*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Zelfs bij de visboer wordt het afgeraden om te halen. Ik ga gewoon weer herl de kraamweek gerookte zalm eten ik mag geen slokje van hem hoor. Eens in de zoveel tijd mag ik eens een glaasje colasanne-84 schreef:Gerookte zalm kun je gewoon halen bij de visboer!!
En de redbull deed ik soms een sloke an mn man paken, en dat doeik nu nog steeds soms
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
De visboer hier zegt dat t wel mag.
Zal ermee te maken hebben of t verse gerookte zalm is of niet?!
Zal ermee te maken hebben of t verse gerookte zalm is of niet?!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ja haha, maar de visboer is natuurlijk niet echt bepaald een onafhankelijke bron! Die zal waarschijnlijk ook zeggen dat verse rauwe zalm ook mag, daar zijn de meningen namelijk ook over verdeeld!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Zal misschien ook per visboer verschillen. Ik neem het risico liever niet, dus stel het nog even een paar maandjes uit
Smaragdje- Ratel
@ Caroow.. Vervelend dat je gevallen bent en gelukkig niet op je buik.
Ik mis iig niets van wat ik niet mag haha.
Gisteren ook een verrassingspakket van de zorgverzekeraar gehad en al wel gekeken. Vind het niet schokkend meer haha. Was bij de eerste wel anders.
Ik mis iig niets van wat ik niet mag haha.
Gisteren ook een verrassingspakket van de zorgverzekeraar gehad en al wel gekeken. Vind het niet schokkend meer haha. Was bij de eerste wel anders.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik heb het toch maar open gemaakt..
Er zat ook het boek baby's 1e jaar in, dat is leuk! Maar dat kraamverband heb ik lekker ingepakt gelaten
Er zat ook het boek baby's 1e jaar in, dat is leuk! Maar dat kraamverband heb ik lekker ingepakt gelaten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik heb het nooit schokkend gevonden
Maar goed van je Caroow, zat er nog meer leuks in of alleen dat boekje?
Maar goed van je Caroow, zat er nog meer leuks in of alleen dat boekje?
Smaragdje- Ratel
Bij mij zat er een knuffeltje van een kikker in van heel zacht materiaal.. uhm weet niet hoe ze dat ook al weer noemen zo'n doekje haha.. Lekker makkelijk omschreven haha..
Jelin- Kletskop
Er zat ook een opbergmand in, en allemaal apotheekachtig spul watik niet thuis kan brengen.
Heet het geen knuffeldoekje Jelin? Of tutdoekje? Ik noem het een kroeldoekknuffel, als we hetzelfde bedoelen.
Heet het geen knuffeldoekje Jelin? Of tutdoekje? Ik noem het een kroeldoekknuffel, als we hetzelfde bedoelen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Er zat ook een opbergmand in, en allemaal apotheekachtig spul watik niet thuis kan brengen.
Ja dat bedoel ik.
Das wel handig een opbergmand hier alles gewoon in de doos gegooid haha.. Zal ook wel gaasjes inzitten en een navelstrengklem en desinfectie zeep. Cellenmatjes en als je die niet gebruikt tijdens de bevalling kun je die ook nog kapot knippen en in de vriezer leggen voor stuwing haha. Daar heb ik ze voor gebruikt toen aangezien ik uiteindelijk in het ziekenhuis ben bevallen. Nu heb ik geen keuze. Ik moet in het ziekenhuis bevallen.
Maar ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op denk ik met mijn dochter. Al hoop ik dat ze uitslaapt.
Jelin- Kletskop
@ Jelin, was het weer vroeg op of heeft ze jou uit laten slapen?
@.Caroow, leuk een opbergmand erbij. Altijd handig.
@.Caroow, leuk een opbergmand erbij. Altijd handig.
Smaragdje- Ratel
Pompoen schreef:Bah, filet Americaiin en carpaccio. Nee het enige wat ik echt mis is sushi! En naar het kraampakket ben ik juist supernieuwsgierig .
zal ik een foto voor je maken van die van mij
smaragdje 2tegelijk!?!?! dan loop je toch met je benen een halve meter uit elkaar
Laatst aangepast door Mysterious op do 13 dec 2012 - 21:29; in totaal 1 keer bewerkt
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
@ Smaragdje.. Nee helaas ze was om half 7 wakker. Maar rond die tijd gaat mijn man uit bed om te gaan werken. Maar we hebben nog tot 8 uur in bed gelegen. J. Was tv aan het kijken. Nu is ze aan het tekenen voor me.
Kreeg gisteren nog een mailtje van haar juf dat er luizen waren in de klas. Dus straks goed controleren.
Hoe gaat het met je zoontje? Hij was toch ziek?
Kreeg gisteren nog een mailtje van haar juf dat er luizen waren in de klas. Dus straks goed controleren.
Hoe gaat het met je zoontje? Hij was toch ziek?
Jelin- Kletskop
Ik ga vanavond ook maar met de bus i.p.v. met de fiets naar het werk. Ben ook doodsbang om te vallen. Hier is het nu allemaal half gesmolten dus het zijn van die bevroren bobbels overal.
Ik mis ook wel dingen qia eten. Gister hadden we vergaderdag van het werk en een collega had voor de lunch gezorgd. Had ze dus wraps met gerookte zal. Veel pate, filet american en tonijnsalade voor op stokbrood. Gelukkig ook wel gewoon kaas e.d. maar toch. De lekkerste dingen mocht ik niet. Maar we doen het ergens voor dus dan is het niet zo moeilijk om het te laten staan.
Verder begin ik af en toe behoorlijk last te krijgen van de hormonen.
Van de week maakte mijn man een niet zo handige opmerking en toen begon ik dus echt keihard te huilen. Hij schrok er wel van haha. Maar kan momenteel vrij weinig hebben merk ik.
Ik mis ook wel dingen qia eten. Gister hadden we vergaderdag van het werk en een collega had voor de lunch gezorgd. Had ze dus wraps met gerookte zal. Veel pate, filet american en tonijnsalade voor op stokbrood. Gelukkig ook wel gewoon kaas e.d. maar toch. De lekkerste dingen mocht ik niet. Maar we doen het ergens voor dus dan is het niet zo moeilijk om het te laten staan.
Verder begin ik af en toe behoorlijk last te krijgen van de hormonen.
Van de week maakte mijn man een niet zo handige opmerking en toen begon ik dus echt keihard te huilen. Hij schrok er wel van haha. Maar kan momenteel vrij weinig hebben merk ik.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb mijn kraampakket nog niet eens aangevraagd! Ik ga hem in januari, bij mijn nieuwe zorgverzekering aanvragen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
@ Shisha.. Herkenbaar van je hormonen, maar hoort er helaas bij haha. Arme mannen..
@ Jade.. Heb me aangemeld voor kraamzorg en blijkbaar ook voor het kraampakket. Vind het wel prima zo. Dan heb ik het alvast in huis.
@ Jade.. Heb me aangemeld voor kraamzorg en blijkbaar ook voor het kraampakket. Vind het wel prima zo. Dan heb ik het alvast in huis.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:@ Shisha.. Herkenbaar van je hormonen, maar hoort er helaas bij haha. Arme mannen..
Bij mijn huidige verzekeraar krijg ik niets vergoed. Het kraampakket wordt dus ook niet opgestuurd. Bij de nieuwe verzekeraar krijg ik dit wel vergoed, dus vraag ik het daar gewoon aan in januari.
Jade- Ratel
Ik krijg hem niet vergoed maar zo'n pakket kost ook maar iets van 30 euro dus daarvoor ga ik maar niet overstappen.
Shisha- Ratel
Jade schreef:Jelin schreef:@ Shisha.. Herkenbaar van je hormonen, maar hoort er helaas bij haha. Arme mannen..
Bij mijn huidige verzekeraar krijg ik niets vergoed. Het kraampakket wordt dus ook niet opgestuurd. Bij de nieuwe verzekeraar krijg ik dit wel vergoed, dus vraag ik het daar gewoon aan in januari.
Dan zou ik ook wachten haha..
Jelin- Kletskop
Shisha schreef:Ik krijg hem niet vergoed maar zo'n pakket kost ook maar iets van 30 euro dus daarvoor ga ik maar niet overstappen.
haha, mijn zorgverzekering vergoed niets! Bij de nieuwe verzekering krijg ik ook een vergoeding voor de kraamzorg, lactatiedeskundige, pretecho etc.
Jade- Ratel
Ok maar wat voor verzekering heb je dan? Ik heb altijd alleen maar de basis gehad en als ik dat allemaal vergoed wil krijgen dan ga ik zo'n 40 euro per maand meer betalen aan aanvullende verzekeringen. En zo heel veel kost het allemaal niet volgens mij.
Shisha- Ratel
Mysterious schreef:Pompoen schreef:Bah, filet Americaiin en carpaccio. Nee het enige wat ik echt mis is sushi! En naar het kraampakket ben ik juist supernieuwsgierig .
zal ik een foto voor je maken van die van mij
smaragdje 2tegelijk!?!?! dan loop je toch met je benen een halve meter uit elkaar
Neeee, ik wil mijn eigen kraampakket zien! Wanneer sturen ze dat ding op?
Ik voel nu regelmatig als ik rustig zit plopjes en beweginkjes, niet alleen aan de voorkant maar ook onderin en zelfs soms aan de achterkant. Hebben jullie dat ook?
Ik heb juist heel weinig last van de hormonen. Ik ben juist rustiger en stabieler en ook assertiever! Ik voel ze dus wel maar ze hebben dus een positief effect voornamelijk. Ben ook veel minder snel zenuwachtig! Maar ik ben wél vrij vergeetachtig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Slaatje, mooie trouwfoto
Caroow, vervelend dat je gevallen bent. Heb je er verder nog last van nu? Zeker handig om je rijbewijs te hebben
Meiden, ga het nou niet hebben pagina's lang over verboden dingen als zalm en red bull....damn als ik dingen mis. Goed, ik was dan ook wel echt verslaafd aan energy drink (minimaal 2 blikjes per dag, was al deels afgekickt) en ben vanwege zwangerschap acuut gestopt. Maar soms baal ik er toch van dat ik het nu niet mag hebben (oh ja mijn man is streng dus een paar slokjes van zijn energy nemen gaat m ook niet worden )
Ik heb ook een kraampakket aangevraagd bij mijn zorgverzekeraar, maar weet eigenlijk niet wanneer ze het bezorgen. Misschien maar eens uitzoeken.
Nu ik onze zoon meer begin te voelen begin ik ook echt meer moedergevoelens te ontwikkelen, haha wel gek
Caroow, vervelend dat je gevallen bent. Heb je er verder nog last van nu? Zeker handig om je rijbewijs te hebben
Meiden, ga het nou niet hebben pagina's lang over verboden dingen als zalm en red bull....damn als ik dingen mis. Goed, ik was dan ook wel echt verslaafd aan energy drink (minimaal 2 blikjes per dag, was al deels afgekickt) en ben vanwege zwangerschap acuut gestopt. Maar soms baal ik er toch van dat ik het nu niet mag hebben (oh ja mijn man is streng dus een paar slokjes van zijn energy nemen gaat m ook niet worden )
Ik heb ook een kraampakket aangevraagd bij mijn zorgverzekeraar, maar weet eigenlijk niet wanneer ze het bezorgen. Misschien maar eens uitzoeken.
Nu ik onze zoon meer begin te voelen begin ik ook echt meer moedergevoelens te ontwikkelen, haha wel gek
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Jelin | 26 | 2e | 11-03-2013 | Meisje? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | Verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
тыквашка | 28 | 1e | 21-04-2013 | Jongen |
red rose | 29 | 2e | 30-04-2013 | Jongen |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | Meisje |
blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | ? |
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Jelin, mijn zoontje is nu weer wel vrolijk. Hij heeft alleen een virusje gehad. Hierdoor zijn zijn darmpjes van slag en verteren ze niet alles goed. Hierdoor ontstaat een gistingsproces (of zoiets). Hij mag nu geen fruit, sap, melk en zo weinigmogelijk zoets. Hopelijk komt hij zo van zijn dunne luiers af. wel fijn dat ze rustig bij je komt liggen. Zodra mijn zoontje wakker is kan ik dat vergeten. Alleen hij slaapt meestal tot een uur of 9.
@ Mysterious, bij mij zeiden ze toch echt twee, maar heb dat ook niet nodig gehad hoor. Lijkt mij ook niet fijn zitten!
@ Pompoen, leuk dat je nu overal schopjes voelt. Hier worden het nu wel wat meer vaste plaatsen. Hier krijg ik het kraampakket volgensmij rond de 28 weken.
@
@ Mysterious, bij mij zeiden ze toch echt twee, maar heb dat ook niet nodig gehad hoor. Lijkt mij ook niet fijn zitten!
@ Pompoen, leuk dat je nu overal schopjes voelt. Hier worden het nu wel wat meer vaste plaatsen. Hier krijg ik het kraampakket volgensmij rond de 28 weken.
@
Smaragdje- Ratel
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Jelin | 26 | 2e | 11-03-2013 | Meisje? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | verrassing |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | Verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
тыквашка | 28 | 1e | 21-04-2013 | Jongen |
red rose | 29 | 2e | 30-04-2013 | Jongen |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | Meisje |
blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | ? |
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: