Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen do 27 dec 2012 - 22:49

Spannend Mezzo!

Ik heb verder niet zo veel te melden Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade do 27 dec 2012 - 23:23

Spannend zeg Mezzo! Ben benieuwd.

Hier moeten we ook nog beginnen met de babykamer. Onze dochter heeft ook nog nauwelijks kleertjes, maar dat komt vast goed!

Ik ga vandaag nog even de stad in om een beetje rond te snuffelen naar babyspulletjes. Ik vind vast wel leuke dingen! Haha

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jelin vr 28 dec 2012 - 1:19

@ Mezzo.. Spannend..

Pff zit er ff helemaal door heen. Net ff flink zitten janken en mijn spullen door de kamer gegooid. Nu hopen op een beter humeur haha..

Ik zat te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis voor een groei echo. Vk had dat namelijk gezegd en als ze gisteren niet gebeld hadden, moest ik contact met haar opnemen. Dus vanmorgen gebeld en ze zou er achter aan gaan. Valt er net een brief binnen met een afspraak voor een echo en een controle afspraak. Moet ik daar weer achter aan bellen omdat ik op dat tijdstip helemaal niet kan. Heb een schoolgaande dochter en precies op de tijd dat ik haar weg moet brengen plannen ze de afspraak. En controle afspraak stond anderhalf uur later in gepland. Heb dus gebeld en controle afspraak komt te vervallen, omdat dit niet nodig is en afspraak van de echo een dag later op een schappelijk tijdstip ingepland. Ik word daar echt moe van. Gelukkig nu geregeld, maar nu weer met 36 weken weer een echo. Ben benieuwd hoe dat weer gaat.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  sanne-84 vr 28 dec 2012 - 3:14

Momof2, ik was van t behangen. Gelukkig valt de schade wel mee na een dag. En man is zn bui altijd al snel vergeten, maar ik niet haha. Gelukkig hebben we nog een goede 2e kerstdag gehad hoor. Maar behang komt er nooit meer in aldus man

Jelin, fijn dat de babykamer al ver af is.
Wat een gedoe rondom de echo. Gelukkig is het nu weer rond!

Mezzo, heb je al een bod gedaan?

Kamertje vordert flink:) motief van behang is mooi:d kast staat al. Man moet nog klein stukje plint en dan kan ik poetsen. Dan de commode en ledikant erin en klaar:d en dan kunnen we verder shoppen! Heb vandaag nog wat leuke dingen gezien. Maar man moet maar mee haha.
Met kerst nog een leuk rompertje gekregen van schoonmoeder; 'als mama en papa nee zeggen dan kom maar naar oma'
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  mezzoforte vr 28 dec 2012 - 9:42

Pompoen, is zeker spannend. Hoe gaat het nu met jou en je man? (volg het topic van je zoveel mogelijk hoor)

Jade, nog alle tijd voor de babykamer toch? Wink

Jelin, wat een gedoe met die afspraken zeg. Gelukkig is nu alles weer geregeld.

Sanne, mooi dat het kamertje flink vordert! En leuk van het rompertje haha Very Happy Nog geen bod gedaan, had vandaag per e-mail wat vragen gestuurd die we nog hadden nadat we de bezichtiging voor onszelf geëvalueerd hadden en de brochure in detail doorgenomen. Makelaarskantoor is nu tot 2 januari dicht, en gaan de komende dagen rustig nadenken over wat we willen bieden op dit huis.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Shisha vr 28 dec 2012 - 21:30

Wat een gedoe zeg Jelin. Gelukkig is het nu geregeld.

Ik ben erg benieuwd naar het kamertje Sanne. Plaats je een foto als het af is?

Wat spannend Mezzoforte!

Ik heb 15 januari de 20 weken echo. Ik kon helaas niet eerder komen. Had zelf gehoopt in de eerste week van januari maar nu moeten we toch nog wat langer geduld hebben. En we wilden dus eigenlijk het weekend van 12 januari met het kamertje beginnen maar dat moet dus ook nog even wachten dan.
Maar ik wil nu zo graag weten wat het wordt! Ik ben zo nieuwschierig! bounce
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 za 29 dec 2012 - 9:03

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 534418_2643156294337_1754176393_n

hierboven het behang van onze babykamer. ben nog steeds blij met het motief! dit zit op 1 muur. de andere muur blijft wit, met daarop een tekst, en wil er dan enkele bloemen/vogels van het behang bij plakken.
alleen loop ik nu helemaal over van onrust over wat ik verder wil etc, vooral qua assocaires (bijv kleur van dekentje/badcape/aankleedkussen/tekst op muur) ik ben iemand die als ze iets in haar hoofd heeft, dit ook meteen gedaan moet hebben. en nu het kamertje al een eind gevborderd is, moet de rest ook meteen af.. dacht eerst bruin, maar ben nu ook bezig geweest om verschillende dingen (badcape, monddoekjes etc) in prijs te vergelijken (jaja bezigeheidstherapie, moet voor mn gevoel er iig iets aan doen) en zag toen dat er ook assocaires in fuchsia/turquoise is. dus nog ff nadenken en zo ja, dan alles in wit aanschaffen (weten het geslacht en dus de kleur pas na de geboorte)

mezzoforte, je houdt het zo idd even spannend. maar je hebt wel de tijd om er nog eens rustig over na te denke

haha shisha, het is zo de 15e;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 29 dec 2012 - 9:17

Mooi behang Sanne!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen za 29 dec 2012 - 9:38

@sanne, wauw, mooi behang hoor! Wij houden de kamer vrij neutraal, gebroken wit met donkerrood.

@shisha, ik kon op een gegeven moment zó niet meer wachten dat ik toch besloten heb toen een geslachtsbepalende echo te doen. Was 35 euro en ik wilde ook gewoon zo graag het kindje weer zien. Op die dag begon alle ellende, dus heb dat toen zonder mijn man gedaan, maar t was gewoon toch superfijn. En die foto van ons kindje toen hangt nog steeds boven zijn bed in het ziekenhuis!

@mezzo, ben benieuwd wat t gaat worden. Willen jullie dan nog voor de bevalling verhuizen?

Nou, hier wederom crisis. Ingebroken gisteren dus dat levert weer een heleboel spanning op (zie topic in huisje, boompje, beestje). Kreeg ook gelijk een enorme lading harde buiken gisterenavond en eigenlijk de hele nacht. Is nu gelukkig wel weer iets rustiger daarbinnen. En ik ook weer wat meer, hopelijk schrik ik vannacht niet meer van elk geluidje en kan ik een beetje slapen.

Ik ben bij mijn ouders en laat me maar een beetje vertroetelen. Ondertussen trapt mijn kind zich ongans, trampoline springen op mijn blaas of een potje rugby, niets is 'm teveel! In ieder geval had ik vannacht gezelschap. Ik hoop echt zo dat hij er niet teveel van mee krijgt, van al die stress, ik vind het gewoon sneu voor 'm dat hij die stress en onrust moet 'meemaken'. Ik probeer wel af en toe geruststellend tegen hem te praten, hopelijk helpt dat.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin za 29 dec 2012 - 9:45

@ Sanne.. mooi behang..

@ Pompoen.. Jeetje wat zal je geschrokken zijn. Het zit jullie echt niet mee.. Ik hoop dat a
jullie nu alle ellende wel hebben gehad nu.

@ Shisha.. Heb de 15e ook een echo alleen een groei echo.. Ik hoop op een mooi verjaardagscadeau..

Hier gaat het zo zon gangetje. Werken gaat goed gelukkig als ik maar op tijd rust neem. Verder vaan het verven op dochters kamer. Begint op te schieten. Morgen laminaat leggen en dan is die kamer ook ver af.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 29 dec 2012 - 9:47

Pfff....pompoen, wat moet jij deze zwangetschap nog meer op je bordje krijgen.....
Hopelijk lukt het een beetje om te slapen! Laat je maar lekker vertroetelen hoor!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 za 29 dec 2012 - 10:00

Tnx voor de complimenten!

Pompoen, ik ha dat topic ook al gelezen. Verteld tegen mn man die altijd nuchter reageert, die zei nu ook, sow.. Ik hoop dat het hierbij blijft, en dat je nu eindelijk eens normaal mag gaan genieten!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte za 29 dec 2012 - 20:22

Shisha, wordt zeker spannend zo!!

Sanne, wat een leuk behang! Waar heb je dat vandaan? (wellicht dat als we dat huis kopen er toch wat aan kamertje gedaan gaat worden Wink Dus moet even informeren waar leuke dingen te verkrijgen zijn)

Pompoen, voor of na bevalling verhuizen zijn we het nog niet helemaal over eens :P Ik wil nog even wat dingen uitrekenen m.b.t. financiën voordat we een bod gaan uitbrengen. We zitten nl. wel vast aan huurcontract tot eind juni, dus overdracht net na de bevalling zou wel weer wat geld schelen. Aan de andere kant, aan huis zelf hoeven we in principe niks te doen. Ja, wellicht wat muren die je in een ander kleurtje wilt hebben maar zelfs dat hoeft van mijn niet meteen. Mocht het wat worden eerst lekker daar wonen de rest komt later wel (m.u.v. dat we evt. wel wat aan babykamer zouden doen dan). Ik had je andere topic al gezien en gereageerd, ben je er al achter of er echt waardevolle dingen missen? Vind het verschrikkelijk voor je hug

All, ik heb gisteren even geshopt en mijn eerste positiekleding gekocht, ben er helemaal blij mee. Wat zitten die broeken relaxt, heb mooie spijkerbroeken bij de H&M gescoord Very Happy En een leuk rompertje daar van de Rolling Stones, man weer blij mee gemaakt :P

Aanvulling: straks echt eindelijk shoppen bij IKEA, babymeubels kopen!! (ledikantje, commode/kast en kledingkast van hensvik serie, nog een badje, matrasje etc.) Dan hebben we in ieder geval de belangrijkste dingen gekocht Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Mom-Of-3 za 29 dec 2012 - 21:28

Sanne, wat een leuk behang zeg! Weet je al waar je het mee gaat combineren?

Pompoen, jeetje hoeveel ellende kan een mens hebben in zo'n korte tijd. Dus je bent nu bij je ouders? Je heb groot gelijk laat je maar even lekker vertroetelen.

Shisha, spannend!!

Mezz, leuk shoppen vandaag. Gaan jullie het ook vandaag in elkaar zetten?

Jelin, fijn dat de kamer opschiet. Jullie moeten dus ook 2 kamers doen.

Oooooh wat heb ik toch een pijn aan me been en bekken. Gister nog naar de prenatal geweest, nog wat sokjes, spuugdoekjes, hydrofielluiers enz gekocht. Zo kunnen we steeds meer van het lijstje afstrepen.
Hier is de babykamer zacht grijs met roze. We hebben 1 muur zacht grijs gedaan en de aankleding grijs en roze en we hebben hoogglans witte meubeltjes.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sanne-84 za 29 dec 2012 - 22:23

Mezzoforte, we hebben dat gehaald bij kleurmijninterieur. Had er nog nooit van gehoord. Eerst waren we naar de praxis etc gegaan, maar zat voor ons niet echt wat tussen. Toen kwamen we langs dat zaakje en dat bleek nog niet eens diurder te zijn (had ik wel gedacht).
Shop ze vanmiddag! Maar volgens mij weet je al precies wat je wil!

Momof2, ik weet nog niet of ik voor bruin ga of blauw/rose. De ene keer denk ik dat bruin rustiger is, de andere keer neig ik naar gekleurd omdat dat wat vrolijker is (jaja ben vanacht al een paar keer wakker geweest). Vanmiddag gaan ze het bedje en commode (hoogglans wit) erin zetten, misschien dat ik dan iets meer weet (of mn man de knoop laat doorhakken).
Vervelend dat je last hebt van je bekken. Ik merkte gister ook dat en het kamertje poetsen en even naar de prenatal (de blije doos ophalen!) en nog even naar net dorp toch ook wel daarna een pauze vergt..
Grijs met rose is ook mooi
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin za 29 dec 2012 - 22:49

@ Mezzo.. Heb ook het ledikantje van hensvik gekocht. En den box bij prenstal voor 99 euro. Was een leuke aanbieding..

@ Mom.. Balen dat je veel last hebt van je bekken. Rustig aan blijven doen. Wij moesten heel de bovenverdiepinb verbouwen helaas. Hadden maar 2 slaapkamers waarvan 1 grote. Daar zijn nu 2 kamertjes van gemaakt en wij gaan naar de kamer van dochter. Slapen nu tijdelijk op de babykamer haha..

@ Sanne...Moeilijk hoor voor de kleur. Ik zou het verder rustig houden qua kleur.

Zo vanmiddag denk ik ff naar het centrum. Die is open geloof ik. De laatste babyspullen halen en dan is dat ook weer klaar. Ineens moet alles zo snel mogelijk af haha. Bijna alleen maar verzorgingsproducten nodig en wat nieuwe lakentjes.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 29 dec 2012 - 22:53

Nou heb al iets beter geslapen, in ieder geval rustiger.

@mezzo, vergis je niet hoor, niet schilderen is meestal geen optie. Met alle meubels er in ziet het er vaak keurig uit, maar als het leeg is valt dat meestal heel erg tegen! Dan zie je vlekken van waar dingen gestaan of gehangen hebben. En jij zet spullen niet exact op die plekken neer. Dus houd daar wel rekening mee!

Er missen een heleboel waardevolle dingen helaas, vooral sieraden van emotionele waarde en dan mijn spiegelreflexcamera en macbook pro en nog een andere compactcamera en de iphone van mijn man. Zo 3000 euro 'schade' en die sieraden zijn onvervangbaar.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje zo 30 dec 2012 - 0:26

Ons kamertje heeft 2 grijze muren en de andere 2 muren zijn op de onderstehelft behangen met lichtblauw afwasbaar behang en de bovenste helft met lichtblauw als een soort wolkenlucht. Op de helft zit een rand met groen/blauw/roze vvan vijver, kikkers, bloempjes enz. Dit houden we zo. Vorige keer hadden wij blauwe accessoires. Nu wil ik naast dat blauw ook felgroene spulletjes ophangen/neerzetten.
Dat gaan we doen als J zijn kamer af is. Gister nog even een matras enzo gehaald. Een dezer weken nog wat muurstickers of behang halen, alles ophangen en hij kan naar zijn nieuwe kamer. Kan niet wachten om alle kleine kleertjes weer van zollder te halen ( dan is er namelijk weer plaats in de kast op de babykamer ;-) )

Niet komende dinsdag, maar die week erna weer een echo, om te kijken naar uks niertjes. Heb er al weer zin in om hem te zien. Gister zocht hij ook echt mijn hand op en voelde je hem er tegenaan kruipen...heerlijk I love you

@ Pompoen, balen van die spullen, maar vooral van de spullen die voor jullie een grote waarde hebben! Hoe voel jij je verder?

@ Mom-of-2, bij jou schiet het dus ook al op!

@ Mezzoforte, veel plezier met shoppen! Had je nog geen positiekleding aan?

@ Jelin, zozo, haast? Last van nesteldrang ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte zo 30 dec 2012 - 1:38

Mom-of-2, dat wil ik wel, maar moet even de kamer waar het komt te staan leegruimen :P Dus eerst even broodje eten zo en dan keihard opruimen! En man de meubels in elkaar laten zetten met mijn ondersteuning voor zover nodig (loop met zulke dingen alleen maar in de weg heb ik het idee :P) Ik zal wel foto's maken als het in elkaar staat en hier plaatsen. Erg naar voor je trouwens dat je zoveel pijn hebt, hoop voor je dat het snel minder wordt.

Sanne, ik ga het in ieder geval even noteren, thanks voor de tip in ieder geval smile

Jelin, ja een leuk ledikantje is het he? Box moeten we nog uitzoeken, wist niet dat ze bij prenatal ook voor 99 euro waren. Dacht dat het vanaf een paar honderd euro begon. Heb wel al op marktplaats voor box gekeken.

Pompoen, wat erg zeg dat dat allemaal weg is. Vooral die spullen met emotionele waarde die onvervangbaar zijn. Stelletje klootzakken zijn het. M.b.t. huis en schilderen, ik houd daar wel rekening mee Pompoen maar ben er heel makkelijk in gewoon. Als we het huis kopen wil ik dat de babykamer netjes is, als onze kamer niet netjes is ofzo boeit me niet zo, dat pakken we dan later wel aan. Als alles voor de baby maar in orde is. Andere projecten komen later wel (daarnaast ook veel familie en vrienden die handig zijn met klussen en willen schilderen enzo, zal dus zelf niet echt wat hoeven doen).

Smaragdje, klinkt leuk zo het kamertje smile Nee had nog geen positiekleding aan. Nog 2 spijkerbroeken die ik makkelijk aankan omdat ze vrij ruim zitten (zit soms beetje tussen jeansmaat 26 en 27 in afhankelijk van merk), en mijn nette broeken voor mijn werk kon ik nog gewoon aan, maar ben bang nadat m'n buik afgelopen week hard gegroeid is dat die 2 januari misschien niet meer dicht willen :P

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje zo 30 dec 2012 - 1:50

@ Mezzoforte, dat vraagt om een buikfoto ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin zo 30 dec 2012 - 3:39

@ Pompoen.. Jeetje das nog best veel wat ze meegenomen hebben. En balen van de spullen die voor jullie zoveel waarde hebben.

@ Smaragdje.. Klinkt leuk de kamer.. En nee heb geen haast haha.. Maar wilde het gewoon in huis hebben.

@ Mezzo.. Ja ledikantje is echt leuk. Ben benieuwd hoe het hier bij de andere meubels gaat staan. En die box was een aanbieding bij prenatal. Is van bopita en een witte. Gewoon een simpele box.

Zo ben weer thuis en alles gehaald wat ik nog niet had haha.. Dus ook weer een zorg minder in mijn hoofd dan haha.. Mijn man is nu het laminaat aan het leggen op dochters kamer. Morgen weer verven en verder afwerken en dan begint het op te schieten. Hopelijk volgend weekend dat we de boel over kunnen zetten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 zo 30 dec 2012 - 11:24

Hihi toch.best raar thuiskomen als de.meubeltjes in de babykamer staan. Kreeg er een apart gevoel bij, en kon er wel een paar min blijven staan. Het wordt steeds echter zo!
Bu de rest van de aankleding nog
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 1 jan 2013 - 3:57

Gelukkig nieuwjaar dames! Iedereen een leuke oudjaaravond gehad?

Bij ons was het gezellig. We hebben met vrienden bij ons thuis gegourmet maar ik was wel helemaal gesloopt aan het einde van de avond. Eerst gewerkt tot 13.00u en toen thuis nog snel douchen en alles klaarmaken. Ik lag ook 00.30u heerlijk in bed en ik was zo vertrokken. En dit jaar worden wij allemaal gewoon mama! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mezzoforte di 1 jan 2013 - 23:36

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!

Smaragdje, wellicht dat er op korte termijn eindelijk een buikfoto volgt, hij begint nu wel voor het eerst fotowaardig te worden vond ik zelf :P

Jelin, is het laminaat leggen en verven etc. helemaal afgerond?

Sanne, leuk toch dat de meubeltjes staan? Wij hebben ze nu ook staan en ik krijg zo'n blij gevoel als ik er naar kijk Very Happy

Shisha, mijn oudejaarsavond was gezellig. Was thuis samen met man, lekker beetje tv gekeken, man moest me wel wakker maken voor het aftellen naar 12 uur want ik was in slaap gevallen op de bank laughcry Ja.... het mama worden komt steeds dichterbij, heb er zin in Very Happy

Zojuist bod uitgebracht op huis, nu maar afwachten wat de reactie zal zijn.... verwacht niet dat dit bod geaccepteerd wordt (heb nu 12.000 onder vraagprijs geboden) maar ben vooral benieuwd wat tegenbod zal zijn. Mocht het wat worden zou de woning ongeveer 3 weken voor uitgerekende datum opgeleverd kunnen worden.... Is ons eerste koophuis dus het hele proces van huizen bezichtigen en bieden vind ik al super spannend Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 wo 2 jan 2013 - 2:20

Gelukkig nieuwjaar!

Spannend Mezzoforte, hopelijk wordt het toch gewoon geaccepteerd!

Wij hebben maandag de 20-weken echo gehad en zijn helemaal gerustgesteld, alles was goed voor zover ze het bij de echo kunnen zien. En waar we stiekem ook op hoopten, we krijgen een jongetje! Nu kunnen we gaan beginnen met het kamertje, het kaartje en het allerbelangrijkste, de naam!

Oudjaarsavond was gezellig, we waren bij mijn broer met wat vrienden. Maar ik heb nu al zin in volgend jaar, dan kunnen mijn ouders oppassen en kan ik ook nog eens mee op stap en wat alcohol drinken, toch saai het proosten zonder champagne!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende