Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Smaragdje wo 2 jan 2013 - 3:01

Vanuit hier ook nog de beste wensen!

Zo, net vanalles opgehangen op J zijn kamer. Maandag de kerstdozen daar weg en dan kan hij bijna over!

@ Blondje, wij hebben geproost met Jip en Janneke Very Happy Leuk een jongen erbij! Fijn dat alles goed was.

@ Mezzoforte, we zien de foto wel een keer verschijnen ;-) Spannend van het huis. Ben benieuwd of ze het bod accepteren.

@ Sanne, al begonnen met de aankleding?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jelin wo 2 jan 2013 - 4:07

Vanuit hier ook de beste wensen..

@ Mezzo.. Spannend. Hopelijk wordt het bod geaccepteerd!!

@ Blondje.. Leuk een jongen!!

@ Smaragje.. Begint al op te schieten met J. kamer.

Hier ligt inmiddels het laminaat erin op mijn dochters kamer. Nu nog verven, maar gaan van het weekend weer verder. Gisteren de kerstspullen allemaal opgeruimd. Had beetje last van nesteldrang geloof ik haha.. Man heeft gisteren de box neer gezet zodat onze pup kan wennen en dochter ook.. Die had er vanmorgen van haar knuffel ingelegd.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 wo 2 jan 2013 - 9:45

Iedereen nog een gelukkig nieuw-mama-jaar!
Oud en nieuw was gezellig, waren bij vrienden. Niet laat gemaakt, want dat trek ik niet meer, en moest de volgende dag werken. MAn is het nieuwe jaar ook goed begonnen, al kotsend. Een vette oliebol in combi met drank ging niet goed.

Pompoen, hoe is t nu met je? Zeker nav. 2e x?

Mezzoforte, ik ben ook benieuwd naar buikfoto. En spannend van je bod!

Blondje, een jongetje! En nog belangrijker; fijn dat alles goe was!

Smaragdje, hebben verder niks meer aan het kamertje gedaan. Mrgen of overmrgen hopenlijk naar de babydump! En op zoek naar gordijnen.

Jelin, leuk de box er al in. De onze zou eigenlijk de 8e geleverd worden, maar dan moet ik werken. Nu mss d 14e.

Vandaag ook weer controle vk, alles was goed. Was nu niet zoveel aangekomen als de vorige keer Laughing
Ook meteen weer wat ngerustheid weggenomen. Zo had ik wat last van mn buik, maar alles is dus goed. En dat ik mn kindje te pas en te onpas voel en voor mn gevoel nog niet reageert op handen oid was ook normaal.
Hoe is de gevoeligheid van de borsten? Die van mij zijn helemaal niet meer gevoelig, maar ook dit was normaal. Nu alleen nog opgeven voor een infoavond mbt borstvoeding.

Mrgen alweer precies 6 maanden! Hebben ook gesprek met gastouderbureau.
En vrijdag pretecho :cheering:
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 10:36

Hoihoi, ik reageer even kort hoor.

Ik ben snipverkouden aan het worden, dat is balen want met hoesten of keelpijn mag ik niet bij mijn man langs! En ik heb dus behoorlijk keelpijn en begin een beetje te hoesten...zucht!

Wat de rest betreft, ik ben nog erg onrustig, heel waakzaam 's nachts en heb moeite me dan te ontspannen. Verder ben ik door die tweede keer niet opnieuw zo geschrokken als de eerste keer, 't is me nu gewoon echt duidelijk, ik heb tijd nodig en er moet absoluut het een en ander gebeuren voor ik terug naar huis ga. Maar goed, mijn kat mag voorlopig bij mijn zusje logeren en ik hoef bij mijn ouders ook net gauw weer weg. Het is alleen vreselijk onhandig want ik kan mijn auto hier niet parkeren (betaald parkeren) en ik heb allemaal afspraken in mijn eigen woonplaats (45 min rijden). En met het ov lukt me fysiek nauwelijks meer omdat mijn bekkenklachten zo toegenomen zijn.

Vrijdag weer controle en voorlichting op de afdeling verloskunde, heb nu wel weer enorm veel harde buiken. Hopen dus dat de baarmoederhals nog steeds keurig gesloten is.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha wo 2 jan 2013 - 22:14

Mezzo: Spannend!

Blondje: Fijn dat alles goed is en wat leuk dat jullie een jongetje krijgen!

Jelin: Schiet bij jullie al lekker op met het kamertje! Ik kan niet wachten tot we hier kunnen beginnen.

Sanne: Al weer 6 maanden? Gaat echt snel! En fijn dat alles goed is.

Pompoen: Ik vind het allemaal zo erg voor je meid. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt zodat je i.i.g. wel bij je man langs kan. Is er nog niks over bekent wanneer hij naar huis kan? *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mezzoforte wo 2 jan 2013 - 22:24

Blondje, leuk dat jullie een jongen krijgen. Wij moeten de naam ook nog bedenken, ik vind het erg lastig.

Sanne, mooi dat de controle bij VK verder goed was.

Pompoen, een hele dikke knuffel voor jou hug

We hebben een tegenbod gekregen van 160K, 2000 gezakt in prijs dus. Makelaar kwam met blabla verhaal dat huis recent nog met 13K in vraagprijs verlaagd was (cf. internet 1,5 maand terug ongeveer) en dat er niet veel ruimte meer was, maar verkoopster wel graag in onderhandeling ging met ons(...). Makelaar probeert er natuurlijk ook zoveel mogelijk uit te halen voor verkoper. Heb gezegd aan de telefoon dat we het zouden evalueren en dat ze vanzelf onze reactie zouden horen. Dus zojuist een tegenbod gedaan van 153,5K, ben benieuwd wat voor reactie daarop gaat komen. Ik wil max. 157K voor het huis betalen in principe dus er is nog onderhandelingsruimte. Makelaar zei overigens ook nog dat ze de verwachting had er wel uit te komen met ons laughcry (tja wij laten misschien wel zien dat we het huis graag willen door snel weer een tegenbod te doen, maar zij komen binnen 3 uur na ons bod met dit verhaal, zij willen ook gewoon graag af van dit huis)
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 23:29

Hij mag ineens naar huis! Maar goed vandaag lukt toch niet. Word morgen of zaterdagmorgen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 23:30

Mezzo, klinkt alsof jullie er wel uit gaan komen, stel ze willen niet verder zakken dan 158, zou je het dan wel doen uiteindelijk? Of ketsen jullie het dan echt af?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha wo 2 jan 2013 - 23:36

Wat fijn Pompoen!

Ik ben benieuwd Mezzo. Hopleijk is het snel rond!

Ik krijg trouwens wel steeds meer last van mijn bekken. Vooral met werken. Ik moet echt ieder uur wel even gaan zitten. En ik heb steeds van die pijnscheuten die door mijn bil schieten. Question
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 2 jan 2013 - 23:55

Ow pompoen, wat een aangename verassing! Eerst mag je er niet heen omdat je verkouden bent, nu mag ie naar huis. Toch wel een goed begin van 2013;)

Mezzo, klinkt hoopvol

Shisha, rustig aan! Zei de vk gister ook tegen mij, anders kan het zijn dat je over 2-3 weken helemaal klaar bent
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 2 jan 2013 - 23:58

Ik doe het ook wel rustig aan. Mag van mijn man helemaal niks meer in huis doen momenteel. Wel moeilijk haha. Hij heeft gister de kamer die de babykamer wordt helemaal leeggehaald en het huishouden gedaan. I love you
Op het werk ga ik ook regelmatig even zitten en de zware mensen doe ik nu samen i.p.v. alleen. Ik vind de avonddienst op dit moment wel prettig. Dan is de drukte wat meer verspreid. Na een ochtenddienst in de zorg ben ik echt gesloopt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 3 jan 2013 - 0:26

Zo, hallo laatste trimester Very Happy

@ Shisha, wat fijn dat je man veel doet!

@ Pompoen, wat fijn dat hij naar huis mag!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 3 jan 2013 - 0:33

Hihi shisha, Mn man neemt hier nog weinig over. Ook al is hij gister mee geweest naar de vk. Nou vooruit, als ik de kerstspullen deed opruimen, deed hij de dozen van de zolder halen én weernaar boven (en ondertussen is ie aan het rommelen in de garage).
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte do 3 jan 2013 - 0:44

Pompoen goed nieuws van je man!!! Man wilde het meteen voor 162 kopen laughcry Ik ben wat zakelijker wat dat betreft, en vindt het hele spelletje van bieden wel interessant, zou het niet laten stuklopen als het 158 wordt en niet lager. Maar verkoopster wil gewoon ook graag van huis af, staat tenslotte al meer dan 2 jaar te koop, en we zullen zien waar het eindigt. Ik zie het wel goedkomen uiteindelijk, maar wil er zoveel mogelijk uithalen. Als alles rondkomt kunnen we zo'n 3 weken voor de uitgerekende datum verhuizen, wordt ook nog leuk Wink

Shisha, wat vervelend van die pijnscheuten zeg Sad
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Caroow do 3 jan 2013 - 7:53

Dames, ik lees elke dag trouw mee, maar dat doe ik op mijn telefoon en dat reageert zo vervelend.. Ik vind het wel heel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!

Pompoen:
Ik heb zo vreselijk met je te doen, heb het er al een aantal keer met mijn vriend over gehad, ik blijf er maar aan denken. Ik las dat je man morgen naar huis mag? Hopelijk voelt hij zich ook snel goed en voelen jullie je allebei veilig thuis.

Mezzoforte:
Spannend dat je een huis gaat kopen! Wij willen voordat we een tweede krijgen ook een huis kopen, maar we zijn nu ontzettend verwend met ons nieuwbouwhuis, dus dat wordt nog lastig. Ga je in je oude huis wel helemaal uitpakken met een babykamer? Of alleen bij jullie op de slaapkamer?
Dat je nu pas positiekleding aan hebt joh, ik had het met 12 weken al aan. Grappig hoe dat zo kan verschillen.

Mom of 2:
Je babykamer klinkt leuk! Heb je ook foto? Ik ben benieuwd! Hoe gaat het met de pijn? Vervelend dat je zoveel last hebt! Wanneer ga je je naam veranderen? Mom of 3 wordt het nu he smile

Jelin:
Hoe gaat het met jou? Ik ben benieuwd naar je kamers, ik wil foto's zien angel

Smaragdje:
Waarom moet je een echo van de niertjes? En wanneer had je die, komende dinsdag? Succes alvast! Wel leuk, weer eventjes kijken.

Shisha:
Heb jij al bijna de 20weken echo?

Blondje1313:
Leuk he, een jongen! Ik had ook de voorkeur voor een jongen, en ben nu ook al helemaal trots op mijn blauwe kamertje.

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, anders is het de schuld van mijn dementie angel

Wij hebben vandaag de 2 muren geverfd die we wilden, we hebben nu 1 muur wit, 1 muur Nemo behang en 2 muren lichtblauw. Het was echt leuk om te doen en snel klaar. Zaterdag gaan we de meubeltjes ophalen en in elkaar zetten en dan kan ik de kleertjes gaan wassen en de laatste dingen kopen. Woensdag ga ik een dagje shoppen met een vriendin in Groningen, dan kan ik de laatste dingen nog even bij elkaar shoppen. Het wordt steeds echter! De box zetten we volgende week ook al neer Embarassed De kerstboom is er dan uit en dan lijkt het zo leeg, dan hebben we gelijk opvulling.

Wanneer moet je eigenlijk een vluchttas klaarzetten? Dat vroeg mijn vriend en ik weet het helemaal niet.

Weten jullie al wat het eerste pakje wordt van de baby? Ik weet het nog niet, vind het echt lastig!

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  mezzoforte do 3 jan 2013 - 8:11

Caroow, dat lijkt me wel relaxt ja een nieuwbouwhuis. Misschien iets voor ons in de toekomst Wink We hadden in principe nog een kamer over, hebben met wat spullen lopen schuiven en goed opgeruimd (scheelt weer met verhuizen nu we veel 'troep' weggegooid hebben), en afgelopen weekend babymeubels gekocht en neergezet. Aan de kamer zelf verder niks veranderd. Kijk, stel dat we dit huis kopen, zou het natuurlijk kunnen gebeuren dat de baby te vroeg komt, en dan wil ik gewoon dat alles wel klaarstaat voor het geval dat smile Ja verschilt zeker met positiekleding, vind het wel leuk nu zo'n spijkerbroek te dragen met zo'n band die mooi over mijn buik zit, ziet er mooi uit vind ik Very Happy

Leuk dat jullie lekker geklust hebben voor de babykamer, en dat de babymeubels er ook bijna zijn. Staat zo leuk als je die meubels eenmaal hebt staan vind ik. Vanaf wanneer je een vluchttas moet hebben klaarstaan weet ik eigenlijk ook niet.

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 3 jan 2013 - 8:26

Zo, de kerstspullen zijn opgeruimd. Die mag mijn man een dezer dagen naar zolder brengen. Wat is het dan weer leeg. Ga nu eerst al het speelgoed wat hier rondslingert opruimen...is nog maar de tweede keer vandaag. Heb geen rust in mij vandaag volgens mij.

@ Caroow, hij had met de 20 weken echo teverl vocht in zijn niertjes. Dinsdag gaan ze kijken of dit nu.goed is. Leuk dat het kamertje zo opschiet! Vorige keer had ik mijn vluchttas volgens mij met 36/37 weken klaar staan. Daarvoor voegde ik steeds wat toe of haalde ik er wat uit (dat deed ik daarna trouwens ook nog volgens mij).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl do 3 jan 2013 - 9:25

Dag dames,

Allemaal een super 2013 gewenst!
Heb al tijden niet meer gereageerd hier, sorry daarvoor. Ik ben s'avonds over het algemeen zo moe dat ik na het lezen op het forum geen puf meer heb om te schrijven.

De zwangerschap gaat opzich prima, maar het is toch wel zwaarder met een kleintje rondlopen. Ik heb ook op en af enorme last van mijn bekken. Heel raar ene week heb ik er super last van andere week bijna niet. Deze week heb ik er weer veel last van, zal ook wel komen omdat we aan het klussen zijn om alle slaapkamers op tijd af te hebben.
Onze kamer is nu af en de werkkamer van mijn man ook, moest ook wel want hij moest gisteren weer werken. Nu de zooi op de oude werkkamer opruimen en dan kunnen we daar D's kamer van maken. Aan de baby kamer hoeft eigenlijk niks te gebeuren, alleen het ledikantje er weer in als D's bed eruit is.

Ik heb alles meegelezen maar ben het meeste weer vergeten ( sorry)
Ik wil wel pompoen even een dikke knuffel geven *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 699888jeetje meid wat jullie toch allemaal moeten doorstaan. Ik lees net dat je man snel naar huis mag, hoe voel je je daar bij? Wel lekker denk ik om hem weer dichtbij te hebben, maar ook spannend lijkt me? Hopelijk komt er vanaf nu alleen nog maar goed nieuws vanaf jullie kant.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Mom-Of-3 do 3 jan 2013 - 9:49

Allereerst allemaal gelukkig nieuwjaar!!

Pompoen, wat een goed nieuws dat je man naar huis mag!!!

Mezz, spannend hoor. Hopelijk gaan ze op het bod in

Blondje, wat fijn dat alles goed is , en een jongen leuk hoor.

Jelin, het schiet dus al op met de kamers, fijn is dat hè?

Smaragdje, wanneer is de echo? Spannend.

Shisha, hoe gaat het met jou?

Caroow, haha ja me naam veranderen moet eigenlijk wel hè? Klinkt leuk het kamertje. Ja heb wel foto maar het moet nog aangekleed worden. Dus bij jou zit de kleine ook hoog las ik, ik had al in je topic gereageerd. Hier ook last van.

Zo hier zijn de kerstspullen weg, heb ik op nieuwjaarsdag al gedaan was het wel zat. Dus over paar weken kan de box neergezet worden.
En torn nog op zolder bezig geweest. Ik kon s'avonds niet meer op of neer, wat had ik een pijn in me bekken niet normaal, kon echt wel janken. Nu gaat het wel weer wat beter maar dinsdag mag ik weer naar de therapeut.

Trouwens dames de pampers zijn in de aanbieding bij de kruidvat, 3 pakken voor 25 euro dus ik heb 3 pakken voor de baby gekocht.

Over de vluchttas, die ben ik vorige keren met 37 weken klaar gaan zetten.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Smaragdje do 3 jan 2013 - 22:05

Net bij de vk geweest en weer goedgekeurd. Ukjepuk lag weer met zijn bolletje omlaag en zat flink te schoppen toen ze het hartje wilde luisteren. Ze vond dat hij goed groeide, dus dat is mooi.

@ Mom-of-2, die echo is dinsdag. Kan ik gelijk mijn mannetje weer zien smile Pas wel op met joiw bekken hé.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 3 jan 2013 - 22:26

Haha nou mijn man doet wel wat meer nu maar helaas niet alles. Ik word helemaal kriebelig omdat ik het rommelig vind hier maar vandaag ben ik vrij dus ga ik maar rustig aan een paar lichte dingen in huis doen.

Caroow: Schiet lekker op het kamertje! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. (inc zoon natuurlijk Very Happy) 20 weken echo hebben we de 15e!

Mezzo: Al weer reactie gehad?

Vancity: Bij mij is het ook heel wisselend met mijn bekken. Ik heb er deze week ook veel last van. Misschien inderdaad vanwege de drukte.

Mom-of-2: Verder gaat het hier wel goed! Vandaag een dagje vrij dus rommel lekker een beetje aan. En doe jij maar rustig aan met je bekken. Hoe moeilijk dat ook is. Wink

Smaragdje: Fijn dat alles goed is!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 4 jan 2013 - 2:28

Zo, net mijn kraampakket binnen. De gebruiksspullen en dezelfde knuffel als vorige keer. Alleen nu zit er nog een voorleesboekje in (zetje zebra krijgt een zusje), dat is opzich wel leuk om met mijn zoontje te lezen.

Nu nog even proberen ruim een half uurtje slaap te pakken, voor ik mijn zoontje wek om naar de huisarts te gaan. Hopelijk kan ik dan dag zeggen tegen mijn hoofdpijn smile

* nou, slapen heeft ook niet geholpen. Nu ook nog last van mijn spieren en knie, aangezien ik over iets van speelgoed onderuit ging...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 4:59

Vanmorgen pretecho gehad, ik ben helemaal verliefd I love you hij lag veel met zn handje voor zn ezichtje, zo líef! En zo grappig om t gezichtje te zien. Maar kunnen nog niet goed zeggen op wie hij lijkt, lijkt van allebei wel íets te hebben. Hij was net iets groter dan ie zu moeten zijn, dus helemaal prima. Was wel even verleidelijk om toch te vragen naar t geslacht angel kan niet wachten tot over een week of 13!
Daarna nog naar babydump, hebben niet gek veel gekocht want we kwamen er niet uit:) nu ga ik wel een keer met ons mam!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte vr 4 jan 2013 - 5:32

Smaragdje, altijd weer fijn hoe leeg je huis is als je even echt goed opgeruimd hebt. Misschien een domme vraag, maar wat heeft het evt. voor gevolgen als er teveel vocht in de niertjes zit? Mooi dat je weer goedgekeurd was door VK.

Vancity_girl, ik herken de moeheid hoor, geen sorry zeggen, ik heb de ene keer ook meer puf te reageren dan de andere keer. Fijn dat je zwangerschap over het algemeen prima gaat, lijkt me inderdaad zwaarder als je nog een kindje hebt rondlopen, daar kan ik me nu nog niet echt een voorstelling van maken. Lekker bezig met de kamers lees ik ook, dus jullie liggen prima op schema toch? Wink

Mom-of-2, n.a.v. je opmerking over Pampers in de aanbieding, heb ik een vraag aan alle dames die al moeder zijn. Maakt het met luiers echt uit of je een bepaald merk koopt? Ik zag dat luiers redelijk prijzig zijn, dus vroeg me af wat jullie ervaringen zijn en of jullie hiervoor nog tips hebben.

Shisha, beetje genoten van je vrije dag?

Sanne, wat leuk zeg van die echo smile Wij gaan geen pretecho doen, lijkt me op zich ook wel leuk, maar hebben als ons geld nu echt hard nodig voor andere dingen.

Update m.b.t. het huis. Wij hadden ons bod verhoogd naar 155, makelaar kwam met tegenbod van 158 omdat verkoopster het huis onder hypotheekwaarde moet verkopen kon ze niet meer zakken beweerde ze... laughcry Ach ja, het blijft een blufspelletje. Tja, dus ik heb maar gezegd dat ik nog wilde middelen, dus op 156,5, maar dat het daarna echt ophoudt en wij dan verder gaan kijken. Verrassend snel daarna kreeg ik al een mail van de makelaar dat ze de eigenaresse niet kon bereiken telefonisch, en het onderweg naar huis nog eens ging proberen en als dat lukt en er nieuws was zou ze het laten weten. Dus weer even afwachten, wordt waarschijnlijk na het weekend dat we wat horen. Wel spannend zo. Als het bod geaccepteerd wordt hebben we binnen 1 week toch even snel 5.500 euro "verdiend", terwijl het huis 1,5 maand terug nog 13.000 euro in prijs gezakt is.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Mom-Of-3 vr 4 jan 2013 - 6:11

Mezz, spannend met het huis zeg. Je pakt het goed aan zo. Omhoog kan altijd nog.
Over de luiers, ik gebruik in het begin de pampers new baby, heb ik bij alledrie gedaan. Heb toen bij me dochter geloof ik ook kruidvat geprobeerd maar ik vond dat niks. Als de baby wat groter is zal ik net zoals bij me dochter overdag kruidvat gebruiken ( in grotere maat zijn ze wel goed) en s'nachts pampers.

Smaragdje, spannend de echo. En fijn dat alles goed was bij de vk.

Shisha, en lekker rustig aan gedaan vandaag?

Sanne, wat leuk een pretecho, heb je er ook een dvd bij kan je het samen nog eens terugkijken is wel leuk.

Vc, dat geeft toch niet? Je heb er tenslotte ook al 1 rondlopen en dan moet je wel doorgaan. Doe lekker rustig aan

Pompoen, en mocht je man vandaag naar huis of toch morgen?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende