Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:52

En misschien kun je oefenen Donnaa, met 'binnenstem' en 'buitenstem'.
Schreeuwen, of harder praten, is prima in de kroeg of op een sportveld.
Je kunt gewoon oefenen met een 'binnenstem' en als je dat een tijdje doet, wordt dat gewoon je nieuwe gewoonte....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:52

Jordana schreef:
Donnaa: Mijn vriend klaagt ook als ik boos ben praat ik harder en roep hij ook loop niet te schreeuwen terwijl ik dat echt niet doe.

Dat doet mijn vriend ook, terwijl ik mijn stem dan alleen verhef (en ik sowieso al hard praat). En dan word ik helemaal boos en ga ik wel schreeuwen dat ik dat niet doe hahah :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 8 feb 2011 - 23:53

Jordana schreef:
Dolcis_ schreef:Jordana, precies. Dat is echt moeilijk. Zo voel ik iets voor een ander, maar weet ik diep van binnen wel dat er gewoon verder niks mogelijk is en ik al mijn tijd en energie in mijn eigen relatie moet steken.
Dat ligt mij echt ontzettend dwars...

Helemaal mee eens. Niets aan toe te voegen. Weet precies wat je bedoelt Wink

Dolores: Vrouwen kunnen ook hele moeilijke wezens zijn

Whahahaha, héél herkenbaar Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jordana di 8 feb 2011 - 23:53

Darcy schreef:
Jordana schreef:
Donnaa: Mijn vriend klaagt ook als ik boos ben praat ik harder en roep hij ook loop niet te schreeuwen terwijl ik dat echt niet doe.

Dat doet mijn vriend ook, terwijl ik mijn stem dan alleen verhef (en ik sowieso al hard praat). En dan word ik helemaal boos en ga ik wel schreeuwen dat ik dat niet doe hahah :P

Ik ook. En dan echt schreeuwen nou schreeuw ik en dat deed ik net niet.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:53

CherrieLola schreef:
Jordana schreef:
Dolcis_ schreef:Jordana, precies. Dat is echt moeilijk. Zo voel ik iets voor een ander, maar weet ik diep van binnen wel dat er gewoon verder niks mogelijk is en ik al mijn tijd en energie in mijn eigen relatie moet steken.
Dat ligt mij echt ontzettend dwars...

Helemaal mee eens. Niets aan toe te voegen. Weet precies wat je bedoelt Wink

Dolores: Vrouwen kunnen ook hele moeilijke wezens zijn

Whahahaha, héél herkenbaar Wink

Ja absoluut!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:54

Ik ben gewoon niet goed in relaties, en geloof me, that's an understatement.

Gast
Gast

_Donnaa schreef:
Dolcis_ schreef:
_Donnaa schreef:Eerder luider, dan hoger, als in stem verheffen zeg maar..

Het komt door vroeger, thuis denk ik.. Bij ons thuis praten we eigenlijk niet en als we praten meestal loopt het uit op stem verheffen/schreeuwen.. Maargoed, ik hoor het zelf niet maar ik vind het toch heel vervelend als weer eens iemand me er op attendeert..
Embarassed

Vervelend is dat als je het eigenlijk altijd al zo gedaan hebt. En je gewoon niet beter weet dan je stembanden zo te gebruiken.
Ja, dat is het gewoon.. Ik zeg dan tegen m`n vriend ook 'ik weet niet beter dan te schreeuwen' gewoon van thuis uit.. Maarja..

Het komt gewoon ineens in me op.. Ik wil niet bekend staan als 'zij die altijd schreeuwt' haha..
:P

Haha zien ze je voorbij lopen: 'hier kijk, heb je die lieve meid met een megafoon van een stembanden :P
Sorry :P Weet ook geen manier om er anders mee om te gaan. Dan gewoon veel te oefenen met zachtjes praten?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ di 8 feb 2011 - 23:54

Dolores schreef:Nou de mijne toch niet...

Een relatie zou inderdaad 'leuk' moeten zijn. Maar dat betekent niet dat het ook altijd leuk ís. Niemand is zoals jij bent en naar mijn idee kan het dus ook niet anders dan dat je af en toe even een mindere periode hebt. Toch moet het fijne gevoel natuurlijk wel overheersend zijn. Heb je dit gevoel al langdurig of komt het af en toe naar boven?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Dolores schreef:En misschien kun je oefenen Donnaa, met 'binnenstem' en 'buitenstem'.
Je kunt gewoon oefenen met een 'binnenstem' en als je dat een tijdje doet, wordt dat gewoon je nieuwe gewoonte....
Ja, dat probeer ik ook wel de laatste tijd en in gewone situaties gaat dat prima. Maar het schijnt dus ook juist te gebeuren wanneer het rumoerig is.. Dus op feestjes en in de kroeg.. Misschien ligt het ook wel aan m`n gehoor ofzo, dat ik automatisch nog luider begin te praten dan dat nodig is..

Gast
Gast

Ik verhef mijn stem ook als ik boos ben, maar schreeuwen doe ik niet. En ja hoor, meneer vindt gelijk dat ik aan het schreeuwen ben. Pffff.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:55

Dolores schreef:Ik ben gewoon niet goed in relaties, en geloof me, that's an understatement.

Nou dan kan ik je de hand schudden.. I always fuck it up..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:55

Hoelang heb je nu een relatie, Dolores?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:56

_Donnaa schreef:
Dolores schreef:En misschien kun je oefenen Donnaa, met 'binnenstem' en 'buitenstem'.
Ja, dat probeer ik ook wel de laatste tijd en in gewone situaties gaat dat prima. Maar het schijnt dus ook juist te gebeuren wanneer het rumoerig is.. Dus op feestjes en in de kroeg.. Misschien ligt het ook wel aan m`n gehoor ofzo, dat ik automatisch nog luider begin te praten dan dat nodig is..

DAt is wel een goede! misschien heb je een verminderd gehoor, waardoor je vanzelf harder gaat praten zodat je jezelf ook beter hoort.

Klinkt logisch in elk geval.

_Donnaa schreef:
Dolores schreef:Ik ben gewoon niet goed in relaties, en geloof me, that's an understatement.

+1

Laatst aangepast door Dolcis_ op di 8 feb 2011 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Een jaar.

Laatst aangepast door Dolores op wo 9 feb 2011 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Alex167 schreef:
Bitterkoek_ schreef:Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.

18m2 voor 394 in totaal. Wat denken jullie? Doen? Very Happy

Die andere was toch 27m2 voor 380 totaal?

Neuh,.... ik had niet goed gekeken. Het bleek €334 exclusief te zijn. Er kwam nog €170 bij.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:57

_Donnaa schreef:

Mij is het tot nu toe ook nog niet gelukt om een standvastige relatie te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ di 8 feb 2011 - 23:57

Darcy schreef:
Jordana schreef:

Ja mijn vriend klaagt daar ook over. Ik klaag er op mijn beurt juist weer over dat hij bij onenigheid zijn mond dicht houdt. Ik heb liever dat hij harder gaat praten dan dat hij niks meer zegt. Ik vind het sowieso vervelend als iemand tijdens een meningsverschil gaat beginnen over iets 'externs'.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:58

Dolores schreef:

(blabla!)

Volgens mij is het ook extra moeilijk om een relatie te hebben als je in de knoop zit met jezelf. Want als je al moeilijk met jezelf om kunt gaan, hoe wil je dat dan wel met een ander kunnen doen?
Op het moment dat ik niet lekker in mijn vel zit, is mijn relatie ook een heel stuk minder leuk en makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:58

Goedemorgen dames (nog net). Lig nog in bed :P maar zie volgens mij niet echt zon, door de gordijnen heen dan...

Alex: fijn dat je weer ietsjes beter voelt!

CL: je kleedje is echt te leuk! Heb gisteren wol gekocht, ga vandaag proberen of ik steken kan opzetten, maar ben bang dat het niet gaat lukken..

Dolores: niet leuk dat jij je zo voelt Sad

Japje: wat fijn van je compliment over je werk!

Bitterkoek: wat een prijzen zeg :O Al betaal ik ook behoorlijk voor mn mini-huis, maar zit wel hartje centrum.

Euh...de rest ben ik vergeten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:59

Bitterkoek_ schreef:
_Donnaa schreef:

Mij is het tot nu toe ook nog niet gelukt om een standvastige relatie te hebben.
Mij wel eens, maar het loopt altijd uit op drama.. En nu ben ik eens veranderd, is m`n vriend een drama..

Ik heb echt de meest koppige, moeilijke en eigenwijze man aan de haak geslagen die er te vinden is.. Dat zeiden z`n vrienden direct al en ik kan het er inmiddels alleen maar mee eens zijn..

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 8 feb 2011 - 23:59

Mijn vriend gaat ook altijd hard praten als hij enthousiast is of ergens boos over is. Meestal zit ik dan binnen een straal van een meter, dan zeg ik er ook weleens wat van. Al vind ik het ook wel grappig, in elk geval gepassioneerd smile.

Zelf heb ik ook een slecht gehoor aan één kant, dus wie weet praat ik zelf ook vaak wat hard.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bitterkoek_ schreef:
Alex167 schreef:
Bitterkoek_ schreef:Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.

18m2 voor 394 in totaal. Wat denken jullie? Doen? Very Happy

Die andere was toch 27m2 voor 380 totaal?

Neuh,.... ik had niet goed gekeken. Het bleek €334 exclusief te zijn. Er kwam nog €170 bij.

Ooh jeetje, wat een geld! :shock:

Gast
Gast

Nou, dan zal ik het maar uitmaken...

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:
_Donnaa schreef:

DAt is wel een goede! misschien heb je een verminderd gehoor, waardoor je vanzelf harder gaat praten zodat je jezelf ook beter hoort.

Klinkt logisch in elk geval.

Ik ben gewoon doof.. Dat ga ik gewoon als excuus gebruiken.. Sorry, ben doof.. laughcry

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:
Dolores schreef:

(blabla!)

Volgens mij is het ook extra moeilijk om een relatie te hebben als je in de knoop zit met jezelf. Want als je al moeilijk met jezelf om kunt gaan, hoe wil je dat dan wel met een ander kunnen doen?
Op het moment dat ik niet lekker in mijn vel zit, is mijn relatie ook een heel stuk minder leuk en makkelijk.
Helemaal mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: