Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja vind ik ook. Ik kon vanochtend om 9uur al maar ik kreeg mijn collega niet te pakken zodat hij de winkel kon openen. Dus ik moest wel de winkel openen. Gelukkig komt hij om 12 uur. En dan vertrek ik rond 1uur naar huis en dan naar de dokter.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ah beter, hoef je daarna ook niet meer te werken en kan je lekker thuis blijven?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja klopt. Mijn werk is ongeveer 40 min van mijn huis vandaan. Dus ben dan de rest van de middag vrij.
Had mijn vriendin gebeld en die vertelde me dat ik me ook gelijk op chlamydia moest testen. Ik heb 1x onveilige seks gehad met mijn date. En een aantal dagen daarna heb ik deze klachten gekregen. Dus misschien dat ik het van hem heb gekregen.
Had mijn vriendin gebeld en die vertelde me dat ik me ook gelijk op chlamydia moest testen. Ik heb 1x onveilige seks gehad met mijn date. En een aantal dagen daarna heb ik deze klachten gekregen. Dus misschien dat ik het van hem heb gekregen.
Sweety- Ratel
Oei Sweety, dat zou wel heel erg naar zijn. Hopelijk is het 'gewoon' een schimmelinfectie ...
Gast- Gast
He bah Sweety, dat klinkt niet fijn. Hopelijk is het geen chlamydia!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Ja die felicitaties doen ook al veel natuurlijk! Ik weet nog wel toen ik op stage was in Spanje en jarig was. Ik dacht dat het een rustig en saai dagje zou worden, want ik was pas net daar en ik kende nog maar heel weinig mensen. Maar via internet en telefoon werd ik overspoeld met kaartjes, mailtjes, smsjes. Dat voelde zo fijn toen!Serena schreef:@japje: Geen idee. er staat niks op de planning geloof ik.. misschien dat mn vriend nog iets bedacht heeft.. Maar ik trakteer al wel op mn stage dus dat doet al wat en de felicitaties hier dan natuurlijk
Japje- Fluisteraar
ow wat naar sweety! gelukkig dat je zo snel bij je huisarts terecht kan!
en ik ben 22 geworden
en ik ben 22 geworden
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop ook maar dat het een schimmelinfectie is die wat langer blijft dan gepland.
Sweety- Ratel
Darcy, hoe gaat het met je bedrijfje? Ik las net in het goedemorgentopic dat je vandaag een hoop regeldingen moet doen. Dat lijkt me ook echt het vervelendste van een eigen bedrijfje. Maar goed, gelukkig is dat alleen maar in het begin overmatig veel Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het nog is afgelopen met die klant die veel te weinig wilde betalen!
Japje- Fluisteraar
Pfff ik ben supermisselijk Heb net wel wat gegeten en wil eigenlijk nog meer eten, maar ik ben bang dat het er dan weer uit komt. Gatverdegatver.
Gast- Gast
Gast- Gast
Gefeliciteerd Serena!
Wat vervelend Sweety, hopelijk kan de dokter je klachten weer snel wegnemen!
Wat vervelend Sweety, hopelijk kan de dokter je klachten weer snel wegnemen!
Gast- Gast
Bah, heb net keihard mijn elleboog gestoten aan de klink van de toiletdeur, en het is nu al helemaal blauw
En ik moet nog zoooveel doen vandaag, voel me net een sloofje.
En ik moet nog zoooveel doen vandaag, voel me net een sloofje.
Jammer dat dat niet is doorgegaan! Maar dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik...
Het lijkt mij ook heel erg moeilijk om een begin te maken. Als ik ooit zou gaan freelancen, heb ik gelukkig twee oude werkgevers van wie ik waarschijnlijk wel werk krijg als begin. Ik zou denk ik voor jezelf nagaan welke bedrijven/personen gebruik zouden kunnen willen maken van je diensten en die gewoon gaan bellen of aanschrijven. Pak het telefoonboek er maar bij en begin maar. Verder is een website natuurlijk heel belangrijk, zodat mensen je kunnen vinden. En misschien kun je adverteren in vakbladen ofzo (al heb ik geen idee van prijzen ofzo). Oh en vertel vooral iedereen om je heen wat je doet en wat je aanbiedt. Mond-op-mondreclame werkt nog altijd het beste!
Het lijkt mij ook heel erg moeilijk om een begin te maken. Als ik ooit zou gaan freelancen, heb ik gelukkig twee oude werkgevers van wie ik waarschijnlijk wel werk krijg als begin. Ik zou denk ik voor jezelf nagaan welke bedrijven/personen gebruik zouden kunnen willen maken van je diensten en die gewoon gaan bellen of aanschrijven. Pak het telefoonboek er maar bij en begin maar. Verder is een website natuurlijk heel belangrijk, zodat mensen je kunnen vinden. En misschien kun je adverteren in vakbladen ofzo (al heb ik geen idee van prijzen ofzo). Oh en vertel vooral iedereen om je heen wat je doet en wat je aanbiedt. Mond-op-mondreclame werkt nog altijd het beste!
Japje- Fluisteraar
Ouch CherrieLola, zeker je telefoonbotje? WRIJVEN, zou mijn moeder zeggen
Serena: gefeliciteerd met je verjaardag!!
Sweety: hopelijk is het niks naars!
Serena: gefeliciteerd met je verjaardag!!
Sweety: hopelijk is het niks naars!
Gast- Gast
Ja, m'n telefoonbotje inderdaad, maar het is toch niet normaal dat het meteen zo blauw wordt?
Gast- Gast
Euhm.. goedemorgen.
Ik heb pijn overal in mijn lijf, verkrampte vingers en voel me sloom. Zijn dit nou voortekenen van een griep? Want daar heb ik geen tijd voor hoor! Wie heeft DE tip om het tegen te gaan?
Ik heb pijn overal in mijn lijf, verkrampte vingers en voel me sloom. Zijn dit nou voortekenen van een griep? Want daar heb ik geen tijd voor hoor! Wie heeft DE tip om het tegen te gaan?
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Euhm.. goedemorgen.
Veel fruit eten en rustig aan doen. Verder kun je er niet zoveel tegen doen.
Gast- Gast
Goed bezig Darcy! Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan lopen. Het begin is gewoon even zwaar
Enne... Mag ik even stuiteren? Ik kreeg zojuist een compliment van een klant die zeer tevreden was met mijn werk van gisteren! *blij* Altijd fijn om dat te horen.
Enne... Mag ik even stuiteren? Ik kreeg zojuist een compliment van een klant die zeer tevreden was met mijn werk van gisteren! *blij* Altijd fijn om dat te horen.
Japje- Fluisteraar
Wat leuk, Japje! Daar word je vrolijk van! Wat doe je voor werk?
Het is hier wel rustig zeg ...
Het is hier wel rustig zeg ...
Gast- Gast
Tis inderdaad rustig hier, ga zo maar vast boodschappen doen, dan heb ik dat ook vast gehad.
*Hmmm, niks voor mij om op dit tijdstip al te bedenken wat we gaan eten vanavond...*
*Hmmm, niks voor mij om op dit tijdstip al te bedenken wat we gaan eten vanavond...*
Fijn nieuws Jap!!
Ik goed geslapen, maar nog niet zo wakker vandaag haha.. ga nu snel aankleden & naar de markt om fruit en brood te halen. Dan komt daarna mijn zus gezellig langs & lunchen
Ik goed geslapen, maar nog niet zo wakker vandaag haha.. ga nu snel aankleden & naar de markt om fruit en brood te halen. Dan komt daarna mijn zus gezellig langs & lunchen
Gast- Gast
Gezellig Isabella.
Heb je ergens trek in om te gaan eten vanavond CL?
Heb je ergens trek in om te gaan eten vanavond CL?
Sweety- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: