Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
@Lotus> je moet doen waar jij je momenteel goed bij voelt. Een ander kan niet in jou kijken. Voor een ander is het makkelijk gezegd van niet doen of zo. En je hebt ook al gesprekken en zo dus je bent wel met jezelf bezig.
Dus voor de een is het streng wat je doet of niet goed bezig, maar momenteel is het voor jezelf wel nodig.
Dus voor de een is het streng wat je doet of niet goed bezig, maar momenteel is het voor jezelf wel nodig.
Gast- Gast
Is ook vermoeiend. Word er ook gek van, maar iets houdt me tegen om het los te laten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:@Lotus> je moet doen waar jij je momenteel goed bij voelt. Een ander kan niet in jou kijken. Voor een ander is het makkelijk gezegd van niet doen of zo. En je hebt ook al gesprekken en zo dus je bent wel met jezelf bezig.
Doel je op mijn reactie? Ik zeg namelijk niks over niet goed bezig ofzo. En ik vind het wel streng ja, maar ik bedoel het niet als een afkeurende manier en dat ik haar per se de les wil lezen.
Aangezien dat niet aan mij is om haar de les te lezen, ze weet zelf wel waar ze mee bezig is en doet daar haar best voor. Wat ik daar ook over te zeggen zou hebben, het heeft geen zin want het is haar eigen proces.
Gast- Gast
Theedoosje, ik weet niet zo goed waar ik me nu beter bij zou voelen: vasthouden aan mijn poging af te vallen of proberen het dwangmatige los te laten.
Lotus- Ratel
Komt met de tijd vast welLotus schreef:Is ook vermoeiend. Word er ook gek van, maar iets houdt me tegen om het los te laten.
Ik ga vandaag proberen om echt even stil te zitten.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Theedoosje schreef:@Lotus> je moet doen waar jij je momenteel goed bij voelt. Een ander kan niet in jou kijken. Voor een ander is het makkelijk gezegd van niet doen of zo. En je hebt ook al gesprekken en zo dus je bent wel met jezelf bezig.
Doel je op mijn reactie? Ik zeg namelijk niks over niet goed bezig ofzo. En ik vind het wel streng ja, maar ik bedoel het niet als een afkeurende manier en dat ik haar per se de les wil lezen.
Aangezien dat niet aan mij is om haar de les te lezen, ze weet zelf wel waar ze mee bezig is en doet daar haar best voor. Wat ik daar ook over te zeggen zou hebben, het heeft geen zin want het is haar eigen proces.
Nee niet gericht op jou maar meer algemeen. Sorry als het zo overkwam. Maar dat komt meer omdat er laatst al zoveel over gezegd is
Gast- Gast
Ik denk dat het op korte termijn jou een beter gevoel zou geven om je vast te houden aan het afvallen. Ik denk alleen dat je op langere termijn er meer aan hebt om het dwangmatige los te laten.Lotus schreef:Theedoosje, ik weet niet zo goed waar ik me nu beter bij zou voelen: vasthouden aan mijn poging af te vallen of proberen het dwangmatige los te laten.
@ theedoosje, dat weet ik, daarom ga ik ook niet overal diep op in. Is niet prettig als je zelf wat in de knoop zit en dan constant maar hoort dat je 'fout' bezig bent of iets in die richting..
Laatst aangepast door Dolcis_ op di 8 feb 2011 - 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een goed voornemen van je!
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Theedoosje, ik weet niet zo goed waar ik me nu beter bij zou voelen: vasthouden aan mijn poging af te vallen of proberen het dwangmatige los te laten.
Ik denk dat je "moet" beginnen met het dwangmatige los te laten. En als je dat kan kan je ook op een andere, relaxere (denk ik dan?) manier afvallen. Als het een keer minder is wat er af is dat je er dan wel van baalt maar dat je dan niet perse nog MOET sporten of zo.
Ik wou dat ik je kon helpen hier mee maar weet niet hoe.
Gast- Gast
Het is allemaal zo tegenstrijdig in mijn hoofd.
Lotus- Ratel
Goedemorgen dames!
Hier vriest het ook, het ziet er echt heel koud uit. Gelukkig werk ik thuis vandaag, dus ik hoef niet de fiets op. Ik had ook veel liever nog even dat weertje van gisteren, man wat was dat lekker zeg!
@Anousch: jammer dat er zo weinig mensen komen! Ik heb dat ook wel eens dat iedereen ineens afbelt of dat bijvoorbeeld iedereen op een ander moment van de dag komt, waardoor er steeds maar 1 of 2 mensen tegelijk op bezoek zijn. Tja, dat is gewoon niet echt een leuke verjaardag Maar gelukkig krijg je wel een leuk cadeau, toch?
@Dolcis: vervelend van je heup! Ik las laatst dat je daar al langer last van hebt geloof ik. Lijkt me echt rot als dat je zo belemmert in je hobby's.
@Lotus: ik herken je gevoel wel een beetje, van die tweestrijd in je hoofd wat betreft afvallen. Bij mij slaat echter de balans meestal naar de andere kant door. Ik wil heel graag afvallen, ik ben ook te zwaar, maar ik kan gewoon niet weerstaan aan de (vr)eetbuien die ik heb. Waar ik veel aan heb is om op zulke momenten afleiding te gaan zoeken (piano spelen, schrijven over wat ik voel op dat moment). Of om juist op te schrijven waar ik me op de lange termijn beter bij zou voelen.
Hier vriest het ook, het ziet er echt heel koud uit. Gelukkig werk ik thuis vandaag, dus ik hoef niet de fiets op. Ik had ook veel liever nog even dat weertje van gisteren, man wat was dat lekker zeg!
@Anousch: jammer dat er zo weinig mensen komen! Ik heb dat ook wel eens dat iedereen ineens afbelt of dat bijvoorbeeld iedereen op een ander moment van de dag komt, waardoor er steeds maar 1 of 2 mensen tegelijk op bezoek zijn. Tja, dat is gewoon niet echt een leuke verjaardag Maar gelukkig krijg je wel een leuk cadeau, toch?
@Dolcis: vervelend van je heup! Ik las laatst dat je daar al langer last van hebt geloof ik. Lijkt me echt rot als dat je zo belemmert in je hobby's.
@Lotus: ik herken je gevoel wel een beetje, van die tweestrijd in je hoofd wat betreft afvallen. Bij mij slaat echter de balans meestal naar de andere kant door. Ik wil heel graag afvallen, ik ben ook te zwaar, maar ik kan gewoon niet weerstaan aan de (vr)eetbuien die ik heb. Waar ik veel aan heb is om op zulke momenten afleiding te gaan zoeken (piano spelen, schrijven over wat ik voel op dat moment). Of om juist op te schrijven waar ik me op de lange termijn beter bij zou voelen.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Het is helemaal niet zo koud hoor. Net onder 0 maar volgens mij wordt het wel een mooie dag. Ik zit nu in de trein op weg naar school.
Fijne dag allemaal!
Het is helemaal niet zo koud hoor. Net onder 0 maar volgens mij wordt het wel een mooie dag. Ik zit nu in de trein op weg naar school.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Japje, ik heb ook vaak last van eetbuien, alleen de laatste tijd niet gelukkig. Dat heb ik nu dus onder controle, maar nu ben ik een beetje doorgeslagen naar de andere kant, geloof ik. Het probleem is nu alleen dat ik niet weet waar ik me beter van ga voelen. Afvallen geeft me een goed gevoel, maar zoveel bezig zijn met eten en bewegen geeft me juist geen goed gevoel...
Lotus- Ratel
Lotus, het lijkt mij ook allemaal erg lastig. Je wilt iets graag, maar van binnen voel je het anders.. Je doet in elk geval je best voor jezelf. En dat is het allerbelangrijkste wat je kan doen. Ergens mee zitten is 1, het probleem erkennen is 2, en de 'strijd' met jezelf aan gaan is 3. En dat is vaak het moeilijkste van alles. Heel veel mensen weten dat ze ergens mee lopen, maar doen er niks aan. Dus ook al gaat het soms wat moeilijk en wordt je er moe van, het is al ontzettend veel waard dat je er wat aan durft te doen!
Gast- Gast
Wat zeg je dat mooi Dolcis, daar ben ik het helemaal mee eens.
Japje- Fluisteraar
Dat is lief van jullie!
Lotus- Ratel
*snufsnuf* Ruik ik daar de lente?SunnyScience schreef:zo ik ruik weer naar bloemetjes! Goedemorgen
Japje- Fluisteraar
Goedemorgen dames, ik ben echt hooked aan haken
Gister mijn eerste granny square gemaakt en dit is het resultaat.
Gister mijn eerste granny square gemaakt en dit is het resultaat.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk!!!
Lotus- Ratel
Ik ga zo nog wat kleurtjes katoen halen, ik moet en ik zou voor het weekend een kussenhoes afkrijgen en daar heb ik nog 11 lapjes voor nodig Nou ja, voor de voorkant dan, de achterkant gebruik ik PiP-stof voor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: