dat was wel een keer leuk. De baby ligt echt aan de oppervlakte, ze kon de baby zo pakken als het kon. De baby ligt met hoofdje naar beneden, lijfje links van mij uit gezien en voetjes rechts.
Over 3 weken gaan we de bevalling al bespreken brr krijg daar een beetje de kriebels van. Ik zie toch weer op tegen de bevalling net als bij de tweede. Heb ook geboorteplan meegekregen die ik in moet vullen, ik heb wel een paar dingetjes die ik wil.
De vk moet iedere keer aan de kraamtijd denken van de tweede als ze me ziet zei ze nu ook weer. Hoop ook echt dat we dit keer ook een leukere kraamtijd hebben.
Ze adviseerde me wel om echt 2 à 3 dagen na de bevalling echt rust te houden, dus niet naar beneden maar alleen uit bed om te plassen en douchen. Vanwege me bekken want dan heb ik de helft al gewonnen. Dus dat ga ik dan maar doen.

Ik heb zondag een kopstoot van me dochter op me kaak gehad, gevolg dik, blauw, pijn. Ik had gehoopt dat het met een dag wel weg zou zijn maar helaas.

Vanavond eindelijk naar de therapeut, kijk er gewoon naar uit

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mom-Of-3 ma 7 jan 2013 - 22:31

O ja 4 februari heb ik nog een liggingsecho, had ik niet verwacht want dat was bij de andere 2 niet

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  slaatje ma 7 jan 2013 - 22:48

Ha meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Ben erg vermoeid en heb om die reden ook moeite om alles bij te houden en mee te schrijven. Excuses hiervoor.

Ik heb vanacht heel onrustig geslapen. De baby sliep ook heel weinig en is ook heel onrustig. Verder heb ik nogal last van mijn bovenbuik (baby ligt beneden) en voelt het een beetje alsof er een soort band omheen zit. Toen ik wakker werd was dat gevoel weg, inmiddels krijg ik het gevoel van die band weer terug en de baby blijft ook aan alle kanten bewegen. Heb dit vanacht niet tegen mijn man verteld, maar hem net wel even gebeld met het verzoek zijn telefoon in de buurt te houden. Ik weet dat het eventueel bandenpijn of voorweeen kunnen zijn, maar als dit gevoel van die band nog even blijft aanhouden of erger word, bel ik toch voor de zekerheid even met de vk. Beter een keer te veel dan een keer te weinig bellen.

Ik ga nu weer even plat op bed, beetje tv kijken en ontspannen, wellicht dat dat wat helpt.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jelin ma 7 jan 2013 - 23:46

@ Slaatje.. Hou het in de gaten van die band om je buik en anders echt de vk bellen daarvoor.. Doe het rustig aan hoor!!

@ Mom.. Pff pijnlijk die kopstoot van je dochter. Hopelijk trekt het snel weg. En succes bij de therapeut vandaag. En leuk een liggingsecho... Ja mijn dochter is echt een moedertje.. Mama, ik zorg wel voor de baby. Liggen we samen in bed en dan aait ze mijn buik haha..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen di 8 jan 2013 - 1:41

Band om je buik kan ook samenhangen met hoge bloeddruk volgens mij! Daar vroegen ze bij mij specifiek naar toen mijn bloeddruk een keer hoog was bij de meting in 't ziekenhuis. Toen moest ik ook gelijk bloed prikken en urine controleren. Ik had die band om mijn buik niet, bleek ook vals alarm want half uur later was ie weer goed. Ik zou dus zéker even met de verloskundige bellen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  slaatje di 8 jan 2013 - 1:53

Ik ben inmiddels op het spreekuur geweest. Even controle gehad. Bloeddruk was goed. Baby heel beweegelijk (hoorde ze ook tijdens het luisteren van het hartje) Het drukken op mijn buik was heel gevoelig. Door zijn draaien, schoppen en slaan is mijn baarmoeder geirriteerd en dit veroorzaakt harde buiken. Ik zie nu net een blauwe plek in mijn zij zitten, precies op de plek waar hij zich afzet met zijn voetje. Verder is hij al ingedaald en heb ik dus wat last van indalings/voorweeeen. Kan verder geen kwaad zegt ze, sommige baby's dalen al bij 30 weken in. Het gaat nu dus opeens erg hard. Moet meer rust pakken, dus lig nu weer lekker plat, zo even lekker slapen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha di 8 jan 2013 - 22:14

Doe maar lekker rustig aan dan Slaatje. Hoe bevalt het getrouwde leven?

Ik kreeg gister ineens een hele pijnlijke scheut door mijn tepel. Hebben jullie dat wel eens gehad? Deed echt pijn!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje di 8 jan 2013 - 22:19

Doe ik, ik las net toevallig ergens dat de baby inderdaad heel onrustig kan worden van het indalen. Hij is inmiddels weer een stuk rustiger, hij heeft echter wel meer dan 24 uur liggen draaien schoppen en slaan. Ik ben gister van ellende echt een paar keer in janken uitgebarsten :-)
Het getrouwde leven is eigelijk niet anders dan hoe het hiervoor was. Haha, behalve dan dat ik echt even moet wennen aan mijn nieuwe achternaam en het feit dat mijn vriend mijn man is :-)

Hoe gaat het met jou Sisha? Die pijnlijke steken heb ik ook wel eens gehad, is niet prettig nee.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha di 8 jan 2013 - 22:26

Fijn dat hij weer wat rustiger is!

Met mij gaat het goed. Zit vol spanning af te tellen naar de 20 weken echo. Nog maar 6 dagen! Met werk krijg ik af en toe wel wat last van mijn bekken als het druk is) en dan probeer ik wel wat meer rust te pakken. Ik voel de baby af en toe ook dus dat is ook erg fijn. I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 22:28

@ Slaatje.. Fijn dat alles goed was bij de vk. En wat een druktemaker zeg haha.. Nee 32 weken indalen is niet vroeg hoor. De eerste was ook al met 32 weken ingedaald. Maar kreeg daar ontzettende steken van down under haha.. En dat doet pas zeer. Helaas nu ook weer last van.

@ Shisha.. Gelukkig geen last van steken in mijn tepels. Lijkt me erg pijnlijk.

Zo een rolgordijn halen voor dochters kamer en van het weekend de laatste dingen afwerken en dan kan ze eindelijk in haar kamer jeej.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 di 8 jan 2013 - 22:28

Shisha, nee heb ik nog nooit gehad, was het eenmalig? Ik heb wel eens jeuk eraan.

Slaatje, pak lekker je rust. Wanneer ga je met verlof?

Zo me kleine mannetje is nu zonder luier naar school. Hij was dag en nacht zindelijk, maar door teveel veranderingen tegelijkertijd ( verjaardag, Sinterklaas waar hij heel erg mee bezig was, en naar nieuwe school gaan) heeft echt gezorgd voor een terugslag. Thuis draagt hij geen luier en dat gaat goed, maar naar school deed ik hem een luierbroekje aan want als hij daar in zijn broek zou plassen in het bijzijn van andere kinderen, je weet niet hoe andere kinderen erop reageren. Dus ik heb maandag gesprek gehad met zijn juf en dat was wel fijn. En dus afgesproken dat hij vanochtend zonder luier zou komen en dan gaat ze vaak met hem naar de wc.
Ik hoop zo voor me knul dat het goed gaat want zou het toch sneu vinden en hij vind het ook echt erg. Dus ik duim....

Gisteravond weer bij de therapeut geweest en op het moment was het uiteindelijk wel fijn, maar toen ik daarna op de parkeerplaats liep voelde ik alweer steken en toen ik gisteravond naar bed wilde gaan en opstond van de bank kwam ik amper overeind. Dus eigenlijk was het erger dan voordat ik er was geweest. Ik weet dat het niet beter wordt tot aan de bevalling maar had gehoopt dat het nog wel voor wat verlichting kon zorgen voor even net als eerst, maar dat is dus nu niet het geval en daar baal ik wel van. Maar misschien komt het omdat ik paar weken niet ben geweest, laten we dat dan maar hopen

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Caroow di 8 jan 2013 - 22:30

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik herken de pijnlijke steken! Voelt echt vervelend.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha di 8 jan 2013 - 22:38

Jelin: Fijn dat het kamertje bijna klaar is. Heeft ze er al zin in om daar te gaan slapen?

Mom-of-2: Ja was wel de eerste keer. Kreeg het toen ik moest hoesten. Jeuk heb ik ook wel eens. Ook erg vervelend! Vervelend dat de steken alleen maar erger worden!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 22:45

@ Shisha.. Ze vind het wel allemaal mooi en kijkt elke dag wel ff op de kamer. Maar ze heeft het er nog niet over dat ze daar gaat slapen.

@ Mom.. Fijn dat ze op school helpen met de zindelijkheid. En balen van je bekken. Herken het wel dat het opstaan uit de bank zo pijnlijk kan zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 di 8 jan 2013 - 22:49

Jelin, hij was ook gewoon zindelijk en is in feite ook zindelijk want thuis geeft hij het aan en gaat naar de wc, maar als hij zo'n luierbroekje aanheeft voelt hij dat natuurlijk en plast hij daarin. Zeker fijn dat zijn juf er zo op reageerd en vaak met hem naar de wc gaat.

Wat voor kleur rolgordijn ga je halen?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 23:02

Ow zo hij heeft gewoon ff een terugval. Is niet erg en dat komt wel goed. Toch superfijn dat de juf hem daarbij helpt.

Ik weet nog niet wat voor kleur maar ik neig naar zwart. Er komen verder geen gordijnen, dus het wordt sowieso verduisterend.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 di 8 jan 2013 - 23:06

Ja het is echt een terugval, zijn juf zei ook al dat het goed mogelijk is dat hij straks als ik bevallen ben weer een terugval kan krijgen.

Wat voor is je dochters kamer?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 23:23

Weg

Laatst aangepast door Jelin op wo 23 jan 2013 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 wo 9 jan 2013 - 0:03

Shoot, had ik gereageerd op iedereen, verzend ik hem, sluit de pagina af, blijtkt dat het niet verzonden was..
Dus even uit blote hoofd;

Momof2, er is gister gemanipuleerd aan je bekken, dus normaal dat het nog pijn doet. At moet eerst even wegtrekken. Ik hoop dat je zoontje droog thuis komt.

Smaragdje (toch?), altijd leuk om je boefje weer te zien, ondanks dat ie er niet 'leuk' bij lag

Slaatje, 32 weken alweer. rustig aan he!

Verder weet ik het niet meer..
Her gaat hetwel wat beter. Voel mn buik nog wel sneller, maar voel mn kindje ook weer normaal. Gister verjaardag van mn gevoerd, dat is wel druk. En ik kan niet gaan zitten als ik zie dat er lege glazen zijn.. Maar de 3d foto's vond iedereen leuk om te zien!
En ons kindje had ook nog een leuke verassing voor mn man; op zn verjaardag liet hij zich aan mn man voelen I love you Eindelijk
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  mezzoforte wo 9 jan 2013 - 1:03

Smaragdje, wat fijn dat de echo goed was en dat de niertjes er goed uitzagen.

Jelin, thanks voor de tip m.b.t. foto's, ik zal het zodra ik tijd heb eens proberen.

Shisha, ik had het geprobeerd via imageshack ofzo (via het forum ergens op geklikt i ieder geval :P), maar ik ga er dus nog later naar kijken. Wat leuk over een week de echo! Spannend he Very Happy

Mom-of-2, ik hoop ook voor je dat het goed gaat met je zoon op school.Had je bij je eerdere zwangerschappen ook al zoveel last van pijn/steken e.d.?

Slaatje, mooie foto smile Lijkt me wel heftig als je er zelfs blauwe plekken van krijgt. Nog een beetje goed kunnen uitrusten?

Met mij gaat het verder wel goed, gisteren wel beetje gestresst omdat ik notaris moest gaan uitzoeken en wat dingen moest opzoeken voor onze afspraak met hypotheker vanavond. Morgenochtend koopcontract tekenenen, heb ik zoveel zin in!!!!!!!!Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Caroow do 10 jan 2013 - 2:20

Ik kom even onze babykamer showen Very Happy

Geen kamer, wel leuk.. De box
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1119_zps51fb50f0

De kast
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1137_zpsb136387e
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1136_zpsfdafac94

De commode
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1138_zpsb827fa17

En z'n bedje
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1139_zps8f62010c
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1142_zps1eb27145
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 15 IMAG1143_zps985805f0
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin do 10 jan 2013 - 3:58

@ Caroow.. Mooi foto's en wat veel blauw :P haha..

Hoe gaat het hier verder?

Hier weer onrustig geslapen en veel wakker. Maar vanmiddag toch nog een dutje gedaan. Auto moest naar de garage. Slot moest vervangen worden. Straks weer werken. Moet naar een ander restaurant voor training voor een belangrijke wedstrijd. Dus in de gaten houden en tips geven.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 10 jan 2013 - 4:12

Bij ons is de box en kinderwagen ook geleverd:D staan nu veel dozen in de kamer, heeft de papa ook wat te doen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud