Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Ik ben gewoon doof.. Dat ga ik gewoon als excuus gebruiken.. Sorry, ben doof..Dolcis_ schreef:_Donnaa schreef:Ja, dat probeer ik ook wel de laatste tijd en in gewone situaties gaat dat prima. Maar het schijnt dus ook juist te gebeuren wanneer het rumoerig is.. Dus op feestjes en in de kroeg.. Misschien ligt het ook wel aan m`n gehoor ofzo, dat ik automatisch nog luider begin te praten dan dat nodig is..Dolores schreef:En misschien kun je oefenen Donnaa, met 'binnenstem' en 'buitenstem'.
Schreeuwen, of harder praten, is prima in de kroeg of op een sportveld.
Je kunt gewoon oefenen met een 'binnenstem' en als je dat een tijdje doet, wordt dat gewoon je nieuwe gewoonte....
DAt is wel een goede! misschien heb je een verminderd gehoor, waardoor je vanzelf harder gaat praten zodat je jezelf ook beter hoort.
Klinkt logisch in elk geval.
hé, zei je wat?
Gast- Gast
Heb je er al goed over gesproken met hem? Wie weet lucht dat op. Je hoeft geen overhaaste beslissing te nemen. Woon je samen? Zie je hem vaak?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Dolores schreef:Nou...
Als jij denkt dat het het beste is, dan moet je dat idd doen. Maar als je het niet wilt en haar bij je wilt houden, zou ik het gewoon blijven proberen. Tenzij het echt teveel van jezelf kost.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dolores, meen je dat nou? Weet je zeker dat dat is wat je wil?
+1
niet te snel een beslissing nemen!
Gast- Gast
Dolores schreef:Nou, ...
. Ik kan je niet echt advies geven zoals jij dat vaak zo lief doet omdat ik niks van je situatie weet, maar sterkte. En niet jezelf naar beneden halen in de zin van dat je niet gemaakt bent voor relaties... dat is zo zonde!
(heb even ge-edit!)
Laatst aangepast door Sterre op wo 9 feb 2011 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe het niet om mezelf naar beneden te halen hoor.
Dank jullie allemaal voor de lieve woorden en het meedenken....
Dank jullie allemaal voor de lieve woorden en het meedenken....
Gast- Gast
Wat balen Dolores, is er niet nog een sprankje hoop? Ik heb ook altijd dramarelaties gehad, of ik ging er vol voor en de ander niet, of andersom. Ik heb nu mijn eerste echte stabiele relatie, alhoewel die ook zijn ups en downs heeft.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Bitterkoek_ schreef:Alex167 schreef:Bitterkoek_ schreef:Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.
18m2 voor 394 in totaal. Wat denken jullie? Doen?
Die andere was toch 27m2 voor 380 totaal?
Neuh,.... ik had niet goed gekeken. Het bleek €334 exclusief te zijn. Er kwam nog €170 bij.
Ooh jeetje, wat een geld!
Daarom. Ik ga dinsdag in ieder geval even kijken naar de kamers in dat villa. Die van 27m2 zit er ook bij. Dan ga ik beslissen welke kamer ik ga nemen of dat ik nog even ga rondkijken. Het is echt ideaal in ieder geval! Ligt op kruipafstand van mijn potentiële afstudeerstage vandaan.
Gast- Gast
Dolores: Ik heb het helaas niet kunnen lezen maar als jou gevoel dat zegt en je ziet geen andere uitweg meer dan is dat het beste wat je kan doen.
Hele dikke knuffel voor je
Hele dikke knuffel voor je
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Gast- Gast
Ik denk dat elke relatie dat wel heeft.. Ups en downs..Vilein schreef:Wat balen Dolores, is er niet nog een sprankje hoop? Ik heb ook altijd dramarelaties gehad, of ik ging er vol voor en de ander niet, of andersom. Ik heb nu mijn eerste echte stabiele relatie, alhoewel die ook zijn ups en downs heeft.
Gast- Gast
Maar is dat realistisch? Om een relatie zonder problemen te willen? Een probleemloze relatie bestaat niet. Bij niemand.
Overigens vind ik het bijzonder gemeen om dat te blijven zeggen tegen je partner maar niet de knoop door te hakken om de relatie te beëindigen als ze die blijkbaar zo vervelend vindt.
Overigens vind ik het bijzonder gemeen om dat te blijven zeggen tegen je partner maar niet de knoop door te hakken om de relatie te beëindigen als ze die blijkbaar zo vervelend vindt.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Ik ben er weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Ik denk dat elke relatie dat wel heeft.. Ups en downs..Vilein schreef:Wat balen Dolores, is er niet nog een sprankje hoop? Ik heb ook altijd dramarelaties gehad, of ik ging er vol voor en de ander niet, of andersom. Ik heb nu mijn eerste echte stabiele relatie, alhoewel die ook zijn ups en downs heeft.
En sorry dat ik het zeg maar als mensen vertellen dat ze geen ups en downs hebben in hun relatie ik ze niet geloof.
Iedereen zal ze echt hel hebben, de ene wat meer als de andere, de andere wat minder heftiger als een ander.
Jordana- Ratel
Ik ben zo blij dat ik morgen & vrijdag wel wat te doen heb, ik word echt lui van maaaanden vrij zijn
Gast- Gast
Japje schreef:Maar is dat realistisch? Om een relatie zonder problemen te willen? Een probleemloze relatie bestaat niet. Bij niemand.
.
Als je een relatie zonder problemen hebt, dan is dat wel weer het probleem
Gast- Gast
Helemaal mee eens!Japje schreef:Maar is dat realistisch? Om een relatie zonder problemen te willen? Een probleemloze relatie bestaat niet. Bij niemand.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Jordana schreef:Dolcis_ schreef:Ik denk dat elke relatie dat wel heeft.. Ups en downs..Vilein schreef:Wat balen Dolores, is er niet nog een sprankje hoop? Ik heb ook altijd dramarelaties gehad, of ik ging er vol voor en de ander niet, of andersom. Ik heb nu mijn eerste echte stabiele relatie, alhoewel die ook zijn ups en downs heeft.
En sorry dat ik het zeg maar als mensen vertellen dat ze geen ups en downs hebben in hun relatie ik ze niet geloof.
Iedereen zal ze echt hel hebben, de ene wat meer als de andere, de andere wat minder heftiger als een ander.
Ik ben het helemaal met je eens Geloof het ook eigenlijk niet als mensen zeggen dat ze het nooit hebben. Kan me gewoon niet voorstellen dat je als 2 verschillende mensen echt altijd met elkaar op 1 lijn ligt..
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ben zo blij dat ik morgen & vrijdag wel wat te doen heb, ik word echt lui van maaaanden vrij zijn
Ik was gister ook echt vreselijk lui. Nergens zin in, hangen als een malle. Ik heb nu net alles gestofzuigd en ik ga straks naar de stad om boodschappen te doen
Gast- Gast
Ik heb geen verstand van relaties...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Jordana schreef:Dolcis_ schreef:Ik denk dat elke relatie dat wel heeft.. Ups en downs..Vilein schreef:Wat balen Dolores, is er niet nog een sprankje hoop? Ik heb ook altijd dramarelaties gehad, of ik ging er vol voor en de ander niet, of andersom. Ik heb nu mijn eerste echte stabiele relatie, alhoewel die ook zijn ups en downs heeft.
Ik ben het helemaal met je eens Geloof het ook eigenlijk niet als mensen zeggen dat ze het nooit hebben. Kan me gewoon niet voorstellen dat je als 2 verschillende mensen echt altijd met elkaar op 1 lijn ligt..
Dat lijkt me dan ook weer geen goede relatie. Het altijd maar met elkaar eens zijn en dat soort dingen.
Jordana- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: