Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:16

Ik weet gewoon niet wat ik nog meer kan doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:18

lijkt me saai :P haha.. Het leukste van ruzie maken is het goed maken ervan laughcry

Mijn vriend wilde de relatie ook stoppen omdat ik twijfels heb/had. Maar we hebben goed gesproken en gaan er nog wel voor. Het is ook heel gemeen om een relatie te hebben waarvan de 1 zich wel helemaal geeft en zijn uiterste best doet, en de ander zich maar halfgebakken vast houdt aan twijfels..
Deed mijn vriend er ook veel pijn mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:18

Dolores, het ligt er natuurlijk ook aan wat de problemen zijn, maar meestal helpt het om er heel goed over te praten, beide aan te geven hoe je je daarbij voelt en echt te luisteren naar elkaar. maar dan moet je dat beide wel willen/kunnen en nog de energie er voor hebben.

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 9 feb 2011 - 0:19

Japje schreef:
Overigens vind ik het bijzonder gemeen om dat te blijven zeggen tegen je partner maar niet de knoop door te hakken om de relatie te beëindigen als ze die blijkbaar zo vervelend vindt.

Ik wil hier even op reageren omdat ik me aangesproken voel.
Ik zit namelijk in zo een situatie dat het echt niet meer lekker loopt. We hebben een gesprek erover gehad niet duidelijk geworden wat we nou willen en binnenkort gaan we nog een gesprek aan.
Ik heb hem wel eerlijk gezegd dat mijn gevoel minder is maar ik kan hem nou nog niet verbreken omdat ik nog een keer met hem goed wil praten. En ik wil daaruit mijn conslusie trekken. Niet eerder,nee daarna pas.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:19

Dolcis, fijn om te lezen dat jullie er over gepraat hebben en er samen nog voor gaan. Ik hoop van harte dat jullie dat beide dus ook écht doen en er helemaal voor gaan samen en weer gelukkig worden als partners, als ouders en als gezin.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:20

Maar Jordana, waarom stellen jullie dat gesprek zo lang uit dan? Het zit jou nu hoog, en het zal ook in zijn hoofd rondspoken, waarom gaan jullie dan binnenkort pas het gesprek aan? Dan schuif je de situatie toch alleen maar voor je uit?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:21

*

Laatst aangepast door Dolores op wo 9 feb 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 9 feb 2011 - 0:22

Isabella: Met binnenkort bedoel ik komende zondag, dan hebben we afgesproken we zijn een week verder, Hij heeft kunnen nadenken ik heb kunnen nadenken. Niet dat het pas over een maand is, nee we hebben voor ons samen een datum gekozen en daar houden we ons ook aan.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:23

Isabella schreef:Dolores, het ligt er natuurlijk ook aan wat de problemen zijn, maar meestal helpt het om er heel goed over te praten, beide aan te geven hoe je je daarbij voelt en echt te luisteren naar elkaar. maar dan moet je dat beide wel willen/kunnen en nog de energie er voor hebben.
Ik ben het met je eens. En vooral het dik gedrukte. het moet wel echt van 2 kanten komen. Dat je er beiden voor blijft gaan en de energie erin blijft steken.

Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 9 feb 2011 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:23

Jordana schreef:Isabella: Met binnenkort bedoel ik komende zondag, dan hebben we afgesproken we zijn een week verder, Hij heeft kunnen nadenken ik heb kunnen nadenken. Niet dat het pas over een maand is, nee we hebben voor ons samen een datum gekozen en daar houden we ons ook aan.
Ben je er al over uit dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:24

Ze verdient beter? Ik denk dat je eerder anders kan noemen, want met jou is verder niks mis, jij kunt daar ook niks aan doen. En hoe wordt er van de andere kant over gedacht dan, wil zij er wel voor vechten nog?

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 9 feb 2011 - 0:24

Dolcis_ schreef:
Jordana schreef:Isabella: Met binnenkort bedoel ik komende zondag, dan hebben we afgesproken we zijn een week verder, Hij heeft kunnen nadenken ik heb kunnen nadenken. Niet dat het pas over een maand is, nee we hebben voor ons samen een datum gekozen en daar houden we ons ook aan.
Ben je er al over uit dan?

Nog niet helemaal.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine wo 9 feb 2011 - 0:24

Dat is lastig, Dolores, en van deze kant ook wel enige herkenning. Ik denk dat het belangrijk is om jezelf te (kunnen) blijven in je relatie en dat je elkaar moet accepteren om wie je bent. Als dat niet lukt, van een of beide kanten, dan is het misschien beter voor beide partijen om een eigen weg te kiezen. Sterkte.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:24

Dan begrijp ik het, ik vond het nogal vaag klinken qua datum, maar goed dat jullie het afgesproken hebben en jullie daar aan houden. Ik hoop dat jullie in ieder geval goed kunnen praten samen en er wellicht samen uit komen, positief, dan wel negatief.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:25

Dolcis_ schreef:
Isabella schreef:Dolores, het ligt er natuurlijk ook aan wat de problemen zijn, maar meestal helpt het om er heel goed over te praten, beide aan te geven hoe je je daarbij voelt en echt te luisteren naar elkaar. maar dan moet je dat beide wel willen/kunnen en nog de energie er voor hebben.
Ik ben het met je eens. En vooral het dik gedrukte. het moet wel echt van 2 kanten komen. Dat je er beiden voor blijft gaan en de energie erin blijft steken.
Ook het eerlijk zijn over wat je echt voelt is erg belangrijk.
Wij hebben gister heel eerlijk met elkaar gesproken. En ik heb ook echt verteld hoe ik me voel. En wát ik voel voor hem.. Ik het als voorbeeld dat als je een been breekt, je ook moet genezen en herstellen, dan loop je ook niet na 1 dag weer heel de stad door.
Zo is het ook met onze relatie. We hebben problemen opgelopen en dat heeft tijd nodig om te herstellen nerd

Dat is ook zo, en zolang jullie dat samen weten en er samen voor gaan, dan heeft het een (hele) grote kans van slagen. En dan zal het daarna echt niet perfect zijn & altijd goed gaan, maar dat kan niet, het kan nooit perfect zijn.

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 9 feb 2011 - 0:27

Klink het stom als ik zeg dat niets perfect kan zijn.

Isabella: Ik kan het voorstellen dat het vaag overkwam maar zo is het voor ons niet Wink We zullen zien na zondag wat we doen, proberen goed te krijgen of over en uit.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:28

Maar...met mij is dus WEL iets mis.

En nee, dat is niet, kijk mij zielig zijn. het is zoals het is......
Maar er is echt wel iets mis hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:28

Jordana schreef:Klink het stom als ik zeg dat niets perfect kan zijn.

Isabella: Ik kan het voorstellen dat het vaag overkwam maar zo is het voor ons niet Wink We zullen zien na zondag wat we doen, proberen goed te krijgen of over en uit.

Haha, nee nu is het voor mij ook niet meer vaag, nu begrijp ik het helemaal! Goed dat jullie gewoon afspraak hebben gemaakt. Perfect is ook maar net hoe je het benoemd natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Japje wo 9 feb 2011 - 0:29

Jordana schreef:
Japje schreef:
Overigens vind ik het bijzonder gemeen om dat te blijven zeggen tegen je partner maar niet de knoop door te hakken om de relatie te beëindigen als ze die blijkbaar zo vervelend vindt.

Ik wil hier even op reageren omdat ik me aangesproken voel.
Ik zit namelijk in zo een situatie dat het echt niet meer lekker loopt. We hebben een gesprek erover gehad niet duidelijk geworden wat we nou willen en binnenkort gaan we nog een gesprek aan.
Ik heb hem wel eerlijk gezegd dat mijn gevoel minder is maar ik kan hem nou nog niet verbreken omdat ik nog een keer met hem goed wil praten. En ik wil daaruit mijn conslusie trekken. Niet eerder,nee daarna pas.
Ik wil ook niet zeggen dat iedereen die twijfels heeft en niet direct zijn relatie verbreekt gemeen is, maar als ik Dolores' reactie lees, dan klinkt het alsof haar vriendin eigenlijk van het begin af aan heeft gezegd geen 'probleemrelatie' te willen terwijl ze gegarandeerd wel in meer of mindere mate op de hoogte is van de problemen waar Dolores mee te kampen heeft. En dan vind ik het wel gemeen om toch de relatie aan te houden, maar wel te blijven zeggen dat je eigenlijk geen probleemrelatie wilt.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:29

Dolores, iemand die jou waard is, is iemand die jou neemt zoals jij bent. Ook als er iets mis met je is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:30

Ik denk niet dat ze van tevoren kon inschatten hoe erg het was.....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 0:30

Maar zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde dat jij er niks aan kan doen dat er iets mis is, en dat ik beter dus heel negatief vind overkomen, en dat het gewoon anders is, maar niet perse beter.

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 9 feb 2011 - 0:31

Dolcis_ schreef:Dolores, iemand die jou waard is, is iemand die jou neemt zoals jij bent. Ook als er iets mis met je is.

Precies, en dat is houden van. Volgens mijn visie dan en het is ook een voorwaarde die ik aan een relatie stel.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Japje wo 9 feb 2011 - 0:31

Dolores schreef:*
Maar dat wil toch niet zeggen dat een ander altijd maar beter verdient omdat jij toevallig wat labeltjes opgeplakt hebt gekregen? Iedereen heeft wel iets wat voor zijn of haar partner minder prettig is. Als jij altijd het gevoel blijft hebben dat een ander beter verdient, geef je jezelf niet genoeg credits. Je mag er echt wezen, ook jij hebt mooie kanten, leuke eigenschappen en een fijn karakter.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  Jordana wo 9 feb 2011 - 0:32

Dolores: Ik geloof ook echt dat er iets mis is met je. En jij weet precies hoe jij je voelt,begrijpt,ziet.
Ik zou je graag helpen maar ik weet niet hoe.

Isabella: Ik kan het wel uitblijven stellen maar daar word ik, hij en wij samen niet beter van. Als ik naar mijn verstand luister en mijn gevoel daar tegenover zet zeggen die twee verschillende dingen. Dus ik moet daar nog een draai in zien te geven hoedat ik dat ga oplossen.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud