Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.
18m2 voor 394 in totaal. Wat denken jullie? Doen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.
Die andere was toch 27m2 voor 380 totaal?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Isabella schreef:mozzarella schreef:Haai allemaal...ik zit op mijn werk en voer al dagen geen bal uit...en het werk hoopt zich op...hoe zetten jullie jezelf aan het werk? Ik ben ook nog eens doodmoe maar vroeg naar bed gaan helpt niet.
Doelen stellen. Met jezelf afspreken wat je wanneer gedaan wil hebben en je daar aan houden en dan mag je daarna wat lekkers eten of drinken, of even een rondje lopen. En dan ga je verder met het volgende doel.
Ik begrijp nooit hoe mensen dit kunnen....ik luister nooit naar mezelf (misschien niet streng genoeg of geen gezag) en ga gewoon toch lopen of chocola eten.
Haha dat heb ik ook vaak. Ze zeggen dat het iets te maken heeft met zelfdiscipline..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Kost dat?Jordana schreef:Ik denk als nou is eindelijk het weer beter gaat worden. Meer zon dat het dan allemaal veel makkelijker gaat.
Ik merk aan de meeste mensen dat ze wel zon nodig hebben, dat ze dan vrolijker zijn. Toch de vitamines ???
Wie heeft voor mij het goede antwoord als een man tegen je zegt:
Jaa ik verhuur mezelf?
Voor jou vriendenprijsje gaat het dan
MMh die van Doleros is ook leuk
En collega zei al moet je zeggen je zal dan wel een grote hebben zeker? (maar vind deze wel wat ver gaan zeg maar)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jemig wat een bedragen! Is er niets goedkopers te vinden? Toen ik nog studeerde kon ik zoiets echt niet betalenAlex167 schreef:Bitterkoek_ schreef:Toch nog iets goedkopers kunnen vinden in hetzelfde huis/villa.
Die andere was toch 27m2 voor 380 totaal?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Dolores schreef:blugh...ik haat relaties...
Ik ook wel
Jordana- Ratel
Hmm, dat klinkt verdrietig. Zin om er iets over te vertellen?Dolores schreef:blugh...ik haat relaties...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jordana schreef:Dolores schreef:blugh...ik haat relaties...
Ik ook wel
Aaah
Ze kúnnen best leuk zijn
Gast- Gast
Dolores schreef:Zou leuk moeten zijn toch?
Waarom is het dat dan niet?
Omdat je toch met 2 verschillende mensen bent en daar het gevaar van bestaat dat je niet op 1 lijn ligt samen en dat er daardoor misverstanden ontstaan.
Daarbij kan je gevoel tegenover je verstand staan, want ook weer lastige situaties kan veroorzaken.
Gast- Gast
Nou bij mij is het ook niet altijd leuk.. Dat is afgelopen weekend wel weer gebleken..
Anyway.. Balen jullie wel eens van iets waar je eigenlijk niets aan kan doen?
Ik schijn te schreeuwen, of nouja.. In ieder geval zo luid te praten dat het als schreeuwen overkomt.. Mijn ex gaf het wel eens aan en m`n vriend nu zegt het ook wel eens.. Overigens zeggen alleen mannen het of hebben die een beter gehoor? Ik heb m`n vriendinnen er nog nooit over gehoord..
Anyway.. Balen jullie wel eens van iets waar je eigenlijk niets aan kan doen?
Ik schijn te schreeuwen, of nouja.. In ieder geval zo luid te praten dat het als schreeuwen overkomt.. Mijn ex gaf het wel eens aan en m`n vriend nu zegt het ook wel eens.. Overigens zeggen alleen mannen het of hebben die een beter gehoor? Ik heb m`n vriendinnen er nog nooit over gehoord..
Gast- Gast
Misschien klinkt je stem wat hoger? Dat het daarom een beetje als geschreeuw over komt. Werk je in een lawaaierige omgeving?
Ik schreeuw wel eens. Maar dat komt omdat op mijn werk de mensen doof zijn, dan ga ik automatisch heel hard praten.
Ik schreeuw wel eens. Maar dat komt omdat op mijn werk de mensen doof zijn, dan ga ik automatisch heel hard praten.
Gast- Gast
En ook als je verstand lijnrecht tegen over je gevoel gaat liggen is het ook niet makkelijk.
Donnaa: Mijn vriend klaagt ook als ik boos ben praat ik harder en roep hij ook loop niet te schreeuwen terwijl ik dat echt niet doe.
Donnaa: Mijn vriend klaagt ook als ik boos ben praat ik harder en roep hij ook loop niet te schreeuwen terwijl ik dat echt niet doe.
Jordana- Ratel
Eerder luider, dan hoger, als in stem verheffen zeg maar..
Het komt door vroeger, thuis denk ik.. Bij ons thuis praten we eigenlijk niet en als we praten meestal loopt het uit op stem verheffen/schreeuwen.. Maargoed, ik hoor het zelf niet maar ik vind het toch heel vervelend als weer eens iemand me er op attendeert..
Het komt door vroeger, thuis denk ik.. Bij ons thuis praten we eigenlijk niet en als we praten meestal loopt het uit op stem verheffen/schreeuwen.. Maargoed, ik hoor het zelf niet maar ik vind het toch heel vervelend als weer eens iemand me er op attendeert..
Gast- Gast
Jordana, precies. Dat is echt moeilijk. Zo voel ik iets voor een ander, maar weet ik diep van binnen wel dat er gewoon verder niks mogelijk is en ik al mijn tijd en energie in mijn eigen relatie moet steken.
Dat ligt mij echt ontzettend dwars...
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hier is het ook een beetje mistig. Erg somber
Hopelijk laat het zonnetje zich vandaag nog zien.
Hier laat het zonnetje al zichzelf zien. Meestal komt er snel zonneschijn nadat het mistig was. Waarschijnlijk worstelen de zonnestraaltjes door de wolken/mist heen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Eerder luider, dan hoger, als in stem verheffen zeg maar..
Vervelend is dat als je het eigenlijk altijd al zo gedaan hebt. En je gewoon niet beter weet dan je stembanden zo te gebruiken.
Gast- Gast
Vroeger ging ik m`n stem heel snel verheffen in een ruzie, nu doe ik dat alleen thuis. Wonderbaarlijk genoeg ben ik in ruzies met m`n vriend juist degene die zacht blijft praten en is hij de schreeuwer.. Ik kan daar echt niet tegen, dat klinkt zo naar..Jordana schreef:
Gast- Gast
Ja, dat is het gewoon.. Ik zeg dan tegen m`n vriend ook 'ik weet niet beter dan te schreeuwen' gewoon van thuis uit.. Maarja..Dolcis_ schreef:_Donnaa schreef:Eerder luider, dan hoger, als in stem verheffen zeg maar..
Vervelend is dat als je het eigenlijk altijd al zo gedaan hebt. En je gewoon niet beter weet dan je stembanden zo te gebruiken.
Het komt gewoon ineens in me op.. Ik wil niet bekend staan als 'zij die altijd schreeuwt' haha..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jordana, precies. Dat is echt moeilijk. Zo voel ik iets voor een ander, maar weet ik diep van binnen wel dat er gewoon verder niks mogelijk is en ik al mijn tijd en energie in mijn eigen relatie moet steken.
Helemaal mee eens. Niets aan toe te voegen. Weet precies wat je bedoelt
Dolores: Vrouwen kunnen ook hele moeilijke wezens zijn
Jordana- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: