Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Mee eens. Je cijfert jezelf weg. Dat is echt niet nodig.Japje schreef:Maar dat wil toch niet zeggen dat een ander altijd maar beter verdient omdat jij toevallig wat labeltjes opgeplakt hebt gekregen? Iedereen heeft wel iets wat voor zijn of haar partner minder prettig is. Als jij altijd het gevoel blijft hebben dat een ander beter verdient, geef je jezelf niet genoeg credits. Je mag er echt wezen, ook jij hebt mooie kanten, leuke eigenschappen en een fijn karakter.Dolores schreef:*
Gast- Gast
Ja, ik heb alleen niet die kwaliteiten die je nodig hebt voor een relatie...
Gast- Gast
Gast- Gast
Het lijkt me heel lastig voor je, Dolores.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolores schreef:Ja, ik heb alleen niet die kwaliteiten die je nodig hebt voor een relatie...
Hoezo niet? Wat voor kwaliteiten zijn dat dan? Ik heb daar nooit over nagedacht of ik dat wel, of niet heb. Een relatie loopt, of niet.
Gast- Gast
Jordana ben wel benieuwd hoe jij je nu voelt over je relatie. Gevoel en verstand?
Een relatie die veel te veel energie kost, lijkt mij geen leuke relatie. Tenminste niet als je het gevoel hebt dat er geen betere tijd komt.
Isabella schreef:Dolores schreef:Ja, ik heb alleen niet die kwaliteiten die je nodig hebt voor een relatie...
Hoezo niet? Wat voor kwaliteiten zijn dat dan? Ik heb daar nooit over nagedacht of ik dat wel, of niet heb. Een relatie loopt, of niet.
Een relatie die veel te veel energie kost, lijkt mij geen leuke relatie. Tenminste niet als je het gevoel hebt dat er geen betere tijd komt.
Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 9 feb 2011 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hier komt het zonnetje weer door
Dolores:
Ik ga er van tussen. Ga effe mijn auto door de wasstraat rijden. En daarna door naar het werk.
Doe rustig aan vandaag!!
Dolores:
Ik ga er van tussen. Ga effe mijn auto door de wasstraat rijden. En daarna door naar het werk.
Doe rustig aan vandaag!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella, lees het stukje van Reva maar eens...
Het werkt niet altijd zomaar....
Het werkt niet altijd zomaar....
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jordana ben wel benieuwd hoe jij je nu voelt over je relatie. Gevoel en verstand?Isabella schreef:Dolores schreef:Ja, ik heb alleen niet die kwaliteiten die je nodig hebt voor een relatie...
Dan loopt het toch niet?
Gast- Gast
Nee als je het zo bekijkt niet, maar het los laten ervan omdat je van elkaar houdt is moeilijk. En zo duidelijk als het geschreven wordt is het in het echt ook vaak niet.
Gast- Gast
En als je nu gewoon weet dat een ander beter af is bij iemand die wel 100% is?
Gast- Gast
En het is aan de mensen in de relatie zelf of ze daar voor kunnen/willen vechten, of niet. Bij mijn ex wilde ik het, maar hij niet en liep het stuk, en dan loopt de relatie gewoonweg niet.
Gast- Gast
Dolores schreef:En als je nu gewoon weet dat een ander beter af is bij iemand die wel 100% is?
Maar hoe kun je dat weten. Misschien heeft die persoon wel een rot karakter, of wordt die ineens ook ziek en is die niet meer 100%, dat kun je nooit precies weten. Je kunt het wel voelen en denken dat het beter is, maar zeker weten doe je het niet natuurlijk.
Gast- Gast
Dolcis_ Je hebt pm
ciaooooo
ciaooooo
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Joh Dolores...jij geeft iedereen de meest lieve en prachtige adviezen hier. Heel empathisch en verstandig, mensen met grote problemen, kleine problemen maakt niet uit.
Daarom kan ik me níet voorstellen dat jij diep vanbinnen jezelf echt ziet als 'niet helemaal 100%'.
Daarom kan ik me níet voorstellen dat jij diep vanbinnen jezelf echt ziet als 'niet helemaal 100%'.
Gast- Gast
Dolores schreef:En als je nu gewoon weet dat een ander beter af is bij iemand die wel 100% is?
Maar dan zouden veel mensen dus geen recht hebben op een relatie, omdat de ander beter af zou zijn bij iemand anders?
Lotus- Ratel
En er is toch meer dan 100% zijn? Ik heb ook genoeg problemen qua gezondheid die niet (zomaar) meer over zullen gaan, en die zijn rot en zijn soms wel een probleem in de relatie maar mijn vriend houdt van me om wie ik ben, hoe ik doe, wat ik voel & hoe ik in het leven sta. Dan betekent het toch niet dat hij beter af is met iemand die wellicht wel 100% is?
Ze is toch ergens op gevallen bij jou en volgens mij ben jij juist een hele bijzondere vrouw met heel veel goede en fijne eigenschappen die me in een relatie ook heel erg belangrijk lijken.
Ze is toch ergens op gevallen bij jou en volgens mij ben jij juist een hele bijzondere vrouw met heel veel goede en fijne eigenschappen die me in een relatie ook heel erg belangrijk lijken.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Joh Dolores...jij geeft iedereen de meest lieve en prachtige adviezen hier. Heel empathisch en verstandig, mensen met grote problemen, kleine problemen maakt niet uit.
+1
Lotus- Ratel
Ik weet dat zij meer van mij houdt dan iemand ooit heeft gedaan.
Ik weet dat ik zoveel van haar houd, maar juist daarom ....
Ik wil dat ze gelukkig is, en ik ben veel minder zeker van of ze ooit écht gelukkig gaat zijn met mij, als dat ik zeker ben van de liefde. Snap je dat?
Juist omdat ik zoveel van haar houd, wil ik dat ze gelukkig wordt en ik denk niet dat ik dan dé persoon ben...
*niet quoten*
Ik weet dat ik zoveel van haar houd, maar juist daarom ....
Ik wil dat ze gelukkig is, en ik ben veel minder zeker van of ze ooit écht gelukkig gaat zijn met mij, als dat ik zeker ben van de liefde. Snap je dat?
Juist omdat ik zoveel van haar houd, wil ik dat ze gelukkig wordt en ik denk niet dat ik dan dé persoon ben...
*niet quoten*
Gast- Gast
Maar wie zegt dat ze niet gelukkig is dan? Want liefde is al iets héel bijzonders.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: