Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Whahaha, dat is het hem nou juist, ik kán niet bedenken wat ik wil eten. Ik laat me sowieso inspireren bij de supermarkt, maar ik vind het echt moeilijk.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, ik werk bij een vertaalbureau!
Gezellig Isabella Lekker weer ff bijkletsen.
CL, wij maken juist altijd een planning voor de hele week en dat koop ik dan in 1 keer. Ik zou het heel irritant vinden om iedere dag weer naar de supermarkt te moeten. Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat dat anders is als je de hele dag thuis zit. Waarom moet je per se nu naar de supermarkt en kun je niet later gaan eigenlijk?
Edit: ik zie net dat je gewoon alvast boodschappen gaat doen om het maar gehad te hebben. Tja, tis of dat, of pas later hoeven bedenken wat je gaat eten natuurlijk
Gezellig Isabella Lekker weer ff bijkletsen.
CL, wij maken juist altijd een planning voor de hele week en dat koop ik dan in 1 keer. Ik zou het heel irritant vinden om iedere dag weer naar de supermarkt te moeten. Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat dat anders is als je de hele dag thuis zit. Waarom moet je per se nu naar de supermarkt en kun je niet later gaan eigenlijk?
Edit: ik zie net dat je gewoon alvast boodschappen gaat doen om het maar gehad te hebben. Tja, tis of dat, of pas later hoeven bedenken wat je gaat eten natuurlijk
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben er ook weer. Vandaag toch maar eens opruimen hier, het is echt een vreselijke chaos. Verder geen plannen
Ik ben er ook weer. Vandaag toch maar eens opruimen hier, het is echt een vreselijke chaos. Verder geen plannen
Gast- Gast
Nja, ik moet wel nu gaan, want ik moet nog een hele huishoudelijke lijst afwerken en nu zit mijn zoontje nog op school
Komt goed, ik maak gewoon wat makkelijks. Ik vind koken leuk trouwens hoor, alleen dat ellendige verzinnen wat het nu weer moet worden niet
Komt goed, ik maak gewoon wat makkelijks. Ik vind koken leuk trouwens hoor, alleen dat ellendige verzinnen wat het nu weer moet worden niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen dames,
Hoe is het?
Hoe is het?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Gefeliciteerd serena!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Misschien Kip ketjap met komkommeratjar CL?
Goedemorgen Jordana!
Goedemorgen Jordana!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Misschien Kip ketjap met komkommeratjar CL?
Oew, dat klinkt goed. Ik zou alleen niet te veel ketjap door de kip doen (als je het zelf gaat maken tenminste). Anders is de Ketjap veel te overheersend.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Nja, ik moet wel nu gaan, want ik moet nog een hele huishoudelijke lijst afwerken en nu zit mijn zoontje nog op school
Lasagne of lekkere wraps. Spaghetti, of soep met broodjes!
Gast- Gast
Oeh.. wraps zijn ook erg lekker
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bluh, ik had gisteren al de hele dag zin in lasagne en ik was dat eindelijk weer een beetje kwijt en nu heb ik weer zin in! En bedankt!Brennuss schreef:CherrieLola schreef:Nja, ik moet wel nu gaan, want ik moet nog een hele huishoudelijke lijst afwerken en nu zit mijn zoontje nog op school
Lasagne of lekkere wraps. Spaghetti, of soep met broodjes!
Japje- Fluisteraar
En natuurlijk een goedemorgen voor alle zojuist binnengekomenen Waarom voel je je niet goed Dolores?
Japje- Fluisteraar
Goedeeeeeemorgen.
Heerlijk uitgeslapen.
Oh japje vanavond zal ik je even een nieuwe pm sturen! mijn vriend wil het inderdaad als verjaardagscadeau geven!
Heerlijk uitgeslapen.
Oh japje vanavond zal ik je even een nieuwe pm sturen! mijn vriend wil het inderdaad als verjaardagscadeau geven!
Gast- Gast
Dolores: Wat is er?
Ja hier gaat wel. Voel me opzicht wel oke. Ik heb gister lieve complimeten gehad op het werk.
En verder jaaa wat moet ik zeggen.
Ja hier gaat wel. Voel me opzicht wel oke. Ik heb gister lieve complimeten gehad op het werk.
En verder jaaa wat moet ik zeggen.
Jordana- Ratel
Wil je er verder over praten Dolores?
(jij staat ook klaar voor mij dus ik ook voor jou )
(jij staat ook klaar voor mij dus ik ook voor jou )
Jordana- Ratel
Ik zou wel willen, maar dat gaat niet, is iets te persoonlijk allemaal.
Het lost zich wel op, en anders maar niet....
Gast- Gast
Lieve meid.Dolores schreef:Ik zou wel willen, maar dat gaat niet, is iets te persoonlijk allemaal.
Gast- Gast
Oh bluh, Dolores. Dat is niet fijn. Ik hoop voor je dat het snel is opgelost.
Gast- Gast
Klinkt heftig meid hele dikke voor je
Jordana- Ratel
Vervelend Dolores... Hopelijk lost het zich snel op!
Japje- Fluisteraar
Vervelend Dolores.. Het is soms zo ingewikkeld allemaal..
Het is zulk mooi weer en toch ben ik een beetje down vandaag.. Of down, ik voel me niet nuttig enzo..
Het is zulk mooi weer en toch ben ik een beetje down vandaag.. Of down, ik voel me niet nuttig enzo..
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: